Ja dat het maar lekker mollige kittens mogen worden en dat Puma zelf er ook nog een beeetje gewicht bij krijgtquote:
Als het een grote rode kater wordt zal dat vast wel zijn bijnaam worden,quote:
Ik zie steeds meer wit aan de pootjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Als het een grote rode roodwitte kater wordt zal dat vast wel zijn bijnaam worden,maar dat moeten we afwachten.
Als Puma zo goed voedt, dan wordt dat nog lastig denk ik...quote:Op maandag 18 juli 2011 07:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat het maar lekker mollige kittens mogen worden en dat Puma zelf er ook nog een beeetje gewicht bij krijgt
Tuurlijk mag dat!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als Puma zo goed voedt, dan wordt dat nog lastig denk ik...
Mag ik het lapje de werknaam Polleke meegeven?
(Plien is ook nog een optie, de namen Prada, Purre, Pibo, Pipa, Poekie en Plio zijn inmiddels al afgevallenHet moet met een
P beginnen, mocht dat nog niet duidelijk zijn.. )
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Puma en Plien vind ik geloof ik nóg leuker![]()
Maar ik zal me er niet mee bemoeien met je keuze![]()
Je bent niet toevallig aan het verven of zo dat hij met de pootjes erdoorheen baggertquote:Op maandag 18 juli 2011 12:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer wit aan de pootjes.![]()
Straks zal ik nog wat foto´s maken en een fillumke van slapende kittens. Zo schattig.Als de Puma op pad is zie je ze echt in voorkeurshoudingen.
Ik verven? Grapjas.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig aan het verven of zo dat hij met de pootjes erdoorheen baggert
Het is wat dat betreft echt een doos hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Van dat filmpje kun je toch alleen maar smelten?![]()
![]()
![]()
![]()
En Puma op het laatst, lomperikje
Hij heeft idd een wit voetjequote:Op maandag 18 juli 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Van dat filmpje kun je toch alleen maar smelten?![]()
![]()
![]()
![]()
En Puma op het laatst, lomperikje
Jij gaat een hele sociale en gezellige huisgenoot krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Puma
Lompe ronkmachine! Ik vind die foto van die zwartwitjes met die gezichtjes bij elkaar superlief. En die rode heeft al een dikke buik
Dat filmpje is echt te schattig gewoon..
'quote:Op maandag 18 juli 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij gaat een hele sociale en gezellige huisgenoot krijgen![]()
Ze doet het al beter hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
'
Man, hou op.. hoe vaker ik haar zie, hoe leuker ze wordt! Dat getrappel (op de kop van haar kroost) ook van die pootjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wat ronken en kroelen betreft precies Yoko.Het kan best zijn dat het minder hevig wordt als ze hormonen uitgewerkt zijn en ze erachter komt dat ze echtechtecht een eigen veilig en warm huisje heeft maar het zou gek zijn als de kroel er helemaal uit zou gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |