abonnement Unibet Coolblue
pi_99572660
waarom zit er trouwens meer dan een euro verschil in ticketkosten afhankelijk v/d bioscoop?

pathe buitenhof was voor HP een kleine 10,50 + 2,50
pathe scheveningen doet dat voor 9,00 + 2,50
en doet spui dat voor 9.50 + 2.50
  zondag 17 juli 2011 @ 11:22:54 #27
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99572701
Zijn alle bioscopen geen franchise en bepalen ze derhalve hun eigen tarieven?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_99572720
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:22 schreef Juicyhil het volgende:
Zijn alle bioscopen geen franchise en bepalen ze derhalve hun eigen tarieven?
zover ik weet zijn het allen gewoon pathe bioscopen en geen franchise..
pi_99578449
Het heeft te maken met de doelgroep van de bioscoop..

Buitenhof, Tushinski (en City?) zijn bijvoorbeeld wat duurder dan de grote bioscopen Kuip, Arena, Munt en dergelijke.. Heb nog wel een boekje waarin het beschreven staat, zal kijken of ik het nog kan vinden. ;)
pi_99591727
Het was weer een feestje vandaag :'( om te janken.
pi_99594191
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:17 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Het was weer een feestje vandaag :'( om te janken.
In welke zin ?
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_99594737
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:22 schreef Juicyhil het volgende:
Zijn alle bioscopen geen franchise en bepalen ze derhalve hun eigen tarieven?
Als ze onder pathé vallen niet.
pi_99594779
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:20 schreef mschol het volgende:
waarom zit er trouwens meer dan een euro verschil in ticketkosten afhankelijk v/d bioscoop?

pathe buitenhof was voor HP een kleine 10,50 + 2,50
pathe scheveningen doet dat voor 9,00 + 2,50
en doet spui dat voor 9.50 + 2.50
Hmm, geen idee eigenlijk.
pi_99595990
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef Fatty het volgende:

[..]

In welke zin ?
systeem-fail.
pi_99608899
[quote]0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

systeem-fail.
[/quote

Ah dat, ja toen ik wou reserveren kreeg ik ook weer een melding dat er geen stoelen meer waren voor de show, terwijl halve zaal leeg was, half uurtje later was het weer opgelost.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_99618682
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat HP extra druk is misschien?
Uhm is 1 systeem, dus als HP druk is en eruit ligt, ligt de rest er ook uit. Mocht het niet 1 systeem zijn, is dat qua infrastructuur te onhandig of in ieder geval te duur.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:19 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

zoals anderen al hebben gezegd: grote films gaan tijdens premiere weken echt wel vol. Daar zijn geen vrije zitplaatsen voor nodig.
Als het systeem niet werkt is dat ronduit KUT, dat doen we echt niet eventjes zomaar om meer stoelen te verkopen. We moeten dan soms kaartjes handschrijven en hebben geen direct zicht meer op hoe vol de zaal gaat. Op offline modus kunnen we nog wel in de computer, maar deze staan niet meer in contact met elkaar waardoor we dus ook niet kunnen zien hoe vol de zaal is. Je krijgt alleen maar gezeik over je heen terwijl je er zelf OOK niets aan kan doen. Dus, als er wordt gezegd dat het systeem niet werkt dan is dit ook ECHT zo en vinden wij dit waarschijnlijk nog vervelender dan de bezoekers.
Jij werkt dus blijkbaar bij een pathe. Maar mag ik vragen bij welke stad(gewoon interesse). Want als ik een reservering maak van tevoren en ik krijg de desbetreffende stoelen, verwacht ik niet dat in de meeste gevallen het systeem er binnen een 10 minuten voor de start eruit gaat. Oftewel : kaartjes halen (met drinken en af en toe eten natuurlijk), dan naar de wc en dan naar boven, waar daar ineens wordt gezegd dat het systeem eruit ligt). Dit is in bijna alle keren gebeurt bij mij op die manier. Het is op zijn minst merkwaardig te noemen. Niet onmogelijk, maar het tart de toevalligheid op zijn minst :+

Uhm handgeschreven kaartjes?? Nou laat ik het zo zeggen : Heb ik in de meer dan 200 keer in opening van pathe Spui nog nooit meegemaakt.

Nog een vraag (gen troll ofzo) : Als het systeem offline is, kan je volgens jou niet zien hoeveel plekken er zijn weggegeven. Oftewel je heb een grote kans zelfs een overschot aan kaarten te hebben. EN dat is juist op een of andere manier bij mij nog nooit het geval geweest.
Of als het systeem half uur voor aanvang er mee ophoudt, kunnen jullie niet tellen hoeveel kaartjes er al zijn verkocht. Hoe lossen jullie dat dan op? Want in een premiereweek van een blockbuster kan dat tot honderden kaartjes lopen die jullie teveel verkopen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Die is er online nog niet.
Online kan je idd niet reserveren met pas EN een ander soort ticket (zowel "rittenkaart" als gratis kaartje of regulier kaartje). Echter bij de kaatjesmachines en kassa's kan dat wel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:19 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

zoals anderen al hebben gezegd: grote films gaan tijdens premiere weken echt wel vol. Daar zijn geen vrije zitplaatsen voor nodig.
Als het systeem niet werkt is dat ronduit KUT, dat doen we echt niet eventjes zomaar om meer stoelen te verkopen. We moeten dan soms kaartjes handschrijven en hebben geen direct zicht meer op hoe vol de zaal gaat. Op offline modus kunnen we nog wel in de computer, maar deze staan niet meer in contact met elkaar waardoor we dus ook niet kunnen zien hoe vol de zaal is. Je krijgt alleen maar gezeik over je heen terwijl je er zelf OOK niets aan kan doen. Dus, als er wordt gezegd dat het systeem niet werkt dan is dit ook ECHT zo en vinden wij dit waarschijnlijk nog vervelender dan de bezoekers.
Als jij met 3 personen bent er er zijn geen plekken met 3 zitplekken gaat het gros van de mensen niet naar de film ( doel hier op mensen die af en toe naar films gaan). Het is een sociale aangelegenheid, dus zullen ze sneller een andere optie kiezen waar ze wel naast elkaar zitten. Het systeem kan ook geen 1 plek ertussen houden als je zelf kiest. Volgens mij waren het altijd 2 (misschien net 3?? Niet meer iig) plekken.

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:23 schreef mschol het volgende:

[..]

zover ik weet zijn het allen gewoon pathe bioscopen en geen franchise..
Buitenhof heeft het in ieder geval wel met doelgroep te maken. Ze willen vooral volwassen mensen, of iig mensen die wat netter zijn en zich kunnen gedragen. Maarja zie jij al een groep 16 jarige marokkanen naar een PAC-film gaan? En dan doel ik niet op diegene die wel rustig kunnen zijn, maar diegene die naar je vriendin fluiten en iriiteren met zinnen als "je bent echt lekker ik wil je", terwijl je alleen maar vraagt of het wat zachter kan (heb het niet over lachen of reactie op film)
pi_99619724
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:24 schreef maarten1803 het volgende:
Buitenhof heeft het in ieder geval wel met doelgroep te maken. Ze willen vooral volwassen mensen, of iig mensen die wat netter zijn en zich kunnen gedragen. Maarja zie jij al een groep 16 jarige marokkanen naar een PAC-film gaan? En dan doel ik niet op diegene die wel rustig kunnen zijn, maar diegene die naar je vriendin fluiten en iriiteren met zinnen als "je bent echt lekker ik wil je", terwijl je alleen maar vraagt of het wat zachter kan (heb het niet over lachen of reactie op film)
met die redenering zou er dus helemaal geen prijsverschil moeten zijn.. volk blijft toch wel weg..
pi_99620152
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:24 schreef maarten1803 het volgende:

Jij werkt dus blijkbaar bij een pathe. Maar mag ik vragen bij welke stad(gewoon interesse). Want als ik een reservering maak van tevoren en ik krijg de desbetreffende stoelen, verwacht ik niet dat in de meeste gevallen het systeem er binnen een 10 minuten voor de start eruit gaat. Oftewel : kaartjes halen (met drinken en af en toe eten natuurlijk), dan naar de wc en dan naar boven, waar daar ineens wordt gezegd dat het systeem eruit ligt). Dit is in bijna alle keren gebeurt bij mij op die manier. Het is op zijn minst merkwaardig te noemen. Niet onmogelijk, maar het tart de toevalligheid op zijn minst :+

Uhm handgeschreven kaartjes?? Nou laat ik het zo zeggen : Heb ik in de meer dan 200 keer in opening van pathe Spui nog nooit meegemaakt.

Nog een vraag (gen troll ofzo) : Als het systeem offline is, kan je volgens jou niet zien hoeveel plekken er zijn weggegeven. Oftewel je heb een grote kans zelfs een overschot aan kaarten te hebben. EN dat is juist op een of andere manier bij mij nog nooit het geval geweest.
Of als het systeem half uur voor aanvang er mee ophoudt, kunnen jullie niet tellen hoeveel kaartjes er al zijn verkocht. Hoe lossen jullie dat dan op? Want in een premiereweek van een blockbuster kan dat tot honderden kaartjes lopen die jullie teveel verkopen.

Ik zeg liever niet waar ik werk, als je dat niet erg vind :)

We hebben helaas geen controle over wanneer het systeem eruit gaat, maar dit gebeurt meestal niet op rustige momenten, dus 10 minuten voor de start van een drukke film is juist wel een moment waarop het kan gebeuren (gisteren gebeurde het zo'n 20 minuten voordat HP van start ging) En zoals ik al zei: wij vinden het zelf ook heel erg vervelend als het systeem eruit ligt en alles op zn kop gegooid wordt. Doen we echt niet zelf.

Als je op offline gaat dan zie je nog wel hoeveel stoelen er voor dat moment verkocht werden. Voor de overige kaarten kan je dan handmatig instellen hoeveel elke computer er mag verkopen (stel er zijn nog 100 stoelen vrij en je hebt 5 kassa's open, dan moet je per kassa zeggen dat daar slechts 20 kaartjes verkocht kunnen worden) Zo verkoop je niet meer kaartjes dan dat je stoelen hebt, maar heb je ook geen flauw idee hoeveel kaartjes er verkocht zijn. Als jij je 20 kaartjes verkocht hebt kan je voor die film geen kaarten meer verkopen, maar kan het dus wel zo zijn dat er bij een andere kassa nog wel kaartjes te krijgen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door chocoladekoekjes op 18-07-2011 15:12:25 ]
pi_99622270
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:59 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

Ik zeg liever niet waar ik werk, als je dat niet erg vind :)

We hebben helaas geen controle over wanneer het systeem eruit gaat, maar dit gebeurt meestal niet op rustige momenten, dus 10 minuten voor de start van een drukke film is juist wel een moment waarop het kan gebeuren (gisteren gebeurde het zo'n 20 minuten voordat HP van start ging) En zoals ik al zei: wij vinden het zelf ook heel erg vervelend als het systeem eruit ligt en alles op zn kop gegooid wordt. Doen we echt niet zelf.

Als je op offline gaat dan zie je nog wel hoeveel stoelen er voor dat moment verkocht werden. Voor de overige kaarten kan je dan handmatig instellen hoeveel elke computer er mag verkopen (stel er zijn nog 100 stoelen vrij en je hebt 5 kassa's open, dan moet je per kassa zeggen dat daar slechts 20 kaartjes verkocht kunnen worden) Zo verkoop je niet meer kaartjes dan dat je stoelen hebt, maar heb je ook geen flauw idee hoeveel kaartjes er verkocht zijn. Als jij je 20 kaartjes verkocht hebt kan je voor die film geen kaarten meer verkopen, maar kan het dus wel zo zijn dat er bij een andere kassa nog wel kaartjes te krijgen zijn.
Vind ik heeeel erg :Y . Nee respecteer je keuze, maar bedoelde meer te zeggen dat de ene pathe de andere niet is. Zo vind ik Spui heeel erg slecht georganiseerd : pas 5 minuten voor aanvang naar bionnen omdat ze nog meoten opruimen (te krappe progammering of te weinig personeel. Take your pick ;)). Al moet ik zeggen dat ik daar tegenwoordig geen last van heb omdat ik meestal 10 minuten na aanvang pas kom. Dan zijn de voorstukjes bijne voorbij :+ .

Ook zijn jouw collega's te bijdehand. Je wordt al tweemaal gecontroleerd, terwijl er nergens staat aangeven, vroeger gooide ik kaartje weg (was nog geen vaste plaatsen namelijk, tevens geen tweede controlle in begin).
Of iemand in de zaal die jouw kaartje wilt zien om je de weg te wijzen. Weiger dat te doen, kom er zo vaak dat ik wel weet of ik links of rechts mijn entree moet maken en welke rij ik zit.
Dan zitten er mensen op mijn plek en kijken ze de eerste keer weg. Dus ik praat wat harder. Komt je collega naar me toe en zegt :"Zie je. Dat krijg je als je betweterig doet. Kom hier met je kaartje dan wijs ik je waar je moet zitten". Ik reageerde daar niet lief op terug naar haar, want ik zat wel goed en andere mensen niet. Als ze dan eerst vragen wat er aan de hand is ipv verkeerde conclusies trekken. Foutjes maken we allemaal, maar een wicht die in haar volle puistentijd zit moet niet zo'n grote mond hebben als e het ook nog eens fout heeft.

Pfffffff sorry voor al het geklaag. Maar heb ook positieve dingen te zeggen over spui hoor :Y :
-Beste stoelen van het land
- Bijna niemand is lang genoeg om voor je beeld te zitten
- laatste (onderste) rij valt nog mee in vergelijking met schouwburg (grote zaal)
- Mijn drinken kan in me armleuning. Erg handig voor de luie mensen onder ons ^O^

Ook zijn huidige mederwerkers wat meer gastvrij dan vorig jaar en jaren ervoor.
Dus eigenlijk heb ik nu niet zoveel te klagen over pathe spui NAAST DIE VERPLICHTE 3D VOORSTELLINGEN. Als men de keuze heeft kiezen meeste mensen namelijk voor 2d.

Maar dat is wel een werkende oplossig, zijnde het dat de ene rij misschien niet naar die volzittende film wil. Maar dan kan je natuurlijk ook nog kaartjes delen. Maar denk dat je daar ook op doelde :+

quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef mschol het volgende:

[..]

met die redenering zou er dus helemaal geen prijsverschil moeten zijn.. volk blijft toch wel weg..
Nou zal je nog verbazen waar dat volk naartoe gaat soms haha. En spreek me inderdaad een beetje tegen, maar het is wel een van de redenen wat ik destijds tijdens de verbouwing te horen kreeg voor die locatie :Y .
  maandag 18 juli 2011 @ 15:53:50 #40
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_99622647
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:46 schreef maarten1803 het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik daar tegenwoordig geen last van heb omdat ik meestal 10 minuten na aanvang pas kom. Dan zijn de voorstukjes bijne voorbij :+ .
Begin eerst zelf eens je te gedragen, smartass. Die begintijden staan er niet voor niks. Bloedirritant, die types die 10 minuten te laat binnenkomen en door het donker hun plek gaan zoeken.
pi_99623082
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:46 schreef maarten1803 het volgende:

[..]

Vind ik heeeel erg :Y . Nee respecteer je keuze, maar bedoelde meer te zeggen dat de ene pathe de andere niet is. Zo vind ik Spui heeel erg slecht georganiseerd : pas 5 minuten voor aanvang naar bionnen omdat ze nog meoten opruimen (te krappe progammering of te weinig personeel. Take your pick ;)). Al moet ik zeggen dat ik daar tegenwoordig geen last van heb omdat ik meestal 10 minuten na aanvang pas kom. Dan zijn de voorstukjes bijne voorbij :+ .

Ook zijn jouw collega's te bijdehand. Je wordt al tweemaal gecontroleerd, terwijl er nergens staat aangeven, vroeger gooide ik kaartje weg (was nog geen vaste plaatsen namelijk, tevens geen tweede controlle in begin).
Of iemand in de zaal die jouw kaartje wilt zien om je de weg te wijzen. Weiger dat te doen, kom er zo vaak dat ik wel weet of ik links of rechts mijn entree moet maken en welke rij ik zit.
Dan zitten er mensen op mijn plek en kijken ze de eerste keer weg. Dus ik praat wat harder. Komt je collega naar me toe en zegt :"Zie je. Dat krijg je als je betweterig doet. Kom hier met je kaartje dan wijs ik je waar je moet zitten". Ik reageerde daar niet lief op terug naar haar, want ik zat wel goed en andere mensen niet. Als ze dan eerst vragen wat er aan de hand is ipv verkeerde conclusies trekken. Foutjes maken we allemaal, maar een wicht die in haar volle puistentijd zit moet niet zo'n grote mond hebben als e het ook nog eens fout heeft.

Pfffffff sorry voor al het geklaag. Maar heb ook positieve dingen te zeggen over spui hoor :Y :
-Beste stoelen van het land
- Bijna niemand is lang genoeg om voor je beeld te zitten
- laatste (onderste) rij valt nog mee in vergelijking met schouwburg (grote zaal)
- Mijn drinken kan in me armleuning. Erg handig voor de luie mensen onder ons ^O^

Ook zijn huidige mederwerkers wat meer gastvrij dan vorig jaar en jaren ervoor.
Dus eigenlijk heb ik nu niet zoveel te klagen over pathe spui NAAST DIE VERPLICHTE 3D VOORSTELLINGEN. Als men de keuze heeft kiezen meeste mensen namelijk voor 2d.

Maar dat is wel een werkende oplossig, zijnde het dat de ene rij misschien niet naar die volzittende film wil. Maar dan kan je natuurlijk ook nog kaartjes delen. Maar denk dat je daar ook op doelde :+

[..]

Nou zal je nog verbazen waar dat volk naartoe gaat soms haha. En spreek me inderdaad een beetje tegen, maar het is wel een van de redenen wat ik destijds tijdens de verbouwing te horen kreeg voor die locatie :Y .
Sowieso staat er in de bezoekersvoorwaarde dat je op elk gevraagd moment je kaarjte moet kunnen laten zien. Extra controle is op drukke momenten vrijwel altijd nodig zodat mensen niet met kaartje voor film 1, proberen film 2 binnen te komen (gebeurt redelijk vaak bijvoorbeeld door leeftijdrestrictie of volle zaal) Ook staat er op een kaartje dat gekocht is met een kortingspas dat deze alleen geldig is op vertoon pas, iets wat mensen ook nog al eens vergeten en dan boos worden als er om de pas gevraagd wordt.

Over die 3D voorstellingen: We hebben niet altijd een keus, soms wordt de film gewoonweg niet aangeboden in 2D door de distributeur en je hebt niet altijd ruimte voor zowel een 2D als 3D versie. Verder is het bullshit dat de meeste mensen voor 2D zouden kiezen, want als ze wel allebei aangeboden worden maakt het geen enkel verschil in bezoekersaantallen OF zit de 3D zaal vaak nog voller dan de 2D voorstelling. Als er naar bezoekersaantallen gekeken wordt staat 3D ALTIJD boven 2D.
pi_99623642
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Begin eerst zelf eens je te gedragen, smartass. Die begintijden staan er niet voor niks. Bloedirritant, die types die 10 minuten te laat binnenkomen en door het donker hun plek gaan zoeken.
ze moeten de begin tijd dan ook maar goed zetten en niet 15-20 minuten reclame inplannen :{w
ik kom ook bijna altijd 10 min. na aanvang binnen...
pi_99623767
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Begin eerst zelf eens je te gedragen, smartass. Die begintijden staan er niet voor niks. Bloedirritant, die types die 10 minuten te laat binnenkomen en door het donker hun plek gaan zoeken.
Waarom erger je je daaraan? Ga je zo op in de reclame?

Voor medewerkers in de bios en met name bij 3D films is het wel strontirritant.
pi_99624165
Als we het toch over reclames hebben, tis ook wel van de zotte natuurlijk, dat je gewoon eerst 20 min reclame zit te bekijken ( waar je ook nog eens parkeergeld voor moet betalen als je met auto ben ), vervolgens zit je een paar reclames te kijken, intro's etc, redelijk irriterend, ik ga gemiddeld 4x per maand naar de film,( afhankelijk van aanbod ) en na 2x ken ik ze wel uit me hoofd, ze zouden abbo moeten instellen dat je geen reclame / intro's heb. Daar zou ik pas geld voor neerleggen.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  maandag 18 juli 2011 @ 19:01:51 #45
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_99629850
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom erger je je daaraan? Ga je zo op in de reclame?

Voor medewerkers in de bios en met name bij 3D films is het wel strontirritant.
Nee. Het is een slecht excuus maar: "als iedereen dat gaat doen" etc. Dan wordt het dus een klerezooi.
pi_99630589
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Fatty het volgende:
Als we het toch over reclames hebben, tis ook wel van de zotte natuurlijk, dat je gewoon eerst 20 min reclame zit te bekijken ( waar je ook nog eens parkeergeld voor moet betalen als je met auto ben ), vervolgens zit je een paar reclames te kijken, intro's etc, redelijk irriterend, ik ga gemiddeld 4x per maand naar de film,( afhankelijk van aanbod ) en na 2x ken ik ze wel uit me hoofd, ze zouden abbo moeten instellen dat je geen reclame / intro's heb. Daar zou ik pas geld voor neerleggen.
Wat ik wel een idee zou vinden, hoewel ik er geen last van heb, de reclames in het midden van de film. Tuurlijk geeft het wat meer problemen, maar met films van 2 uur zal pathe ook meer omzet genereren door extra verkoop van drankjes en eten.
Hell To The Liars
pi_99633457
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Droopie het volgende:

[..]

Wat ik wel een idee zou vinden, hoewel ik er geen last van heb, de reclames in het midden van de film. Tuurlijk geeft het wat meer problemen, maar met films van 2 uur zal pathe ook meer omzet genereren door extra verkoop van drankjes en eten.
Als er dan zo nodig reclames moeten zijn dan aan het begin, tussendoor is helemaal pauper, dan kan ik net zo goed sbs6 ofzo gaan zitten kijken. Maar voor het mooie is het allemaal gewoon wat te lang, bedoel, met een film van 1.5 uur ben je gewoon 2 uur bezig.

Edit:
Zijn er nog manieren om erachter te komen wat er morgen in Pathe de Kuip draait in de sneak Preview ? Even search gebruikt, maar kan alleen oude topics vinden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Fatty op 18-07-2011 21:00:04 ]
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  maandag 18 juli 2011 @ 21:13:29 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99636695
Potter in 2D, delft:
Voorstukjes startte direct in, stopte na 2 filmpjes waarop direct licht en muziek aan ging. Daarna tien minuten zo gezeten, wordt de reel vanaf het begin ingezet waarbij we een tweede keer van de Smurfen mogen "genieten"

Daarna GODZIJdank de film zelf, om midden in de eerste spannende scene ruw met de floodlights rechtsboven in je porem geschenen te krijgen. :{

Ik heb betere bezoeken gehad...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 18 juli 2011 @ 21:17:07 #49
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99636876
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Potter in 2D, delft:
Voorstukjes startte direct in, stopte na 2 filmpjes waarop direct licht en muziek aan ging. Daarna tien minuten zo gezeten, wordt de reel vanaf het begin ingezet waarbij we een tweede keer van de Smurfen mogen "genieten"

Daarna GODZIJdank de film zelf, om midden in de eerste spannende scene ruw met de floodlights rechtsboven in je porem geschenen te krijgen. :{

Ik heb betere bezoeken gehad...
In Pathé ArenA gebeurt het wel vaker dat er zoiets gebeurd. Ik erger me er nooit zo aan. Ik ben er tenslotte voor ontspanning.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_99637203
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:17 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

In Pathé ArenA gebeurt het wel vaker dat er zoiets gebeurd. Ik erger me er nooit zo aan. Ik ben er tenslotte voor ontspanning.
ik heb het aan gaan van die floodlights 1x meegemaakt.,.
tijdens Yes man gingen wat mensen met elkaar op de vuist...
bijzonder vervelend om zo een film te kijken...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')