sorry maar in mijn optiek ben je dan gewoon zwak als je zo'n verleiding niet kunt weerstaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:31 schreef Taurus het volgende:Seks is een en al verleiding, ik zou bijna zeggen dat seks je soms 'overkomt'.
Maar ja, dat is ook altijd mijn verdediging bij vreemdgaan en dat wordt ook altijd van de hand gewezen, wellicht kunnen andere mensen wel rationeel met seks omgaan.
Ik ben best zwak, wat dat betreft. En nu?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
sorry maar in mijn optiek ben je dan gewoon zwak als je zo'n verleiding niet kunt weerstaan.
je kunt toch nadenken bij de dingen die je doet?
om het op dit topic te betrekken (moet je niet verkeerd opvatten, is een analyse):quote:Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben best zwak, wat dat betreft. En nu?
Ja, dat zei ik zelf toch ook? Wellicht kunnen anderen daar wel rationeel over denken, ik had mezelf al ingedekt.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
om het op dit topic te betrekken (moet je niet verkeerd opvatten, is een analyse):
kan het dan niet zo zijn dat jij het gevoel hebt dat pedo's zichzelf moeilijk zullen kunnen bedwingen als ze in de gelegenheid zijn, omdat jij zelf ook sneller geneigd bent toe te geven aan seksuele verleidingen?
Ik kan mijzelf namelijk wel goed bedwingen en kan mij dus heel goed voorstellen dat een pedo zichzelf kan bedwingen, ook al is de verleiding groot
ten opzichte van het aantal dat die dingen niet doet, hoeveel zijn dat er nu eigenlijk? Vergeet niet dat zulke dingen vaak worden uitvergroot en het daarom lijkt alsof het meer regel is dan uitzondering.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik zelf toch ook? Wellicht kunnen anderen daar wel rationeel over denken, ik had mezelf al ingedekt.Maar ik ben niet de enige hoor; als we even kijken naar wat zich in de katholieke kerk heeft plaatsgevonden, naar de bezoekers van prostituees, naar het aantal vreemdgangers.. Zo makkelijk kunnen veel mensen zich blijkbaar niet bedwingen.
Betwijfel ik. Maar daar zijn ook geen harde cijfers van, dus jij hebt dat antwoord ook niet gok ik zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
ten opzichte van het aantal dat die dingen niet doet, hoeveel zijn dat er nu eigenlijk? Vergeet niet dat zulke dingen vaak worden uitvergroot en het daarom lijkt alsof het meer regel is dan uitzondering.
heb ik ook nietquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Maar daar zijn ook geen harde cijfers van, dus jij hebt dat antwoord ook niet gok ik zo.Bovendien is nooit seks hebben iets anders dan bijvoorbeeld nooit vreemdgaan. Het lijkt mij verschrikkelijk moeilijk als pedofiel zijnde daar niets mee te doen. Jou lijkt het minder moeilijk. Soit.
Das waar. Maar toch.. Nóóit he? Je kan en mag noooooooit uiting eraan geven. Ook de gelegenheidshomo's in de gevangenis hebben andere seks gekend, bovendien kúnnen die niet anders. De pedofiel komt natuurlijk wel eens in een situatie waarin het wel kan. Nouja, chapeau als je dat niet doet, dan. En die zullen er ook heus wel zijn, die dat lukken. Maar er zijn er ook die het niet lukken.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:38 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
heb ik ook nietdaarom denk ik dat we alleen onszelf en onze omgeving als referentiekader hebben en van daaruit naar deze zaak kijken.
En een pedo hoeft niet zonder sex door het leven te gaan, er zijn andere mogelijkheden. Zelfs als je masturbeert is dat nadien bevredigend genoeg om niet meer opgewonden te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |