Wij vallen voor kneusjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou daar zo van; hele verhuizing voor alle kuikens, maar alle lof naar Peuk die ineens kan graven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo fijn dat jullie daar net zo blij mee zijn als ik
Ja, ik heb ervaring nuquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij vallen voor kneusjes.![]()
Ik zit me rot te lachen met trapfilmpje 2: Peuk die komt kijken en acuut neerstort, je moeder die stikt van de lach en jij die haar wat hoe-kom-je-over-op film tips geeft.
Damn, moeten we weer gaan shabu-en. Dan zie je de beste filmpjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb ervaring nu
De rest van de filmpjes is nog erger wat dat betreft dus die komen niet
Ik geef ze nog heel even, ik zie wel dat ze de trap iig "zien" nuquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou ze voor de nacht dan even handmatig binnen zetten... Dan gaan ze het vanzelf wel snappen
Ze houden niet zo van mijn handen zeg maarquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo hebben de kipjes van m'n moeder het ook eerst moeten lerenkomt goed
3 minuten and counting.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze houden niet zo van mijn handen zeg maar
Dus dat wordt een uitdaging
Ik ga nu, als ik over 10 minuten niet gepost heb ren ik met een vangnet door de tuin![]()
Sodeknetterquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sodeknetter
Dawas n gevecht
Maar ze zitten er in
Als ze niet zelf gaan wel jaquote:
Zodra ze een dag gewend zijn zullen ze het trapje pok wel ontdekt hebben. Kippen willen graag binnen zitten s nachts. Hebben zeneen stokje om op te staan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze niet zelf gaan wel jaMaar dan ga ik eerst naar Harry Potter dus dan mogen ze iets langer opblijven
Dat zullen ze leuk vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze niet zelf gaan wel jaMaar dan ga ik eerst naar Harry Potter dus dan mogen ze iets langer opblijven
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, we gaan verhuizen, naar een groter hok
[ afbeelding ][ afbeelding ]
IK WIL NIET!![]()
[ afbeelding ]
Heuj, dit is heul niet groter![]()
In het binnenhok:
En dan de filmpjes:
Wie durft de trap af?(met behulp van voer op de trap
)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Slokje water tegen de stress
[ link | afbeelding ]
Buurman muis checkt the neighbourhood
[ link | afbeelding ]
En even
Peuk kan graven!
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij vallen voor kneusjes.![]()
Ik zit me rot te lachen met trapfilmpje 2: Peuk die komt kijken en acuut neerstort, je moeder die stikt van de lach en jij die haar wat hoe-kom-je-over-op film tips geeft.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Rent ze al iedere ochtend met fiere sprongen van de loopplank af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat buiten slapen zal snel voorbij zijn als het weer weer omslaat. Moet je zien hoe snel ze die plank ineens begrijpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Peuk gaat soms de loopplank op, soms slapen ze 's nachts op stok buitenGeen idee of het een zij is, maar ze loopt goed genoeg enzo
En ze zijn niet meer hier dus ik zie ze niet meer zo vaak
Klinkt erg goed allemaal!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:15 schreef tombolafan het volgende:
Ze snappen de plankTenminste, niemand heeft ze er nog op en af zien lopen, maar ze zitten 's nachts binnen en overdag buiten
En Peuk komt prima mee, bijt van zich af als ze een vlieg van een ander kipje af wil pakken en kan ook al op de stokken in het buitenhok springen
En ondertussen al duidelijk?quote:Nu nog allemaal vrouw zijn en dan is het helemaal
Nee, nog steeds raarquote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt erg goed allemaal!![]()
Lopen gaat ook helemaal goed nu?
Nopequote:En ondertussen al duidelijk?
quote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
En ze zat als eerste in de mussenvoerbak (waar ze niet horen te komen zeg maar) dus ze is cool cooler coolest
Ik heb hajn nog niet verteld dat moederlief op haar eigen eieren niet wilde broeden en op deze welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Nog steeds niet duidelijk dus.![]()
En aangebroede familie voor Peuk.Hoe reageerde hij/zij?
Einde verhaal dusquote:Peuk kraait er lustig op los
zo jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
Helaas helaas
Ik was vanmiddag bij mijn ouders en zei al: Dat gaat niet goed, Peuk krijgt hanen-halsveren en de kinlel wordt groter, dat is een haan
Mn stiefvader wilde er niet aan: "ze kraait niet dus is nog een kip"
Maar net krijg ik een sms:
[..]
Einde verhaal dus
Eh... ja hoor catquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:37 schreef Cat22 het volgende:
Peukie!![]()
![]()
En nu? Hij gaat nu naar een boerderij met heel veel kippetjes waar hij lustig verder kan kraaien he?![]()
ik vind het best zielugquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:38 schreef tombolafan het volgende:
Ja, het is kut
Maar goed, het was het risico
En hij heeft nog lang en redelijk gelukkig (tussen 4 vrouwen) geleefd met zijn sneue poot (die overigens ook steeds slechter wordt), dus het is niet heel vreselijk zielig
Is ie echt wel, want hij wilde echt echt echt dat het een vrouwtje was zodat hij kon blijvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik hoop dat stiefpapa er inmiddels aan gehecht is geraakt
Ik ook, echt! Ik heb bloed zweet en tranen gestoken in het beestquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het best zielugmaar ok als ie dan toch moet heeft ie iig geen last meer van zijn poot.
Zo ben ik, ik haat mannenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:41 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik vind het heel seksistisch.
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Nou, dan kom ik hier niet zeggen dat ik heel sneu voor Peuk, jou en je stiefvader vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |