quote:P.S Geen geld voor nieuwe studie en wil mijn studiejaren niet hebben weggegooid, dus wil wel echt wat met Engels gaan doen.
Neen das slim, ga een studie volgen waar je eigenlijk niets mee kan of aan hebt. En wij maar belastinggeld betalen....quote:Trouwens, alle klasgenoten die ik sprak hebben ook nog geen idee.
En Engelse taal en cultuur.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:36 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Studies waar je sowieso niks mee kan zijn bijvoorbeeld filosofie of vrijetijdskunde...
Niets, als je native speaker bent dan lukt dat primaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Wat hebben Engels leraren/vertalers dan gestudeerd?;)
Heb je het nou over leraar of over vertaler. Lekker zonde van ons belastinggeld om iemand 4 jaar engelse boekjes te laten lezen, en om dan te laten vertalen terwijl iemand met een korte cursus dat prima kan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:33 schreef teirnon het volgende:
Ik heb ook Engels gestudeerd en ben na mijn afstuderen gelijk bij een vertaalbureau gaan werken. Dat het niet lucratief is, is niet waar. Het is een hele business waar goed geld te verdienen is als je verder kijkt dan je neus lang is.
En native speakers worden niet zomaar leraar, daar heb je toch echt een opleiding voor nodig. Bij de vertalers die ik tegenkom is er ook een sterk verschil tussen degenen die wel een taal gestudeerd hebben en degenen die dat niet hebben gedaan. De kwaliteit van de laatsten is vaak een stuk minder.
Haha, dat soort mensen die denken dat ze kunnen vertalen ken ik ja. Denk maar niet dat bedrijven ooit genoegen nemen met dergelijke pruts-vertalingen; die kun je niet aan klanten laten zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je het nou over leraar of over vertaler. Lekker zonde van ons belastinggeld om iemand 4 jaar engelse boekjes te laten lezen, en om dan te laten vertalen terwijl iemand met een korte cursus dat prima kan.
Misschien op het HBO, universiteit is echt niet alleen boekjes lezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je het nou over leraar of over vertaler. Lekker zonde van ons belastinggeld om iemand 4 jaar engelse boekjes te laten lezen, en om dan te laten vertalen terwijl iemand met een korte cursus dat prima kan.
Ah, dus je vraagt je af wat de arbeidsperspectieven zijn van een baan die, zoals je zelf nu aangeeft, alleen maar leidt tot het opleiden van een nieuwe lichting, en zo is de circel weer rond. Immers, wat hebben docenten vrijetijdsmanagement gestudeerd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Wat hebben Engels leraren/vertalers dan gestudeerd?;)
Daar zit best een economisch leuk idee in. Een gigantische bullshit opleiding verzinnen, allerlei vage cursussen aan elkaar knopen, 4 random woorden door google translate kiepen, en er dan "management", "business" en "international" bij tussen door gooien, en ta-daaa! Je bent nederlands enige docent(e) op het gebied van International Study of Aegolius Integrated Management & Color Cases!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, dus je vraagt je af wat de arbeidsperspectieven zijn van een baan die, zoals je zelf nu aangeeft, alleen maar leidt tot het opleiden van een nieuwe lichting, en zo is de circel weer rond. Immers, wat hebben docenten vrijetijdsmanagement gestudeerd?
Je geeft dus zelf het antwoord al: jouw opleiding leidt op tot docenten. That's it. Wat mij betreft kan het wel een tandje minder met deze pretopleidingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In het bedrijfsleven (bijvoorbeeld bij multinationals)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In het onderwijs (middelbare school of volwasseneneducatie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In de journalistiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Als tolk/vertalerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Wijnbo op 17-07-2011 18:36:10 ]![]()
Ook leuk dat als je klikt op Studenten Loopbaan Service Geesteswetenschappen: Engelse taal en cultuur, er Page not Found volgt. Zegt wel genoeg![]()
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.![]()
Intelligente studenten verzamelen zich bij de studie Engelsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Trouwens, alle klasgenoten die ik sprak hebben ook nog geen idee.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
of in de ICTquote:Op zondag 17 juli 2011 20:23 schreef voodoolady het volgende:
Ach je kan altijd nog bij een verzekeraar gaan werkenTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Engels is een enorm belangrijk vak op de middelbare school, gezien bijna alles tegenwoordig in het Engels is. Het heeft dus wel nut, itt vrijetijdsmanagement/filosofie.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, dus je vraagt je af wat de arbeidsperspectieven zijn van een baan die, zoals je zelf nu aangeeft, alleen maar leidt tot het opleiden van een nieuwe lichting, en zo is de circel weer rond. Immers, wat hebben docenten vrijetijdsmanagement gestudeerd?
Je geeft dus zelf het antwoord al: jouw opleiding leidt op tot docenten. That's it. Wat mij betreft kan het wel een tandje minder met deze pretopleidingen.
Ik leer als leraar Engels een taal aan mensen waar zij veel profijt van hebben.![]()
Ik leer dus niet alleen het vak Engels te geven (dat doen ze wel op het HBO) . Ik leer alle aspecten van de taal en cultuur en ga dan vervolgens die taal lesgeven. Ik lijd mensen niet op tot leraar Engels (tenzij ik op het HBO ga werken)![]()
Je beantwoord nu je eigen topicquote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Ik leer dus niet alleen het vak Engels te geven (dat doen ze wel op het HBO) . Ik leer alle aspecten van de taal en cultuur en ga dan vervolgens die taal lesgeven. Ik lijd mensen niet op tot leraar Engels (tenzij ik op het HBO ga werken)
Enne...
Lijd![]()
![]()
Man, wat heb jij toch tegen filosofie? Jij hebt deze studie toch ook niet gedaan omdat je dan met zekerheid wist dat je een maandsalaris van 15.000 euries zou krijgen? Houd jezelf lekker bezig met je eigen studie en zeur niet dat andere studies i.v.m. de jouwe geen nut hebben. Iets met de pot en de ketel.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef zonnebrandcreme het volgende:
[..]
Engels is een enorm belangrijk vak op de middelbare school, gezien bijna alles tegenwoordig in het Engels is. Het heeft dus wel nut, itt vrijetijdsmanagement/filosofie.
Ik leer als leraar Engels een taal aan mensen waar zij veel profijt van hebben.
Oh, en ik studeer trouwens nog niet (dus geen filosofie of vrijetijdskunde).Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
naast alceholist kun je altijd leraar worden in een aziatisch land. Best leuk en wie weet kun je beide functies combineren.
Dwannie is like god is rubbing your tummy![]()
Mensen leren dat zelf wel tegenwoordig. Je overschat het nut van je studie schromelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef zonnebrandcreme het volgende:
[..]
Engels is een enorm belangrijk vak op de middelbare school, gezien bijna alles tegenwoordig in het Engels is. Het heeft dus wel nut, itt vrijetijdsmanagement/filosofie.
Ik leer als leraar Engels een taal aan mensen waar zij veel profijt van hebben.
Oh enne:quote:Ik lijd mensen niet op tot leraar Engels (tenzij ik op het HBO ga werken)![]()
![]()
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.![]()
Kan aan mij liggen hoor, maar als jij jarenlang een of andere interessant klinkende opleiding hebt genoten en je weet daarna niet eens wat je met je diploma`tje moet doen, dan is dat niet meer dan een pretstudie.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:43 schreef zonnebrandcreme het volgende:
[..]
Een taal is geen pretstudie hoor.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 05:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Man, wat heb jij toch tegen filosofie? Jij hebt deze studie toch ook niet gedaan omdat je dan met zekerheid wist dat je een maandsalaris van 15.000 euries zou krijgen? Houd jezelf lekker bezig met je eigen studie en zeur niet dat andere studies i.v.m. de jouwe geen nut hebben. Iets met de pot en de ketel.
Oh, en ik studeer trouwens nog niet (dus geen filosofie of vrijetijdskunde).![]()
![]()
precies om die houding is iedereen tegen TS in dit topic (ik iig)
Dus als je een master Engels hebt, dan heb je automatisch een onderwijsbevoegdheid?? Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Ik leer dus niet alleen het vak Engels te geven (dat doen ze wel op het HBO) . Ik leer alle aspecten van de taal en cultuur en ga dan vervolgens die taal lesgeven. Ik lijd mensen niet op tot leraar Engels (tenzij ik op het HBO ga werken)![]()
Of is het vak van leraar ook iets minderwaardigs voor jou zoals filosofie?
Nou, het kan best kloppen als ik zo naar de gemiddelde docent (of "lecturers", hoe ze zichzelf ook mogen noemen tegenwoordig.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus als je een master Engels hebt, dan heb je automatisch een onderwijsbevoegdheid?? Ik geloof er niets van![]()
Of is het vak van leraar ook iets minderwaardigs voor jou zoals filosofie?) op het HBO kijk hoor.
![]()
![]()
Hoezo? Laag niveau?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef SecurityException het volgende:
[..]
Nou, het kan best kloppen als ik zo naar de gemiddelde docent (of "lecturers", hoe ze zichzelf ook mogen noemen tegenwoordig.) op het HBO kijk hoor.
Het 'niveau' op het gemiddelde HBO-instituut is nou niet bepaald hoogstaand naar mijn ervaring, nee.![]()
ja..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 06:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
ga bij een internationaal callcenter werken![]()
ik denk dat dat het laatste is waar hij aan dacht.
Ik denk dat de ts al beelden had zoals op tv van die reclames waar je met deze studie een grote carrière in Hongkong op zakelijk gebied tegemoet gaat.![]()
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Je doet een speciale post master om leraar te worden. En als leraren Engels niet nodig zijn, waarom spreken zoveel Nederlanders echt verschrikkelijk slecht Engels?
Verder heb ik niks tegen filosofie maar je kan er geen echt vak mee doen. Engels kan je vertaler, leraar of journalist worden, wat een echt vak is waar vraag naar is. Gelukkig is elke fokker in dit topic een briljant linguist en betawetenschapper die alle alphastudies onnodig vindt aangezien hij foutloos Engels spreekt.![]()
Niet dat jij weet. Maar dat zegt niksquote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Verder heb ik niks tegen filosofie maar je kan er geen echt vak mee doen.
Probeer het nou niet te verbloemen, je maakt het alleen maar erger. Zorg nou eerst maar dat je weet wat later wordt als je groot bent..quote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Ik ken mensen die filosofie studeren en hun enige optie is hoogleraar worden.
Doe maar stoer hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Probeer het nou niet te verbloemen, je maakt het alleen maar erger. Zorg nou eerst maar dat je weet wat later wordt als je groot bent..![]()
Heb je niet een mooi Engels citaat om jouw moeilijke situatie te beschrijven?
Gewoon ter afsluiting van dit draadje?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik zeg niet dat het slecht is om Engels te studeren, voor mensen die een studie gaan doen die ze echt leuk vinden ongeacht welk salaris het oplevert heb ik alleen maar respect voor.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Je doet een speciale post master om leraar te worden. En als leraren Engels niet nodig zijn, waarom spreken zoveel Nederlanders echt verschrikkelijk slecht Engels?
Verder heb ik niks tegen filosofie maar je kan er geen echt vak mee doen. Engels kan je vertaler, leraar of journalist worden, wat een echt vak is waar vraag naar is. Gelukkig is elke fokker in dit topic een briljant linguist en betawetenschapper die alle alphastudies onnodig vindt aangezien hij foutloos Engels spreekt.
Wat jij echter nu doet is Engels overwaarderen ter overstaande van Filosofie en Vrijetijdskunde.
Iedereen verdient respect voor zijn of haar studiekeuze, als je niet wilt dat er over de jouwe wordt gezeken; begin bij jezelf zou ik zeggen.![]()
Verder heb ik ook echt geen idee wat je met filosofie of vrijetijdskunde kunt doen, maar er zijn genoeg 'algemene' jobs waarvoor je alleen maar een universitaire studie moet hebben gedaan (nee die ga ik nu niet opzoeken, het is laat).
Verder zal jij na je studie ook nooit perfect Engels kunnen spreken, dat zou je alleen kunnen als je Engels zou 'leven' (in Engelstalig gebied dus). En dat de helft van de Nederlanders net de weg kunnen vragen in het Engels ligt meer aan de huidige Nederlandse mentaliteit dan aan het feit dat we een tekort hebben aan leraren Engels. En nee, ik spreek ook geen perfect Engels, maar ik ben dan ook veertien.Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Ik zit 5 dagen per week in een engelstalige omgeving en spreek Engels met mijn halfbloedje vriend. Dusss.![]()
Ik heb nu sowieso de keuze gemaakt om te gaan lesgeven.
Ik heb niks tegen filosofie of vrijetijdskunde maar ze leiden niet op tot een baan en daardoor zijn het eerder pret/.interesse studies dan nuttige studies.
Engels leidt op tot linguist (als je de ma doet)/leraar (als je de ma doet)/vertaler (met een ma) /evt journalist (als je de ma doet). Dat zijn vakken die nodig \ijn. Filosoferen over een god is in dit crisisclimaat in elk geval niet nodig.![]()
Volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van filosofie. Het is nog veel beter dan een studie Engels een goede basis om in de journalistiek aan de slag te gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Verder heb ik niks tegen filosofie maar je kan er geen echt vak mee doen. Engels kan je vertaler, leraar of journalist worden, wat een echt vak is waar vraag naar is. Gelukkig is elke fokker in dit topic een briljant linguist en betawetenschapper die alle alphastudies onnodig vindt aangezien hij foutloos Engels spreekt.The love you take is equal to the love you make.![]()
Wat ik in je SES topic ook al zei: je moet zorgen dat je nuttige minoren en een master kiest in een richting die je op wilt. Dat je wellicht niet weet wat je wilt in je eerste jaar of eerste twee jaar is logisch, maar daarna is het wel slim om met mensen om je heen te praten, zoals docenten, eventueel sponsoren van je studievereniging, bedrijven, etc. waar zij jou voor zouden kunnen gebruiken en welke andere academische vaardigheden naast de majorvakken je zou kunnen volgen.
Met alleen Engelse Taal en Cultuur en wat literatuurvakken kom je er niet als je de ARBEIDSmarkt op wilt. Is je doel om op een universiteit te gaan werken, dan kun je in overleg met docenten wat meer 'abstracte' vakken kiezen, maar wil je een 'echte' baan, zorg dan dat je voorbereid bent, EERDER dan dat je nu doet, want stiekem ben je eigenlijk wat te laat met het bedenken van wat je nou eigenlijk met je master zou kunnen doen.
Maargoed, achteraf is 't mooi wonen!
Ja doei.![]()
Dan hebben deze mensen net zo weinig verstand van hoe de wereld werkt als jijzelf.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Ik ken mensen die filosofie studeren en hun enige optie is hoogleraar worden.Ja doei.![]()
Als student Engelse taal en cultuur ben je niet in de positie om welke opleiding dan ook te bekritiseren op nuttigheid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:56 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Ik heb nu sowieso de keuze gemaakt om te gaan lesgeven.
Ik heb niks tegen filosofie of vrijetijdskunde maar ze leiden niet op tot een baan en daardoor zijn het eerder pret/.interesse studies dan nuttige studies.
"Engelse taal en cultuur" is het soort studie dat wordt gekozen door scholieren die na 8 jaar op het VWO doorgebracht te hebben uiteindelijk toch met pijn en moeite weten te slagen en vervolgens concluderen dat ze eigenlijk op slechts één vak structureel meer dan een 6 scoorden. Engels.. .
Omdat ze eigenlijk gewoon HAVO hadden moeten doen (maar dit voor papa en mama niet acceptabel was) en ze aan de 8 jaar VWO het gevoel over houden dat ze "minder slim zijn dan de rest" kiezen dit soort scholieren uiteindelijk maar voor de studie waarvan ze denken dat er nog enige kans is dat ze hem tot een goed einde weten te brengen. Engels...
Het vreemde feit doet zich nu voor dat deze scholieren ook nog eens de neiging hebben hun eigen studie te zien als volwaardig. Sterker nog, ze kijken neer op andere pretstudies op universitair niveau en pissen al helemaal op de "in hun ogen minderwaardige" HBO'ers.
Het is dan ook altijd weer vermakelijk te constateren dat het feest eindigt als ze tegen hun masterfase aanzitten. Langzaam maar zeker doemt de vraag op.. "maar wat kan ik nu eigenlijk met deze studie"?
Het antwoord is: Les geven of vertalen waarbij de kanttekening gemaakt kan worden dat ze over het algemeen volledig ongeschikt zijn als leraar (faalangsttypes met beperkte sociale vaardigheden) en dat er weinig meer geestdodende carrieres denkbaar zijn dan als vertaler of bij een callcenter.
Ik hoop toch op zijn minst voor je dat je een vrouw bent, dan heb je in ieder geval nog de optie als huisvrouw thuis te gaan zitten met de kinderen en relatief eenvoudig een paar centen bij te verdienen met onderbetaalde vertaalwerkzaamheden.Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!![]()
Ik ben op mijn 17e geslaagd op het VWO hoor;)
Maargoed. Ik heb niet "slechts"literatuurvakken. Ik heb een geschiedenisminor gedaan, wat linguistiekvakken en ga straks de leraren master doen. Ik ben nu bezig met de master literatuur als een soort tussenmaster. verder heb ik bijles gegeven. Ik denk dat ik dan toch het beste het onderwijs in kan.
Als ik wil vertalen heb ik altijd nog een extra taal om te gebruiken naast het Engels.
En wat is je functie dan in zon bedrijf na filosofie?![]()
Verder hebben er weinig mensen een grotere bek dan ik, dus bangig voor de klas staan en over me heen laten lopen zal niet gebeuren.![]()
Op één of andere manier zie ik niet helemaal waar een tolk engels voor nodig is.... Chinees, Vietnamees of Japans lijkt me dan nuttiger.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Ik kan ook nog tolk worden als ik wil.
Nou ja, in ieder geval voldoe je niet helemaal aan het stereotype van de masterstudent engels en kan je nog voor de klas gaan staan. Het is maar wat je leuk vindt maar goed..
Overigens wel doodzonde dat iemand die op zijn 17e van het VWO komt Engels gaat studeren.Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!![]()
Los van de studie zie je sowieso, bij elke opleiding, mensen die pas in hun masterfase gaan bedenken 'goh, wat kan of wil ik hier nou eigenlijk mee', en als ze dan zien wat de opties zijn het ineens niet meer leuk vinden....
Mensen die alleen denken 'ja, daar kan ik geld in verdienen, dat ga ik studeren' en er dan achter komen dat dat waar ze geld mee kunnen verdienen helemaal niet is wat ze leuk vinden en zouden willen doen.
Mensen die ALLEEN denken 'ja, nou, ik vind het leuk, ik vind écht wel iets', maar niet realistisch kijken naar wat de arbeidsmarkt verlangt van academici en vervolgens waarschijnlijk een héle leuke studententijd hebben gehad en dingen hebben gedaan die ze heel leuk en interessant vonden, maar vervolgens die koude kermis tegenkomen als ze klaar zijn met al hun leuke dingen en een echte baan moeten gaan vinden.
Nu is doen wat je leuk vindt an sich niet erg, zolang je maar weet wat het je (niet) kan opleveren en daar op anticipeert.
Zelf heb ik net jaar 2 van Engelse Taal en Cultuur afgerond. Heb een beurs gekregen om mijn derde jaar in het buitenland te doen.
Ben met de opleiding begonnen toen ik 24 was en het gaat me goed af, anders had ik de beurs ook niet gehad. Ik doe wat ik leuk vind en zou later graag als de mogelijkheid zich zou ontwikkelen les willen geven aan een universiteit, het liefst in het VK, maar andere landen zijn ook een optie.
Heb wel altijd gewerkt en heb ook jaren fulltime gewerkt, ook tot 26 uur in de week naast mijn opleiding. Het is niet mijn eerste studie, heb nogal een historie op dat gebied, maargoed, achteraf is 't mooi wonen en ik probeer er nu het beste van te maken met de ervaring die ik heb opgedaan in 't verleden.
In die jaren heb ik best een goed netwerk opgebouwd en als ik volgend jaar terug zou gaan naar Nederland en daar een baan zou willen zoeken weet ik zeker dat ik er via het detacheringsbureau waarvoor ik werkte er een kan vinden. In een totaal andere sector dan waar ik nu voor studeer, maar het is een sector die ik óók erg leuk vind en het is een prima alternatief voor mijn wens om iets met mijn huidige opleiding te doen. De detacheerder heeft aangegeven héél graag in contact te willen blijven en ook het bedrijf waar ik gedetacheerd was heeft gezegd dat als ik terug kom naar Nederland en ze een positie voor me hadden ze me graag terug zouden zien, al dan niet via het detacheringsbureau.
Zal ik teleurgesteld zijn als ik niets vind binnen mijn studierichting? Tuurlijk, ik hoop dat ik wat vind en dat ze geïnteresseerd zijn in mij als universitair docent op den duur. Maar het is, zoals ik al zei, niet mijn enige optie, ik wed gewoon niet op één paard. Wedden op één paard met een opleiding die je niet specifiek ergens voor opleidt is gewoon stom en idealistisch gedacht ("als je wilt, dan vind je écht wel iets!") en studenten zouden dat eens moeten beseffen
Ja doei.
Wat voor banen zijn er mogelijk met een MA Engelse Taal en Cultuur?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: