Ze waren gisteren niet thuis he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:29 schreef Twinkly het volgende:
Mooi Trui! Dat voeringstofje is weer geweldig!
BE, wat een gaaf bloesje!! Die stof, geweldig!Wat zet jij dat snel in elkaar zeg, daar ben ik toch wel minstens 3 avonden en middagslaapjes mee bezig hoor
dibsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:07 schreef Twinkly het volgende:
Het staat hem super BEStoer broekje ook! Wat is je ventje al groot
!
Ik ben bezig met een broek voor Niels. De omslag heb ik gemaakt omdat het model erg lang valt.
[ afbeelding ]
En toen was het zwarte biaisband opEn het is pas woensdag weer stoffenmarkt
![]()
ik heb een paar keer via etsy.com een stapel stofjes besteld. een keer uit de VS (het winkeltje heet ´buttercuppity´ geloof ik. en een keer uit japan, maar geen idee meer welke verkoper dat precies was. relatief duur natuurlijk, ivm verzendkosten, maar heel af en toe mag ik dat van mezelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:55 schreef Nijna het volgende:
BE, dat doe je rap! Leuk setje!
Trui, wat gaaf weer, jij zit ook niet stil he...!? en die voerinkjes zijn echt super, waar haal je die vandaan?
Een tweedehandse van een goed merk kost in de naaimachinevakhandel vaak net zo veel als een nieuwe goedkope. En dan heb je wel een machine die aardig wat lagen stof aankan én een adres om naar terug te gaan bij eventuele problemen en voor onderhoudquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef Spewey het volgende:
Toevallig, Brother ben ik net aan het bestuderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |