fixedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Ideaal gezien zit je ik op 1/3e van de hoogte van het scherm, dus pakweg op een derde tot de helft van achter. Tever achterin vind ik ruk, net teveel naar voren erger.
Waar was dit ? Was er laatst heen in de Kuip, maar geluid stond zo hard, dat het gewoon pijnlijk was..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Net naar Super 8 geweest, geluid stond weer eens te fucking hardhaalt je echt uit de film.
Bij volle zalen wel idd, maar vaak staat het echt veul te hard. Als je dat bij pathe nog nooit gemerkt hebt zou ik eens gaan twijfelen aan mijn gehoor...quote:
Bij mij stond het een paar dagen terug ook veel te hard, dat ik met doffe oren daar wegliepquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Delft, maar ik ben het inmiddels overal gewoon
Dat mag ik toch hopen zeg!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je maar vaak genoeg klaagt, wordt het opgenomen in een vergadering en mss wel veranderd.
Als je tijdens de film klaagt kunnen ze het in principe wel bijstellen geloof ik.
Dat eerste bedoel je?quote:
Mijn gevoel zegt dat je werkzaam bent bij Pathé. Jij zou genoemde punten via dit forum natuurlijk ook bespreekbaar kunnen maken. Eigenlijk ga ik er vanuit dat zowizo iemand vanuit Pathé regelmatig diverse media afstruint hoe hun product het doet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, die vergaderingen zijn eens in de zoveel tijd. Sommige puntjes worden wel eens vergeten.
Al klinkt dat waarschijnlijk, zegt het niet perse dat ze wat met die gegevens doen, zeker grotere bedrijven hebben vaker de insteek van dikke lul 3 bier, die paar mensen die commentaar hebben zijn niet altijd interessant in verhouding met de rest van het volk die wel gewoon eventuele problemen voor lief neemt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:46 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat je werkzaam bent bij Pathé. Jij zou genoemde punten via dit forum natuurlijk ook bespreekbaar kunnen maken. Eigenlijk ga ik er vanuit dat zowizo iemand vanuit Pathé regelmatig diverse media afstruint hoe hun product het doet.
Ja, maar ik weet niet of het een meerderheid is dat het geluid te hard vindt of een kleine minderheid. Dat is een beetje het probleem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:46 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat je werkzaam bent bij Pathé. Jij zou genoemde punten via dit forum natuurlijk ook bespreekbaar kunnen maken. Eigenlijk ga ik er vanuit dat zowizo iemand vanuit Pathé regelmatig diverse media afstruint hoe hun product het doet.
Ja, maar ook dat tweede, ik mag toch hopen dat ze het volume kunnen regelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat eerste bedoel je?
Ja, die vergaderingen zijn eens in de zoveel tijd. Sommige puntjes worden wel eens vergeten.
Je kan een bepaalde tijd een bepaald geluidsniveau aan, dus van 114 dB uitschieters word je niet instant doof ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:30 schreef Fatty het volgende:
[..]
Al klinkt dat waarschijnlijk, zegt het niet perse dat ze wat met die gegevens doen, zeker grotere bedrijven hebben vaker de insteek van dikke lul 3 bier, die paar mensen die commentaar hebben zijn niet altijd interessant in verhouding met de rest van het volk die wel gewoon eventuele problemen voor lief neemt.
Is er trouwens niet een soort van wettelijk toegestaan geluidsniveau voor in bioscoop zalen ? Volgende keer als ik last heb zal ik subtiel eens proberen decibel meting te maken met de telefoon, al word ik dan wel net zo irriterend als de rest van het telefoonvolk...
Edit: betreffende geluidsniveau: http://www.troskompas.nl/(...)delijk/639/browse/8/
Boven Boven de 80dB is schadelijk, maar uitschieters naar 114 maken niet uit, ehh ?
Dat is natuurlijk ten alle tijden het probleem, laatst met super 8 bloed kwam nog net niet uit m'n oren zo hard dat het stond, terwijl me maat die naast me zat zoiets had van, mwah valt wel mee, ( dan kan je nog zeggen dat of ik erg goed gehoor heb, of dat hij doof is, maar buiten dat )quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of het een meerderheid is dat het geluid te hard vindt of een kleine minderheid. Dat is een beetje het probleem.
Nee natuurlijk, maar voor mensen die vaker naar de film gaan, zeg gemiddeld 2 tot 5x per maand, zitten wel vaker met het probleem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan een bepaalde tijd een bepaald geluidsniveau aan, dus van 114 dB uitschieters word je niet instant doof ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |