Die willen/kunnen niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als we met het huidige trio van malaga winnen dan gewoon zo laten staan
Dat was nogal een onbesuisde actie van Ron. Sloeg nergens op. Was gewoon een tackel op de bal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ronnie zit niet heel lekker in zijn vel, of hij wil steeds een signaal afgeven.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat je meer weet dan de rest, ik zeg alleen maar dat ik niets weet. Dus ik hoop dat je graag tekst en uitleg wil geven over datgene dat je wel weetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet niks meer dan de rest hoor maar het is al een hele tijd, ook voor het Been gebeuren.
Ik weet niks ik spreek op gevoel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je meer weet dan de rest, ik zeg alleen maar dat ik niets weet. Dus ik hoop dat je graag tekst en uitleg wil geven over datgene dat je wel weet
Zeg dan niet "er zit meer achter" dat suggereert dat je er meer van weet (what ever dat ook mag zijnquote:
Sorry Ma.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg dan niet "er zit meer achter" dat suggereert dat je er meer van weet (what ever dat ook mag zijn)
Joow.quote:
Wat gebeurt daar trouwens?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gaat ie met zijn rug naar de scheidsrechter toestaan? Die vervolgens zijn shirt omhoog trok?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ron vond dat ie onheus werd bejegend, terwijl het gewoon een correctie sliding op de bal was.
Vlaar loopt gefrustreerd rond en was betrokken bij een opstootje. Hij voelt natuurlijk ook wel aan dat het weer een heel mager seizoen gaat worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan gaat ie met zijn rug naar de scheidsrechter toestaan? Die vervolgens zijn shirt omhoog trok?
Ik snap het niet helemaal.
quote:Van Geel polst spelers niet bij zoektocht naar coach
Feyenoord is op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer en zal in haar zoektocht niet gaan polsen bij de spelersgroep. “Wij als directie zullen de verantwoording moeten nemen om de juiste man aan te trekken”, zegt technisch directeur Martin van Geel. “Op namen ga ik absoluut niet in.”
Momenteel staat Leon Vlemmings als interim-trainer voor de groep. De spelers van Feyenoord stonden niet meer achter Mario Been, die daarom dinsdag besloot om de handdoek in de ring te werpen. In de zoektocht naar een nieuwe coach krijgen de spelers echter geen stem, zo benadrukt Van Geel in gesprek met RTV Rijnmond.
“Ik doe dit werk al zestien jaar en ik heb spelers nooit naar hun mening gevraagd. Zelf ben ik namelijk achttien jaar betaald voetballer geweest en weet ik dat spelers alleen aan zichzelf denken”, zegt Van Geel. Onder meer Huub Stevens, Jean-Paul van Gastel en Ronald Koeman zouden in beeld zijn om het stokje over te nemen: Vlemmings is niet van plan om definitief hoofdtrainer te blijven.
Van Geel denkt geen nieuwe spelers meer te halen. “We hebben geen mogelijkheden, maar door het vertrek van enkele spelers is er wel een salarisbudget", zegt de technisch directeur. "Hierdoor zouden we transfervrije spelers kunnen halen, maar in de transfervrije markt hebben wij nog niet de toegevoegde waarde die wij wensen gevonden, dus zullen we het moeten doen met deze spelers."
Vlaar versus Ruud: nu gaan we zien of Vlaar het topniveau aan kanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als we met het huidige trio van malaga winnen dan gewoon zo laten staan
Ik denk dat je Ruud inmiddels wel tot de subtop van Europa moet rekenen. En sowieso komen de kwetsbaarheden van Vlaar pas echt aan het licht tegen snelle, wendbare spelers vermoed ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vlaar versus Ruud: nu gaan we zien of Vlaar het topniveau aan kan
Precies, tegen een Dost is Vlaar de baas maar tegen een Matavz heeft hij het zwaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ruud inmiddels wel tot de subtop van Europa moet rekenen. En sowieso komen de kwetsbaarheden van Vlaar pas echt aan het licht tegen snelle, wendbare spelers vermoed ik.
Nah, heb net de samenvatting gezien, en het was echt geen tackle op de bal hoor ..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was nogal een onbesuisde actie van Ron. Sloeg nergens op. Was gewoon een tackel op de bal.
Het komt allemaal erg gespeeld over. Zoals eigenlijk zijn hele houding van de laatste jaren imo.quote:
Gast.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe dan ook: als deze internationale subtopper zich al in een amateurwedstrijdje al zo laat opnaaien door een eigenlijk lichte overtreding, gaat hij het heel moeilijk krijgen in echte wedstrijden.... Een beetje scheids in een europacup wedstrijd kan Vlaar er gewoon rood voor geven (ook al zou dat niet echt terecht zijn).
Alsof Vlaar binnen afzienbare tijd een Europacup-duel zal spelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe dan ook: als deze internationale subtopper zich al in een amateurwedstrijdje al zo laat opnaaien door een eigenlijk lichte overtreding, gaat hij het heel moeilijk krijgen in echte wedstrijden.... Een beetje scheids in een europacup wedstrijd kan Vlaar er gewoon rood voor geven (ook al zou dat niet echt terecht zijn).
Het is de moeite niet waard om er onderbouwend op in te gaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Alweer zo'n goed onderbouwd argument
Dat is zijn echte niveau hoor ik overalquote:Op zondag 17 juli 2011 10:57 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Alsof Vlaar binnen afzienbare tijd een Europacup-duel zal spelen.
Als hij het daarom bewust gedaan zou hebben (zoals Bosvelt dat deed), dan is het idd goed, maar dit kwam nogal gestressed over....quote:Op zondag 17 juli 2011 10:56 schreef Dekatria het volgende:
Ach, het brengt een beetje vuur in de gelederen. Een beetje Bosvelt-flamboyance af en toe is niet zozeer iets slechts
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 10:30:22Ons bereikt zojuist het bericht dat er intern bij #Feyenoord wel degelijk heftige gesprekken plaats vinden/hebben gevonden omtrent de... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 10:32:08...positie van algemeen directeur Eric #Gudde. Komende dagen zal #Feyenoord waarschijnlijk naar buiten treden over de positie van #Gudde. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 10:41:42Grote kans dat het aftreden van #Gudde hierin bekend wordt gemaakt als directeur bij #Feyenoord.Onduidelijk is nog of Gudde wel een andere.. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 10:43:45..positie gaat bekleden,bijv van financieel directeur of als leider van het project voor het nieuwe stadion van #Feyenoord.Wordt vervolgd! reageer retweet
Hij zegt in het interview dat hij een eenheid wil uitstralen, ook richting zijn medespelers.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is zijn echte niveau hoor ik overal
[..]
Als hij het daarom bewust gedaan zou hebben (zoals Bosvelt dat deed), dan is het idd goed, maar dit kwam nogal gestressed over....
Lekker makkelijk, zeg maar laf dusquote:Op zondag 17 juli 2011 10:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is de moeite niet waard om er onderbouwend op in te gaan.
Bijna schoon schipquote:Op zondag 17 juli 2011 11:00 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 10:30:22Ons bereikt zojuist het bericht dat er intern bij #Feyenoord wel degelijk heftige gesprekken plaats vinden/hebben gevonden omtrent de... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 10:32:08...positie van algemeen directeur Eric #Gudde. Komende dagen zal #Feyenoord waarschijnlijk naar buiten treden over de positie van #Gudde. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 10:41:42Grote kans dat het aftreden van #Gudde hierin bekend wordt gemaakt als directeur bij #Feyenoord.Onduidelijk is nog of Gudde wel een andere.. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 10:43:45..positie gaat bekleden,bijv van financieel directeur of als leider van het project voor het nieuwe stadion van #Feyenoord.Wordt vervolgd! reageer retweet
Bij de RVC moeten er ook nog een paar weg, vooral die het de afgelopen jaren allemaal maar hebben laten lopen en er alleen maar zitten voor dat stadion.quote:
De komende 2 seizoenen zal hij iig nog wel bij Feyenoord blijven en dit seizoen spelen ze geen Europees en het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze dat aankomend seizoen wél halen.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat is zijn echte niveau hoor ik overal
Het enige wat gespeeld is is het stukje rond 1:26 waar hem gevraagd wordt hoe zwaar de afgelopen dagen zijn geweest en hij antwoordt: "Natuurlijk is dat zwaar," bij wijze van correct antwoord terwijl hij volgens mij eerder uitstraalt dat het nogal een opluchting is nu het achter de rug is. Zo voetballen ze ook, alsof er een last weg is.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het komt allemaal erg gespeeld over. Zoals eigenlijk zijn hele houding van de laatste jaren imo.
Inderdaad, ik vind het echt onzin dat mensen gaan roepen dat dit allemaal gespeeld is. Waarom in hell of gods name zou Ron dit allemaal acteren?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het enige wat gespeeld is is het stukje rond 1:26 waar hem gevraagd wordt hoe zwaar de afgelopen dagen zijn geweest en hij antwoordt: "Natuurlijk is dat zwaar," bij wijze van correct antwoord terwijl hij volgens mij eerder uitstraalt dat het nogal een opluchting is nu het achter de rug is. Zo voetballen ze ook, alsof er een last weg is.
En potverdorie wat een vent is het geworden
En meer dan dat + zijn reactie in het veld was 'ingestudeerd'. Een signaal geef je niet af door over the top te reageren op een overtredinkje van een tegenstander. Maar laat verder in godsnaam iedereen voor de rust maar denken dat het allemaal zo oprecht is.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het enige wat gespeeld is is het stukje rond 1:26 waar hem gevraagd wordt hoe zwaar de afgelopen dagen zijn geweest en hij antwoordt: "Natuurlijk is dat zwaar," bij wijze van correct antwoord terwijl hij volgens mij eerder uitstraalt dat het nogal een opluchting is nu het achter de rug is. Zo voetballen ze ook, alsof er een last weg is.
En potverdorie wat een vent is het geworden
De tackle was gewoon onbesuisd. Kan me best voorstellen dat als je vaak last hebt gehad van blessure dat je in de voorbereiding daar fel op reageert. Niks mis mee.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En meer dan dat + zijn reactie in het veld was 'ingestudeerd'. Signalen geef je niet af door over the top te reageren op een overtreding van een tegenstander. Maar laat verder in godnaam iedereen voor de rust maar denken dat het allemaal zo oprecht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |