abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:42:42 #251
308981 Narcotical
Best in the World
pi_100545166
Volgens mij heb ik meer een "A-shape" :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:43:13 #252
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100545188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef the85mc het volgende:
Dus toch nog een V shape! Als je dat wilt versterken moet je of je borstkas breder trainen, of je taille dunner. Ik denk dat het makkelijker is om je taille af te trainen..
Wat zijn je stats ongeveer ergens tussen 100-110 ofzo? Mijn borstomtrek is nu 115, taille 89. Eigenlijk moet mijn taille richting 80..Maar dat duurt nog wel een paar weken ;)
103 en 104... en ik vind t echt helemaal nix
F means you're fucked
pi_100545431
Als je je borstkas groter wil trainen dan moet je veel pushups gaan doen, en butterflies. Dan train je je borstspieren. Vergeet ook je rug niet, die kun je trainen met optrekken en vertical row. En je schouders trainen. Als je dat gaat doen wordt je borst vanzelf groter.
Buik aftrainen is minder eten en veel buikspier oefeningen doen.
pi_100545455
helaas nog steeds thuis, vanaf maandag zit ik wel op het festival om dingen te regelen maar echt werken zal wat moeilijk worden, gezien ik nog al strompel op dit moment. Het positieve nieuws is wel dat er een zwembad om de hoek zit en dus kan gaan sporten :), de muren komen werkelijk op me af :)
pi_100546051
Je moet je lichaam de tijd geven om te herstellen. Als je nu te snel teveel doet kun je er je leven lang last van houden.
Ik heb een paar jaar geleden mijn kruisband gescheurd en kort daarna een collega van mijn moeder ook. We hebben beide dezelfde operatie gehad, alleen heb ik het daarna echt heel rustig aan gedaan. Die andere gast niet, die ging na 1 week alweer naar zijn werk. Ik heb er zelfs 2 weken niet op gelopen. Het resultaat: hij kon veel eerder een klein beetje lopen dan ik. Maar na een paar maanden was het omgedraaid, toen liep hij nog steeds zoals kort na de operatie met veel pijn en ging het bij mij beter. Nu kan ik alles weer, skien, tennis voetbal, en die gast kan nog steeds niet soepel lopen. Dus rustig aan doen en niets forceren..Je enkels zijn meer waard dan een paar honderd euro.
pi_100546567
thanks voor de wijze woorden :-), het feit dat ik gemist wordt in mijn kwaliteiten op het festival maakt het ook niet gemakkelijker. Volgende week is er een gala voor 400 kinderen en daar doe ik de technische productie van, dus ik moet wel aanwezig zijn om de puntjes op de I te zetten. Het papierwerk is redelijk in orde, maar de dingetjes en dangetjes en last minute items, daarvoor moet je toch echt daar zijn.
Morgen naar de fysio dus even aanhoren wat zijn plan is :-)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:24:16 #257
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100546621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef the85mc het volgende:
Als je je borstkas groter wil trainen dan moet je veel pushups gaan doen, en butterflies. Dan train je je borstspieren. Vergeet ook je rug niet, die kun je trainen met optrekken en vertical row. En je schouders trainen. Als je dat gaat doen wordt je borst vanzelf groter.
Buik aftrainen is minder eten en veel buikspier oefeningen doen.
Mn taille heeft duidelijk prio iig... Ben de laatste tijd regelmatig en gezond gaan eten, hardlopen, fietsen, zwemmen, UFC Trainer (Xbox Kinect :') ) , veel water drinken, veel minder alcohol drinken...

Het gaat goedkomen! ^O^
F means you're fucked
pi_100635289
Nou, toch even de weegschaal gepakt. 78 staat hij nu op :) daar mag dus wel 10 vanaf :+
Ja doei.
pi_100753813
Steady 84 hier. ben benieuwd of freddehs nieuwe aanpak heeft geholpen. Vanavond bloed geven, dus morgen zal fietsen wel niet zo'n succes worden.
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:10:33 #260
308981 Narcotical
Best in the World
pi_100754071
Deze week 0.9 kg kwijtgeraakt na het lichtelijke fiasco na m'n vakantie.. :). Ben nog niet terug op het gewicht van voor de vakantie, maar de dalende lijn is in ieder geval ingezet.

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:02 schreef the85mc het volgende:
ben benieuwd of freddehs nieuwe aanpak heeft geholpen.
Same here.. Waarschijnlijk was zn aanpak "minder fokken, meer fietsen" want ik heb 'm de hele week al amper gezien :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Narcotical op 15-08-2011 12:17:54 ]
pi_100755023
Ik ben 3 ons aangekomen afgelopen week.
Maar weet ook heel goed waarom.... dag of 5 niet meer gesport en daarvan de afgelopen 4 dagen op de motor door de Eifel geweest en in die dagen let ik gewoon echt niet op wat ik eet en drink.
Daar is dat weekend veeeeeeel te gezellig voor.. lekker sturen, lekker eten en eind van de dag een paar heerlijke duitse biertjes erbij :9~

Maar vandaag weer verder met gezond eten en op de racefiets m'n route doen.
Heb net mijn kleine rondje gedaan maar dat viel best wel tegen :X
Morgen weer en dan voelt het vast wel weer wat beter.
Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today!!
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:41:44 #262
308981 Narcotical
Best in the World
pi_100755182
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:37 schreef Chickie1506 het volgende:
Ik ben 3 ons aangekomen afgelopen week.
Maar weet ook heel goed waarom.... dag of 5 niet meer gesport en daarvan de afgelopen 4 dagen op de motor door de Eifel geweest en in die dagen let ik gewoon echt niet op wat ik eet en drink.
Daar is dat weekend veeeeeeel te gezellig voor.. lekker sturen, lekker eten en eind van de dag een paar heerlijke duitse biertjes erbij :9~

Maar vandaag weer verder met gezond eten en op de racefiets m'n route doen.
Heb net mijn kleine rondje gedaan maar dat viel best wel tegen :X
Morgen weer en dan voelt het vast wel weer wat beter.
Hoezo viel het tegen?
pi_100755268
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:41 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Hoezo viel het tegen?
Had het gevoel echt weken niets gedaan te hebben, minder energie.
Hogere hartslag.
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:47:24 #264
308981 Narcotical
Best in the World
pi_100755377
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef Chickie1506 het volgende:

[..]

Had het gevoel echt weken niets gedaan te hebben, minder energie.
Hogere hartslag.
Voel je je ook extra vermoeid dan normaal?
pi_100759871
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:47 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Voel je je ook extra vermoeid dan normaal?
nee, voel me wel prima.
Komt gewoon door afgelopen week :Y
Als ik een tijdje echt ongezond eet en weinig beweeg, merk ik dat vrij snel met sporten.
Maar als ik het dan weer oppak allemaal is het zo weer o.k. :)
pi_100769194
Hey Narc,we hebben (zo goed als) hetzelfde gewicht. Alleen bij jou gaat het wel de goede kant op :')

Klote experimentje van vorige week heeft me opgeleverd dat mijn theorie niet klopt. /fail
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:19:44 #267
308981 Narcotical
Best in the World
pi_100774665
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:14 schreef Freddeh het volgende:
Hey Narc,we hebben (zo goed als) hetzelfde gewicht. Alleen bij jou gaat het wel de goede kant op :')

Klote experimentje van vorige week heeft me opgeleverd dat mijn theorie niet klopt. /fail
Aaai.. Dat is balen.. Wat was je experimentje als ik vragen mag?
pi_100777438
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Aaai.. Dat is balen.. Wat was je experimentje als ik vragen mag?
Had ik je alleen maar verteld als het wel gewerkt had :P

Net een paar grammetjes afgevallen. Langs de kapper geweest, mocht lekker kort met de tondeuse op standje 3 zei ik. Springt standje 3 er opeens af en haalt ze de tondeuse nog ff door m'n haar. F*ck. Standje 1 dan maar.

Heeft iemand een strik voor me? Voel me net een paasei :+
pi_100779372
Net terug van de bloedbank. Ging wel aardig goed. Was al weer ruim 2 jaar geleden dat ik geweest was. Bloeddruk is een stuk lager geworden sinds die tijd ^O^ , maar daar gebruik ik ook een medicijn voor, al is het een kleine hoeveelheid. Ik heb een 'wittejassenbloeddruk', bij een dokter meet ik zo 30-40 mmHg meer bovendruk dan thuis.
Hb gehalte was 9,4. 2 Jaar geleden, nog voor dieten enzo was het 9,7. Ik had eigenlijk verwacht dat het nu hoger zou zijn, maar het schijnt dat door veel sporten je Hb ook lager kan worden. Schijnt. Nou ja, 9,4 schijnt wel goed te zijn. Ik voel me bij 9,4 in ieder geval prima ;)
pi_100779500
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:42 schreef the85mc het volgende:
Net terug van de bloedbank. Ging wel aardig goed. Was al weer ruim 2 jaar geleden dat ik geweest was. Bloeddruk is een stuk lager geworden sinds die tijd ^O^ , maar daar gebruik ik ook een medicijn voor, al is het een kleine hoeveelheid. Ik heb een 'wittejassenbloeddruk', bij een dokter meet ik zo 30-40 mmHg meer bovendruk dan thuis.
Hb gehalte was 9,4. 2 Jaar geleden, nog voor dieten enzo was het 9,7. Ik had eigenlijk verwacht dat het nu hoger zou zijn, maar het schijnt dat door veel sporten je Hb ook lager kan worden. Schijnt. Nou ja, 9,4 schijnt wel goed te zijn. Ik voel me bij 9,4 in ieder geval prima ;)
Klopt, zorgen dat je meer ijzer binnenkrijgt. Wordt je hb wat hoger.

Ik ga overigens stoppen met doneren. Ik loop er het afgelopen jaar tegenaan dat m'n bloed niet goed stroomt. Geen problemen met bloeddoorstroming in het lichaam ofzo, maar zodra er een naald in gaat komt het ml voor ml eruit, op het ritme van m'n hartslag, die maar 52bpm is. Duurt véél te lang, niet alleen voor mij, maar ook voor de bloedbank.
pi_100779874
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Klopt, zorgen dat je meer ijzer binnenkrijgt. Wordt je hb wat hoger.

Ik ga overigens stoppen met doneren. Ik loop er het afgelopen jaar tegenaan dat m'n bloed niet goed stroomt. Geen problemen met bloeddoorstroming in het lichaam ofzo, maar zodra er een naald in gaat komt het ml voor ml eruit, op het ritme van m'n hartslag, die maar 52bpm is. Duurt véél te lang, niet alleen voor mij, maar ook voor de bloedbank.
Dat had ik af en toe ook, dan gaat dat apparaat piepen enzo. Dus ik weer in dat balletje knijpen en toen kwam het er weer volle bak uit. Als ik mijn hand niet beweeg dan stopt de bloeddstroom ook bijna helemaal. Moet dus echt blijven pompen met armspieren. Misschien volgende keer maar eens rechts proberen.
Ik heb geen last van lage hartslag daar, door die 'wittejassenbloeddruk' heb ik daar een hartslag van boven de 70, normaal rond de 50.. En ik merk niet aan mezelf dat ik stress. Best raar eigenlijk. Naast me lag een meisje en die trok behoorlijk wit weg.. Na afloop ook maar even wat gepraat, want het leek erop alsof ze een wegtrekker zou krijgen. Uiteindelijk viel het mee gelukkig.
pi_100780087
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat had ik af en toe ook, dan gaat dat apparaat piepen enzo. Dus ik weer in dat balletje knijpen en toen kwam het er weer volle bak uit. Als ik mijn hand niet beweeg dan stopt de bloeddstroom ook bijna helemaal. Moet dus echt blijven pompen met armspieren. Misschien volgende keer maar eens rechts proberen.
Ik heb geen last van lage hartslag daar, door die 'wittejassenbloeddruk' heb ik daar een hartslag van boven de 70, normaal rond de 50.. En ik merk niet aan mezelf dat ik stress. Best raar eigenlijk. Naast me lag een meisje en die trok behoorlijk wit weg.. Na afloop ook maar even wat gepraat, want het leek erop alsof ze een wegtrekker zou krijgen. Uiteindelijk viel het mee gelukkig.
Telefoonnummer gekregen? :D
pi_100780724
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Telefoonnummer gekregen? :D
haha nee dat niet. Ook niet naar gevraagd trouwens. Maar ze leek me wel aardig. Na afloop zat ze echt voor zich uit te staren en ik dacht dat het echt niet goed ging, maar dat had ze blijkbaar altijd na afloop.
Op een bepaalde manier werkt zo'n omgeving niet zo goed als je wat wilt versieren. Ziekenhuis is niet de gezelligste omgeving haha.
pi_100781303
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

haha nee dat niet. Ook niet naar gevraagd trouwens. Maar ze leek me wel aardig. Na afloop zat ze echt voor zich uit te staren en ik dacht dat het echt niet goed ging, maar dat had ze blijkbaar altijd na afloop.
Op een bepaalde manier werkt zo'n omgeving niet zo goed als je wat wilt versieren. Ziekenhuis is niet de gezelligste omgeving haha.
Een echte player maakt de omgeving niet uit. Vooral het ziekenhuis is ideaal. Dames hebben daar altijd wel wat geruststelling nodig, prima omgeving toch? :D

Just kidding hoor :)
pi_100781380
Tja, ik wilde ook bloed gaan geven, maar mijn bloed wilden ze niet hebben :{w
pi_100781614
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef cafca het volgende:
Tja, ik wilde ook bloed gaan geven, maar mijn bloed wilden ze niet hebben :{w
Want? :?
pi_100782842
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Want? :?
Lang verhaal, maar omdat ik vanwege een ziekte in het verleden elk half jaar een controle moet laten uitvoeren, zijn ze bang dat ik last krijg van het bloed geven.
pi_100783215
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:38 schreef cafca het volgende:

[..]

Lang verhaal, maar omdat ik vanwege een ziekte in het verleden elk half jaar een controle moet laten uitvoeren, zijn ze bang dat ik last krijg van het bloed geven.
Ok, dan is het niet zo'n issue, toch? :)
pi_100783380
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Ok, dan is het niet zo'n issue, toch? :)
Nee, op zich niet, ik had alleen zelf het idee dat het best zou kunnen, maar goed.....
pi_100786100
pff.. begin nu wel wat te voelen. Normaal ben ik tot 1 uur echt klaar wakker en ga ik slapen omdat de klok het aanwijst, maar voel me echt alsof ik heftig heb gesport. Ik ga lekker mn mand in.
Kijken of morgen door het bos ploegen nog wat wordt ;)
pi_100795374
Narc, je zult beter je best moeten gaan doen. Ben flink afgevallen de afgelopen 2 dagen. Zondag ook al even gespiekt op de weegschaal, toen woog ik meer dan gisteren. Ik heb het idee dat ik dit eet-drink-leefpatroon even moet volhouden :)
pi_100795988
Weer wakker en voel me prima! Gisteravond nog even een flinke bak brinta gegeten en een glas met vitamine C bruistablet. Schijn je veel ijzer van op te nemen.
Vanavond dus rondje door het bos doen met een vriend. Kijken of ik em dit keer kan bijhouden. Normaal lukt dat wel.
En freddeh, als je wilt kan ik je even mn gebruikersnaam en wachtwoord PMen van dieetinzicht.nl. Daar kun je alles invullen wat je eet en je krijgt een handige overzicht.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:32:35 #283
308981 Narcotical
Best in the World
pi_100799483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 07:42 schreef Freddeh het volgende:
Narc, je zult beter je best moeten gaan doen. Ben flink afgevallen de afgelopen 2 dagen. Zondag ook al even gespiekt op de weegschaal, toen woog ik meer dan gisteren. Ik heb het idee dat ik dit eet-drink-leefpatroon even moet volhouden :)
Shit.. :P. Gelukkig ben ik gisteravond wezen sporten.. ;).
pi_100799588
Vanavond weer spinnen! :)

Gisteren hardgelopen en mijn low-carb experimentje werkt. Nog anderhalve week low carb en dan ga ik langzaam opbouwen. Ondanks dat ik énkele zaken wel mis (zelfgemaakte volkorenwraps en soms wat pasta of brood) is het wel iets dat ik er in ga houden: niet meer elke avond pasta/rijst/brood. Ook sporten gaat prima zonder carbs!

Ben inmiddels wel weer wat cm's kwijt denk ik, maar ben nog verre van tevreden!
Vanmiddag even naar de racefiets kijken om te zien of ik een nieuw bandje moet halen of dat het nog te plakken is.

Hardlopen - spinnen - krachttraining (sit ups en push ups) lijkt een goede combinatie :)
Als het collegejaar start komt zwemmen er hopelijk bij, en dan ooit een triathlon doen!
Ja doei.
pi_100800889
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:

Gisteren hardgelopen en mijn low-carb experimentje werkt. Nog anderhalve week low carb en dan ga ik langzaam opbouwen. Ondanks dat ik énkele zaken wel mis (zelfgemaakte volkorenwraps en soms wat pasta of brood) is het wel iets dat ik er in ga houden: niet meer elke avond pasta/rijst/brood. Ook sporten gaat prima zonder carbs!

Vanmiddag even naar de racefiets kijken om te zien of ik een nieuw bandje moet halen of dat het nog te plakken is.

Hardlopen - spinnen - krachttraining (sit ups en push ups) lijkt een goede combinatie :)
Als het collegejaar start komt zwemmen er hopelijk bij, en dan ooit een triathlon doen!
Goed bezig! Al kun je voor het beste resultaat het best eerst krachttraining doen en dan pas gaan cardioën. Dan ben je al opgewarmd en kun je gelijk volle bak fietsen. Bovendien gebruik je veel glycogeen en snelle suikers tijdens krachttraining en die heb je niet meer als je eerst hebt gefietst.
pi_100811811
Vanochtend regende het hier dus ben ik naar de sportschool gegaan.
1 uur krachttraining met 10 minuten warm fietsen vooraf en daarna nog 20 op de crosstrainer.
En ben nu net een half uurtje terug van een uurtje op de racefiets.

K zou er niet aan moeten denken om zonder carbs de dag door te komen. :{
Maar nu ben ik ook persoonlijk niet van dat soort dieëten.
Mijn idee: van alles iets minder en gezonder eten en als er extra gesport word , het lichaam daar ook de energie voor geven.
Dus voor de toekomst mijn eet/leefgewoonte blijvend veranderen en niet om de zoveel tijd weer op dieet te moeten.
pi_100811870
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:16 schreef the85mc het volgende:

[..]

Goed bezig! Al kun je voor het beste resultaat het best eerst krachttraining doen en dan pas gaan cardioën. Dan ben je al opgewarmd en kun je gelijk volle bak fietsen. Bovendien gebruik je veel glycogeen en snelle suikers tijdens krachttraining en die heb je niet meer als je eerst hebt gefietst.
Ik doe het niet achter elkaar, het was meer een opsomming. Maar toevallig doe ik op de dagen dat ik spin voor ik wegga m'n sit ups en push ups, maar dat heeft niets met planning te maken, meer met het feit dat ik na het spinnen wil douchen en relaxen.

Het low carb doe ik vooral als een experiment, niet met de verwachting dat het allerlei problemen die er niet zijn op zal lossen :)
Met minder eten ben ik het niet eens, maar kijk daarvoor maar eens in de OP van het [Gezond Slank] topic :)
Ja doei.
pi_100813367
OP gelezen..

Ik bedoelde/zei ook niet erg weinig eten, maar iets minder....
Als ik bijvoorbeeld met het avondeten vol zit maar het erg lekker is , niet nog een keer opscheppen.
Wel een keer een handje chips maar niet gelijk een zak leeg(vr)eten.
Want zo ging het voorheen wel en dat is in mijn ogen niet goed.
Minder verzadigd vet (ook i.v.m. hoog cholestrol)
Minder suikers.

Uithongeren helpt idd niet dan gaat het lichaam in de spaarstand en ben je nog verder van huis heeft men mij verteld.

Maar uh... je enkels zijn weer o.k.? :)
pi_100813491
Mijn enkels zijn al heel lang ok? De laatste keer dat ik daar problemen mee had is ook alweer 6 jaar geleden ofzo :+
Ja doei.
pi_100813604
_O- sorry ik bedoelde die voor iemand anders. :X
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:38:46 #291
308981 Narcotical
Best in the World
pi_100813932
quote:

Gewoon een nieuw bandje in je racefiets leggen, plakken moet je niet aan gaan beginnen :P
pi_100818446
quote:

Ipv die push ups moet je gewoon een push up bh nemen joh, hoef je alleen nog maar de sit ups te doen ;) :+
pi_100844967
Gister door het bos gefietst. Ging best goed. Was alleen iets sneller buiten adem dan normaal, maar niet extreem snel ofzo. Kon het tempo redelijk hoog houden. Ik fiets vaak samen in het bos met een maat maar normaal scheelt het qua conditie wel wat. Maar dit keer was het verschil qua uithoudingsvermogen kleiner. Of hij heeft flink zitten trainen, of die halve liter bloed minder maakte het verschil..
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:08:47 #294
308981 Narcotical
Best in the World
pi_100846997
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef the85mc het volgende:
Gister door het bos gefietst. Ging best goed. Was alleen iets sneller buiten adem dan normaal, maar niet extreem snel ofzo. Kon het tempo redelijk hoog houden. Ik fiets vaak samen in het bos met een maat maar normaal scheelt het qua conditie wel wat. Maar dit keer was het verschil qua uithoudingsvermogen kleiner. Of hij heeft flink zitten trainen, of die halve liter bloed minder maakte het verschil..
Ik denk dat dat een flink verschil kan maken hoor, dus waarschijnlijk zal het daar wel aan liggen.. ;).
pi_100872205
Net terug van een rondje op de weg, uurtje gefietst. Ging wel aardig, maar kan wel merken dat ik minder 'over' heb om bijv een sprintje tussendoor te trekken. Maar ging wel al weer soepeler dan gister.
Mijn vader had gister bloed gegeven. Hij merkte er helemaal niets van zei die. Misschien omdat hij nooit lichamelijk actief is :')
pi_100884945
Sta nu een paar dagen achtereen op de weegschaal, na grondig nazien van mijn eetpatroon. Het gaat bergafwaarts. Hard.

Zondag 97.6, nu al 95.4
pi_100885057
Goed bezig, Freddeh!
Hou je het wel een beetje verantwoord?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 08:56:48 #298
308981 Narcotical
Best in the World
pi_100885402
Gaat lekker Freddeh!

Dan moet ik zeker haast gaan maken wil ik jou voor kunnen blijven.. ;). Ik heb gister ook even gespiekt maar de weegschaal was bij mij wat minder goed gezind ;). Dinsdagochtend maar weer even wegen en hopen dat de schade dan weer meevalt..
pi_100885479
Ben ook wel benieuwd naar het geheime recept van Freddeh! Goed bezig wel!

Ik ben voor de 2e week op rij op 82.5 blijven steken. Dit weekend weer lekker veel sporten en goed eten. Kijken waar we dan volgende week staan.
pi_100885487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:19 schreef Freddeh het volgende:
Sta nu een paar dagen achtereen op de weegschaal, na grondig nazien van mijn eetpatroon. Het gaat bergafwaarts. Hard.

Zondag 97.6, nu al 95.4
Je vergeet niet te drinken toch? Maar goed bezig! Je bent er nu blijkbaar achter wat een effectieve afvalmethode is.
Vandaag even gekeken, 85 kg. Het gaat de laatste tijd erg langzaam terwijl ik toch niet veel eet. Taille is wel 88-89 cm dus die lijkt iets dunner te zijn. Ik kom maar niet voorbij die 84-85 kg. Maar goed, het scheelt wel al met het begin van het jaar, toen was het 90+. Als ik het eind van het jaar 80 haal vind ik dat prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')