of in de ICTquote:Op zondag 17 juli 2011 20:23 schreef voodoolady het volgende:
Ach je kan altijd nog bij een verzekeraar gaan werken
Engels is een enorm belangrijk vak op de middelbare school, gezien bijna alles tegenwoordig in het Engels is. Het heeft dus wel nut, itt vrijetijdsmanagement/filosofie.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, dus je vraagt je af wat de arbeidsperspectieven zijn van een baan die, zoals je zelf nu aangeeft, alleen maar leidt tot het opleiden van een nieuwe lichting, en zo is de circel weer rond. Immers, wat hebben docenten vrijetijdsmanagement gestudeerd?
Je geeft dus zelf het antwoord al: jouw opleiding leidt op tot docenten. That's it. Wat mij betreft kan het wel een tandje minder met deze pretopleidingen.
Je beantwoord nu je eigen topicquote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Ik leer dus niet alleen het vak Engels te geven (dat doen ze wel op het HBO) . Ik leer alle aspecten van de taal en cultuur en ga dan vervolgens die taal lesgeven. Ik lijd mensen niet op tot leraar Engels (tenzij ik op het HBO ga werken)
Man, wat heb jij toch tegen filosofie? Jij hebt deze studie toch ook niet gedaan omdat je dan met zekerheid wist dat je een maandsalaris van 15.000 euries zou krijgen? Houd jezelf lekker bezig met je eigen studie en zeur niet dat andere studies i.v.m. de jouwe geen nut hebben. Iets met de pot en de ketel.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef zonnebrandcreme het volgende:
[..]
Engels is een enorm belangrijk vak op de middelbare school, gezien bijna alles tegenwoordig in het Engels is. Het heeft dus wel nut, itt vrijetijdsmanagement/filosofie.
Ik leer als leraar Engels een taal aan mensen waar zij veel profijt van hebben.
Mensen leren dat zelf wel tegenwoordig. Je overschat het nut van je studie schromelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef zonnebrandcreme het volgende:
[..]
Engels is een enorm belangrijk vak op de middelbare school, gezien bijna alles tegenwoordig in het Engels is. Het heeft dus wel nut, itt vrijetijdsmanagement/filosofie.
Ik leer als leraar Engels een taal aan mensen waar zij veel profijt van hebben.
quote:Ik lijd mensen niet op tot leraar Engels (tenzij ik op het HBO ga werken)
Kan aan mij liggen hoor, maar als jij jarenlang een of andere interessant klinkende opleiding hebt genoten en je weet daarna niet eens wat je met je diploma`tje moet doen, dan is dat niet meer dan een pretstudie.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:43 schreef zonnebrandcreme het volgende:
[..]
Een taal is geen pretstudie hoor.
quote:Op maandag 18 juli 2011 05:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Man, wat heb jij toch tegen filosofie? Jij hebt deze studie toch ook niet gedaan omdat je dan met zekerheid wist dat je een maandsalaris van 15.000 euries zou krijgen? Houd jezelf lekker bezig met je eigen studie en zeur niet dat andere studies i.v.m. de jouwe geen nut hebben. Iets met de pot en de ketel.
Oh, en ik studeer trouwens nog niet (dus geen filosofie of vrijetijdskunde).
Dus als je een master Engels hebt, dan heb je automatisch een onderwijsbevoegdheid?? Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Ik leer dus niet alleen het vak Engels te geven (dat doen ze wel op het HBO) . Ik leer alle aspecten van de taal en cultuur en ga dan vervolgens die taal lesgeven. Ik lijd mensen niet op tot leraar Engels (tenzij ik op het HBO ga werken)
Nou, het kan best kloppen als ik zo naar de gemiddelde docent (of "lecturers", hoe ze zichzelf ook mogen noemen tegenwoordig.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus als je een master Engels hebt, dan heb je automatisch een onderwijsbevoegdheid?? Ik geloof er niets van![]()
Of is het vak van leraar ook iets minderwaardigs voor jou zoals filosofie?
Hoezo? Laag niveau?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef SecurityException het volgende:
[..]
Nou, het kan best kloppen als ik zo naar de gemiddelde docent (of "lecturers", hoe ze zichzelf ook mogen noemen tegenwoordig.) op het HBO kijk hoor.
ja..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 06:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
ga bij een internationaal callcenter werken
Niet dat jij weet. Maar dat zegt niksquote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Verder heb ik niks tegen filosofie maar je kan er geen echt vak mee doen.
Probeer het nou niet te verbloemen, je maakt het alleen maar erger. Zorg nou eerst maar dat je weet wat later wordt als je groot bent..quote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Ik ken mensen die filosofie studeren en hun enige optie is hoogleraar worden.
Doe maar stoer hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Probeer het nou niet te verbloemen, je maakt het alleen maar erger. Zorg nou eerst maar dat je weet wat later wordt als je groot bent..
Ik zeg niet dat het slecht is om Engels te studeren, voor mensen die een studie gaan doen die ze echt leuk vinden ongeacht welk salaris het oplevert heb ik alleen maar respect voor.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef zonnebrandcreme het volgende:
Je doet een speciale post master om leraar te worden. En als leraren Engels niet nodig zijn, waarom spreken zoveel Nederlanders echt verschrikkelijk slecht Engels?
Verder heb ik niks tegen filosofie maar je kan er geen echt vak mee doen. Engels kan je vertaler, leraar of journalist worden, wat een echt vak is waar vraag naar is. Gelukkig is elke fokker in dit topic een briljant linguist en betawetenschapper die alle alphastudies onnodig vindt aangezien hij foutloos Engels spreekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |