abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99533926
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij wil te graag.
Nou verpest het niet zo!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:22:42 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_99533930
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij wil te graag.
Klap voor je maag? :o
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_99533951
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Heel soms lees ik wel even in dieet, dat durf ik wel ;). Posten durf ik niet, dan krijg ik ontbijtkoeken om de oren geslagen :D.

Dank voor het antwoord!
Kijk seeee. Neutral grounds.

"Jullie" blijven uit "onze" wijk, "wij" blijven uit "jullie" wijk. Maar dit topic is gewoon het stukje braakliggend land tussen de twee wijken in, waar we af en toe een bak ijs kunnen delen en keuvelen over de dingen waar we elkaar WEL in kunnen vinden.

En elkaar met fietskettingen in elkaar kunnen rossen als we ergens weer mijlenver in uit elkaar staan en de behoefte voelen onze standpunten op millitante wijze te verdedigen.

Kunnen we onze topics lekker schoon houden en entre nous, waar gelijkgestemden lekker met elkaar mee kunnen lullen.

Prima toch!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_99534025
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kijk seeee. Neutral grounds.

"Jullie" blijven uit "onze" wijk, "wij" blijven uit "jullie" wijk. Maar dit topic is gewoon het stukje braakliggend land tussen de twee wijken in, waar we af en toe een bak ijs kunnen delen en keuvelen over de dingen waar we elkaar WEL in kunnen vinden.

En elkaar met fietskettingen in elkaar kunnen rossen als we ergens weer mijlenver in uit elkaar staan en de behoefte voelen onze standpunten op millitante wijze te verdedigen.

Kunnen we onze topics lekker schoon houden en entre nous, waar gelijkgestemden lekker met elkaar mee kunnen lullen.

Prima toch!
Hmm. Ik vind je wel wat opdringerig met die bakken ijs. Van mijn geloof mag ik geen ijs, en je beledigt mij door het steeds aan te bieden.

Stronkje broccoli?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99534061
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm. Ik vind je wel wat opdringerig met die bakken ijs. Van mijn geloof mag ik geen ijs, en je beledigt mij door het steeds aan te bieden.

Stronkje broccoli?
* DancingPhoebe kijkt huiverig naar het groene ding in Sigme's hand en reikt voor de zekerheid vast voorzichtig naar de fietsketting in haar handtasje...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:32:08 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99534078
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 09:56 schreef sigme het volgende:

In het echte dieettopic durf ik niet te komen want dan bijten jullie vast m'n hoofd af :o
Alleen als we honger hebben...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:32:27 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99534083
Wat zo ongeveer altijd is met die crashdieten van ons....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:33:57 #108
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99534105
Sigme is wel lekker hoor, die eet veel en goed, en soms een beetje vet, en heeft veul spiermassa. Lekker mals werkvlees. Dus ik zou haar hoofd laten voor wat t is, en beginnen met haar armen O+
Kwak
pi_99534209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe kijkt huiverig naar het groene ding in Sigme's hand en reikt voor de zekerheid vast voorzichtig naar de fietsketting in haar handtasje...
* sigme rolt waarschuwend met spierballen

:D. Als het goed is staat de linkerspierbal nu als avatar ingesteld :'). En ik ben rechts :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99534258
Is dat heus jouw eigen spierbal?? :o
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:43:29 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99534280
:Y
Kwak
pi_99534291
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat heus jouw eigen spierbal?? :o
Ja :').
Normaal heb ik daar mijn eigen kont staan, maar ik kreeg gister de foto's van het hardloopwedstrijdje laatst binnen en zag m'n eigen arm :o.
pi_99534315
Ik ga morgen checken of het klopt met de foto ;)
pi_99534324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja :').
Normaal heb ik daar mijn eigen kont staan, maar ik kreeg gister de foto's van het hardloopwedstrijdje laatst binnen en zag m'n eigen arm :o.
Is toch een zeer goed gespierde arm? Of zie ik het nu verkeerd?
pi_99534327
en ik moet ook een nieuwe avatar, op deze zie je nog huid naast de tattoo, da's nu niet meer zo met veel dunnere armpjes :PP
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:47:28 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99534347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is toch een zeer goed gespierde arm? Of zie ik het nu verkeerd?
dat krijg je van vrijwel autarkisch leven en dus veel sjouwen, beesten verzorgen, land bewerken. gecombineerd met goed en genoeg eten en een beetje aanleg voor spieren...
Kwak
pi_99534354
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat krijg je van vrijwel autarkisch leven en dus veel sjouwen, beesten verzorgen, land bewerken. gecombineerd met goed en genoeg eten en een beetje aanleg voor spieren...
Nou, ik zeg: nomnomnomnomnom!
pi_99534459
fixxed, ik heb geen spierballen, dus ik probeer stoer te doen met een tattoo :D
pi_99548330
Ik wil alleen zeggen dat niet iedere slankie lid is van de ontbijtkoek maffia -O-
Worry is a misuse of imagination
pi_99548443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:35 schreef Probability het volgende:
Ik wil alleen zeggen dat niet iedere slankie lid is van de ontbijtkoek maffia -O-
You've come to the right place! ^O^
  Licht Ontvlambaar zaterdag 16 juli 2011 @ 18:44:57 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99550787
Die spierbal van sigme O+

Ik hou het maar bij mijn hoofd in mijn ava...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:49:37 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99550940
Ben jij dat Sjeen? Wat ben je mooi! Die vorige foto, was jij dat ook? Je bent ontzettend veranderd dan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:53:11 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99551072
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben voor gezond slank, maar toch val ik niet af. :{

Ik eet 3 volkoren boterhammen met vruchtenhagel, een schaaltje vruchtenyoghurt, warme maaltijd en 2 stuks fruit op een dag. Ik drink 1,5 liter water en beweeg minstens een half uur per dag.
En toch blijf ik op gewicht ...
Je let volgens mij op je vetgebruik en eet vooral koolhydraten nu geloof ik he? Je zou het ook om kunnen draaien, of af kunnen wiselen met koolhydraatarm. Of wat meer varieren met eten (af en toe meer eten, af en toe iets minder, maar niet te veel minder, want je eet al vrij weinig).
Oja, meer zuivel en eieren eten helpt ook. Het schijnt dat als je #s morgens magere yoghurt eet je sneller afvalt. Bij mij werkte het iig.

Maar je kan het natuurlijk ook anders doen :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 16 juli 2011 @ 18:55:23 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99551154
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ben jij dat Sjeen? Wat ben je mooi! Die vorige foto, was jij dat ook? Je bent ontzettend veranderd dan.
Ja, allebei mijn hoofd, zit wel ruim vijf jaar tussen en mijn lief wordt steeds beter met de camera ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')