Ja dat het maar lekker mollige kittens mogen worden en dat Puma zelf er ook nog een beeetje gewicht bij krijgtquote:

Als het een grote rode kater wordt zal dat vast wel zijn bijnaam worden,quote:

Ik zie steeds meer wit aan de pootjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Als het een grote rode roodwitte kater wordt zal dat vast wel zijn bijnaam worden,maar dat moeten we afwachten.

Als Puma zo goed voedt, dan wordt dat nog lastig denk ik...quote:Op maandag 18 juli 2011 07:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat het maar lekker mollige kittens mogen worden en dat Puma zelf er ook nog een beeetje gewicht bij krijgt

Tuurlijk mag dat!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als Puma zo goed voedt, dan wordt dat nog lastig denk ik...
Mag ik het lapje de werknaam Polleke meegeven?
(Plien is ook nog een optie, de namen Prada, Purre, Pibo, Pipa, Poekie en Plio zijn inmiddels al afgevallenHet moet met een
P beginnen, mocht dat nog niet duidelijk zijn.. )

quote:Op maandag 18 juli 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Puma en Plien vind ik geloof ik nóg leuker![]()
Maar ik zal me er niet mee bemoeien met je keuze![]()

Je bent niet toevallig aan het verven of zo dat hij met de pootjes erdoorheen baggertquote:Op maandag 18 juli 2011 12:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer wit aan de pootjes.![]()
Straks zal ik nog wat foto´s maken en een fillumke van slapende kittens. Zo schattig.Als de Puma op pad is zie je ze echt in voorkeurshoudingen.

Ik verven? Grapjas.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig aan het verven of zo dat hij met de pootjes erdoorheen baggert

Het is wat dat betreft echt een doos hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Van dat filmpje kun je toch alleen maar smelten?![]()
![]()
![]()
![]()
En Puma op het laatst, lomperikje

Hij heeft idd een wit voetjequote:Op maandag 18 juli 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Van dat filmpje kun je toch alleen maar smelten?![]()
![]()
![]()
![]()
En Puma op het laatst, lomperikje

Jij gaat een hele sociale en gezellige huisgenoot krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Puma
Lompe ronkmachine! Ik vind die foto van die zwartwitjes met die gezichtjes bij elkaar superlief. En die rode heeft al een dikke buik
Dat filmpje is echt te schattig gewoon..

'quote:Op maandag 18 juli 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij gaat een hele sociale en gezellige huisgenoot krijgen![]()

Ze doet het al beter hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
'
Man, hou op.. hoe vaker ik haar zie, hoe leuker ze wordt! Dat getrappel (op de kop van haar kroost) ook van die pootjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wat ronken en kroelen betreft precies Yoko.Het kan best zijn dat het minder hevig wordt als ze hormonen uitgewerkt zijn en ze erachter komt dat ze echtechtecht een eigen veilig en warm huisje heeft maar het zou gek zijn als de kroel er helemaal uit zou gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

Ik denk het wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef indaha het volgende:
O jamaar ik verwacht een jongetje, heb ik gelijk?

quote:Op maandag 18 juli 2011 19:36 schreef indaha het volgende:
Polleke is het lapje toch en de anderen heb je daar ook al naar gekeken?

Hoe heten je andere katten, Indaha?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Nou dan ga ik eens denken over een goede jongensnaam, suggesties zijn welkom

Ik smelt gewoonquote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Omdaten baasjes op afstand.
![]()
[ afbeelding ]
Voor Paarsbeestje speciaal een paar Polleke foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je zo groot?![]()
[ link | afbeelding ]

Ik had een rooie Olivierquote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Nou dan ga ik eens denken over een goede jongensnaam, suggesties zijn welkom

Witte pootjes, beetje wit op haar buikje en een lichtrode vlek op haar snoetje (die waarschijnlijk nog wat donkerder wordt). En in haar zwarte vachtje dus allemaal rode plukjes. Mooie meid is ze.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh.. Polleke in close-up!Ik dacht dat ze meer wit had, maar ze is best donker.. En mama Puma die zo heerlijk ronkt... zo lief!
Leuke prognose, cat... ben benieuwd of je gelijk krijgt!

Deze is nog blind en doof dus staat open voor alle namen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef indaha het volgende:
Binky, Spooky, Speedy en de laatste is een probleemgeval.
In zijn boekje staat Nico, maar waarhij vandaan komt noemden de kinderen hem Poes Poes en dat was het enige waar hij naar luisterde maar ik heb hem nu zover dat hij naar Poepie luistert.
De enige naam die we zelf verzonnen hebben is Binky de rest had allemaal al namen.

Ja ik vind die ook mooi en dan als afkorting Ollie, maar mijn man is nog niet overtuigdquote:

O jawel hoor die van ons wel,quote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Yeah right Indaha, alsof een kat überhaupt naar zijn naam luistert

superlief! Ben benieuwd of het - gezien de geruchten over lapjes - zo'n haaibaai wordtquote:Op maandag 18 juli 2011 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Witte pootjes, beetje wit op haar buikje en een lichtrode vlek op haar snoetje (die waarschijnlijk nog wat donkerder wordt). En in haar zwarte vachtje dus allemaal rode plukjes. Mooie meid is ze.

Hahaha, moeilijk he, kiezen? Ik neem aan dat je dan twijfelt over smalle streep?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Indaha: Is Rossi wat?
[..]
superlief! Ben benieuwd of het - gezien de geruchten over lapjes - zo'n haaibaai wordt(stiekem vind ik die met die witte streep ook heel lief!)

Zie je wel Rewimo ze luisteren naar hun naam en doen dan wat ze zelf willenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
Het klinkt stom maar ik heb het idee dat die drie van mij allemaal naar hun eigen naam luisteren. Als in: opkijken als ik hen bij hun eigen naam roep. Of ze dan komen/doen wat ik hen vraag... da's een tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |