abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105001794
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:31 schreef Taurus het volgende:Seks is een en al verleiding, ik zou bijna zeggen dat seks je soms 'overkomt'.
Maar ja, dat is ook altijd mijn verdediging bij vreemdgaan en dat wordt ook altijd van de hand gewezen, wellicht kunnen andere mensen wel rationeel met seks omgaan. ;)
sorry maar in mijn optiek ben je dan gewoon zwak als je zo'n verleiding niet kunt weerstaan.
je kunt toch nadenken bij de dingen die je doet?
pi_105002034
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

sorry maar in mijn optiek ben je dan gewoon zwak als je zo'n verleiding niet kunt weerstaan.
je kunt toch nadenken bij de dingen die je doet?
Ik ben best zwak, wat dat betreft. En nu?
pi_105002238
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik ben best zwak, wat dat betreft. En nu?
om het op dit topic te betrekken (moet je niet verkeerd opvatten, is een analyse):
kan het dan niet zo zijn dat jij het gevoel hebt dat pedo's zichzelf moeilijk zullen kunnen bedwingen als ze in de gelegenheid zijn, omdat jij zelf ook sneller geneigd bent toe te geven aan seksuele verleidingen?
Ik kan mijzelf namelijk wel goed bedwingen en kan mij dus heel goed voorstellen dat een pedo zichzelf kan bedwingen, ook al is de verleiding groot
pi_105002729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

om het op dit topic te betrekken (moet je niet verkeerd opvatten, is een analyse):
kan het dan niet zo zijn dat jij het gevoel hebt dat pedo's zichzelf moeilijk zullen kunnen bedwingen als ze in de gelegenheid zijn, omdat jij zelf ook sneller geneigd bent toe te geven aan seksuele verleidingen?
Ik kan mijzelf namelijk wel goed bedwingen en kan mij dus heel goed voorstellen dat een pedo zichzelf kan bedwingen, ook al is de verleiding groot
Ja, dat zei ik zelf toch ook? Wellicht kunnen anderen daar wel rationeel over denken, ik had mezelf al ingedekt. ;) Maar ik ben niet de enige hoor; als we even kijken naar wat zich in de katholieke kerk heeft plaatsgevonden, naar de bezoekers van prostituees, naar het aantal vreemdgangers.. Zo makkelijk kunnen veel mensen zich blijkbaar niet bedwingen.
pi_105002800
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik zelf toch ook? Wellicht kunnen anderen daar wel rationeel over denken, ik had mezelf al ingedekt. ;) Maar ik ben niet de enige hoor; als we even kijken naar wat zich in de katholieke kerk heeft plaatsgevonden, naar de bezoekers van prostituees, naar het aantal vreemdgangers.. Zo makkelijk kunnen veel mensen zich blijkbaar niet bedwingen.
ten opzichte van het aantal dat die dingen niet doet, hoeveel zijn dat er nu eigenlijk? Vergeet niet dat zulke dingen vaak worden uitvergroot en het daarom lijkt alsof het meer regel is dan uitzondering.
pi_105002924
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

ten opzichte van het aantal dat die dingen niet doet, hoeveel zijn dat er nu eigenlijk? Vergeet niet dat zulke dingen vaak worden uitvergroot en het daarom lijkt alsof het meer regel is dan uitzondering.
Betwijfel ik. Maar daar zijn ook geen harde cijfers van, dus jij hebt dat antwoord ook niet gok ik zo. ;) Bovendien is nooit seks hebben iets anders dan bijvoorbeeld nooit vreemdgaan. Het lijkt mij verschrikkelijk moeilijk als pedofiel zijnde daar niets mee te doen. Jou lijkt het minder moeilijk. Soit.
pi_105003141
Het is natuurlijk niet gezegd dat een pedofiel geen sex kan hebben... alleen niet met kinderen. Gelegenheidshomo's in gevangenissen tonen aan dat kennelijk buiten de geaardheid om ook sexuele ontlading plaats kan vinden...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_105003252
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

Betwijfel ik. Maar daar zijn ook geen harde cijfers van, dus jij hebt dat antwoord ook niet gok ik zo. ;) Bovendien is nooit seks hebben iets anders dan bijvoorbeeld nooit vreemdgaan. Het lijkt mij verschrikkelijk moeilijk als pedofiel zijnde daar niets mee te doen. Jou lijkt het minder moeilijk. Soit.
heb ik ook niet :) daarom denk ik dat we alleen onszelf en onze omgeving als referentiekader hebben en van daaruit naar deze zaak kijken.
En een pedo hoeft niet zonder sex door het leven te gaan, er zijn andere mogelijkheden. Zelfs als je masturbeert is dat nadien bevredigend genoeg om niet meer opgewonden te zijn.
pi_105003395
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:38 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

heb ik ook niet :) daarom denk ik dat we alleen onszelf en onze omgeving als referentiekader hebben en van daaruit naar deze zaak kijken.
En een pedo hoeft niet zonder sex door het leven te gaan, er zijn andere mogelijkheden. Zelfs als je masturbeert is dat nadien bevredigend genoeg om niet meer opgewonden te zijn.
Das waar. Maar toch.. Nóóit he? Je kan en mag noooooooit uiting eraan geven. Ook de gelegenheidshomo's in de gevangenis hebben andere seks gekend, bovendien kúnnen die niet anders. De pedofiel komt natuurlijk wel eens in een situatie waarin het wel kan. Nouja, chapeau als je dat niet doet, dan. En die zullen er ook heus wel zijn, die dat lukken. Maar er zijn er ook die het niet lukken.
pi_105003481
De vraag is natuurlijk ook wel in hoeverre de geaardheid pedofiel exclusief is. Ik heb het antwoord niet, ik weet ook niet of het ooit is onderzocht, maar ik kan mij indenken dat een pedofiel ook interesse kan hebben voor volwassenen.

In dat geval zou je het moeten vergelijken met een bi-sexueel in een land waar homosexuele contacten verboden zijn. Ik denk dat die dan toch snel verkiezen om dan maar geen risico's te nemen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 30 november 2011 @ 16:46:54 #111
361583 Totalkrieg
Scherpgeslepen
pi_105011660
Even een zijpaadje dat mijns inziens de moeite waard is om met jelui te delen:

stichting Martijn waaronder de veroodeelde Eindhovense pedoseksueel/pedofiel Sytze van der V ( http://www.google.nl/#scl(...)cc6&biw=1024&bih=653 )is gaan reageren/reaguren. Ik heb zelf de discussie tussen Sytze en meerdere commenters met veel interesse gevolgd.

Het biedt toch inzicht in het brein van zo'n man. Daarnaast laat het zien wat voor soort mensen zich potentieel achter een stichting als Martijn kunnen scharen.

-edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 30-11-2011 18:46:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')