quote:
Kut ik wist dat ik iets vergeten wasquote:
Fappen is slecht voor je. Doe maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kut ik wist dat ik iets vergeten was
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Trusten mensen, ik ga ook onder zeil
Gefeliciteerd Pino!
Valt wel mee heb niet voor niets gespierde armen gekregenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fappen is slecht voor je. Doe maar gewoon niet.
Thnx!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Trusten mensen, ik ga ook onder zeil
Gefeliciteerd Pino!
Het is niet gezond in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Valt wel mee heb niet voor niets gespierde armen gekregen
Nooit wetenschappelijk bewezen. Of ik het nou zelf doe of een vrouwelijk persoon kan volgens mij niet zoveel kwaad.quote:
Ik vind het niet gezond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nooit wetenschappelijk bewezen. Of ik het nou zelf doe of een vrouwelijk persoon kan volgens mij niet zoveel kwaad.
Oja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel, is goed voor hart en vaat dingen enzo.
Als je een paar dagen niet gefapt of gesekst hebt lopen de ballen te vol dat is niet relaxed.quote:
Gewoon van af blijven, is gewoon smerig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je een paar dagen niet gefapt of gesekst hebt lopen de ballen te vol dat is niet relaxed.
Nah langer dan een halve week lukt bijna niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon van af blijven, is het gewoon smerig.Je raakt niet voor niets een onderbroek
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nah langer dan een halve week lukt niet.
BEWEER JIJ DAT DIT NACHTBAGGER IS?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nachtbagger, niet goed voor mn postcount.![]()
Gewoon heel normaal hoor. Als ik een vaste vriendin krijg is het nog beter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je niet kunnen inhouden en je gedragen als een beest wanneer je eraan zit en klaarkomt.Absurd gewoon.
NEE.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
BEWEER JIJ DAT DIT NACHTBAGGER IS?!!! Ik ben serieus. Heel erg serieus.
Het is en het blijft vies.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon heel normaal hoor. Als ik een vaste vriendin krijg is het nog beter.
Ik probeer Joosterd te overtuigen dat fappen vies is en dat je gewoon van je pielemans moet afblijvenquote:
Vond je die van Jan niet eng dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |