quote:
Kut ik wist dat ik iets vergeten wasquote:
Fappen is slecht voor je. Doe maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kut ik wist dat ik iets vergeten was
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Trusten mensen, ik ga ook onder zeil
Gefeliciteerd Pino!
Valt wel mee heb niet voor niets gespierde armen gekregenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fappen is slecht voor je. Doe maar gewoon niet.
Thnx!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Trusten mensen, ik ga ook onder zeil
Gefeliciteerd Pino!
Het is niet gezond in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Valt wel mee heb niet voor niets gespierde armen gekregen
Nooit wetenschappelijk bewezen. Of ik het nou zelf doe of een vrouwelijk persoon kan volgens mij niet zoveel kwaad.quote:
Ik vind het niet gezond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nooit wetenschappelijk bewezen. Of ik het nou zelf doe of een vrouwelijk persoon kan volgens mij niet zoveel kwaad.
Oja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel, is goed voor hart en vaat dingen enzo.
Als je een paar dagen niet gefapt of gesekst hebt lopen de ballen te vol dat is niet relaxed.quote:
Gewoon van af blijven, is gewoon smerig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je een paar dagen niet gefapt of gesekst hebt lopen de ballen te vol dat is niet relaxed.
Nah langer dan een halve week lukt bijna niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon van af blijven, is het gewoon smerig.Je raakt niet voor niets een onderbroek
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nah langer dan een halve week lukt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |