abonnement Unibet Coolblue
pi_99542358
Wij hebben een huis gekocht, maar de verkopers willen geen opleverings datum geven......wij hebben nog nooit zoiets meegemaakt - hun makelaar weet geen raad - wat nu?
pi_99542422
Je hebt dus getekend ZONDER dat er een datum is opgenomen? :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:31:44 #3
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99542456
Het huis is nu toch van jou? Laat dan de politie hen uit jouw huis zetten.
pi_99542470
Heb jij getekend zonder opleveringsdatum? Anders is het huis namelijk niet verkocht.... Als het zonder datum bij de notaris is gepasseerd is het mogelijk idd nu al van jou, vanaf het moment dat het getekend was door beide partijen..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_99542550
Dit zal via de rechter moeten gebeuren. Maar dan ben je al snel 6 maanden verder.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_99542560
via hun makelaar een prijs overeen gekomen - op email. helemaal nog niets getekend omdat er geen datum is....iemand zei, als ze zich terug trekken dan moeten ze 10% betalen...? maar wat is wijsheid in dit...en wat is de wettelijk termijn van een huis opleveren - huis was bijna 3 jaar in de verkoop,.
pi_99542602
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:34 schreef tamarama het volgende:
via hun makelaar een prijs overeen gekomen - op email. helemaal nog niets getekend omdat er geen datum is....iemand zei, als ze zich terug trekken dan moeten ze 10% betalen...? maar wat is wijsheid in dit...en wat is de wettelijk termijn van een huis opleveren - huis was bijna 3 jaar in de verkoop,.
Jullie hebben dus nog niets gekocht en dus ook zelfs het voorlopig contract niet ondertekend. Er is dus nog geen koop geweest.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_99542621
Oke.. dus je hebt het huis nog helemaal niet gekocht.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_99542678
Ik denk dat je je spullen weer kan uitpakken Tamara.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_99542679
Wij vinden dat wij een deal hebben - via hun makelaar een prijs overeen gekomen.....maar geen datum......punt is, hoe lang moeten wij wachten.?? wat is de wettelijke termijn tegenwoordig.....vroeger kon je rustig zeggen 9 maanden of 6 maanden - nu is het anders - maar wettelijk?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:38:47 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99542724
Je moet het gewoon afwachten en ze kunnen zich nog terugtrekken. Beste is om ze nu alle ruimte te geven.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:39:16 #12
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_99542745
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Mishu het volgende:
Je moet het gewoon afwachten en ze kunnen zich nog terugtrekken. Beste is om ze nu alle ruimte te geven.
Dit
Er was eens....
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:39:18 #13
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99542749
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef tamarama het volgende:
Wij vinden dat wij een deal hebben - via hun makelaar een prijs overeen gekomen.....maar geen datum......punt is, hoe lang moeten wij wachten.?? wat is de wettelijke termijn tegenwoordig.....vroeger kon je rustig zeggen 9 maanden of 6 maanden - nu is het anders - maar wettelijk?
Zolang er nog niets getekend is, is er nog niks overeengekomen. Ook al heb je geboden en zijn ze daarmee akkoord gegaan. Het kan best zijn dat ze nog wachten op een beter bod.

Maar te zien aan de informatie die je hier geeft, kun je beter maar even een aankoopmakelaar in de hand nemen ofzo. Want zo gaat het je niet lukken :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_99543011
Juridisch Loket.
pi_99543030
5 jaar geleden hebben wij ons huis verkocht - stond toen 2 jaar te koop - niemand kwam kijken - wij vonden het gek - maar goed - we kwamen er achter dat ons makelaar een soort overeenkomst had met een bevriend stel, zij was notaris, en zij wilden per se ons pand hebben - maar hadden nog niet de mogelijkheden om het te kopen. affijn. op eens stond ons makelaar voor de deur, met dat stel en toen begon er een vreemde gesprek - hij was opeens hun makelaar - wij hebben ze eruit gewerkt - een nieuwe makelaar gevonden en uiteindelijk is het wel verkocht aan dat stel, maar voor minder - veel minder dan dat wij wilden - hij hield de verkoop af voor haar. Nu, willen wij dol graag dit huis kopen, al 6 maanden af en aan ermee bezig - ze willen geen kijkers (!) vinden wij heel gek, maar zijn bang voor diefstal - ik liep rond met mijn handen in mijn zakken - met de mevrouw en hun makelaar in mijn nek - maar goed - we hebben een bedrag - ze zijn het ermee eens - maar geen datum - ik heb inmiddels alle info van de kadaster - ze vragen te veel - de kadaster bedrag klopt niet - ze betalen veels te veel belasting (WOZ) - maar zijn in schok denk ik, dat het toch verkocht is......wij geven de ruimte, maar willen 1 november de overdracht. toevallig moet ik maandag bij een notaris, voor iets heel anders, en dan vraag ik het aan hem, maar.....ik kon niet achter wat de wettelijk termijn is voor het opleveren van een huis. daarom schrijf ik dit allemaal......
pi_99543090
Je hebt geen overeenkomst, dus je hebt nog niks gekocht.
Verder doet het er niet toe qua datum, regel eerst maar eens een (voorlopig) koopcontract.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:47:45 #17
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_99543127
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:45 schreef tamarama het volgende:
5 jaar geleden hebben wij ons huis verkocht - stond toen 2 jaar te koop - niemand kwam kijken - wij vonden het gek - maar goed - we kwamen er achter dat ons makelaar een soort overeenkomst had met een bevriend stel, zij was notaris, en zij wilden per se ons pand hebben - maar hadden nog niet de mogelijkheden om het te kopen. affijn. op eens stond ons makelaar voor de deur, met dat stel en toen begon er een vreemde gesprek - hij was opeens hun makelaar - wij hebben ze eruit gewerkt - een nieuwe makelaar gevonden en uiteindelijk is het wel verkocht aan dat stel, maar voor minder - veel minder dan dat wij wilden - hij hield de verkoop af voor haar. Nu, willen wij dol graag dit huis kopen, al 6 maanden af en aan ermee bezig - ze willen geen kijkers (!) vinden wij heel gek, maar zijn bang voor diefstal - ik liep rond met mijn handen in mijn zakken - met de mevrouw en hun makelaar in mijn nek - maar goed - we hebben een bedrag - ze zijn het ermee eens - maar geen datum - ik heb inmiddels alle info van de kadaster - ze vragen te veel - de kadaster bedrag klopt niet - ze betalen veels te veel belasting (WOZ) - maar zijn in schok denk ik, dat het toch verkocht is......wij geven de ruimte, maar willen 1 november de overdracht. toevallig moet ik maandag bij een notaris, voor iets heel anders, en dan vraag ik het aan hem, maar.....ik kon niet achter wat de wettelijk termijn is voor het opleveren van een huis. daarom schrijf ik dit allemaal......
Sorry hoor.. maar lees jij de reacties wel die hier neer worden gezet?

Geen contract getekend + datum betekend niet gekocht!!

Je kunt zoveel willen, maar in dit geval moet je gewoon afwachten.

Klaar.. topic sluiten dan maar!!
Er was eens....
pi_99543235
okay - bedankt - juridisch loket en notaris maandag en
een voorlopige koopcontract....ja, alles opgestuurd naar hun makelaar -
maar zeik emails terug. dit is stressy en irritant van de verkopers vind ik
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:51:59 #19
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99543307
En zoals ik al zei, ik zou echt eens gaan kijken voor een aankoopmakelaar als ik het zo lees.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_99544382
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:51 schreef Juicyhil het volgende:
En zoals ik al zei, ik zou echt eens gaan kijken voor een aankoopmakelaar als ik het zo lees.
Lijkt me ook heel verstandig :Y :')
pi_99546911
sorry, maar als ik TS zo lees... weet je zeker dat je oud genoeg bent om een huis te kopen?
je hebt zo te lezen echt geen flauw benul waar je mee bezig bent.
wat bedoel je nu weer met 'de kadasterbedrag klopt niet' ?
en voor het 'probleem' met de termijn; die is er niet, je hebt pas met oplevertermijnen te maken als je daadwerkelijk een huis koopt, dat is niet wat je hier aan het doen bent / gedaan hebt.
vaag verhaal ook over makelaar / notaris / niet willen verkopen, hoezo je kwam er achter; wat precies en hoe en wat, of gewoon beetje onzin geruchten gehoord ergens?

je probleem is opgelost, je hebt eigenlijk geen probleem, want geen aankoop, maar maak het dan tenminste een leuk vervolgverhaal en doe iets meer uit de doeken.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_99547188
Geef aan dat je de overdracht op 1 oktober wil hebben omdat je anders afziet van de aankoop. Zet ze onder druk.
dag
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:14:27 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_99547267
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:35 schreef existenz het volgende:

[..]

Jullie hebben dus nog niets gekocht en dus ook zelfs het voorlopig contract niet ondertekend. Er is dus nog geen koop geweest.
Dat dus. TS heeft geen flauw benul wat ze aan het doen is en is absoluut niet capabel genoeg een huis te kopen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:15:55 #24
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_99547357
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef tamarama het volgende:
okay - bedankt - juridisch loket en notaris maandag en
een voorlopige koopcontract....ja, alles opgestuurd naar hun makelaar -
maar zeik emails terug. dit is stressy en irritant van de verkopers vind ik
Je hebt nog niks gekocht. Er is nog geen koop.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:17:15 #25
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_99547438
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef tamarama het volgende:
Wij vinden dat wij een deal hebben
En dat hebben jullie niet. Hoeveel meer mensen moeten het nog gaan vertellen voordat het doordringt tot je?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')