abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99538910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:37 schreef indaha het volgende:
He mijn post is niet geplaatst of ik heb hem van opwinding ergens anders neergegooid :P , maar dan nog maar eens: Ik kom de 30e , ik gooi mijn agenda gewoon leeg want een nieuwe huisgenoot is veel belangrijker *O*
Leukleukleuk! *O* We hadden nog geen precieze tijd afgesproken maar gezien de reistijd van Paarsbeestje wordt het ergens in de middag verwacht ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99538946
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leukleukleuk! *O* We hadden nog geen precieze tijd afgesproken maar gezien de reistijd van Paarsbeestje wordt het ergens in de middag verwacht ik.
Voor ons maakt dat niets uit, het is maar een stukje *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99538983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:39 schreef indaha het volgende:

[..]

Voor ons maakt dat niets uit, het is maar een stukje *O*
Ik zal morgenvroeg weer eens richting jouw straat zwaaien. :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99539020
Het is ongeveer 2,5 uur reizen, als ik een beetje op tijd weg ga dan kan ik er ook voor de middag zijn hoor, rond een uur of 11 ofzo.
pi_99539061
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zal morgenvroeg weer eens richting jouw straat zwaaien. :P
Je kunt ook een keer aankomen hoor, alleen op zondag zijn we niet zo vroeg wakker :o dus dan liever een andere dag :)
pi_99539102
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is ongeveer 2,5 uur reizen, als ik een beetje op tijd weg ga dan kan ik er ook voor de middag zijn hoor, rond een uur of 11 ofzo.
Dat is wel een lange reis, uit welke regio kom je vandaan?
pi_99539145
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoeveel haast heb je? :+ Mij maakt het niks uit, ik laat die dag gewoon leeg gepland.
Ook even kijken of F_r een voorkeurstijd heeft. Maar jij en indaha zijn als toekomstige baasjes belangrijker! :P
pi_99539194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:44 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat is wel een lange reis, uit welke regio kom je vandaan?
Omgeving Den Haag! _O- Maar voor een O+ Puma O+ moet je iets over hebben...

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoeveel haast heb je? :+ Mij maakt het niks uit, ik laat die dag gewoon leeg gepland.
Ook even kijken of F_r een voorkeurstijd heeft. Maar jij en indaha zijn als toekomstige baasjes belangrijker! :P
_O-

De overweging is eerder: Het lijkt me zo vervelend als niemand meer iets aan z'n dag heeft alleen omdat ik van ver moet komen, dus vandaar. Het maakt mij niet uit, zolang ik de laatste trein naar huis maar heb :+
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:09:58 #59
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_99539960
Cat, je hebt om 15.00 uur kraamvisite van mij en River. Zorg je voor thee en beschuit met muisjes? O-) Doen wij wel de "ooooohhhh" en "aaaaawwwww wat liiiieeeeefffffffffff"'s :P
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_99540008
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:09 schreef Takaiki het volgende:
Cat, je hebt om 15.00 uur kraamvisite van mij en River. Zorg je voor thee en beschuit met muisjes? O-) Doen wij wel de "ooooohhhh" en "aaaaawwwww wat liiiieeeeefffffffffff"'s :P
Geef ze dan ook alvast een knuffel van mij en zeker voor Puma die zulke mooie babies heeft gemaakt O+
pi_99540179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:09 schreef Takaiki het volgende:
*O*

Mijn aanrecht is net weer zichtbaar dus er kan thee gezet worden. _O- Eens kijken of ik nog muisjes kan regelen. :+

*roept Yoko*
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:29:53 #62
247887 Takaiki
pi_99540443
Hmmm, alleen thee is ook goed }:| :+
Sometimes you're the bug
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:30:19 #63
247887 Takaiki
pi_99540456
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:12 schreef indaha het volgende:

[..]

Geef ze dan ook alvast een knuffel van mij en zeker voor Puma die zulke mooie babies heeft gemaakt O+
Doen ik :Y
Sometimes you're the bug
pi_99540464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:29 schreef Takaiki het volgende:
Hmmm, alleen thee is ook goed }:| :+
Nee hoor, geen moeite is ons teveel. *)
Ik kijk net de tuin in: mijn team is een muis aan het vangen voor op de beschuit. _O-

Volgens mij is hij inmiddels al een beetje stuk. :o
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:31:49 #65
247887 Takaiki
pi_99540510
Ieuw... :o
Oh wacht, jij hebt er vast nog geen gehad: deze is voor jou 8-)
Sometimes you're the bug
pi_99540529
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:31 schreef Takaiki het volgende:
Ieuw... :o
Oh wacht, jij hebt er vast nog geen gehad: deze is voor jou 8-)
Ik heb de deur naar de kattekamer maar dicht gedaan. Ben al te vaak verrast met een piepend kadootje boven. :')
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:33:44 #67
247887 Takaiki
pi_99540580
Strak plan _O-
Goed, ik ga mij eens richting Gamma bewegen en dan ziet u mij snel genoeg :W
Sometimes you're the bug
pi_99545584
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Uiteraard. :Y Kun je op 30 juli? Dan komt Paarsbeestje en F_r en ean misschien ook. Minimeet! *O*

[..]

Nee, Puma mag je ook na 8 weken komen ophalen. :Y De kittens zijn dan in principe oud genoeg om zonder mamma te kunnen. Het zou fijn zijn als ze langer bij elkaar kunnen blijven, maar Redcat wil de gastgezinnen vrij hebben voor nieuwe kittens en moederpoezen.
pi_99545722
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

[..]

_O-

De overweging is eerder: Het lijkt me zo vervelend als niemand meer iets aan z'n dag heeft alleen omdat ik van ver moet komen, dus vandaar. Het maakt mij niet uit, zolang ik de laatste trein naar huis maar heb :+
Ik kan je eventueel ophalen op station e'hoven maar volgens mij maakt dat qua reistijd niet veel uit
pi_99549514
Jij en ean kunnen dus ook komen F-R? :)

Ophalen in Eindhoven is qua reistijd voor jullie allebei denk ik niet zo handig. Het is dan nog maar een kwartiertje verder met de trein naar mij. Maar dat moeten jullie samen maar even bekijken. Ik woon 5 minuten van het station dus oppikken is geen probleem.

Ik ben zoooooo trots op mijn Puma! *O* O+
Alle kittens minimaal 15 gram bijgekomen! :D
Allemaal boven de 100 gram! *O*
Het is dat de rooie nu 102 gram weegt, anders was alles boven de 110 gram! _O_

Puma heeft veel bezoek gehad, mijn ouders kwamen langs, River en Takaiki op kraamvisite en de buurkindjes kwamen ook even kijken. Puma vond het allemaal maar wát spannend en interessant. :)
pi_99549625
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

[..]

_O-

Kijk anders even of ze nog van die hema-treinkaartjes hebben, scheelt vast in de kosten! ;)

En JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ voor de beebies! *O* O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_99549750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:04 schreef Cat22 het volgende:
Jij en ean kunnen dus ook komen F-R? :)

Ophalen in Eindhoven is qua reistijd voor jullie allebei denk ik niet zo handig. Het is dan nog maar een kwartiertje verder met de trein naar mij. Maar dat moeten jullie samen maar even bekijken. Ik woon 5 minuten van het station dus oppikken is geen probleem.

Ik ben zoooooo trots op mijn Puma! *O* O+
Alle kittens minimaal 15 gram bijgekomen! :D
Allemaal boven de 100 gram! *O*
Het is dat de rooie nu 102 gram weegt, anders was alles boven de 110 gram! _O_

Puma heeft veel bezoek gehad, mijn ouders kwamen langs, River en Takaiki op kraamvisite en de buurkindjes kwamen ook even kijken. Puma vond het allemaal maar wát spannend en interessant. :)
Ha die rooie komt wat langzamer op gang O+ , maar wacht maar hij groeit ze dadelijk allemaal voorbij *O*
pi_99549894
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:11 schreef indaha het volgende:

[..]

Ha die rooie komt wat langzamer op gang O+ , maar wacht maar hij groeit ze dadelijk allemaal voorbij *O*
O+ Ga jij hem echt nemen? *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_99549996
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

O+ Ga jij hem echt nemen? *O*
Jajajaja *O* *O* *O* , ik ben benieuwd trouwens of het idd een jongen is, maar dat maakt voor mij verder niets uit O+ alleen voor de naam.
pi_99550050
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 16:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik kan je eventueel ophalen op station e'hoven maar volgens mij maakt dat qua reistijd niet veel uit
Bedankt voor het aanbod, maar vanaf Eindhoven is het inderdaad niet zo ver meer, maar wel lief van je :*
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo van de meets ben en dit begint (voor mij dan) een wel erg grote groep met allemaal nieuwe mensen te worden. :X Beetje scary enzo en ik ben een watje ja :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')