Zoals ik net al zei; hier in de supermarkt zijn grolsch flesjes te koop waar je gratis een glas bij krijgt. Maar op dat glas staat "Op Arnhem" oftewel, je proost op Arnhem....quote:
Ik begreep de vraag... En wil t antwoord...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei; hier in de supermarkt zijn grolsch flesjes te koop waar je gratis een glas bij krijgt. Maar op de glas staat "Op Arnhem" oftewel, je proost op Arnhem....
Lijkt mij niet logisch als je buiten Arnhem woont....
Ah, mja, ik weet het antwoord dus ook niet....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik begreep de vraag... En wil t antwoord...
Dorpje...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
He. Wat nou geen Arnhem.
ARNHEM IS EEN VERDOMD FIJNE STAD JA.
quote:
quote:Arnhem ( uitspraak (info·uitleg)) is een stad en gemeente in Nederland.
Nijmegen is een gek links bolwerk. Binnenstad is wel ruimer, maar niet mooier.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
Arnhem is tof. Nijmegen is eigenlijk leuker, maar totaal anders.
Ik zei ook niet dat het mooier was, maar leuker. En anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nijmegen is een gek links bolwerk. Binnenstad is wel ruimer, maar niet mooier.
Koop er 1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
*luchtdrummen op Metallica*
Ik wil een drumstel.
Vooral dat. In de auto waan je je daar een VIP...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nijmegen is een gek links bolwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan beter Lars op zijn lelijke kop slaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
Ik wil een drumstel.
We wonen in een bovenwoning in Utreg, lijkt me geen goed plan.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
Ik wil een drumstel.
Ja, maar die is hier niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan beter Lars op zijn lelijke kop slaan
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vooral dat. In de auto waan je je daar een VIP...True, Nijmegen heeft me heel wat geld gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop je een electrische en sluit je de koptelefoon er op aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
We wonen in een bovenwoning in Utreg, lijkt me geen goed plan.
Het overleven van die vreselijke rotonde (Keizer Karelplein) is al lastig genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, Nijmegen heeft me heel wat geld gekost
1e keer dat ik daar kwam, meteen een boetequote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, Nijmegen heeft me heel wat geld gekost
Ja, maar dat is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Koop je een electrische en sluit je de koptelefoon er op aan
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ook. Maar ja, waar plaats je zoiets...
Oh dat valt wel mee, als je daar de weg weet en van te voren al weet welke afslag je er af moet dan is het gemakkelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het overleven van die vreselijke rotonde (Keizer Karelplein) is al lastig genoeg.
Ik wil gitaar spelen. Bandje beginnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
Ik wil een drumstel.
Goed plan! Ik kan ook een piepklein beetje gitaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil gitaar spelen. Bandje beginnen?
Bek houden, Lars is een koning.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan beter Lars op zijn lelijke kop slaan
Een beetje als deze kerel spelen en je komt een heel eind.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil gitaar spelen. Bandje beginnen?
Het is een ijdele klapjosti en bovenal een matige drummer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bek houden, Lars is een koning.Ook al is het een snob.
![]()
[ afbeelding ]
Memories, die foto...
Als je van nijmegen richting mij rijd staat er net 1 voordat je de snelweg oprijd, daar mag je dus nog steeds maar 50, meeste mensen rijden dan al tegen de 80 90 omdat ze snelheid maken voor de snelweg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1e keer dat ik daar kwam, meteen een boete
Stomme flitspaal aan het eind van de brug
Onze enige echte eigen Cesar Zuiderwijk is een van de beste ter wereld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een ijdele klapjosti en bovenal een matige drummer.
Hij laat het ook zo makkelijk lijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje als deze kerel spelen en je komt een heel eind.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onze enige echte eigen Cesar Zuiderwijk is een van de beste ter wereld.
Golden Earring.quote:
Er is maar 1 fatsoenlijke stad in Nederland... Amsterdam...quote:
Helaas is het fatsoen daar al jaren niet meer te vinden hoor....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er is maar 1 fatsoenlijke stad in Nederland... Amsterdam...
Ik vind hem niet slecht en prima passen bij Metallica. Ze spelen geen ingewikkelde 300 maatsoorten per nummer King Crimson muziek of zo...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een ijdele klapjosti en bovenal een matige drummer.
Fatsoen ia dan weer voor de dorpjes... Domme boeren...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas is het fatsoen daar al jaren niet meer te vinden hoor....
Alsof Amsterdam de enige stad is in Nederlandquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fatsoen ia dan weer voor de dorpjes... Domme boeren...
Ja...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam de enige stad is in Nederland
Uit welk dorp kom je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam de enige stad is in Nederland
Totaal geen problemen mee... Zou er ook naartoe gaan als ik in een uithoek zou wonen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:15 schreef Kluts het volgende:
Het ergste aan Amsterdam is nog wel die importfiguren die denken de man te zijn omdat ze helemaal verhuisd zijn naar een stad waar ik na een dag al helemaal schijtziek van ben.
Ik kom uit het grootste dorp van Nederland, Apeldoorn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Totaal geen problemen mee... Zou er ook naartoe gaan als ik in een uithoek zou wonen?
Uit welk dorp kom jij?
Ik kan Utrecht niet beledigen... Daar woont Q. Dus Tofheid alom...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit het grootste dorp van Nederland, Apeldoorn.Woon nu in Utreg.
Utrecht is wel leuk idd. Apeldoorn ook wel hoor, voor een uit de kluiten gewassen dorp.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kan Utrecht niet beledigen... Daar woont Q. Dus Tofheid alom...
Snap sowieso niet dat er mensen zijn die amsterdam niet kunnen waarderen... Miss als je uit een dorpje komt dat het overweldigend aanvoelt? Maar uiteindelijk is Amsterdam ook niet groot...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit het grootste dorp van Nederland, Apeldoorn.Woon nu in Utreg.
Ik vind het overschot aan toeristen (waardoor er teveel mensen zijn die niet weten wat ze moeten en daardoor in de weg lopen) irritant. In het centrum dan he. A'dam zelf vind ik best leuk hoor, maar ik wordt altijd zo ziek van die hoeveelheid volk die er rondloopt. Vind Utrecht al druk zat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat er mensen zijn die amsterdam niet kunnen waarderen... Miss als je uit een dorpje komt dat het overweldigend aanvoelt? Maar uiteindelijk is Amsterdam ook niet groot...
Ik heb het omgekeerde. Vind de toeristen juist erg leuk... En vind t heerlijk om tussen honderden mensen te lopen zonder een bekende tegen te komen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het overschot aan toeristen (waardoor er teveel mensen zijn die niet weten wat ze moeten en daardoor in de weg lopen) irritant. In het centrum dan he. A'dam zelf vind ik best leuk hoor, maar ik wordt altijd zo ziek van die hoeveelheid volk die er rondloopt. Vind Utrecht al druk zat.
Die anonimiteit is wel relaxed idd. Maar dat heb ik hier ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde. Vind de toeristen juist erg leuk... En vind t heerlijk om tussen honderden mensen te lopen zonder een bekende tegen te komen...
Oppervlakte Lelystad: 765,39 km²quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef Kluts het volgende:
Oppervlak gemeente Apeldoorn: 340 km²
Oppervlak gemeente Amsterdam: 219 km²
Dit.... Of de prachtige Engelse landschappenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef dawg het volgende:
geef mij maar een hutje aan het strand waar bijna niemand komt zodat ik ongestoord kan genieten van rust.
Hoe het hier is geen ideequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:24 schreef MNR het volgende:
Hey tijn! Hoe is het hier? En hoe is het met jou??
Nou, nou, nou, dat zijn de berichten hoor tijn! Ik hoor het al wel weerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe het hier is geen ideeik kom net binnenvallen. Met mij
wel goed maar een beetje moe. Blij dat het weekend is en droog
gisteren een beetje nat geregend
wat heb jij uitgevreten dame?quote:
Slecht slapen en zondag naar een festival geweest. Gisteren naar Harry Potter geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, dat zijn de berichten hoor tijn! Ik hoor het al wel weer
Waar ben jij zo moe van??
boodschappen gedaan, 1 dingetje vergeten, mn moeder nephuilend opgebeld die het morgen voor mij haalt en door de brievenbus gooitquote:
Slecht hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
boodschappen gedaan, 1 dingetje vergeten, mn moeder nephuilend opgebeld die het morgen voor mij haalt en door de brievenbus gooit
Oeh! Harry Potter. Hoe was ie? (ik ga morgen naar Antwerpen, bios).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slecht slapen en zondag naar een festival geweest. Gisteren naar Harry Potter geweest
pure evil.. je doet een deel van je naam eer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
boodschappen gedaan, 1 dingetje vergeten, mn moeder nephuilend opgebeld die het morgen voor mij haalt en door de brievenbus gooit
gewoon keigoed van mijquote:
mijn ma moest lachen, die kent me ook al langer dan vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:45 schreef clevy het volgende:
[..]
pure evil.. je doet een deel van je naam eer aan
Goed, zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Oeh! Harry Potter. Hoe was ie? (ik ga morgen naar Antwerpen, bios).
Let me refrase that: ZONdag naar een festival geweest en vandaag moe? Verder alles goed met tijn?
ik mag hopen dat ze je al zo lang kent als je oud bentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn ma moest lachen, die kent me ook al langer dan vandaag
Je kloon komt eten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon keigoed van mij![]()
ze was vandaag meegeweest boodschappen doen, en zij was de hele tijd aan het zeggen wat zij allemaal nodig had, maar morgen komt kloon hier eten en nu was ik de pijnboompitjes vergeten dankzij haar.. en nu heb ik haar dus duidelijk goed afgericht
ik hoop korter, dan ben ik namelijk geadopteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:47 schreef clevy het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze je al zo lang kent als je oud bent
tijn... ik vind het hier een beetje saai. Mag ik dat hardop zeggen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, zeker de moeite waard.
Een nachtje bijna niet slapen daar ben ik wel moe van vaak. Jahet leven gaat gewoon zijn gangetje
Ja, Kloon komt etenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kloon komt eten?
Verder gaat het wel goed met je?
fijn dat je zo dol bent op je maquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop korter, dan ben ik namelijk geadopteerd
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef MNR het volgende:
[..]
tijn... ik vind het hier een beetje saai. Mag ik dat hardop zeggen?
op mn ma wel, mn pa is de klootzakquote:
En je echten ouders waar zijn die dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop korter, dan ben ik namelijk geadopteerd
Dat mag, ik ben ook best saai.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef MNR het volgende:
[..]
tijn... ik vind het hier een beetje saai. Mag ik dat hardop zeggen?
Hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, Kloon komt eten
en verder gaat t best goed met me
Ja, die zijn rijk, en waarschijnlijk van koninklijke bloede natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je echten ouders waar zijn die dan?
[..]
Dat mag, ik ben ook best saai.maar wel lief en dat is belangrijker
tis ook maar goed dat je zo'n braaf, lief, zorgzaam en deugdelijk meisje bent geworden dat ze ook weer terug willen hebben danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op mn ma wel, mn pa is de klootzak
en ik hoop nog stiekem dat mn echte ouders rijke mensen zijn, die toendertijd niet voor me konden zorgen ofzoiets
Je zou best een dochter van Bernard kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die zijn rijk, en waarschijnlijk van koninklijke bloede natuurlijk
Kloon. Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien?
Je hebt hier een kloon account, en dan ga je eten en dan bij elke hap switch je van account?
Of je zit met 2 laptops voor je.
Ja he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef clevy het volgende:
[..]
tis ook maar goed dat je zo'n braaf, lief, zorgzaam en deugdelijk meisje bent geworden dat ze ook weer terug willen hebben dan
Lucky youquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die zijn rijk, en waarschijnlijk van koninklijke bloede natuurlijk
Ja, maar daar kan zo'n knappe meid als ik toch niet vanaf stammen? Mijn ouders zijn naast rijk en van koninklijke bloede natuurlijk ook nog eens keimooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou best een dochter van Bernard kunnen zijn.
Die heeft er waarschijnlijk nog wel meer rondlopen waar we niet van weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |