Ik denk het wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef indaha het volgende:
O jamaar ik verwacht een jongetje, heb ik gelijk?
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:36 schreef indaha het volgende:
Polleke is het lapje toch en de anderen heb je daar ook al naar gekeken?
Hoe heten je andere katten, Indaha?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Nou dan ga ik eens denken over een goede jongensnaam, suggesties zijn welkom
Ik smelt gewoonquote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Omdaten baasjes op afstand.
![]()
[ afbeelding ]
Voor Paarsbeestje speciaal een paar Polleke foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je zo groot?![]()
[ link | afbeelding ]
Ik had een rooie Olivierquote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Nou dan ga ik eens denken over een goede jongensnaam, suggesties zijn welkom
Witte pootjes, beetje wit op haar buikje en een lichtrode vlek op haar snoetje (die waarschijnlijk nog wat donkerder wordt). En in haar zwarte vachtje dus allemaal rode plukjes. Mooie meid is ze.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh.. Polleke in close-up!Ik dacht dat ze meer wit had, maar ze is best donker.. En mama Puma die zo heerlijk ronkt... zo lief!
Leuke prognose, cat... ben benieuwd of je gelijk krijgt!
Deze is nog blind en doof dus staat open voor alle namen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef indaha het volgende:
Binky, Spooky, Speedy en de laatste is een probleemgeval.
In zijn boekje staat Nico, maar waarhij vandaan komt noemden de kinderen hem Poes Poes en dat was het enige waar hij naar luisterde maar ik heb hem nu zover dat hij naar Poepie luistert.
De enige naam die we zelf verzonnen hebben is Binky de rest had allemaal al namen.
Ja ik vind die ook mooi en dan als afkorting Ollie, maar mijn man is nog niet overtuigdquote:
O jawel hoor die van ons wel,quote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Yeah right Indaha, alsof een kat überhaupt naar zijn naam luistert
superlief! Ben benieuwd of het - gezien de geruchten over lapjes - zo'n haaibaai wordtquote:Op maandag 18 juli 2011 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Witte pootjes, beetje wit op haar buikje en een lichtrode vlek op haar snoetje (die waarschijnlijk nog wat donkerder wordt). En in haar zwarte vachtje dus allemaal rode plukjes. Mooie meid is ze.
Hahaha, moeilijk he, kiezen? Ik neem aan dat je dan twijfelt over smalle streep?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Indaha: Is Rossi wat?
[..]
superlief! Ben benieuwd of het - gezien de geruchten over lapjes - zo'n haaibaai wordt(stiekem vind ik die met die witte streep ook heel lief!)
Zie je wel Rewimo ze luisteren naar hun naam en doen dan wat ze zelf willenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
Het klinkt stom maar ik heb het idee dat die drie van mij allemaal naar hun eigen naam luisteren. Als in: opkijken als ik hen bij hun eigen naam roep. Of ze dan komen/doen wat ik hen vraag... da's een tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |