Korte benen dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben 1.75 en ik heb lengtemaat 32.
Ja dat is mogelijk als het in dit ritme door blijft gaan en er geen veel topic kills voorkomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:36 schreef emzor1994 het volgende:
Is het mogelijk de 400 te halen voor 5 uur?
Ok Joost, ik hoop dat je dan mee blijft helpenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk als het in dit ritme door blijft gaan en er geen veel topic kills voorkomen.
Emzorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:36 schreef emzor1994 het volgende:
Is het mogelijk de 400 te halen voor 5 uur?
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok Joost, ik hoop dat je dan mee blijft helpen
Ik van de vero moda.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de H&M heb ik ook 27. Bij andere winkels weet ik het niet..
Jooooostquote:
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jooooost![]()
![]()
![]()
Om 5 uur moet ik weg, en ik weet niet of ik om 10, 11 of 12 pas terug ben, dus als we het niet halen voor 5 uur mis ik het sowieso![]()
Ja 2 meterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jij bent 2 meter, sowieso lange benen.
Moet ge wel een klein beetje meehelpen.quote:
Ja ik doe mijn best, maar ik weet helemaal niks van broekmaten.. Ik neem mijn moeder altijd mee en die pakt mijn maat ertussen uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet ge wel een klein beetje meehelpen.
Gewoon niet werken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil niet werken.Ik wil muziek blijven luisteren.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef Ezell het volgende:
Een tijdje geleden liep ik met een vriendin door school terwijl we over broeken aan het praten waren. Op een gegeven moment hadden we het over broekpijpen. Zo'n jongen, iemand die wij niet kenden, hoorde dat en zei keihard: 'PIJPEN?!'.
Moet na vanavond nog maar twee keer werken!quote:
Mijn oom vroeg een keer in een winkel waar ze leren pijpen hadden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef Ezell het volgende:
Een tijdje geleden liep ik met een vriendin door school terwijl we over broeken aan het praten waren. Op een gegeven moment hadden we het over broekpijpen. Zo'n jongen, iemand die wij niet kenden, hoorde dat en zei keihard: 'PIJPEN?!'.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn oom vroeg een keer in een winkel waar ze leren pijpen hadden.![]()
Bloemen- en plantenmeisje in de supermarkt.quote:
In een broekenzaak gelukkig dan weer wel.quote:
Risico van het vak ja hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bloemen- en plantenmeisje in de supermarkt.
Gisteren moest ik de planten buiten water geven en toen water over mn schoenHele schoen + sok doorweekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |