abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99541992
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:30 schreef thekatorosa het volgende:
Nou het schijnt dus ook nog eens zo te zijn dat ze meteen haar geld van de bank haalt zodra ze loon heeft. Anders wordt het geld voor de creditcard afgeschreven en heeft ze niets meer te besteden.
Het kan dus nog dommer...dat kan toch nooit lang goed gaan?
Hmm. Als ik dat zou doen (zit bij de ING), zou de bank alsnog gewoon mijn creditcardkosten afschrijven, waardoor ik in de min zou komen te staan, terwijl dat eigenlijk bij mijn rekening niet mogelijk is. De bank haalt hoe dan ook z'n geld bij je vandaan, is mijn ervaring.
pi_99542116
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet alleen in het buitenland, volgens mij is het gewoon inherent aan creditcard transacties in België. Ik ben een Belgische maestro kaart, maar zowel in binnen en buitenland wordt het eigenlijk maar zelden de volgende maand afgeschreven. 2 maanden is normaal, 3 maanden gebeurt regelmatig.
Jij bent een Belgische maestrokaart? ;)

Maar dit is in mijn geval niet waar... een betaling naar het buitenland of via PayPal verschijnt vaak pas na een paar dagen op mijn online creditcardoverzicht, maar een vertraging van een maand of twee heb ik nog nooit meegemaakt (en ik koop erg veel in het buitenland). Soms time ik een betaling wel aan het einde van de maand, zodat ie pas nóg een maand later betaald moet worden dan meteen na de eerste van de volgende maand, maar dat is weer wat anders :P
pi_99546986
Nou ik bestel zelf ook regelmatig dingen in het buitenland en ik heb onlangs nog mij CC gebruikt toen ik in Hong Kong was...maar ik heb tot nu toe altijd een maand later moeten terug betalen.

Mijn vriendin heeft gewoon een gat in haar hand, dat is zo klaar als een klontje. Ik wil alleen dat ze eerlijk tegen me is als er iets anders aan de hand is ( een verslaving ofzo)
pi_99552009
Hier een cc van de zaak en ja dat word 2-3 maand na aankoop afgeschreven.
Laatst eind juni iets wat begin april was aangeschaft
pi_99576017
Wat laat, bij welke bank zit je dan met die kaart..?
  zondag 17 juli 2011 @ 14:48:05 #31
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_99578599
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef Seven. het volgende:

Op mijn creditcard zit ook vaak vertraging, soms inderdaad tot 3 maanden.
Als ik zo vrij mag zijn: Welke creditcard is dat?

Ik heb zelf AMEX,Visa,Mastercard & Diners en merk daar niks van.
pi_99579276
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:30 schreef thekatorosa het volgende:
Nou het schijnt dus ook nog eens zo te zijn dat ze meteen haar geld van de bank haalt zodra ze loon heeft. Anders wordt het geld voor de creditcard afgeschreven en heeft ze niets meer te besteden.
Het kan dus nog dommer...dat kan toch nooit lang goed gaan?
Dan kan het zijn dat de CC maatschappij al na 1 maand heeft geprobeerd om het saldo te innen. Bij onvoldoende saldo proberen ze het een maand later weer opnieuw, maar dan wel met een forse rente bovenop het oorspronkelijke bedrag.
wat een drama toch....
pi_99579778
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:09 schreef Kumusta het volgende:

[..]

Dan kan het zijn dat de CC maatschappij al na 1 maand heeft geprobeerd om het saldo te innen. Bij onvoldoende saldo proberen ze het een maand later weer opnieuw, maar dan wel met een forse rente bovenop het oorspronkelijke bedrag.
Grappig, bij ING innen ze het hoe dan ook, al sta je daardoor rood terwijl dat normaal gesproken op je rekening helemaal niet kan.
pi_99579902
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 07:28 schreef Pugg het volgende:
ICC stuurt ook weleens brieven in de trand van : Koop nu betaal over 3 maanden.
Vooral in de vakantie periode komt die troep door de bus.
Dat zou zeker ook een optie zijn. Dat ze voor zoiets gekozen heeft.

Verder natuurlijk een dom wicht: betaal je rekeningen gewoon en klaar.
pi_99605061
Toppertje die vriendin! Rijp voor de schuldsanering straks!! ^O^

1 tip, leen haar geen geld en laat haar niet bij je in trekken
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')