Het verhaal is duidelijk aangedikt. Dat merk je al aan de toon van het artikel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:27 schreef Toekito het volgende:
Als dit waar is moet men Been echt vragen of die wel helemaal fris tussen zijn oren is.
En wie is dit dan die dit 'schrijft'?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wie is dit dan die dit 'schrijft'?
TC03. En nu? Wat is je obsessie met die postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
2000 light years from home
Grootste overwinning tegen Bar toch?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
TC03. En nu? Wat is je obsessie met die post?
Dat was tegen die Zeeuwse ploeg.quote:
Wat denk jezelf ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wie schreef dat stukje van Lunaticnews nou? Want waarom niet gewoon de naam noemen van diegene die dit 'lekt'?
Nee andere jaren wonnen we gewoon bij Barendrecht behalve onder Verbeek.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:07 schreef Merkie het volgende:
2-2 dacht ik, jaar ervoor zelfs verloren geloof ik?
Dat jaar bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee andere jaren wonnen we gewoon bij Barendrecht behalve onder Verbeek.
Weet ik veel, ik ben niet van LunaticNewsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wie schreef dat stukje van Lunaticnews nou? Want waarom niet gewoon de naam noemen van diegene die dit 'lekt'?
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 18:21:36Van Geel tegen RTV Rijnmond: Spelers krijgen geen inspraak bij keuze trainer, er komen waarschijnlijk geen versterkingen en functie ..... reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 18:22:23....van algemeen en technisch directeur is bij een club als #Feyenoord niet te combineren. Zie later rijnmond.nl reageer retweet
Indirect natuurlijk wel.... want als de trainer niet blijkt te bevallen, wordt ie door de spelers weggestuurdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 18:21:36Van Geel tegen RTV Rijnmond: Spelers krijgen geen inspraak bij keuze trainer, er komen waarschijnlijk geen versterkingen en functie ..... reageer retweet
Hoeft niet, niet elke trainer loopt dan meteen weg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Indirect natuurlijk wel.... want als de trainer niet blijkt te bevallen, wordt ie door de spelers weggestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |