Hai!!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef borisz het volgende:
Brazilie mist vier strafschoppen en Paraguay mag door naar de halve finale van de Copa America
Meh, heb een chagrijnige klotedagquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben ie ook al zo onmeunig goed te passe?.
Nadat ik dat net gepost had dacht ik er meteen aan jaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, heb een chagrijnige klotedag![]()
Moet wel zeggen dat ik van jou wel weer ff wat vrolijker word![]()
Iets met springende Borderliners die dood willen, maar toch ook weer niet. Make up your mind denk ik dan!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nadat ik dat net gepost had dacht ik er meteen aan ja, gezeur op het werk enzo?
Ah balenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met springende Borderliners die dood willen, maar toch ook weer niet. Make up your mind denk ik dan!![]()
Nah, heb gewoon ff mijn tijd niet denk ik... De komende tijd vaak met vriendin afgesproken, veel uitgaanEn de Meppeldagen
![]()
Daar wordt het leven wel wat positiever van ja!!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah balen. Uitgaan is wel dikke beter ja
![]()
Ik vind het een mooie tijd om te slapen, dus tot over 6.5 uur![]()
twitter:hole1988 twitterde op maandag 18-07-2011 om 03:29:07John Kraaijkamp sr. overleden meldt de #telegraaf /cc #nos #3fm reageer retweet
Dat zal Rudy worden denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:57 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen gaat Giel bekendmaken wie de opvolger van Corton wordt als DJ van 3VOOR12Radio...
Ik vind het leuk, dus ik zal voor het positieve geluidje in dit topic zorgen.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees al een week of 2 voor dit moment hier qua forum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |