Hmm. Als ik dat zou doen (zit bij de ING), zou de bank alsnog gewoon mijn creditcardkosten afschrijven, waardoor ik in de min zou komen te staan, terwijl dat eigenlijk bij mijn rekening niet mogelijk is. De bank haalt hoe dan ook z'n geld bij je vandaan, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:30 schreef thekatorosa het volgende:
Nou het schijnt dus ook nog eens zo te zijn dat ze meteen haar geld van de bank haalt zodra ze loon heeft. Anders wordt het geld voor de creditcard afgeschreven en heeft ze niets meer te besteden.
Het kan dus nog dommer...dat kan toch nooit lang goed gaan?
Jij bent een Belgische maestrokaart?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet alleen in het buitenland, volgens mij is het gewoon inherent aan creditcard transacties in België. Ik ben een Belgische maestro kaart, maar zowel in binnen en buitenland wordt het eigenlijk maar zelden de volgende maand afgeschreven. 2 maanden is normaal, 3 maanden gebeurt regelmatig.
Als ik zo vrij mag zijn: Welke creditcard is dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef Seven. het volgende:
Op mijn creditcard zit ook vaak vertraging, soms inderdaad tot 3 maanden.
Dan kan het zijn dat de CC maatschappij al na 1 maand heeft geprobeerd om het saldo te innen. Bij onvoldoende saldo proberen ze het een maand later weer opnieuw, maar dan wel met een forse rente bovenop het oorspronkelijke bedrag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:30 schreef thekatorosa het volgende:
Nou het schijnt dus ook nog eens zo te zijn dat ze meteen haar geld van de bank haalt zodra ze loon heeft. Anders wordt het geld voor de creditcard afgeschreven en heeft ze niets meer te besteden.
Het kan dus nog dommer...dat kan toch nooit lang goed gaan?
Grappig, bij ING innen ze het hoe dan ook, al sta je daardoor rood terwijl dat normaal gesproken op je rekening helemaal niet kan.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:09 schreef Kumusta het volgende:
[..]
Dan kan het zijn dat de CC maatschappij al na 1 maand heeft geprobeerd om het saldo te innen. Bij onvoldoende saldo proberen ze het een maand later weer opnieuw, maar dan wel met een forse rente bovenop het oorspronkelijke bedrag.
Dat zou zeker ook een optie zijn. Dat ze voor zoiets gekozen heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:28 schreef Pugg het volgende:
ICC stuurt ook weleens brieven in de trand van : Koop nu betaal over 3 maanden.
Vooral in de vakantie periode komt die troep door de bus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |