Hoi Pagan, mag niet van MMquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:34 schreef Pagan het volgende:
Hoi Q. PM me dat filmpje eens, ik geloof er echt geen bal van zonder bewijs.
Graag gedaanquote:
quote:
Zwaai even naar Tombo als je haar ziet.quote:
Ik kan niet wachten tot we het filmpje zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi Pagan, mag niet van MMMaar je kan het zaterdag navragen aan Greys, Cat en Tombo
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
S had alle topics gevonden toen hij op de luchthaven in hamburg zat en vond de beetle-TT's helemaal geweldighij heeft dus ook gelezen dat ik alles al gekocht heb
Nog tien min en we zijn er!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
S had alle topics gevonden toen hij op de luchthaven in hamburg zat en vond de beetle-TT's helemaal geweldighij heeft dus ook gelezen dat ik alles al gekocht heb
quote:Nog tien min en we zijn er!
LOL, gewoon nog meer speeltjes/lekkers en riempjes kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
Nog tien min en we zijn er!
Hoe kun je nou niet huilen bij zo'n gelegenheidquote:
Jij hebt al foto's?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Have no fear, ik ben thuis! Nu even toiletten enzo, daarna ga ik de eerste foto's uploaden.
Ja hallo, dat is mijn taak. Jullie van foto's voorzien. Maar als je zo doetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt al foto's?![]()
Je doet maar een luier om, maar posten zul je. Nu!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Have no fear, ik ben thuis! Nu even toiletten enzo, daarna ga ik de eerste foto's uploaden.
Sowwy mevvouw Hara.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is mijn taak. Jullie van foto's voorzien. Maar als je zo doet![]()
![]()
Hoeveel ladders zou Greys inmiddels in haar panty hebben?quote:
Wa dat betreft zijn hondenpoten beter dan kattenpotenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel ladders zou Greys inmiddels in haar panty hebben?
Ik heb de eerste foto een poosje terug naar haar gestuurd, maar nog geen reactie soitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En is Tombobobobolaaaa al geland met de chocola?
Die zou NU landen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En is Tombobobobolaaaa al geland met de chocola?
Offifeel!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er een nieuwe baas, wie heeft er een nieuwe baas
Ondankbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de eerste foto een poosje terug naar haar gestuurd, maar nog geen reactie soit
Damn, zal ik nog wat kitten foto's gaan maken dan? Om de tijd te doden?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn, zal ik nog wat kitten foto's gaan maken dan? Om de tijd te doden?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn, zal ik nog wat kitten foto's gaan maken dan? Om de tijd te doden?
Hoezo verkeerd?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik klikte eerst verkeerd op "raporteer deze post"
Whutwhutwhut?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ze luistert niet echt![]()
Ze ligt natuurlijk nog op de uitslaapkamert bij te komen van alle hechtingen en rupturen enzo
quote:
NUquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
En nog één dus ik wacht even of er meer komt, dan kan ik alles in één keer doen.
Kom op met die foto's! Niks wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
En nog één dus ik wacht even of er meer komt, dan kan ik alles in één keer doen.
Is goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Canon 550D. Binnenkort weer ff afspreken dus
Ik heb de auto, dus kan ook wel een keer die kant opkomenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ben over twee weken weer thuis.
Ik denk niet dat m'n schoonouders dat nu ok vinden, met die kittens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik heb de auto, dus kan ook wel een keer die kant opkomenMag hem een paar weken lenen
Ah ze zijn er al. En hoe heten ze?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Kitten spam!
Aan de bar
[ afbeelding ]
Krijgsberaad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest van de foto's en een filmpje zet ik in mijn topic.
Alleen om te wandelen bedoel ik hoor, of kan je die kittens niet alleen latenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik denk niet dat m'n schoonouders dat nu ok vinden, met die kittens.
Duurt langquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ze nu nu nu NU willen
I'm on it
Die willen niet zonder Oscar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Alleen om te wandelen bedoel ik hoor, of kan je die kittens niet alleen laten
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
"Ze ligt languit op schoot in de autogeen centje moeite. De gastgezindame zei dat ze dolllll is op speelgoed uit een zwembadje opduiken. Yaayyyy!"
Ze moet vast per letter afrekenen.quote:
Ik ben goed bezig vandaag hea?quote:
quote:
quote:
Altijd.quote:
Waar zijn haar oogjes?quote:
Aan de voorkant waar ze horenquote:
"Jaaa bijna"quote:
Daar ben ik ook erg benieuwd naarquote:
Neej, Bink is een hij (en die noemt Greys zij), en Beetle is een zij en geen idee hoe Greys die gaat noemen.quote:
Whahhaha, Bink is een meisje die ze ook hij noemtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neej, Bink is een hij (en die noemt Greys zij), en Beetle is een zij en geen idee hoe Greys die gaat noemen.
Jezus, verwarrendquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neej, Bink is een hij (en die noemt Greys zij), en Beetle is een zij en geen idee hoe Greys die gaat noemen.
Nadat ik op invoeren drukte bedacht ik me dat ik fout zat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whahhaha, Bink is een meisje die ze ook hij noemt
Is ze ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, verwarrend![]()
Ik dacht ALTIJD dat Bink een zij was
Ja jezus fuck, hallo!? wat is het nouquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whahhaha, Bink is een meisje die ze ook hij noemt
Een hond!quote:
Boor heeft nu 2 sletjes? Damn, naaaaaisz!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is ze ookHet zijn twee teven en een kater
Maar je weet niet alles.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik altijd gelijk heb
Ik heb een foto gemaakt en doorgestuurd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nadat ik op invoeren drukte bedacht ik me dat ik fout zat.
Een foto waarvan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb een foto gemaakt en doorgestuurd.
Twee honden met een identiteitscrisisquote:
quote:
quote:
Alleen voelen? Je zag het niet?quote:
Ja, doe maar bijdehand. Misschien verbloem je het daarmeequote:
en een kat. Die wordt altijd gay genoemdquote:
Ow nee hoor, ik weet dat dit niet te verbloemen is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doe maar bijdehand. Misschien verbloem je het daarmee
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
![]()
Boor moet even bijkomen van de likken midden in zijn gezicht![]()
Hij weet niet wat hem overkomt.
Even teruglezen
Beetle vindt hem dus leuk?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
![]()
Even teruglezen
Ja, dan is de aandacht van jou jouw faal af heaquote:
Foto's, filmpjes, B,B en B in beeld graag!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
![]()
Even teruglezen
Yayquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
![]()
Even teruglezen
Doe maar niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zie het bijijijijna voor me.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Toen we daar weggingen heeft Beetle die kat ook nog helemaal afgelebberd
En dat deed hij nu dus bij BoorKlets, zo die tong in zijn gezicht.
Jij krijgt toch ook wel eens "Klets zo een tong ergens"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Toen we daar weggingen heeft Beetle die kat ook nog helemaal afgelebberd
En dat deed hij nu dus bij BoorKlets, zo die tong in zijn gezicht.
Die paparazzi crew die net als laatste bij HGT waren... da's iets voor Joelquote:
Jaaaaaa, we have a winner.. een kats hondjequote:
die gaan we opnemen voor morgenavondquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja die crew was vet !
Maar die zigeuners nu, helemaal fascinerend
Het komt helemaal goed met B,B en Bquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaaa, we have a winner.. een kats hondje
Daar heeft Beetle ook alle reden toe, want een beter huisje had ze niet kunnen wensenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
![]()
Even teruglezen
Leert ze nog wel van Boorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Bijna klaar met wat foto's hoor
We vragen ons alleen af of hij wel stembandjes heeft? Want we hebben hem nog niet één keer horen blaffen
Echt he! Volgens mij is het uiteindelijk gewoon een kruizing Ierse wolfshondquote:
Volgens ons ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt he! Volgens mij is het uiteindelijk gewoon een kruizing Ierse wolfshond
Er valt niets te rennen, ze ligt te ronkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Stilte.. druk bezig met Beetle achterna te rennen
Als ik daarop Google, dan krijg ik dit:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef Qwea het volgende:
omfg, Mike zo :
Ja hey, je hebt nu die paracetamol codeine gekregen... nu kun je krokodil maken!
Dus ik zo googlen op krokodil + codeine....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij elkaar of apartquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Er valt niets te rennen, ze ligt te ronken
En Bink ook, en Boor ook
Ja, zie je DM esquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik daarop Google, dan krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Laat de krokodil maar komen
Je bent er weer!quote:
Wat een enorme potenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Welkom terug Tombo!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I was likequote:
aaaahw. Nou, die voelt zich wel thuis, of niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Welkom terug Tombo!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik snap er geen ruk vanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaaahw. Nou, die voelt zich wel thuis, of niet?
Ik geloof dat S daar een sigaar aan het aansteken wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
Zaten jullie op die laatste foto foto's van elkander te maken of had je last van spasme
Dat is toch juist tofquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen ruk van
Alsof hij er altijd al geweest is
Hoe reageren B en B erop dan? Vonden ze het niet echt boeiend en gingen maar slapen, of hebben ze haar goedgekeurd en konden ze toen gaan slapen of zoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, dat doen mannen hè als de baby er isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat S daar een sigaar aan het aansteken was
Dan zijn jullie goedgekeurdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
Mn voortuin is helemaal opgeknapt als verrassing!![]()
![]()
Fotoooo!quote:En ik heb ineens kippen in mn slaapkamerEn mn kitten is grooooooot en kijkt scheel
Die pikt voor het gemak maar kussen én bankje in.quote:En oh Beetle!
Een extra grote reden om de laatste twijfel omtrent Panda ook weg te nemen lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En ik heb ineens kippen in mn slaapkamerEn mn kitten is grooooooot en kijkt scheel
En oh Beetle!
Wat liefquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En ik heb ineens kippen in mn slaapkamerEn mn kitten is grooooooot en kijkt scheel
En oh Beetle!
Hoe is het met Peuk , ook groot gewordenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En oh Beetle!
Of ze neemt Panda erbijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een extra grote reden om de laatste twijfel omtrent Panda ook weg te nemen lijkt me.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat doen die beessies van Cat wel vaker
Ik las....: DIE PIK VOOR HET GEMAK MAAR KUSSENquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Die pikt voor het gemak maar kussen én bankje in.
Hart, vol, mond, over, enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik las....: DIE PIK VOOR HET GEMAK MAAR KUSSEN
(en toen snapte ik 'én bankje in' niet
Ooh, dan kom ik niet volgende week Zaterdagquote:
Ik kan het me niet voorstellen Q; ik ben er écht niet geschikt voorquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Relaxter dan dit kan ik het niet maken![]()
[ afbeelding ]
Balen van je geheugenkaart.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Peuk is huge ookalle kuikens!
En mn geheugenkaart is stuk gegaan in LondenDus nu even geen foto's nog
Elies!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik las....: DIE PIK VOOR HET GEMAK MAAR KUSSEN
(en toen snapte ik 'én bankje in' niet
Maar waar is tha Boor?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet nog uit de kast komen, geeft niks.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen Q; ik ben er écht niet geschikt voor
Ach joh, jij hebt al zoveel mankementen, dan is dit maar een klein akkefietje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dan kom ik niet volgende week Zaterdag
Da's zielig hoor; het is een ziekte als je iets anders leest dan er staatquote:
Da Boor ligt gewoon op zijn vaste plekkie te ronken.quote:
Sterkte met je ziektequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's zielig hoor; het is een ziekte als je iets anders leest dan er staat
Been there, done that, but moved back inquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Ach joh, jij hebt al zoveel mankementen, dan is dit maar een klein akkefietje.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, jij hebt al zoveel mankementen, dan is dit maar een klein akkefietje.
Bink likt ze stiekem in het voorbijgaan, sneakyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft ze Bink ook nog lopen likken of werd ze toen gelijk afgestraft?
Wacht, ik bel een neger voor je.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Been there, done that, but moved back in
Zou ik ook even van moeten bijkomen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Da Boor ligt gewoon op zijn vaste plekkie te ronken.
Niet bepaald blinde paniekNog even dat tongen met het hondje aan het verwerken denk ik
Ik vind het een verrijkingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's zielig hoor; het is een ziekte als je iets anders leest dan er staat
Wat, van tongen met een hond?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik ook even van moeten bijkomen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Een broodjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Q![]()
Ik moest serieus drie keer kijken, ik dacht dat het een broodje was.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Q![]()
Ja, sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Q![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dan kom ik niet volgende week Zaterdag
Je kan toch edits lezenquote:
Delete hem maar ff die post, compleet verkeerde linkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een broodje![]()
![]()
![]()
Toch maar ff een spoilertje gefixt
Wat moet je in godesnaam met zo'n link onder je knop?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorryVerkeerde link onder de ctrl+v
Ik lig wel dubbel trouwens om je broodje
Ja, maar ik wist nog niet of ik wel wildequote:
Ow ja joh, Ynskequote:
Komt door druuuugss, en die moest ze van MM nemenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat moet je in godesnaam met zo'n link onder je knop?![]()
Nee, laat maar, ik wil het helemaal niet weten eigk.![]()
Of wilde je een recept posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |