quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie het als een hint naar Jan toe. Dat je zin hebt.
Dit dacht ik ook altijd. We liepen er samen nog langs afgelopen zaterdag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
Ik ook. Ik zet daar dus nooit een stap naar binnen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik weet niet of ik zin heb.
[..]
Dit dacht ik ook altijd. We liepen er samen nog langs afgelopen zaterdag.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
Omg KB, we hebben indirect contact gehad.Misschien liep je wel precies hoe ik ook heb gelopen
We zullen het goed timen. Morgen moet ik ook werken 's avonds, dus dan ook even rustig aan a.u.b.!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
Morgen en zondag moeten jullie je gedeisd houden, want tijdens het werk kan ik niet FOK!ken en ik moet 400 meemaken hoor.
Nee. Hou dan ook een beetje rekening met mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
Morgenavond na achten mag iedereen druk posten.
Waarom?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee. Hou dan ook een beetje rekening met mij.
Zie mijn post:quote:
Ik doe ook aardig voor jou.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
We zullen het goed timen. Morgen moet ik ook werken 's avonds, dus dan ook even rustig aan a.u.b.!
...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Goed punt... maar:
[ afbeelding ]
Dus jij hebt ook veel van een meisje.
Wat jij zegt is onzin, want ik heb helemaal niet gezegd dat je een meisje bent. Snuggere post hoor, zeer snuggerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:52 schreef Etsu het volgende:
Als je homoseksueel bent, dan heb je seksuele gevoelens voor leden vh eigen geslacht. Dan ben je niet persé een meisje. Dus wat jij zegt, Emma, is onzin.
'Dus jij hebt ook veel van een meisje.'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat jij zegt is onzin, want ik heb helemaal niet gezegd dat je een meisje bent. Snuggere post hoor, zeer snugger
Goed lezen hè, goed lezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Dus jij hebt ook veel van een meisje.'
Oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |