103 en 104... en ik vind t echt helemaal nixquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef the85mc het volgende:
Dus toch nog een V shape! Als je dat wilt versterken moet je of je borstkas breder trainen, of je taille dunner. Ik denk dat het makkelijker is om je taille af te trainen..
Wat zijn je stats ongeveer ergens tussen 100-110 ofzo? Mijn borstomtrek is nu 115, taille 89. Eigenlijk moet mijn taille richting 80..Maar dat duurt nog wel een paar weken
Mn taille heeft duidelijk prio iig... Ben de laatste tijd regelmatig en gezond gaan eten, hardlopen, fietsen, zwemmen, UFC Trainer (Xbox Kinectquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef the85mc het volgende:
Als je je borstkas groter wil trainen dan moet je veel pushups gaan doen, en butterflies. Dan train je je borstspieren. Vergeet ook je rug niet, die kun je trainen met optrekken en vertical row. En je schouders trainen. Als je dat gaat doen wordt je borst vanzelf groter.
Buik aftrainen is minder eten en veel buikspier oefeningen doen.
Same here.. Waarschijnlijk was zn aanpak "minder fokken, meer fietsen" want ik heb 'm de hele week al amper gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:02 schreef the85mc het volgende:
ben benieuwd of freddehs nieuwe aanpak heeft geholpen.
Hoezo viel het tegen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:37 schreef Chickie1506 het volgende:
Ik ben 3 ons aangekomen afgelopen week.
Maar weet ook heel goed waarom.... dag of 5 niet meer gesport en daarvan de afgelopen 4 dagen op de motor door de Eifel geweest en in die dagen let ik gewoon echt niet op wat ik eet en drink.
Daar is dat weekend veeeeeeel te gezellig voor.. lekker sturen, lekker eten en eind van de dag een paar heerlijke duitse biertjes erbij
Maar vandaag weer verder met gezond eten en op de racefiets m'n route doen.
Heb net mijn kleine rondje gedaan maar dat viel best wel tegen
Morgen weer en dan voelt het vast wel weer wat beter.
Had het gevoel echt weken niets gedaan te hebben, minder energie.quote:
Voel je je ook extra vermoeid dan normaal?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef Chickie1506 het volgende:
[..]
Had het gevoel echt weken niets gedaan te hebben, minder energie.
Hogere hartslag.
nee, voel me wel prima.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:47 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Voel je je ook extra vermoeid dan normaal?
Aaai.. Dat is balen.. Wat was je experimentje als ik vragen mag?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:14 schreef Freddeh het volgende:
Hey Narc,we hebben (zo goed als) hetzelfde gewicht. Alleen bij jou gaat het wel de goede kant op
Klote experimentje van vorige week heeft me opgeleverd dat mijn theorie niet klopt. /fail
Had ik je alleen maar verteld als het wel gewerkt hadquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Aaai.. Dat is balen.. Wat was je experimentje als ik vragen mag?
Klopt, zorgen dat je meer ijzer binnenkrijgt. Wordt je hb wat hoger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:42 schreef the85mc het volgende:
Net terug van de bloedbank. Ging wel aardig goed. Was al weer ruim 2 jaar geleden dat ik geweest was. Bloeddruk is een stuk lager geworden sinds die tijd, maar daar gebruik ik ook een medicijn voor, al is het een kleine hoeveelheid. Ik heb een 'wittejassenbloeddruk', bij een dokter meet ik zo 30-40 mmHg meer bovendruk dan thuis.
Hb gehalte was 9,4. 2 Jaar geleden, nog voor dieten enzo was het 9,7. Ik had eigenlijk verwacht dat het nu hoger zou zijn, maar het schijnt dat door veel sporten je Hb ook lager kan worden. Schijnt. Nou ja, 9,4 schijnt wel goed te zijn. Ik voel me bij 9,4 in ieder geval prima
Dat had ik af en toe ook, dan gaat dat apparaat piepen enzo. Dus ik weer in dat balletje knijpen en toen kwam het er weer volle bak uit. Als ik mijn hand niet beweeg dan stopt de bloeddstroom ook bijna helemaal. Moet dus echt blijven pompen met armspieren. Misschien volgende keer maar eens rechts proberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Klopt, zorgen dat je meer ijzer binnenkrijgt. Wordt je hb wat hoger.
Ik ga overigens stoppen met doneren. Ik loop er het afgelopen jaar tegenaan dat m'n bloed niet goed stroomt. Geen problemen met bloeddoorstroming in het lichaam ofzo, maar zodra er een naald in gaat komt het ml voor ml eruit, op het ritme van m'n hartslag, die maar 52bpm is. Duurt véél te lang, niet alleen voor mij, maar ook voor de bloedbank.
Telefoonnummer gekregen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat had ik af en toe ook, dan gaat dat apparaat piepen enzo. Dus ik weer in dat balletje knijpen en toen kwam het er weer volle bak uit. Als ik mijn hand niet beweeg dan stopt de bloeddstroom ook bijna helemaal. Moet dus echt blijven pompen met armspieren. Misschien volgende keer maar eens rechts proberen.
Ik heb geen last van lage hartslag daar, door die 'wittejassenbloeddruk' heb ik daar een hartslag van boven de 70, normaal rond de 50.. En ik merk niet aan mezelf dat ik stress. Best raar eigenlijk. Naast me lag een meisje en die trok behoorlijk wit weg.. Na afloop ook maar even wat gepraat, want het leek erop alsof ze een wegtrekker zou krijgen. Uiteindelijk viel het mee gelukkig.
haha nee dat niet. Ook niet naar gevraagd trouwens. Maar ze leek me wel aardig. Na afloop zat ze echt voor zich uit te staren en ik dacht dat het echt niet goed ging, maar dat had ze blijkbaar altijd na afloop.quote:
Een echte player maakt de omgeving niet uit. Vooral het ziekenhuis is ideaal. Dames hebben daar altijd wel wat geruststelling nodig, prima omgeving toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha nee dat niet. Ook niet naar gevraagd trouwens. Maar ze leek me wel aardig. Na afloop zat ze echt voor zich uit te staren en ik dacht dat het echt niet goed ging, maar dat had ze blijkbaar altijd na afloop.
Op een bepaalde manier werkt zo'n omgeving niet zo goed als je wat wilt versieren. Ziekenhuis is niet de gezelligste omgeving haha.
Want?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef cafca het volgende:
Tja, ik wilde ook bloed gaan geven, maar mijn bloed wilden ze niet hebben
Lang verhaal, maar omdat ik vanwege een ziekte in het verleden elk half jaar een controle moet laten uitvoeren, zijn ze bang dat ik last krijg van het bloed geven.quote:
Ok, dan is het niet zo'n issue, toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar omdat ik vanwege een ziekte in het verleden elk half jaar een controle moet laten uitvoeren, zijn ze bang dat ik last krijg van het bloed geven.
Nee, op zich niet, ik had alleen zelf het idee dat het best zou kunnen, maar goed.....quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ok, dan is het niet zo'n issue, toch?
Shit..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:42 schreef Freddeh het volgende:
Narc, je zult beter je best moeten gaan doen. Ben flink afgevallen de afgelopen 2 dagen. Zondag ook al even gespiekt op de weegschaal, toen woog ik meer dan gisteren. Ik heb het idee dat ik dit eet-drink-leefpatroon even moet volhouden
Goed bezig! Al kun je voor het beste resultaat het best eerst krachttraining doen en dan pas gaan cardioën. Dan ben je al opgewarmd en kun je gelijk volle bak fietsen. Bovendien gebruik je veel glycogeen en snelle suikers tijdens krachttraining en die heb je niet meer als je eerst hebt gefietst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond weer spinnen!
Gisteren hardgelopen en mijn low-carb experimentje werkt. Nog anderhalve week low carb en dan ga ik langzaam opbouwen. Ondanks dat ik énkele zaken wel mis (zelfgemaakte volkorenwraps en soms wat pasta of brood) is het wel iets dat ik er in ga houden: niet meer elke avond pasta/rijst/brood. Ook sporten gaat prima zonder carbs!
Ben inmiddels wel weer wat cm's kwijt denk ik, maar ben nog verre van tevreden!
Vanmiddag even naar de racefiets kijken om te zien of ik een nieuw bandje moet halen of dat het nog te plakken is.
Hardlopen - spinnen - krachttraining (sit ups en push ups) lijkt een goede combinatie![]()
Als het collegejaar start komt zwemmen er hopelijk bij, en dan ooit een triathlon doen!
Ik doe het niet achter elkaar, het was meer een opsomming. Maar toevallig doe ik op de dagen dat ik spin voor ik wegga m'n sit ups en push ups, maar dat heeft niets met planning te maken, meer met het feit dat ik na het spinnen wil douchen en relaxen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goed bezig! Al kun je voor het beste resultaat het best eerst krachttraining doen en dan pas gaan cardioën. Dan ben je al opgewarmd en kun je gelijk volle bak fietsen. Bovendien gebruik je veel glycogeen en snelle suikers tijdens krachttraining en die heb je niet meer als je eerst hebt gefietst.
Gewoon een nieuw bandje in je racefiets leggen, plakken moet je niet aan gaan beginnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond weer spinnen!
Gisteren hardgelopen en mijn low-carb experimentje werkt. Nog anderhalve week low carb en dan ga ik langzaam opbouwen. Ondanks dat ik énkele zaken wel mis (zelfgemaakte volkorenwraps en soms wat pasta of brood) is het wel iets dat ik er in ga houden: niet meer elke avond pasta/rijst/brood. Ook sporten gaat prima zonder carbs!
Vanmiddag even naar de racefiets kijken om te zien of ik een nieuw bandje moet halen of dat het nog te plakken is.
Hardlopen - spinnen - krachttraining (sit ups en push ups) lijkt een goede combinatie![]()
Als het collegejaar start komt zwemmen er hopelijk bij, en dan ooit een triathlon doen!
Ipv die push ups moet je gewoon een push up bh nemen joh, hoef je alleen nog maar de sit ups te doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond weer spinnen!
Ik denk dat dat een flink verschil kan maken hoor, dus waarschijnlijk zal het daar wel aan liggen..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef the85mc het volgende:
Gister door het bos gefietst. Ging best goed. Was alleen iets sneller buiten adem dan normaal, maar niet extreem snel ofzo. Kon het tempo redelijk hoog houden. Ik fiets vaak samen in het bos met een maat maar normaal scheelt het qua conditie wel wat. Maar dit keer was het verschil qua uithoudingsvermogen kleiner. Of hij heeft flink zitten trainen, of die halve liter bloed minder maakte het verschil..
Je vergeet niet te drinken toch? Maar goed bezig! Je bent er nu blijkbaar achter wat een effectieve afvalmethode is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:19 schreef Freddeh het volgende:
Sta nu een paar dagen achtereen op de weegschaal, na grondig nazien van mijn eetpatroon. Het gaat bergafwaarts. Hard.
Zondag 97.6, nu al 95.4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |