Blijft altijd lastig als smileys je enige mogelijkheid tot gezichtsuitdrukkingen zijn. Zoals laatst mijn post over dat ik geen films met homo's erin kijk, dat was compleet niet serieus maar via het internet is dat altijd was lastig te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je vat het verkeerd op, dat noem ik niet echt ruimdenkend. Als je me zou kennen zou je weten dat ik niet zo over homo's denk. Het was dan ook meer een luchtige grap op zijn commentaar over mijn post.
En wat noem je vrouwelijk onvriendelijk gedrag? Ik plaag Sands ook zo vaak.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, hoe moet ik je anders ooit versieren?.
Daar heb ik ook vaak last van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:53 schreef picodealion het volgende:
Blijft altijd lastig als smileys je enige mogelijkheid tot gezichtsuitdrukkingen zijn.
Ik las verassen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:54 schreef picodealion het volgende:
Ik hoop het wel, hoe moet ik je anders ooit versieren?.
Precies. Gelukkig heb je daar de PI's voor (voor gevorderde FOK!kers), maar zelfs dat wil de grap nog wel eens verpesten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van.![]()
Houd er ook niet van om elke grap of sarcastische opmerking te moeten afsluiten met eenof
. Alsof je de clou van een grap vertelt.
[..]
Ik las verassen.
Ja, jij ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef picodealion het volgende:
Wyccie postte jij eerst niet ook in TTKLPT?
Ik ga morgen ff een topic aanmaken en alles!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zodra je iemand een keer gemeet hebt weet je zijn posts altijd veel beter in te schatten is mijn ervaring. Kortom: meet-tijd.
In het vorige topic heb ik nog even het lijstje gepostquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff een topic aanmaken en alles!
tnxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In het vorige topic heb ik nog even het lijstje gepost
Oh, maar toen was ik er al lang opgehouden met posten. Al 4 jaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef picodealion het volgende:
Ja ik postte daar een jaar geleden ofzo regelmatig, maar ben er op een bepaald moment mee opgehouden.
Nee, want toen wist ik nog niet wat je oude account was. Daar kwam ik gisteren pas achter door je opmerking over Mordor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:59 schreef picodealion het volgende:
Ohja en ik heb een weekje of 3 op 'vrouw' in mijn profiel gestaan, dus misschien daarom?
Ah, zo. In dat geval heb ik wel lang een paars usericon gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar toen was ik er al lang opgehouden met posten. Al 4 jaar.
[..]
Nee, want toen wist ik nog niet wat je oude account was. Daar kwam ik gisteren pas achter door je opmerking over Mordor.
Dit dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van.![]()
Houd er ook niet van om elke grap of sarcastische opmerking te moeten afsluiten met eenof
. Alsof je de clou van een grap vertelt.
Een van deze? Zal het biggetje wel zijn dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:03 schreef wyccie het volgende:
Die is het ook niet. Ik haal nu verschillende dingen door elkaar.
Ik ga er nog eens over nadenken terwijl ik de wasmachine volprop.
Dat kan ik me voorstellen ja. Ik heb het altijd met ukgaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
Ja, het biggetje! Dat vind ik een vrouwelijk plaatje.
Dát is het!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef picodealion het volgende:
Maar hij sloot destijds zo goed aan met die van c_c. Dat was wel hip.
Dat deden we natuurlijk met opzet. Later toen ze FA werd hebben we die van haar donkerblauw gemaakt in plaats van roze, dat schenen veel mensen wel wat gemakkelijker te vindenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef hornage het volgende:
Dames en heren, vanaf heden is elke gok een nieuw screenshot waard
Dat deed ik alquote:
Ik heb nog geen minuut van die hele franchise bekeken, echt niks voor mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:19 schreef hornage het volgende:
Ga een film kijkenAltijd leuk!
Ik heb gisteren de nieuwe Harry Potter gezien![]()
"Who wants to touch me?"
Wat dan ook, liefheid of opvliegendheid, maar die temperatuur moet omhoog.quote:
Is toch ook geen kut aanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker genuanceerd he, beetje zoals mij
Gefeliciteerd ook jij hebt geen levenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:22 schreef afro het volgende:
[..]
Is toch ook geen kut aan
is zaterdag avond en zit ik op fok
Had t/m deel 5 in bios gezien. deel 2 beste keer ooit dat ik naar de bios ben geweest en bij deel 4 en 5 inslaap gevallen dus toen ben ik er maar mee gestopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen minuut van die hele franchise bekeken, echt niks voor mij.
Nu weer welquote:
Jij hebt waarschijnlijk de meest vage horrorfilm uitgekozenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands, doe ik weer een zwart/wit film laat je het weer afweten
Was toch niet zo vaag die titel hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk de meest vage horrorfilm uitgekozen
In het frans welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Was toch niet zo vaag die titel he
Wat vond je van The Town?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Robby87 het volgende:
Net The Kids Are All Right gezien, ik moet mijn mening over Moore toch ietwat bijstellen, hoewel ik Bening wel erg sterk vond.
Wel verder wel leuke film, maar te voorspellend.
Die heb ik nog niet gezien, ik heb hier een extended cut van 2.5 uur en dat is mij te gek, eerst die originele downloadenquote:
Aaah okquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, ik heb hier een extended cut van 2.5 uur en dat is mij te gek, eerst die originele downloaden.
Dan heb je zeker ook al die EE Blu-ray boxsetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef hornage het volgende:
Is een nice dag hoor, Alle SEE van LOTR achter elkaar zien
Jaarlijkse gebeurtenis hier
Gogo Blu-ray speler kopen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef hornage het volgende:
Ik zou hem graag willen hebben. Ik heb alleen nog geen blu-ray afspeelapparatuur
De dvdset was mijn eerste ding wat ik kocht van mijn eerste loonAfspraak toen met al onze vrienden over gedaan
Eerste loon =
LOTR SEE
DVD Set kopen
Ken helaas niet zoveel titels met Elijah Wood...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef hornage het volgende:
Kom op mensen, gokken is nieuwe hint modus on
Indeed shame on you!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Damn, ik blijf mij verbazen over de hoeveelheid films met bekende lui die ik niet heb gezien... een schande
Ik ben hem nu aan het downloadenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef hornage het volgende:
[..]
Indeed shame on you!
The Faculty heeft een topcast:
Allereerst geregisseerd door DE Robert Rodriguez
Dan acteurs:
Josh Hartnett
Salma Hayek
Famke Janssen
Robert Patrick
Elijah Wood
John Stewart
Daar koos ik de screenshots ook op uitquote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef picodealion het volgende:
Ik verbaas me dat ik deze film totaal niet herkende. Ik had niet eens het idee dat ik 'm misschien wel eens gezien kon hebben.
Ik vond 'm behoorlijk meevallen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het downloaden
Moet die eens in zijn geheel zien
Ik vind FMT nu helemaal briljant met die complete auto-update functie. Tis nu echt meer een tracker dan een forum gewordenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Jadie automatische update die werkt niet altijd goed
Ja, ging ze daar uit de kleren?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef picodealion het volgende:
Vooral die scene met Famke bij de schoolbus was goed.
Ja, alleen soms krijg ik die venstertjes 10 keer te zien voor 1 postquote:Op zondag 17 juli 2011 00:27 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind FMT nu helemaal briljant met die complete auto-update functie. Tis nu echt meer een tracker dan een forum geworden
Bijna.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Welke browser gebruikt u meneer?"quote:Op zondag 17 juli 2011 00:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, alleen soms krijg ik die venstertjes 10 keer te zien voor 1 post
quote:
Heb ik al op mijn pc staanquote:Op zondag 17 juli 2011 00:32 schreef hornage het volgende:
[..]n00bs
"Ik kan u Firefox of Opera aanraden meneer!"
"Dan mag u nu Google Chrome afsluiten door op het kruisje rechtsboven te klikken."quote:
Wie noem je hier een noobquote:Op zondag 17 juli 2011 00:32 schreef hornage het volgende:
[..]n00bs
"Ik kan u Firefox of Opera aanraden meneer!"
Jij werkt bij een internet helpdesk?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:35 schreef hornage het volgende:
[..]
"Dan mag u nu Google Chrome afsluiten door op het kruisje rechtsboven te klikken."
"Hierna dubbelklikt u op het icoon van FireFox, heel grappig, een vos die in de fik staat, u kan het niet missen"
"Probeert u het nu nog eens meneer"
"Geen problemen meer?"
"Mooizo, graag gedaan meneer"
Dit!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wie noem je hier een noob.
Jarenlang FireFox gebruikt maar Chrome is stukken beter. Opera zuigt.
Anderhalf jaar Girotel en MijnPostbank.nl helpdesk gedaanquote:
Voorspelbaarquote:Op zondag 17 juli 2011 00:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Anderhalf jaar Girotel en MijnPostbank.nl helpdesk gedaan
Op de KPN helpdesk mochten we destijds gelukkig wel zelf bepalen hoe we dingen zeiden.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:38 schreef Robby87 het volgende:
Laat ons eens een leuke handleiding lezen, met van die auto responses enzo
Hadden wij niet hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 00:38 schreef Robby87 het volgende:
Laat ons eens een leuke handleiding lezen, met van die auto responses enzo
KPNquote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan KPN hè... boevenbende, uiteraard niet de enige maar wel de ergste
Die mensen door- en door- blijven verbinden me dunktquote:Op zondag 17 juli 2011 00:44 schreef Sands het volgende:
Wat doet een helpdesk medewerker eigenlijk behalve half gaar schreeuwende mensen beantwoorden?
De avonden waren altijd redelijk rustig. We konden gewoon internetten, zaken waren wel geblokkeerd, maar je kon toen wel e-mailen, surfen etcquote:Op zondag 17 juli 2011 00:44 schreef Sands het volgende:
Wat doet een helpdesk medewerker eigenlijk behalve half gaar schreeuwende mensen beantwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |