SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Hmm dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
De muziek is wel ok, maar ik vind het Duits wat minder![]()
![]()
![]()
Waarom ik daar wel tegen kan bij Nena en Matthias Reim (hun "beroemde" nrs) otgaat mij volledig overigens
Ik denk hetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben we iedereen weggejaagd ofzo??
Okquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:04 schreef robin007bond het volgende:
Die band Dragonforce klinkt live trouwens echt als shit
Die band was eerst hartstikke onbekend, maar sinds ze in Guitar Hero zitten kent bijna iedereen zequote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik heb het al jaren laten sloffen het bijhouden van dit soort muziek (metal), maar ik vind het nog steeds leuk
En games en aanverwanten weet ik al HE-LE-MAAL niks vanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die band was eerst hartstikke onbekend, maar sinds ze in Guitar Hero zitten kent bijna iedereen ze
Ik kende ze daarvoor ook niet
Niet jouw ding begrijp ik?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En games en aanverwanten weet ik al HE-LE-MAAL niks van
Nopequote:
Oh zonde. Je mist een hoop lol, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope![]()
Al heb ik het eigenlijk ook nooit geprobeerd hoor
Wat deed ik toen met vrienden??quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh zonde. Je mist een hoop lol, al zeg ik het zelf![]()
En ik zou niet weten wat ik anders met vrienden moest doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |