abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99537566
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga ervan uit dat wij toch voor twee asielpoezen uit de opvang hier gaan, hoe leuk ik het cypertje ook vind :) Dat hadden we nu eenmaal al zo besproken dus daar gaan we ons aan houden. Kittens vinden altijd wel een baasje (zeker als ze zo schattig zijn O+ ) en wij gaan deze keer twee minder fortuinlijke katers een huisje geven.
Snap ik helemaal. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99537642
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
Kittens O+

Die cyperse die je als "eigenwijs" aanmerkte lijkt wel een beetje rood ook te hebben, net als mama, dus dat zal wel een vrouwtje zijn :P

En PaarsBeestje, wat leuk dat je Puma en een baby wilt O+ Kittens van Cat zijn leuk!!!! *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Oh jaaaaaaaaaaaaa!

Make my day 8-)

Wat leuk, PaarsBeestje....en Cat, wat super he! :D *O* :D *O* O+ :* 8-) w/ O+ O+ O+
Er beginnen kwartjes te vallen. _O- O+

De cyper is toch echt cyper met wit hoor Tombo, niks roods aan. :)
En het lapje is volgens mij een heel speciaaltje: niet zwart, maar grijs/zwart. Met rood en wit.

De kittens doen het prima, vanmorgen vroeg nog even gewogen en alles is bijgekomen. *O* Die rooie moet ik wel verkeerd hebben gewogen gisteren, een kittenkind kan in 12 uur toch geen derde van zijn lichaamsgewicht bijdrinken? :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:58:16 #28
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99537652
CAT, PUMA HEEFT EEN PAARSHUISJE *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_99537681
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
CAT, PUMA HEEFT EEN PAARSHUISJE *O*
WIST IK ALLLLL! *O*

Over 2 weken komt ze kennis maken. *O*
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:00:30 #30
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99537729
Geweldig he! :D

Dan krijgen we straks Puma-updates enzo 8-)
pi_99537749
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 12:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

Er beginnen kwartjes te vallen. _O- O+

De cyper is toch echt cyper met wit hoor Tombo, niks roods aan. :)
En het lapje is volgens mij een heel speciaaltje: niet zwart, maar grijs/zwart. Met rood en wit.

De kittens doen het prima, vanmorgen vroeg nog even gewogen en alles is bijgekomen. *O* Die rooie moet ik wel verkeerd hebben gewogen gisteren, een kittenkind kan in 12 uur toch geen derde van zijn lichaamsgewicht bijdrinken? :D
Klinkt als een goede eter O+ , zou hier in huis goed passen O-)
Hoeveel weegt hij/zij nu dan?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99537798
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:01 schreef indaha het volgende:

[..]

Klinkt als een goede eter O+ , zou hier in huis goed passen O-)
Hoeveel weegt hij/zij nu dan?
Hedde al overlegd? En fotookes laten zien? O-)
pi_99537820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Geweldig he! :D

Dan krijgen we straks Puma-updates enzo 8-)
Iesch verplicht. :Y
pi_99537852
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hedde al overlegd? En fotookes laten zien? O-)
Ja en fillemke O+ en natuurlijk kan hij me mijn verjaardagskadootje toch niet weigeren :P , want als ik het goed heb uitgerekend mogen ze ongeveer eind september weg toch?
pi_99537906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja en fillemke O+ en natuurlijk kan hij me mijn verjaardagskadootje toch niet weigeren :P , want als ik het goed heb uitgerekend mogen ze ongeveer eind september weg toch?
Zo ongeveer wel ja, ik heb de precieze datum nog niet uitgerekend. 15 juli + 8 weken.

Ik moet toch zooooo zorgen dat ik mijn Redcats na mijn vakantie weer in huis krijg! *O*
pi_99538010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zo ongeveer wel ja, ik heb de precieze datum nog niet uitgerekend. 15 juli + 8 weken.

Ik moet toch zooooo zorgen dat ik mijn Redcats na mijn vakantie weer in huis krijg! *O*
O ik dacht 10 weken, dan is het nog voor mijn verjaardag *O*
pi_99538049
Maar we willen wel voor die tijd even komen kijken hoor O-)
pi_99538134
quote:

[..]

Dat zou ik toch wel heel leuk vinden hoor, cat, om ze bij jou op te halen :Y
Ben wel erg blij hier dat de kittens de eerste nacht goed hebben overleefd *O*
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:14:53 #39
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99538179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef indaha het volgende:

[..]

Ga jij de rooie nemen? :o

M'n dag wordt steeds beter *O*
pi_99538318
quote:

[..]

Trouwens.. ik neem aan dat ik Puma pas op kan halen als alle kittens zijn voorzien van een nieuwe blikopener?
pi_99538369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ga jij de rooie nemen? :o

M'n dag wordt steeds beter *O*
Ja ik heb altijd gezegd dat ik nog eens een rooie wilde hebben en dat weet mijn man ook.
Ongeveer 20 jaar geleden had ik er een maar die is toen jong gestorven en elke keer als ik een nieuwe rooie wilde nemen kwam er weer zo'n zieligerd voorbij (die ik allemaal niet wil missen hoor :P ) en ging een rooie mijn neus voorbij.
Nu vond ik Puma ook heel leuk aangezien we eigenlijk niet op zoek waren naar een kitten, maar nu met deze rooie en vlak in de buurt dat is een teken dat het zo moet zijn. *O*
pi_99538404
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:20 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja ik heb altijd gezegd dat ik nog eens een rooie wilde hebben en dat weet mijn man ook.
Ongeveer 20 jaar geleden had ik er een maar die is toen jong gestorven en elke keer als ik een nieuwe rooie wilde nemen kwam er weer zo'n zieligerd voorbij (die ik allemaal niet wil missen hoor :P ) en ging een rooie mijn neus voorbij.
Nu vond ik Puma ook heel leuk aangezien we eigenlijk niet op zoek waren naar een kitten, maar nu met deze rooie en vlak in de buurt dat is een teken dat het zo moet zijn. *O*
Leuk, Indaha! *O*
pi_99538478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef indaha het volgende:
Maar we willen wel voor die tijd even komen kijken hoor O-)
Uiteraard. :Y Kun je op 30 juli? Dan komt Paarsbeestje en F_r misschien ook. Minimeet! *O*

quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Trouwens.. ik neem aan dat ik Puma pas op kan halen als alle kittens zijn voorzien van een nieuwe blikopener?
Nee, Puma mag je ook na 8 weken komen ophalen. :Y De kittens zijn dan in principe oud genoeg om zonder mamma te kunnen. Het zou fijn zijn als ze langer bij elkaar kunnen blijven, maar Redcat wil de gastgezinnen vrij hebben voor nieuwe kittens en moederpoezen.
pi_99538519
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat zou ik toch wel heel leuk vinden hoor, cat, om ze bij jou op te halen :Y
Ik ga zeker aan wat Redcat touwtjes trekken. O-) Puma vindt autorijden niet erg, dat is al een voordeel.
quote:
Ben wel erg blij hier dat de kittens de eerste nacht goed hebben overleefd *O*
Ik ook! :@ Toch wel spannend hoor, zo'n tenger moedertje en zo'n groot nest. Maar ze doet het dus prima. O+
pi_99538627
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:24 schreef Cat22 het volgende:

Nee, Puma mag je ook na 8 weken komen ophalen. :Y De kittens zijn dan in principe oud genoeg om zonder mamma te kunnen. Het zou fijn zijn als ze langer bij elkaar kunnen blijven, maar Redcat wil de gastgezinnen vrij hebben voor nieuwe kittens en moederpoezen.
Oh echt? Ik hield er al helemaal rekening mee dat het dan nog wel even kon duren. 8 weken is al snel trouwens :o Moet nog maar even met de baas overleggen of ik in het begin wat parttime of vanuit huis kan werken :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ga zeker aan wat Redcat touwtjes trekken. O-) Puma vindt autorijden niet erg, dat is al een voordeel.

Ik ook! :@ Toch wel spannend hoor, zo'n tenger moedertje en zo'n groot nest. Maar ze doet het dus prima. O+
Moet je doen! :Y Het lijkt me veel leuker om 'm bij jou op te halen dan bij iemand die ik helemaal niet ken verder. Dan is het toch 'Hier heb je je kat en succes verder!'...

En ik kan het me helemaal voorstellen.. zeker nadat je er één midden in de kamer vond gisteren, had ik even een :X momentje.. maar O+ Puma O+ is dus een goed moedertje...
pi_99538766
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oh echt? Ik hield er al helemaal rekening mee dat het dan nog wel even kon duren. 8 weken is al snel trouwens :o Moet nog maar even met de baas overleggen of ik in het begin wat parttime of vanuit huis kan werken :Y
Zeker doen. :Y
quote:
[..]

Moet je doen! :Y Het lijkt me veel leuker om 'm bij jou op te halen dan bij iemand die ik helemaal niet ken verder. Dan is het toch 'Hier heb je je kat en succes verder!'...
Nou, daar krijg je vast ook wel een kopje koffie. ;)
quote:
En ik kan het me helemaal voorstellen.. zeker nadat je er één midden in de kamer vond gisteren, had ik even een :X momentje.. maar O+ Puma O+ is dus een goed moedertje...
Nadat ik zag hoe Puma soms opspringt om met me te kroelen terwijl er kittens drinken, snap ik hoe dat gebeurd is. Die kleintjes zitten soms zo vast aangeklemd dat ze pas halverwege het uit de mand lopen loslaten. En dan lig je op de grond. _O-
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:34:32 #47
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99538769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:20 schreef indaha het volgende:

[..]

Oh, wat leuk zeg! :D O+
pi_99538800
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Oh, wat leuk zeg! :D O+
Daar word je toch helemaal O+ en *O* van? *O*
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:37:17 #49
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99538868
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar word je toch helemaal O+ en *O* van? *O*
:Y *O*

Dus al 3 uit dit nest een warm mandje O+
pi_99538876
He mijn post is niet geplaatst of ik heb hem van opwinding ergens anders neergegooid :P , maar dan nog maar eens: Ik kom de 30e , ik gooi mijn agenda gewoon leeg want een nieuwe huisgenoot is veel belangrijker *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')