Blijkbaar vaak genoeg om hem tot de gayscene te bekoren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:38 schreef tombolafan het volgende:
En Erik, heb jij FireFox al verteld hoe vaak jij de nacht met mij hebt doorgebracht?
Ik ben niet zo van de mannenliefdequote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Blijkbaar vaak genoeg om hem tot de gayscene te bekoren.
Ik zou jou m'n bed uitschoppen als ik Fox was, mocht het ooit zover komen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Blijkbaar vaak genoeg om hem tot de gayscene te bekoren.
Ik zou jou m'n bed uitschoppen als ik Fox was, mocht het ooit zover komen.
Ik ben kennelijk een slet en er wordt van me gewalgdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef hornage het volgende:
Wat een gezelligheid weer mensen!
![]()
Wat ik heb ik gemist in de afgelopen 2 weken?
Heerlijk op vakantie geweest
Nja zeg, ik kan met zekerheid stellen dat tombola geen slet is!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk een slet en er wordt van me gewalgd
Welkom terug
Nee, dat ben je niet en ik neem mijn opmerkingen bij deze terug.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk een slet en er wordt van me gewalgd
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:06 schreef tombolafan het volgende:
Pfffff, nou jonge jonge, om te voorkomen dat ik ineens als slet gezien word:
Ja, Erik en ik hebben samen met nog een groep andere FOK!kers een nacht in een vakantiepark-huisje doorgebracht, en hij heeft een keer hier gelogeerd na een FOK!-meet. En (verrassend verrassend) dat gebeurde uiteraard in gescheiden kamers) En ja, ik heb 2 katten waar Erik mee gespeeld heeft, sorry
![]()
En verder ben ik geen slet. Punt. En ik op mijn beurt walg dan weer van mensen die mij daar onterecht van beschuldigen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Nja zeg, ik kan met zekerheid stellen dat tombola geen slet is!
Leuke vakantie gehad?quote:Ow, en hallo
Fox is dan ook nog meer wereldvreemd dan ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef picodealion het volgende:
[..].
Ik mag toch echt hopen dat deze uitleg voor niemand nodig was, het was toch zo duidelijk als wat dat jullie niet serieus waren? Als iemand je om die posts een slet zou vinden ligt het toch echt aan diegene, niet aan jou(w posts).
Zeker, in 1 week gelift van Eindhoven naar Nice en daarna 5 dagen gehiked in het Mercantour park in de "Les Alpes Maritime"quote:
Wel een beetje sletterigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:13 schreef picodealion het volgende:
Maar je zag er goed uit idd op schiphol, tombola.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:13 schreef picodealion het volgende:
Maar je zag er goed uit idd op schiphol, tombola.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]Had ook speciaal mn korte rokje aan gedaan natuurlijk
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Robby87 het volgende:
Eens kijken of tombo nog steeds geen slet is na de meet
Leuk! En liften, cool!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Zeker, in 1 week gelift van Eindhoven naar Nice en daarna 5 dagen gehiked in het Mercantour park in de "Les Alpes Maritime"
Ik heb al meerdere FOK!kers gemeet zonder daar een slet van te worden hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Robby87 het volgende:
Eens kijken of tombo nog steeds geen slet is na de meet
Ja, iedereen heeft je goed tegen weten te houdenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere FOK!kers gemeet zonder daar een slet van te worden hoor
Noes, mn reputatie!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft je goed tegen weten te houden.
Leef je uit zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het ergens wel sneu voor Fox, dat wordt makeup sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |