abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:38:57 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_99542734
Buzzer heeft weer een nieuwe campagna: Shake it up! Smirnoff cocktails.

Van de website:

quote:
Misschien heb je laatst nog wel zo’n feestje gehad waar die Mojito stiekem smaakte naar een veredelde, koud geworden muntthee of de Cosmopolitan gewoon ordinaire cranberrysap leek. Niet dat je dat de gastheer vertelde natuurlijk: “Mmm, smaakt heerlijk! Bedankt.”Het leugentje was de trotse lach op het gezicht wel waard, maar stiekem was je liever de eerste beste cocktailbar in gerend om dit bocht weg te spoelen met een echte cocktail. En aangezien jij, met jouw imago, zulke fiasco’s niet kan permitteren staat een cocktailparty organiseren dus ook niet op jouw planning.
quote:
Maar er is hoop! Voor alle not-so-fabulous-shakers heeft Smirnoff nu de ideale oplossing: Smirnoff cocktails Ready to Serve. Een fles met daarin een perfect gemixte Mojito of Cosmopolitan. Schenk het in een mooi glas, voeg wat ijs en als garnering blaadjes munt (Mojito) óf sinaasappelschil (Cosmo) toe en iedereen zal welgemeende complimentjes geven over je cocktail shake skills. Kan jij ze mooi nogmaals verrassen door te vertellen dat zij dit zelf ook in een handomdraai op tafel kunnen zetten!

Buzzers verrassen tijdens de campagne hun vrienden door de Smirnoff Cocktails te serveren tijdens een film- of pokeravondje of als ideale afsluiting na een heerlijk diner. Shake it up! Ze kunnen natuurlijk ook zelf een cocktailavondje organiseren.
Om mee te doen moet je instemmen met de betaling van Eur 9,95. Als je na de campagne een vragenlijst invult en een review achterlaat krijg je dit bedrag weer teruggestort.

Ik heb het pakket vandaag 16-7 binnen gekregen.

Wat zit er allemaal in de zgn. 'Buzzkit'?

1 fles Smirnoff Cosmopolitan with triple sec, 70 cl, 12,5%
1 fles Smirnoff Vodka based Mojito with key lime, 70 cl, 12,5%
2 cocktailglazen (plastic)
1 pakje Toppits ijsblok zakjes voor 200 ijsblokjes
Pakketje kortingsbonnen van 2 euro voor eventuele volgende flessen
Gebruiksaanwijzing

Ik ga vanavond beginnen met testen, zal dan binnenkort ook hier een korte review plaatsen.

Waarschijnlijk zijn er, zoals vaak bij Buzzer campagnes, meerdere Fokkers die dit pakket binnen hebben gekregen.

Voel je vrij om je bevindingen hier te posten ^O^
pi_99575190
Oeh, ik had dat ook wel willen doen/proberen :o !
  dinsdag 19 juli 2011 @ 23:12:05 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_99684918
Het resultaat is zeker niet slecht! Ik heb uiteraard niet uit die plastic glazen gedronken die in het pakket zaten...

De Mojito smaakt heel erg goed. Wel is het belangrijk dat hij goed koud is. Ik kon niet wachten dus heb een half lauwe gedronken, die was duidelijk minder smaakvol. Maar toen ie koud was en met ijsklonten gevuld... :9~ Smaakt als of ie ter plekke bereid is door een cocktailprof ^O^

Krijgt van mij een dikke 9!

De Cosmopolitan dan. Ook die was niet verkeerd, maar het is niet helemaal mijn ding. Ietwat te waterig ook misschien. Ondanks dat de smaak niet verkeerd is, vind ik de Mojito toch een stuk lekkerder! Dat kan persoonlijk zijn, want ik ken de Cosmopolitan eigenlijk niet. Weet dus niet hoe deze echt hoort te smaken.

Krijgt van mij een 7,5

Al met al een goed product! Veel beter dan die blikjes met mixdrankjes van Smirnoff! Volgens mij is de reguliere winkelprijs een euro of 10 voor 0,70 cl. Dat vind ik vrij veel. Maar voor wie op een zonnige dag eens een lekkere Mojito wil drinken zonder de deur uit te hoeven is dit zeker een aanrader!

:9

En by the way, die Toppits ijsblokjes zijn ook prima, zeer simpel en snel te vullen en dicht te maken door de gevulde zak alleen maar op zijn kop je houden. Als je ze wilt gebruiken zijn ze met weinig kracht simpel uit het plastic omhulsel te drukken.
pi_99754580
Ik kan mijn pakket a.s zaterdag verwachten *O* IJsblokjes zijn al in de maak :)
pi_99829583
Mijn pakje is net bezorgd *O* Ik heb er superveel zin in :9

De glazen zijn wel een desillusie zeg ;( Bij een vorige buzz van Smirnoff kreeg je wel een echt glas.

De pret kan beginnen vanavond *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:26:51 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_99835511
Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
pi_99888639
Ik heb ze beide gister geprobeerd! c_/ Wel denk ik dat ze na een aantal uur nog net niet genoeg koud stonden, dus na een paar slokjes bedacht ik me dat ik het toch moest uitstellen (vanavond poging 2!).

De Mojito vind ik lekker! Zou ik zelf ook kopen :Y Zoet en toch fris. Een 9.
De Cosmopolitan heb ik alleen aan genipt, voor nu krijgt hij een 7. Het is niet helemaal mijn ding, maar toch een aardig drankje.
Wel ken ik beide drankjes niet in originele mix-versie, dus ik kan ze op dat gebied niet vergelijken.

Verder vind ik de fles mooi vormgegeven en het is leuk om in huis te halen voor een avondje visite. Ideaal drankje ^O^
pi_99888685
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef leolinedance het volgende:
Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
Ik zit even te zoeken op de Facebook pagina waar/hoe je nu precies je rapportjes door moet/kunt geven. Is het de bedoeling dat je enkel een filmpje op Facebook plaatst?
Ik kon het zo snel nog niet vinden op die site die er speciaal voor gemaakt is (las ik in de brief). :@

-edit-

Gelukt! Het plaatje leek bij mij niet te laden op de site, vandaar dat ik een blanco stuk zag, ik kan dus aan de slag ^O^
pi_100188570
De mojito is lekker :9 . (overigens niet zo lekker als een zelfgemaakte, maar het komt een stuk dichterbij dan andere mojito's uit fles)

Van de Cosmopolitan weet ik na anderhalve fles nog steeds niet wat ik ervan moet denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')