Ik vind m "schattig" kijken op dat soort momenten. Echt zo verward enzo, alsof er kortsluiting in zijn hoofd isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die blik in Gert's ogen altijd..
Zo...
....
leeg.
Precies die blik voordat ie een bijl in je kop slaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vind m "schattig" kijken op dat soort momenten. Echt zo verward enzo, alsof er kortsluiting in zijn hoofd is.
Net zoals 2008, 2009 en 2010?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef marcodej het volgende:
De domste vraag van 2011 komt van Wilfred.
JA, dat mag jij zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
Mag ik zeggon dat de filmpjes van TdJ nog steeds leuker zijn dan de Avondetappe?
Ja, dat mag jij zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
Mag ik zeggon dat de filmpjes van TdJ nog steeds leuker zijn dan de Avondetappe?
ja dat mag je zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
Deze show werkt beter op dit tijdstip. Bij de avondetappe gaat iedereen toch bijna slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies die blik voordat ie een bijl in je kop slaat.
Of ineens een bloemetje tevoorschijn tovert.
Ik loop sneller.. Maja, fietsen kan ik dan weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |