quote:Op zondag 17 juli 2011 16:09 schreef themauster het volgende:
GVD het wordt tijd dat het agentschap Telecom eens harder gaat optreden tegen etherpiraten. Heb je eindelijk weer een werkende FM frequentie wordt ie weggedrukt door een etherpiraat
quote:Op zondag 17 juli 2011 09:14 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme, een piraat neemt op dit moment mijn 96.2 weer over.
Bij jullie ook dus, ik zat met mijn gezin dit weekend in het zomerhuisje van mijn ouders en dat is 3km bij de tv toren van Hoogersmilde vandaan. Wat een ramptoeristen stonden er vanmiddag nogquote:
Hier heb ik er dan weer bijna nooit last van. Lang leve de randstad.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:09 schreef themauster het volgende:
GVD het wordt tijd dat het agentschap Telecom eens harder gaat optreden tegen etherpiraten. Heb je eindelijk weer een werkende FM frequentie wordt ie weggedrukt door een etherpiraat
Maustertje, heb ik nu de afgelopen maanden helemaal de memo gemist dat je vader bent geworden?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij jullie ook dus, ik zat met mijn gezin dit weekend in het zomerhuisje van mijn ouders en dat is 3km bij de tv toren van Hoogersmilde vandaan. Wat een ramptoeristen stonden er vanmiddag nog
Bij m'n ouders (10 km verderop, in 't dorp) wil 96.8 nog wel redelijk doorkomen op de autoradio, hier thuis in de stad is het weer huilen met de pet op.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier heb ik er dan weer bijna nooit last van. Lang leve de randstad.
Dexterquote:
cos?quote:
Hai!!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef borisz het volgende:
Brazilie mist vier strafschoppen en Paraguay mag door naar de halve finale van de Copa America
Meh, heb een chagrijnige klotedagquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben ie ook al zo onmeunig goed te passe?.
Nadat ik dat net gepost had dacht ik er meteen aan jaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, heb een chagrijnige klotedag![]()
Moet wel zeggen dat ik van jou wel weer ff wat vrolijker word![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |