Sommige vinden het ook wel logisch omdat ze hebben gelezen dat Fer aan zijn arm is getrokken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:03 schreef Lastpost het volgende:
Daar kan ik me al niet meer om ergeren, allemaal van die kanslozen die nog nooit in de grote stad geweest zijn en de voetbalbeleving uit Eredivisie Live halen en klakkeloos alles geloven dat gemeld wordt in de media.
Onwetenden zijn het.
ME, preventieve fouillering, politiehonden, alcoholverbod, zoekhelikopter en het waterkanon op z'n minst, oh wacht, dat hebben we standaard al.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sommige vinden het ook wel logisch omdat ze hebben gelezen dat Fer aan zijn arm is getrokken.
En Fer gaat ook weg, toch weer 2,5 milj erbijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is nu zo'n beetje de basisselectie?
De financiele situatie zal door de verkoop van Castaignos en Wijndalum en het wegsturen van overbodige spelers zonder contract toch wel een stuk beter zijn?
Feyenoord vraagt ¤5Mquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En Fer gaat ook weg, toch weer 2,5 milj erbij
Lol.. iemand heeft regelmatig voor zijn leven moeten rennen bij de kuip.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:01 schreef Paul-89 het volgende:
Als je zin hebt om je lekker te ergeren moet je even de reacties lezen.
Politie let extra scherp op tijdens oefenduel Feyenoord in Barendrecht
Dat. Noem gewoon namen en zeg waarom het zogenaamd opgezet is, of zeg gewoon niks. Dat eerste zal hij echter nooit doen omdat hij gewoon onzin lult.quote:
Hoezo? En graag namen en bronnenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat. Noem gewoon namen en zeg waarom het zogenaamd opgezet is, of zeg gewoon niks. Dat eerste zal hij echter nooit doen omdat hij gewoon onzin lult.
Leo heeft zich weer eens laten leiden door emotie en gaat dan gekke dingen roepen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoezo? En graag namen en bronnen
Mwahquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:31 schreef Absurditeit het volgende:
Leo is eigenlijk altijd de ideale assistent voor een Eerste Divisie-clubje gebleven. Al een jaar of 50.
quote:Ajax
Dutch Eredivisie (2): 1979-80, 1989–90
Real Madrid
Spanish La Liga (3): 1986-87, 1987–88, 1988–89
Copa del Rey (1): 1988-89
Supercopa de Espana (1): 1988
Feyenoord
Dutch Eredivisie (1): 1998-99
Johan Cruijff-schaal (1): 1999
Dus past wel bij Feijenoord.quote:
Achja Ronald Koeman heeft zo op het eerste oog ook best een leuk lijstje :quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus past wel bij Feijenoord.![]()
De beste man heeft het natuurlijk best aardig gedaan. Geen Hiddink maar back in the days was bijna elke club blij als Beenhakker kwam.
Hij is alleen over zijn top en dat is ook prima.
Beetje seniele oude gek aan het worden.
Toch hoef ik hem niet als trainer van Feyenoord.quote:Erelijst als trainer
Landskampioenschap (3x) (AFC Ajax: 2002 en 2004 - PSV: 2007)
Nederlandse beker (AFC Ajax: 2002)
Johan Cruijff Schaal (2x) (AFC Ajax: 2002 - AZ: 2009)
Portugese Supercup (SL Benfica: 2005)
Spaanse beker (Valencia CF: 2008)
Hij pakte ook weleens een prijsje en hij zou aardig met vedettes om kunnen gaan, maar buiten dat heb ik weinig mensen gehoord die echt onder de indruk waren van hem als trainer/coach. En een toptrainer zou ik hem al zeker niet noemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus past wel bij Feijenoord.![]()
De beste man heeft het natuurlijk best aardig gedaan. Geen Hiddink maar back in the days was bijna elke club blij als Beenhakker kwam.
Hij is alleen over zijn top en dat is ook prima.
Beetje seniele oude gek aan het worden.
Ik denk dat je blij kan zijn met Koeman.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja Ronald Koeman heeft zo op het eerste oog ook best een leuk lijstje :
[..]
Toch hoef ik hem niet als trainer van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij kan zijn met Koeman.
Zijn grootste probleem is dat hij steeds wegloopt als hij een beter bod krijgt.
Zo was hij als speler en als coach.
Ik schat hem als trainer hoger in dan Verbeek en Been
Hoger dan Verbeek zeker niet, en daarbij is Ronald ook helemaal niet hard genoeg voor deze groep. Bij Az liet hij het ook allemaal maar begaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Persoonlijk schat ik Verbeek hoger in. Koeman moet je zeker geen aankopen laten doen, maar daar is bij Feyenoord toch geen geld voor voorlopig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik dat speelschema zo eens bekijk dan tel ik 22 punten tot aan de wedstrijd tegen Ajax.
Als die slecht starten staan ze dan 3e, als Feyenoord goed start 4e
Dat kan nog wat worden..
Want een overwinning tegen Roda of een zege in Breda beschouw jij als een zekerheidje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik dat speelschema zo eens bekijk dan tel ik 22 punten tot aan de wedstrijd tegen Ajax.
Als die slecht starten staan ze dan 3e, als Feyenoord goed start 4e
Dat kan nog wat worden..
Huub is helemaaaaaaaaal klaar met Nederland.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef Merkie het volgende:
Geen Koeman en Verbeek a.u.b.. Probeer Stevens of Van Gaal
.
Dat was Adriaanse ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Huub is helemaaaaaaaaal klaar met Nederland.
Huub is anders aardig aan het hielen likken om bij ons aan de slag te kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Huub is helemaaaaaaaaal klaar met Nederland.
Verbeek? Die valse alcoholist? Die nog nooit goed heeft gelegen bij een groep spelers?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Persoonlijk schat ik Verbeek hoger in. Koeman moet je zeker geen aankopen laten doen, maar daar is bij Feyenoord toch geen geld voor voorlopig.
Maar laat al zijn ploegen wel goed voetballen, op Feyenoord na.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verbeek? Die valse alcoholist? Die nog nooit goed heeft gelegen bij een groep spelers?
Straf op straf op straf.
Lag in Rotterdam niet goed en in Alkmaar niet.
Zowel bij Heracles als bij AZ heeft hij prima werk geleverd en was het spel ook nog goed en vermakelijk. Dat hij bij Feyenoord wegmoest, zei meer over de laffe spelers.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verbeek? Die valse alcoholist? Die nog nooit goed heeft gelegen bij een groep spelers?
Straf op straf op straf.
Lag in Rotterdam niet goed en in Alkmaar niet.
Ik zeg trouwens ook niet dat hij slecht is. Of misschien ook wel maar vooral op people management skills. Dat schijnt echt een ramp te zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar laat al zijn ploegen wel goed voetballen, op Feyenoord na.
Het zegt anders ook genoeg over Verbeek, laten we niet alles in de schoenen van spelers schuiven he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zowel bij Heracles als bij AZ heeft hij prima werk geleverd en was het spel ook nog goed en vermakelijk. Dat hij bij Feyenoord wegmoest, zei meer over de laffe spelers.
Daar hebben we dan ook van Geel voor. Al moet ik er niet aan denken om Koeman als trainer te hebben, hele matige trainer daarme gaan we er eerder op achteruit dan vooruit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Persoonlijk schat ik Verbeek hoger in. Koeman moet je zeker geen aankopen laten doen, maar daar is bij Feyenoord toch geen geld voor voorlopig.
Ja hoor. Nac sowieso. Roda moet je thuis ook gewoon van kunnen winnen, zeker in een avond wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Want een overwinning tegen Roda of een zege in Breda beschouw jij als een zekerheidje?
Stevens zit ik ook niet echt op te wachten, geen geweldenaar, en als je het bij een relatief rustige club als PSV al niet red hoe moet het dan gaan bij een Feyenoord waar het één grote puinhoop is en altijd wat aan de hand.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef Merkie het volgende:
Geen Koeman en Verbeek a.u.b.. Probeer Stevens of Van Gaal
.
Jammer dat jouw logica niet opgaat, want als je dergelijke wedstrijden gewoon altijd ff wint, sta je aan het eind van de rit 4e/5e ofzo. En we weten allebei dat dat nagenoeg onmogelijk is met dit materiaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:55 schreef inZanity het volgende:
Ja hoor. Nac sowieso. Roda moet je thuis ook gewoon van kunnen winnen, zeker in een avond wedstrijd.
Plus hoe hij te werk ging binnen de club. Die man zou een levenslang Kuip-verbod moeten krijgen alleen al om hoe hij Gerard Meijer heeft geschoffeerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het zegt anders ook genoeg over Verbeek, laten we niet alles in de schoenen van spelers schuiven he.
Als een groot deel van een selectie je niet kan luchten, waaronder spelers die hun sporen hebben verdiend bij grootmachten als Bayern en Barcelona, mag je ook best bij jezelf ten raden gaan of je eigen aanpak wel zo'n goede is geweest.
Je kunt nou eenmaal de kinderen uit de hockeybuurt van Bloemendaal ook niet hetzelfde aanpakken als de die uit de Tarwewijk.
Dat is waar, maar bij andere clubs heeft hij prima resultaten behaald en werd er ook goed gevoetbald. Laat het bij Feyenoord dan aan beide partijen hebben gelegen, maar dat hij kwaliteiten heeft als trainer heeft hij al bij meerdere clubs aangetoond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het zegt anders ook genoeg over Verbeek, laten we niet alles in de schoenen van spelers schuiven he.
Als een groot deel van een selectie je niet kan luchten, waaronder spelers die hun sporen hebben verdiend bij grootmachten als Bayern en Barcelona, mag je ook best bij jezelf ten raden gaan of je eigen aanpak wel zo'n goede is geweest.
Je kunt nou eenmaal de kinderen uit de hockeybuurt van Bloemendaal ook niet hetzelfde aanpakken als de die uit de Tarwewijk.
Want het is zo gek dat ik verwacht dat we gewoon van een zeer matige ploeg als NAC winnen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Jammer dat jouw logica niet opgaat, want als je dergelijke wedstrijden gewoon altijd ff wint, sta je aan het eind van de rit 5e ofzo. En we weten allebei dat dat nagenoeg onmogelijk is met dit materiaal.
Er kan wel in Breda gewonnen worden, maar zeker is dat allerminst. Dan zou je ook kunnen verwachten dat je altijd wel ff wint in Nijmegen, Arnhem, Almelo en Doetinchem. En toch zul je het daar ook zomaar lastig kunnen krijgen en punten verspelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want het is zo gek dat ik verwacht dat we van gewoon van een zeer matige ploeg als NAC winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |