Hoe lang ben je?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:46 schreef Freddeh het volgende:
96.6kg.... Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken
Vind ik ook ja, ik zal proberen een nieuwe OP samen te stellen, en de titel iets te wijzigen. Zodra het topic dan vol is kunnen we dat een beetje omgooien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:02 schreef YUR het volgende:
Kan de challenge niet veranderd worden? Met zn allen focussen op centimeters ipv kg's
1.86quote:
98.0 kg hier vanmorgen.. Beetje jammer inderdaad, betekent dat wij nu ongeveer in hetzelfde schuitje zitten qua gewicht: allebei nog ongeveer 12 kg tot het streefgewicht..quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:46 schreef Freddeh het volgende:
96.6kg.... Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken
Ik ben er voorstander van om beiden bij te houdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:02 schreef YUR het volgende:
Kan de challenge niet veranderd worden? Met zn allen focussen op centimeters ipv kg's
Centimeters zeggen inderdaad ook veel, ik ben een paar weken zwaarder geworden (kun je ook in de grafiek zien) maar ik verloor in dezelfde tijd wel een paar centimeter op mn buik. Dus mijn vetpercentage is wel aardig gedaald toen. Ik meet mezelf al vrij lang op en dat werkt beter dan gewicht alleen. En als je je maten weet, kun je ook vetpercentage bereken op een website. Al is dat niet zo precies, je kunt toch zien of je lichaam verandert in de loop van de tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef Narcotical het volgende:
[..]
98.0 kg hier vanmorgen.. Beetje jammer inderdaad, betekent dat wij nu ongeveer in hetzelfde schuitje zitten qua gewicht: allebei nog ongeveer 12 kg tot het streefgewicht..
Ik heb overigens bij de vorige 2 metingen ook even een waarde ingevuld zodat de lijn netjes doorliep, deze zijn uiteraard nergens op gebaseerd..
[..]
Ik ben er voorstander van om beiden bij te houden
Ik ben net begonnen met meten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Centimeters zeggen inderdaad ook veel, ik ben een paar weken zwaarder geworden (kun je ook in de grafiek zien) maar ik verloor in dezelfde tijd wel een paar centimeter op mn buik. Dus mijn vetpercentage is wel aardig gedaald toen. Ik meet mezelf al vrij lang op en dat werkt beter dan gewicht alleen. En als je je maten weet, kun je ook vetpercentage bereken op een website. Al is dat niet zo precies, je kunt toch zien of je lichaam verandert in de loop van de tijd.
http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
Volgens dit rekenmodel heb ik vetpercentage van ongeveer 14%.
Ik heb dat al wel vaker gehoord maar bij de test die vorig jaar op de sportschool gedaan is lagen de waardes niet zo heel gek ver uit elkaar. (geen idee hoe zij dat uitrekende eigenlijk..)quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou die weegschaalvetpercentages niet zo geloven als ik jou was...want gewicht en lengte zeggen niets over de opbouw van je lichaam....
Om die reden dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:55 schreef YUR het volgende:
Mijn vetpercentage maakt mij persoonlijk ook niets uit. Ik ben klaar wanneer ik me goed voel en er voor mijn idee goed uitzie
Ik wil een klimmersgewicht bereikenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:24 schreef Narcotical het volgende:
Iedereen put motivatie uit andere dingen, ik hou namelijk wel van getalletjes.. Het enige wat we allemaal gemeen hebben is denk ik dat we allemaal 1 of 2 maatjes kleiner qua kleding zouden willen zodat we ons "lekkerder" voelen in ons velletje
Zou ik ook wel willen, want klimmen is het mooiste in wielrennen wat er is mijns inziens.. Maar ik ben bang dat ik me er bij moet neerleggen dat ik dat nooit ga behalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil een klimmersgewicht bereiken![]()
Dit weekend op verjaardag weer veel vragen of ik afgevallen wasBBQ hakte er wel in though. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft.
Een echt klimmersgewicht gaat het bij mij ook niet worden hoor. Dat vind ik veel te extreem (gesink 67 kilo bij 1.87quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen, want klimmen is het mooiste in wielrennen wat er is mijns inziens.. Maar ik ben bang dat ik me er bij moet neerleggen dat ik dat nooit ga behalen
Mijn eerste overwinning zou zijn om onder de 90 te komen, aangezien ik dat al héél lang niet meer op de weegschaal heb zien staan..quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een echt klimmersgewicht gaat het bij mij ook niet worden hoor. Dat vind ik veel te extreem (gesink 67 kilo bij 1.87). Maar ik ga nu al wel richting de 80 kilo en kom van de 87. Dat is al bijna een hele dure carbon racefiets minder die ik omhoog moet slepen. Misschien nog richting de 77 maar dan ben ik ook wel tevreden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnus_B%C3%A4ckstedtquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:37 schreef the85mc het volgende:
Cancellara en Greipel zijn de lompe renners van het peloton. Ook wel bekend als de beer van bern en de gorilla. Ze wegen tussen de 75 en 80 kg.. Geeft wel aan wat voor mieren die andere renners zijn.
You've beaten me to itquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnus_B%C3%A4ckstedt
OMGquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnus_B%C3%A4ckstedt
Nog mooier: Magnus Maximusquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:40 schreef the85mc het volgende:
Haha hoe zouden ze die noemen, de mammoet ofzo..
Mijn borstomtrek is 1 hele centimeters groter dan mijn buikomtrekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef the85mc het volgende:
Zolang je buikomtrek nog kleiner is dan je borstomtrek heb je nog een V-shape
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |