Zoals ik net al zei; hier in de supermarkt zijn grolsch flesjes te koop waar je gratis een glas bij krijgt. Maar op dat glas staat "Op Arnhem" oftewel, je proost op Arnhem....quote:
Ik begreep de vraag... En wil t antwoord...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei; hier in de supermarkt zijn grolsch flesjes te koop waar je gratis een glas bij krijgt. Maar op de glas staat "Op Arnhem" oftewel, je proost op Arnhem....
Lijkt mij niet logisch als je buiten Arnhem woont....
Ah, mja, ik weet het antwoord dus ook niet....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik begreep de vraag... En wil t antwoord...
Dorpje...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
He. Wat nou geen Arnhem.
ARNHEM IS EEN VERDOMD FIJNE STAD JA.
quote:
quote:Arnhem ( uitspraak (info·uitleg)) is een stad en gemeente in Nederland.
Nijmegen is een gek links bolwerk. Binnenstad is wel ruimer, maar niet mooier.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
Arnhem is tof. Nijmegen is eigenlijk leuker, maar totaal anders.
Ik zei ook niet dat het mooier was, maar leuker. En anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nijmegen is een gek links bolwerk. Binnenstad is wel ruimer, maar niet mooier.
Koop er 1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
*luchtdrummen op Metallica*
Ik wil een drumstel.
Vooral dat. In de auto waan je je daar een VIP...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nijmegen is een gek links bolwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan beter Lars op zijn lelijke kop slaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
Ik wil een drumstel.
We wonen in een bovenwoning in Utreg, lijkt me geen goed plan.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
Ik wil een drumstel.
Ja, maar die is hier niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan beter Lars op zijn lelijke kop slaan
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vooral dat. In de auto waan je je daar een VIP...True, Nijmegen heeft me heel wat geld gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop je een electrische en sluit je de koptelefoon er op aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
We wonen in een bovenwoning in Utreg, lijkt me geen goed plan.
Het overleven van die vreselijke rotonde (Keizer Karelplein) is al lastig genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, Nijmegen heeft me heel wat geld gekost
1e keer dat ik daar kwam, meteen een boetequote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, Nijmegen heeft me heel wat geld gekost
Ja, maar dat is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Koop je een electrische en sluit je de koptelefoon er op aan
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ook. Maar ja, waar plaats je zoiets...
Oh dat valt wel mee, als je daar de weg weet en van te voren al weet welke afslag je er af moet dan is het gemakkelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het overleven van die vreselijke rotonde (Keizer Karelplein) is al lastig genoeg.
Ik wil gitaar spelen. Bandje beginnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
Ik wil een drumstel.
Goed plan! Ik kan ook een piepklein beetje gitaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil gitaar spelen. Bandje beginnen?
Bek houden, Lars is een koning.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan beter Lars op zijn lelijke kop slaan
Een beetje als deze kerel spelen en je komt een heel eind.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil gitaar spelen. Bandje beginnen?
Het is een ijdele klapjosti en bovenal een matige drummer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bek houden, Lars is een koning.Ook al is het een snob.
![]()
[ afbeelding ]
Memories, die foto...
Als je van nijmegen richting mij rijd staat er net 1 voordat je de snelweg oprijd, daar mag je dus nog steeds maar 50, meeste mensen rijden dan al tegen de 80 90 omdat ze snelheid maken voor de snelweg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1e keer dat ik daar kwam, meteen een boete
Stomme flitspaal aan het eind van de brug
Onze enige echte eigen Cesar Zuiderwijk is een van de beste ter wereld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een ijdele klapjosti en bovenal een matige drummer.
Hij laat het ook zo makkelijk lijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje als deze kerel spelen en je komt een heel eind.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onze enige echte eigen Cesar Zuiderwijk is een van de beste ter wereld.
Golden Earring.quote:
Er is maar 1 fatsoenlijke stad in Nederland... Amsterdam...quote:
Helaas is het fatsoen daar al jaren niet meer te vinden hoor....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er is maar 1 fatsoenlijke stad in Nederland... Amsterdam...
Ik vind hem niet slecht en prima passen bij Metallica. Ze spelen geen ingewikkelde 300 maatsoorten per nummer King Crimson muziek of zo...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een ijdele klapjosti en bovenal een matige drummer.
Fatsoen ia dan weer voor de dorpjes... Domme boeren...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas is het fatsoen daar al jaren niet meer te vinden hoor....
Alsof Amsterdam de enige stad is in Nederlandquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fatsoen ia dan weer voor de dorpjes... Domme boeren...
Ja...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam de enige stad is in Nederland
Uit welk dorp kom je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam de enige stad is in Nederland
Totaal geen problemen mee... Zou er ook naartoe gaan als ik in een uithoek zou wonen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:15 schreef Kluts het volgende:
Het ergste aan Amsterdam is nog wel die importfiguren die denken de man te zijn omdat ze helemaal verhuisd zijn naar een stad waar ik na een dag al helemaal schijtziek van ben.
Ik kom uit het grootste dorp van Nederland, Apeldoorn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Totaal geen problemen mee... Zou er ook naartoe gaan als ik in een uithoek zou wonen?
Uit welk dorp kom jij?
Ik kan Utrecht niet beledigen... Daar woont Q. Dus Tofheid alom...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit het grootste dorp van Nederland, Apeldoorn.Woon nu in Utreg.
Utrecht is wel leuk idd. Apeldoorn ook wel hoor, voor een uit de kluiten gewassen dorp.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kan Utrecht niet beledigen... Daar woont Q. Dus Tofheid alom...
Snap sowieso niet dat er mensen zijn die amsterdam niet kunnen waarderen... Miss als je uit een dorpje komt dat het overweldigend aanvoelt? Maar uiteindelijk is Amsterdam ook niet groot...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit het grootste dorp van Nederland, Apeldoorn.Woon nu in Utreg.
Ik vind het overschot aan toeristen (waardoor er teveel mensen zijn die niet weten wat ze moeten en daardoor in de weg lopen) irritant. In het centrum dan he. A'dam zelf vind ik best leuk hoor, maar ik wordt altijd zo ziek van die hoeveelheid volk die er rondloopt. Vind Utrecht al druk zat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat er mensen zijn die amsterdam niet kunnen waarderen... Miss als je uit een dorpje komt dat het overweldigend aanvoelt? Maar uiteindelijk is Amsterdam ook niet groot...
Ik heb het omgekeerde. Vind de toeristen juist erg leuk... En vind t heerlijk om tussen honderden mensen te lopen zonder een bekende tegen te komen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het overschot aan toeristen (waardoor er teveel mensen zijn die niet weten wat ze moeten en daardoor in de weg lopen) irritant. In het centrum dan he. A'dam zelf vind ik best leuk hoor, maar ik wordt altijd zo ziek van die hoeveelheid volk die er rondloopt. Vind Utrecht al druk zat.
Die anonimiteit is wel relaxed idd. Maar dat heb ik hier ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde. Vind de toeristen juist erg leuk... En vind t heerlijk om tussen honderden mensen te lopen zonder een bekende tegen te komen...
Oppervlakte Lelystad: 765,39 km²quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef Kluts het volgende:
Oppervlak gemeente Apeldoorn: 340 km²
Oppervlak gemeente Amsterdam: 219 km²
Dit.... Of de prachtige Engelse landschappenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef dawg het volgende:
geef mij maar een hutje aan het strand waar bijna niemand komt zodat ik ongestoord kan genieten van rust.
Hoe het hier is geen ideequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:24 schreef MNR het volgende:
Hey tijn! Hoe is het hier? En hoe is het met jou??
Nou, nou, nou, dat zijn de berichten hoor tijn! Ik hoor het al wel weerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe het hier is geen ideeik kom net binnenvallen. Met mij
wel goed maar een beetje moe. Blij dat het weekend is en droog
gisteren een beetje nat geregend
wat heb jij uitgevreten dame?quote:
Slecht slapen en zondag naar een festival geweest. Gisteren naar Harry Potter geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, dat zijn de berichten hoor tijn! Ik hoor het al wel weer
Waar ben jij zo moe van??
boodschappen gedaan, 1 dingetje vergeten, mn moeder nephuilend opgebeld die het morgen voor mij haalt en door de brievenbus gooitquote:
Slecht hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
boodschappen gedaan, 1 dingetje vergeten, mn moeder nephuilend opgebeld die het morgen voor mij haalt en door de brievenbus gooit
Oeh! Harry Potter. Hoe was ie? (ik ga morgen naar Antwerpen, bios).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slecht slapen en zondag naar een festival geweest. Gisteren naar Harry Potter geweest
pure evil.. je doet een deel van je naam eer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
boodschappen gedaan, 1 dingetje vergeten, mn moeder nephuilend opgebeld die het morgen voor mij haalt en door de brievenbus gooit
gewoon keigoed van mijquote:
mijn ma moest lachen, die kent me ook al langer dan vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:45 schreef clevy het volgende:
[..]
pure evil.. je doet een deel van je naam eer aan
Goed, zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Oeh! Harry Potter. Hoe was ie? (ik ga morgen naar Antwerpen, bios).
Let me refrase that: ZONdag naar een festival geweest en vandaag moe? Verder alles goed met tijn?
ik mag hopen dat ze je al zo lang kent als je oud bentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn ma moest lachen, die kent me ook al langer dan vandaag
Je kloon komt eten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon keigoed van mij![]()
ze was vandaag meegeweest boodschappen doen, en zij was de hele tijd aan het zeggen wat zij allemaal nodig had, maar morgen komt kloon hier eten en nu was ik de pijnboompitjes vergeten dankzij haar.. en nu heb ik haar dus duidelijk goed afgericht
ik hoop korter, dan ben ik namelijk geadopteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:47 schreef clevy het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze je al zo lang kent als je oud bent
tijn... ik vind het hier een beetje saai. Mag ik dat hardop zeggen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, zeker de moeite waard.
Een nachtje bijna niet slapen daar ben ik wel moe van vaak. Jahet leven gaat gewoon zijn gangetje
Ja, Kloon komt etenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kloon komt eten?
Verder gaat het wel goed met je?
fijn dat je zo dol bent op je maquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop korter, dan ben ik namelijk geadopteerd
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef MNR het volgende:
[..]
tijn... ik vind het hier een beetje saai. Mag ik dat hardop zeggen?
op mn ma wel, mn pa is de klootzakquote:
En je echten ouders waar zijn die dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop korter, dan ben ik namelijk geadopteerd
Dat mag, ik ben ook best saai.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef MNR het volgende:
[..]
tijn... ik vind het hier een beetje saai. Mag ik dat hardop zeggen?
Hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, Kloon komt eten
en verder gaat t best goed met me
Ja, die zijn rijk, en waarschijnlijk van koninklijke bloede natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je echten ouders waar zijn die dan?
[..]
Dat mag, ik ben ook best saai.maar wel lief en dat is belangrijker
tis ook maar goed dat je zo'n braaf, lief, zorgzaam en deugdelijk meisje bent geworden dat ze ook weer terug willen hebben danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op mn ma wel, mn pa is de klootzak
en ik hoop nog stiekem dat mn echte ouders rijke mensen zijn, die toendertijd niet voor me konden zorgen ofzoiets
Je zou best een dochter van Bernard kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die zijn rijk, en waarschijnlijk van koninklijke bloede natuurlijk
Kloon. Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien?
Je hebt hier een kloon account, en dan ga je eten en dan bij elke hap switch je van account?
Of je zit met 2 laptops voor je.
Ja he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef clevy het volgende:
[..]
tis ook maar goed dat je zo'n braaf, lief, zorgzaam en deugdelijk meisje bent geworden dat ze ook weer terug willen hebben dan
Lucky youquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die zijn rijk, en waarschijnlijk van koninklijke bloede natuurlijk
Ja, maar daar kan zo'n knappe meid als ik toch niet vanaf stammen? Mijn ouders zijn naast rijk en van koninklijke bloede natuurlijk ook nog eens keimooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou best een dochter van Bernard kunnen zijn.
Die heeft er waarschijnlijk nog wel meer rondlopen waar we niet van weten
ik zal volgende keer ook 'zonder begrip van sarcasme' in het lijstje zettenquote:
Hahaha! Nee, niet JIJ gekkie!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je echten ouders waar zijn die dan?
[..]
Dat mag, ik ben ook best saai.maar wel lief en dat is belangrijker
Ik lees alleen wat ik wil lezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:54 schreef clevy het volgende:
[..]
ik zal volgende keer ook 'zonder begrip van sarcasme' in het lijstje zetten
en dat was geen erfelijke kwaliteit?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan zo'n knappe meid als ik toch niet vanaf stammen? Mijn ouders zijn naast rijk en van koninklijke bloede natuurlijk ook nog eens keimooi.
Heul niet. Jij leugebeest, liegenaar en ander gespuis!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, niet JIJ gekkie!!Ik bedoelde gewoon in z'n al-ge-meen-heid!!
quote:
ik compenseer alleen maar jouw evil met een beetje goodquote:
... en saaiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan zo'n knappe meid als ik toch niet vanaf stammen? Mijn ouders zijn naast rijk en van koninklijke bloede natuurlijk ook nog eens keimooi.
Good bestaat niet. Dat is evil ingepakt in valse beloftesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ik compenseer alleen maar jouw evil met een beetje good
Ja, dat misschien wel. Ik dan weer niet, maar zij misschien wel.quote:
Look me in the eye!! En zeg dat dan nog eens een keer!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heul niet. Jij leugebeest, liegenaar en ander gespuis!
Oh ja ach dat komt ooit nog wel een levenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, niet JIJ gekkie!!Ik bedoelde gewoon in z'n al-ge-meen-heid!!
Geen foto in je fobo, dus onmogelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Look me in the eye!! En zeg dat dan nog eens een keer!!
mja.. de wereld is een en al ellendequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Good bestaat niet. Dat is evil ingepakt in valse beloftes
fijn dat je het eindelijk begrijptquote:
maar al te goed schat.. ik zit niet voor niets met buikpijn hier lelijk te kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fijn dat je het eindelijk begrijpt
Hahaha.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen foto in je fobo, dus onmogelijk.
lelijk kijken zal vast niet zo'n opgave voor je zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef clevy het volgende:
[..]
maar al te goed schat.. ik zit niet voor niets met buikpijn hier lelijk te kijken.
dat zul jij als expert wel wetenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lelijk kijken zal vast niet zo'n opgave voor je zijn.
nee, is voor mij best moeilijk.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lelijk kijken zal vast niet zo'n opgave voor je zijn.
nee hoor, 70's is nog bezig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef MNR het volgende:
Oh BBT begins!! Hopelijk nieuwere aflevering. Die zijn leukk!!
Bye bye!!
Pics or it did not happenquote:
welk, lelijk kijken?quote:
Die kerel aan het einde, is dat nu Raj van BBT?quote:
andere pics zijn ook vast wel goedquote:
nee, das wilmer valderrama,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Die kerel aan het einde, is dat nu Raj van BBT?
Ja bewijs maar dat je niet lelijk kijktquote:
en dan vind je t gek dat je geadopteerd was?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lelijk kijken, kan ik.
[ link | afbeelding ]
Mooie vrouwen die lelijk kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lelijk kijken, kan ik.
[ link | afbeelding ]
nee, ik hoopte juist dat ik geadopteerd was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:09 schreef clevy het volgende:
[..]
en dan vind je t gek dat je geadopteerd was?
Ik wist dat nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon. Fotoboek van User
iedereen weet dat dat mn kloon is
quote:
Nu wel..quote:
ik kan dat welquote:
Dat doe ik nu toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar kun je het ook weer reviven?
Ik heb gister het laatste deel gezienquote:
Komt welquote:
ik haat harry.. dus ik heb die lame out of africa aangezet, maar snap nu al niet meer waaromquote:
Harry is leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik haat harry.. dus ik heb die lame out of africa aangezet, maar snap nu al niet meer waarom
nee, niet mijn ding..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Harry is leuk.
De eerste 2 zijn nog wat kinderlijk, maar de andere delen zijn top
eigenlijk alles behalve japans, scifi als in starwars ed en martial arts denk ik..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan.
Wat voor films hou je wel van dan?
Ik vind 't geweldigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik haat harry.. dus ik heb die lame out of africa aangezet, maar snap nu al niet meer waarom
Ik wil zo graag harry slaan. en die ron ook. wat een kuttekoppen zegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't geweldig! Van de eerste tot en met de laatste. Alleen deel zes is wat minder.
Ik kijk naar day after tomorrowquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eigenlijk alles behalve japans, scifi als in starwars ed en martial arts denk ik..
Als jij Harry knock out slaat dan ren ik er vandoor met Ginnyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil zo graag harry slaan. en die ron ook. wat een kuttekoppen zeg
Die neem ik opquote:
primaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij Harry knock out slaat dan ren ik er vandoor met Ginny
Deel 6 viel zwaar tegen, daar hadden ze zoveel meer mee kunnen doen, zo'n beetje alle interesante dingen uit het boek weggelaten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't geweldig! Van de eerste tot en met de laatste. Alleen deel zes is wat minder.
als of er iets in deze ellendige wereld jou gelukkig kan makenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ohja, en ik haat Tom Cruise ook, dus films met hem word ik vaak ook niet gelukkig van
Dus we gaan niet samen naar Transformers?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eigenlijk alles behalve japans, scifi als in starwars ed en martial arts denk ik..
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
als of er iets in deze ellendige wereld jou gelukkig kan maken
transformers is wel cool. Maar meer een thuisfilmquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus we gaan niet samen naar Transformers?
Ik heb thuis geen 3dquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
transformers is wel cool. Maar meer een thuisfilm
Mja, deel zes had veel beter voor moeten breiden op deel zeven punt een en zeven punt twee. Daar hebben ze veel steken laten liggen, idd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deel 6 viel zwaar tegen, daar hadden ze zoveel meer mee kunnen doen, zo'n beetje alle interesante dingen uit het boek weggelaten.
Wahlberg? Je bedoeld Marky Markquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
een nachtje met stathamof depp
of willis
of wahlberg
Rosiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
transformers is wel cool. Maar meer een thuisfilm
erg jammer, gaat het dus niet doorquote:
Wie wil Hermelien?quote:
ja, die heeft een enorme leuter naar het schijnt, en lieve puppie ogenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wahlberg? Je bedoeld Marky Mark
Die andere 3 zijn wel bazen
En anders mag een nachtje Slash ook nog welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wahlberg? Je bedoeld Marky Mark
Die andere 3 zijn wel bazen
Verdomme, krijg echt niemand mee naar Transformersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erg jammer, gaat het dus niet door
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, krijg echt niemand mee naar Transformers
en huppelmuts dan? die lijkt me ook wel een transformerchick?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, vrienden van me vinden dat allemaal nep.
Die is met huppelkind geweest en woont op 2 uur rijden afstand.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en huppelmuts dan? die lijkt me ook wel een transformerchick?
Sja, iemand ontvoeren dan maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is met huppelkind geweest en woont op 2 uur rijden afstand.
Dat red ik niet met mijn werktijden om op en neer te rijden
of andere vrienden zoekenquote:
bij 2012 vond ik het toegevoegde waarde wel.. bij Xmen ook wel..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Transformers is niet een film die ik in de bios zou kijken eigenlijk... Op HP na, kan ik geen enkele film verzinnen die ik perse in de bios wil zien.
Dat is dan juist wel een film die ik in de bios wil zien, puur voor de special effects.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Transformers is niet een film die ik in de bios zou kijken eigenlijk... Op HP na, kan ik geen enkele film verzinnen die ik perse in de bios wil zien.
nou niet zo eng gaan doen he?quote:
Kloon, 18 films zijn al klaar, 3 is ie nog mee bezigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Tree of Life wil ik echt wel in de bios zien.
Harry Potter en andere troep zie ik liever helemaal niet.
Nah, 3d doet het voor mij niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij 2012 vond ik het toegevoegde waarde wel.. bij Xmen ook wel..
Maar ik vind Transformers gewoon niet leukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan juist wel een film die ik in de bios wil zien, puur voor de special effects.
tot mn grote schaamte nog niet gezienquote:
voor het geluid alleen alquote:
beetje pesten moet kunnenquote:
vrienden.. brrrquote:
Ik wel met Engelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tot mn grote schaamte nog niet gezien
Je bent een kanjer!! Vet! Eindelijk weer wat nieuws. Heb nog 180 films liggen, maar vele ervan staan wat onderaan het "die wil ik nu graag gaan kijken"-lijstje...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon, 18 films zijn al klaar, 3 is ie nog mee bezig
ik zeg dat niet zo snel hoor, ik date namelijk nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel met Engelnee het was geen date voor het geval dat je dat wilde zeggen.
keihard geluid bij rampen enzoquote:
Ja, was leuk om te zien, maar na 4 delen is het echt wel voorbij.quote:
morgen gaan we paul kijken he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent een kanjer!! Vet! Eindelijk weer wat nieuws. Heb nog 180 films liggen, maar vele ervan staan wat onderaan het "die wil ik nu graag gaan kijken"-lijstje...
Zin in morgen!
Ja, ik las het verkeerdquote:
Ik vinnutprima. Kaasfilm toch? Heb wel veul slechte recensies gezien, maar dat mag de pret niet drukken.quote:
mooie film, 3d + IMAX in eindhoven gezienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, was leuk om te zien, maar na 4 delen is het echt wel voorbij.
Shrek 3D blijft mijn favo 3D film (ook gelijk de eerste die ik zag). Avatar wil ik ooit nog es 3D zien, heb hem nog nooit gezien (als een van de weinige op deze planeet).
Kaasfilm ten top. Al gezien. Hij is geweldigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vinnutprima. Kaasfilm toch? Heb wel veul slechte recensies gezien, maar dat mag de pret niet drukken.
Dat had ik met TRON: Legacy. Vette actie en mooi gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooie film, 3d + IMAX in eindhoven gezien
X-Men is geniaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik las het verkeerd!
X-Men wil ik ook nog wel zien, die was ik even vergeten.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg dat niet zo snel hoor, ik date namelijk niet
Ik ook alleen bij mij is het niet zo raar ik kijk vrijwel nooit filmsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, was leuk om te zien, maar na 4 delen is het echt wel voorbij.
Shrek 3D blijft mijn favo 3D film (ook gelijk de eerste die ik zag). Avatar wil ik ooit nog es 3D zien, heb hem nog nooit gezien (als een van de weinige op deze planeet).
Ik wil gewoon met niemand datenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietniemand wil met mij daten.
![]()
[..]
Ik ook alleen bij mij is het niet zo raar ik kijk vrijwel nooit films
Zelfs niet met kloon?quote:
nee. Kloon en ik zijn sowieso niet voor elkaar bestemdquote:
70% mijn zusje, 30% ikzelf.quote:
Vrouwelijke genen zijn dus dominantquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
70% mijn zusje, 30% ikzelf.
Daar kan ik geweldige nachten mee hebben, maar dat zijn geen dates.
Vrouwen zijn onderhuids altijd dominantquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwelijke genen zijn dus dominant
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwelijke genen zijn dus dominant
Ze hebben 1 machtig wapen en dat is seks.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn onderhuids altijd dominant
Het beste wapen ter wereldquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze hebben 1 machtig wapen en dat is seks.
quote:
Niet vergeten he?quote:
nee, ik heb het soepje al in de ovenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet vergeten he?
Ik ga zo lekker de stad in. Eten, drinken en dansen. Eerst maar es even deze kutdag van me afdouchen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik heb het soepje al in de magnetron
Succes en veel plezier
tot morgen
Today I don't feel like doing anythingquote:
die heeft nooit Jersey Shore gezien, met zn I would catch a grenade for youquote:
Granaat als in granaat? Of granaat als in minder aantrekkelijk persoon zodat je vrienden een aantrekkelijk persoon kan scorenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heeft nooit Jersey Shore gezien, met zn I would catch a grenade for you
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Granaat als in granaat? Of granaat als in minder aantrekkelijk persoon zodat je vrienden een aantrekkelijk persoon kan scoren
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Granaat als in granaat....
[ afbeelding ]
Moet jij niet naar Zwarte Cross?quote:
Komt allemaal goed kloontje, laat die lui daar maar lekker erin zakkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
Godverdomme, gisteren tot 19:30 en vandaag tot 19:00 gewerkt en nog was men niet tevreden. Zelf onvoorbereid en van mij wonderen verwachten?
Het is ook nooit goed. Nu weekend gelukkig. En nog 2,5 week werken (waarvan 1 week in Montpellier) en dan vakantie, verhuizen en met iets nieuws beginnen. Wordt tijd.
Leuke werkgever danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
Godverdomme, gisteren tot 19:30 en vandaag tot 19:00 gewerkt en nog was men niet tevreden. Zelf onvoorbereid en van mij wonderen verwachten?
Het is ook nooit goed. Nu weekend gelukkig. En nog 2,5 week werken (waarvan 1 week in Montpellier) en dan vakantie, verhuizen en met iets nieuws beginnen. Wordt tijd.
Daar ben jij toch voor ingehuurd wonderen verrichtenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan een vrouw in 5 minuten in een gillend speenvarken laten veranderen, verder kan ik niet zoveel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben jij toch voor ingehuurd wonderen verrichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan een vrouw in 5 minuten in een gillend speenvarken laten veranderen, verder kan ik niet zoveel.Dat duurt nooit 5 minuten, paar secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
De vrouwen waar ik mee omga, beginnen meestal niet na een paar seconden te gillen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat duurt nooit 5 minuten, paar seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vrouwen waar ik mee omga, beginnen meestal niet na een paar seconden te gillen.Als je vlak voor het einde van GTST zapt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vrouwen waar ik mee omga, beginnen meestal niet na een paar seconden te gillen.Van genoot jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als zij hun favo serie kijken zit ik haar benen en lik haar naar de zevende hemel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van genoot jaals zij hun favo serie kijken zit ik haar benen en lik haar naar de zevende hemel
Tegen betalingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]de eerste vrouw die dat toelaat wil ik nog meemaken
zelfs dan wil ik dat nog meemaken, zelfs als crackhoer zou ik je weigerenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen betalingik betaal hun om hun seksslaafje te zijn
Gelukkig ben jij geen crackhoerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs dan wil ik dat nog meemaken, zelfs als crackhoer zou ik je weigeren
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen crackhoerals dat gebeurd dan mag jij toekijken hoe ik haar bef.
Als ik vertel dat ik het gedaan heb geloof jij mij toch niet. Dus in het kader van waarheidsvinding mag jij toekijken hoe ik een vrouw de zevende hemel in lik.quote:
wat een praat Tijn!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik vertel dat ik het gedaan heb geloof jij mij toch niet. Dus in het kader van waarheidsvinding mag jij toekijken hoe ik een vrouw de zevende hemel in lik.
nee, dan zou ik het liever gelovenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik vertel dat ik het gedaan heb geloof jij mij toch niet. Dus in het kader van waarheidsvinding mag jij toekijken hoe ik een vrouw de zevende hemel in lik.
weet je zeker dat je dat aan je spulletjes wil laten zitten? Zo mis je nog ineens je vibo collectie en wat slipjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een praat Tijn!
Betaal je ook om te mogen poetsen ofzo?
Misschien moet jij mij billenkoek gevenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een praat Tijn!
Betaal je ook om te mogen poetsen ofzo?
Jammerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dan zou ik het liever geloven
Dat zou jij niet vertellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dat aan je spulletjes wil laten zitten? Zo mis je nog ineens je vibo collectie en wat slipjes
Lassie kan wel inpakkenquote:
Nee. Het bloedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef dawg het volgende:
oh en:
hey sletje, alles kits achter je rits?
dat heb ik nergens beloofdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet jij mij billenkoek geven![]()
Poetsen doe ik hoor wat jij wilt
[..]
Jammer
[..]
Dat zou jij niet vertellen
Nu het toch bekend isquote:
ik doelde niet op poetsen bij mij!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dat aan je spulletjes wil laten zitten? Zo mis je nog ineens je vibo collectie en wat slipjes
Zoiets zou ik wel willen inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doelde niet op poetsen bij mij!
Een kennis vertelde me dat een vriendin haar huis laat poetsen door een man in een schortje en weinig meer, dat ze hem op zijn kop geeft als het niet goed is.en dat hij haar 175 euro geeft als hij na anderhalf uur weer weg gaat.
Vroeg me af of dat Tijn iets lijkt.
(soms geeft ze m kennelijk een seksuele beloning, maar lang niet altijd)
hehe, lijkt me wel geniaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een kennis vertelde me dat een vriendin haar huis laat poetsen door een man in een schortje en weinig meer, dat ze hem op zijn kop geeft als het niet goed is.en dat hij haar 175 euro geeft als hij na anderhalf uur weer weg gaat.
quote:
dawgieboy is geen echte schipper dusquote:
is gewoon ranzigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dawgieboy is geen echte schipper dus
dankquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 pakt met plezier zijn DE.50
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is ook gewoon smerigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dawgieboy is geen echte schipper dus
hij haarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie? Die kerel?
175 voor anderhalf uur is een leuk bedrag
Geen idee ik heb nooit seksquote:
LOL, zo'n schoonmaakster wil ik ook wel danquote:
Ik zou zeggen ga opzoek er is vast wel een onderdanig meisje die dat voor je wilt doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL, zo'n schoonmaakster wil ik ook wel dan
Het is een teken dat je gewoon lekker van je weekend moet gaan genietenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Godver, werkgedoe en ik kan niet inloggen op de mail.
voor geld is veel te krijgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga opzoek er is vast wel een onderdanig meisje die dat voor je wilt doen
welkom bij de clubquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Godver, werkgedoe en ik kan niet inloggen op de mail.
Maar vast niet 1 die er ook nog 175 euro voor wil betalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga opzoek er is vast wel een onderdanig meisje die dat voor je wilt doen
Haha ja, maar nu zit ik er over te piekerenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is een teken dat je gewoon lekker van je weekend moet gaan genieten
En dat moet je dus niet doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, maar nu zit ik er over te piekeren
Wat Roy zegt... niet over piekeren... Gewoon lekker weekend vieren. Maandag weer een nieuwe dag.....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, maar nu zit ik er over te piekeren
dat ja.. nou nog fatsoenlijk weekend ipv deze ellendequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat moet je dus niet doen.
Screw je werk, je hebt weekend.
Welke ellende?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef clevy het volgende:
[..]
dat ja.. nou nog fatsoenlijk weekend ipv deze ellende
had me helemaal voorgenomen op zuip te gaan maar ben al 3x naar de wc moeten rennenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke ellende?
Was van plan er gewoon een goed weekend van te gaan maken
Ja dat is kutquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef clevy het volgende:
[..]
had me helemaal voorgenomen op zuip te gaan maar ben al 3x naar de wc moeten rennen
ach.. misschien over een tijdje weer eens.quote:
en wil jij nu ook aan de lijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb daarstraks met de pup gelopen en het was de eerste keer dat hij aan de lijn wilde lopen.
Hell no, ik word niet aangelijndquote:
nou vooruit.. dan alleen met de zweep er overquote:
Zelfs de pup durft niet tegen jou in te gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb daarstraks met de pup gelopen en het was de eerste keer dat hij aan de lijn wilde lopen.
Nee, hij is ondeugend genoeg hoor, hij vind me gewoon lief denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs de pup durft niet tegen jou in te gaan
toch nog iemand die dat vindtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hij is ondeugend genoeg hoor, hij vind me gewoon lief denk ik
dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hij is ondeugend genoeg hoor, hij vind me gewoon lief denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |