In mijn topic zei je:quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Nou dan ga ik eens denken over een goede jongensnaam, suggesties zijn welkom
Ja!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hahaha, moeilijk he, kiezen? Ik neem aan dat je dan twijfelt over smalle streep?
Over anderhalve week kun je ze met eigen ogen zien, dan klikt er vast wel iets met een bepaald kitten.
Heb ik ook aan gedacht maar er is hier nog een user die een mooie Rossi heeft en daarom heb ik die laten varen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Indaha: Is Rossi wat?
[..]
superlief! Ben benieuwd of het - gezien de geruchten over lapjes - zo'n haaibaai wordt(stiekem vind ik die met die witte streep ook heel lief!)
Ik vind de zwartwitjes schattig maar het lapje juist nog net wat eigenwijzer kijken met haar schizofrene half gekleurde hoofdje.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja!Voorlopig ligt de voorkeur nog bij het lapje hoor.. maar katten met zo'n streep over het hoofd vind ik altijd zo'n heerlijk eigenwijs hoofd hebben
Heb ik daar ook al Ollie gezegd ? Zie je die naam blijft hangen bij mequote:
Ze weten inderdaad prima hoe ze heten, dat is wat andersquote:Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef indaha het volgende:
Zie je wel Rewimo ze luisteren naar hun naam en doen dan wat ze zelf willen
O ja natuurlijk waarom zou ik ook gemakkelijk doen als het moeilijk kanquote:
Ik ga er dan ook vanuit dat het gewoon het lapje wordt. Ik heb haar niet voor niets al een werknaam toegedicht. Pollekequote:Op maandag 18 juli 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind de zwartwitjes schattig maar het lapje juist nog net wat eigenwijzer kijken met haar schizofrene half gekleurde hoofdje.
Dat lijkt me zo lastig roepen..quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat mijn neven hun roodwitte kater Kleintje Pils hadden genoemd.
Ik blijf meestal hangen opquote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef indaha het volgende:
Ja en zo lang ze nog samen zijn en zo klein kan Cat ze Olleke en Polleke noemen
Ik had toch wel gedacht dat jij minstens een start zo maken met de opvoeding van Ol en Pol zodat deze wel zouden luisteren..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik blijf meestal hangen op![]()
beeeeeebie
![]()
en
![]()
kittenkind
![]()
Ik leer ze alleen dat ze handen niet als speelgoed moeten zien. De rest is upto you.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik had toch wel gedacht dat jij minstens een start zo maken met de opvoeding van Ol en Pol zodat deze wel zouden luisteren..
En Polleke zelf krijgt met lompe Puma (quote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef indaha het volgende:
Dat moet ook want Ollie krijgt hier 4 broertjes
Dus feitelijk verandert er niks, hij heeft nu ook 4 nestgenootjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef indaha het volgende:
Dat moet ook want Ollie krijgt hier 4 broertjes
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En Polleke zelf krijgt met lompe Puma () te maken
Ja maar hier zitten een paar Big Brothers bijquote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus feitelijk verandert er niks, hij heeft nu ook 4 nestgenootjes.
[..]
![]()
![]()
Als hij dan maar zijn zeepje niet laat vallen in de douche.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar hier zitten een paar Big Brothers bij
Ja zeker doenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hij dan maar zijn zeepje niet laat vallen in de douche.![]()
Ik kom wel een keer op huisbezoek hoor, als de jongeman geïnstalleerd is.
Maar onze Rossi is niet rood en we hebben geen patent op die naam hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht maar er is hier nog een user die een mooie Rossi heeft en daarom heb ik die laten varen.
Lief,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Maar onze Rossi is niet rood en we hebben geen patent op die naam hoor.
Als je het leuk vindt gewoon doen
Je bent welkom , maar dat wist je al tochquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:11 schreef Mama_Mia het volgende:
ze zijn zo leuk
![]()
![]()
Indaha, ik voel een 'ik was toevallig in de buurt'aankomen als Ollie bij jou woont
Wat zijn ze leuk hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
En dag zonder foto's is ook maar zo kaal.Al zullen jullie het morgen en overmorgen waarschijnlijk zonder plaatjes moeten doen. Of Takaiki moet morgenavond wat catsit opnames posten.
Handjesvol kittens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Polleke in alle standen
[ afbeelding ]
Inclusief navelstreng
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Soms (vaak!) zit er een minder geslaagde opname bij
[ afbeelding ]
![]()
Graag op een kont of hoofd van een familielid
[ afbeelding ]
Dwar![]()
er overheen kan ook natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Graag in een rolletje
![]()
[ afbeelding ]
Puma is een smalletje!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb verse fazantenhartjes uit de diepvries gehaald, ga ik haar straks mee verwennen.![]()
Ik ben trouwens aan het twijfelen!Misschien is smalle streep ook een jongen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent welkom , maar dat wist je al toch
Och, kijk mijn Polleke nou met haar witte buikje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
En dag zonder foto's is ook maar zo kaal.Al zullen jullie het morgen en overmorgen waarschijnlijk zonder plaatjes moeten doen. Of Takaiki moet morgenavond wat catsit opnames posten.
Handjesvol kittens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Polleke in alle standen
[ afbeelding ]
Inclusief navelstreng
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Soms (vaak!) zit er een minder geslaagde opname bij
[ afbeelding ]
![]()
Graag op een kont of hoofd van een familielid
[ afbeelding ]
Dwar![]()
er overheen kan ook natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Graag in een rolletje
![]()
[ afbeelding ]
Puma is een smalletje!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb verse fazantenhartjes uit de diepvries gehaald, ga ik haar straks mee verwennen.![]()
Ik ben trouwens aan het twijfelen!Misschien is smalle streep ook een jongen.
Hahaha.. nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Paarsbeestje, wat vind je van Polleke haar lange rode onderbroek die onder haar zwarte jurkje uitpiept?
Daarom had ik die foto's ook gemaakt, haar onderkantje zie je normaal niet en dat is zo schattig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hahaha.. nu je het zegt ja(Nu raak ik dat beeld nooit meer kwijt ja
![]()
) Op deze foto's is pas echt te zien dat het een soort toverbal is. Ik vind haar leuk! En als smalle streep een jongetje is, hoef ik daar ook niet over te denken
Edit - plak ik een stuk, haal ik de rest wegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom had ik die foto's ook gemaakt, haar onderkantje zie je normaal niet en dat is zo schattig.Ik blijf spieken onder de kontjes, als je langskomt moet ik toch heel wat duidelijk hebben.
quote:En dag zonder foto's is ook maar zo kaal.Al zullen jullie het morgen en overmorgen waarschijnlijk zonder plaatjes moeten doen. Of Takaiki moet morgenavond wat catsit opnames posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Takaiki het volgende:
Hm...even geduld nog...moet een selectie maken...heb zoals gewoonlijk te veel foto's genomen![]()
![]()
Ow, dat is ook mijn daggemiddelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze was zo leuk met mijn nichtjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Er bestaat niets als teveel foto's vanPuma en de Pumababies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |