Ze waren gisteren niet thuis he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:29 schreef Twinkly het volgende:
Mooi Trui! Dat voeringstofje is weer geweldig!
BE, wat een gaaf bloesje!! Die stof, geweldig!Wat zet jij dat snel in elkaar zeg, daar ben ik toch wel minstens 3 avonden en middagslaapjes mee bezig hoor
dibsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:07 schreef Twinkly het volgende:
Het staat hem super BEStoer broekje ook! Wat is je ventje al groot
!
Ik ben bezig met een broek voor Niels. De omslag heb ik gemaakt omdat het model erg lang valt.
[ afbeelding ]
En toen was het zwarte biaisband opEn het is pas woensdag weer stoffenmarkt
![]()
ik heb een paar keer via etsy.com een stapel stofjes besteld. een keer uit de VS (het winkeltje heet ´buttercuppity´ geloof ik. en een keer uit japan, maar geen idee meer welke verkoper dat precies was. relatief duur natuurlijk, ivm verzendkosten, maar heel af en toe mag ik dat van mezelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:55 schreef Nijna het volgende:
BE, dat doe je rap! Leuk setje!
Trui, wat gaaf weer, jij zit ook niet stil he...!? en die voerinkjes zijn echt super, waar haal je die vandaan?
Een tweedehandse van een goed merk kost in de naaimachinevakhandel vaak net zo veel als een nieuwe goedkope. En dan heb je wel een machine die aardig wat lagen stof aankan én een adres om naar terug te gaan bij eventuele problemen en voor onderhoudquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef Spewey het volgende:
Toevallig, Brother ben ik net aan het bestuderen.
Dat dus!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:38 schreef Asyniur het volgende:
Twinks, behalve te lang kan ik de rest niet beamen zo van de foto's hoor. Ik vind het leuk staan!
Waarmee kun je het beste door zeil heen naaien? ik heb het niet aangedurfd met het speelkleed/picknickkleed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:40 schreef E.T. het volgende:
yepBuitenkant is gewoon tafelzeil, binnenkant een mooie katoen
Olijfquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:40 schreef Twinkly het volgende:
Ja maar ja maar welke kleur danIk heb gisteren al zijn shirtjes en rompers erbij gehouden, donkerblauw leek ook wel leuk.
Heb ik niet, want dat maakt Niels bleek.quote:
Heb gewoon gedaan of het stof wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Waarmee kun je het beste door zeil heen naaien? ik heb het niet aangedurfd met het speelkleed/picknickkleed.
Toen ik zwanger was, had ik een stofjeskoopmanie...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef TimeJumper het volgende:
PM-girl wat leuk !!!!!!!en wat een leuke stofjes zeg.
Hoe groot zijn die kubussen? (want ik wil ze natuurlijk namaken)
Leuk hoor ga nog maar iets maken
Gheghe, het zit jou niet mee met de kubussen hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef PM-girl het volgende:
Helaas was het schuimrubber te klein, dus moeten aanvullen met losse vulling.
Ik volg je niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gheghe, het zit jou niet mee met de kubussen hè?![]()
Maar zeer cute voor J'ke.
Hmmm, daar kan ik me echt niets van herinneren! Ik ben hem ook nog niet tegengekomen. Wel heb ik een keer een bal gehaakt, die ook niet echt ballig werdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:08 schreef Moonah het volgende:
Oh PM, het staat me toch écht bij dat jij voor S ook zo'n kubus hebt gemaakt en dat die ook voor wat complicaties zorgde...
Heb ik een beter geheugen dan jij of vergis ik me?
Op internet is veel te vinden, bijvoorbeeld vanmarieke.nl oid. Ik heb zo even geen vorbeelden.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef laiveneertiekje het volgende:
Leuk PMgirl..
Mag ik vragen waar je leuke stofjes vindt? Ik kan weinig vinden hier in de omgeving, en online wil het ook nog niet echt lukken..
Ik heb hier stofjes besteld http://www.destoffenkraam.nl/quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef laiveneertiekje het volgende:
Leuk PMgirl..
Mag ik vragen waar je leuke stofjes vindt? Ik kan weinig vinden hier in de omgeving, en online wil het ook nog niet echt lukken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |