Wij vallen voor kneusjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou daar zo van; hele verhuizing voor alle kuikens, maar alle lof naar Peuk die ineens kan graven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo fijn dat jullie daar net zo blij mee zijn als ik
Ja, ik heb ervaring nuquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij vallen voor kneusjes.![]()
Ik zit me rot te lachen met trapfilmpje 2: Peuk die komt kijken en acuut neerstort, je moeder die stikt van de lach en jij die haar wat hoe-kom-je-over-op film tips geeft.
Damn, moeten we weer gaan shabu-en. Dan zie je de beste filmpjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb ervaring nu
De rest van de filmpjes is nog erger wat dat betreft dus die komen niet
Ik geef ze nog heel even, ik zie wel dat ze de trap iig "zien" nuquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou ze voor de nacht dan even handmatig binnen zetten... Dan gaan ze het vanzelf wel snappen
Ze houden niet zo van mijn handen zeg maarquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo hebben de kipjes van m'n moeder het ook eerst moeten lerenkomt goed
3 minuten and counting.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze houden niet zo van mijn handen zeg maar
Dus dat wordt een uitdaging
Ik ga nu, als ik over 10 minuten niet gepost heb ren ik met een vangnet door de tuin![]()
Sodeknetterquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sodeknetter
Dawas n gevecht
Maar ze zitten er in
Als ze niet zelf gaan wel jaquote:
Zodra ze een dag gewend zijn zullen ze het trapje pok wel ontdekt hebben. Kippen willen graag binnen zitten s nachts. Hebben zeneen stokje om op te staan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze niet zelf gaan wel jaMaar dan ga ik eerst naar Harry Potter dus dan mogen ze iets langer opblijven
Dat zullen ze leuk vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze niet zelf gaan wel jaMaar dan ga ik eerst naar Harry Potter dus dan mogen ze iets langer opblijven
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, we gaan verhuizen, naar een groter hok
[ afbeelding ][ afbeelding ]
IK WIL NIET!![]()
[ afbeelding ]
Heuj, dit is heul niet groter![]()
In het binnenhok:
En dan de filmpjes:
Wie durft de trap af?(met behulp van voer op de trap
)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Slokje water tegen de stress
[ link | afbeelding ]
Buurman muis checkt the neighbourhood
[ link | afbeelding ]
En even
Peuk kan graven!
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij vallen voor kneusjes.![]()
Ik zit me rot te lachen met trapfilmpje 2: Peuk die komt kijken en acuut neerstort, je moeder die stikt van de lach en jij die haar wat hoe-kom-je-over-op film tips geeft.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Rent ze al iedere ochtend met fiere sprongen van de loopplank af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |