Ten Dam hielp De Weert gisteren dus Mollema helpt Gilbert vandaag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:01 schreef Gitank2 het volgende:
Gilbert zit te lachen in de patat van Mollema
hij moet toch wat nu hij het niet meer over Gesink kan hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Is grinta het nieuwe stopwoordje van Herbert?
20 minuten na mijn post. Waar heb je dit opgezocht?quote:
Nieuwe voorraad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:02 schreef Szura het volgende:
Heeft Mollema een aanbieding gekregen van Gilbert om mee te gaan naar z'n nieuwe ploeg of wat
quote:
Waar zit Grintaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij moet toch wat nu hij het niet meer over Gesink kan hebben
Armstrong?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik hoor net dat Gilbert dezelfde leverancier als floyd landis heeft
Vansevenant?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bier & whisky?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heb je pas 32 keer gepost, is een keer genoeg vind je niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Gilbert, ik geloof er helemaal niks van.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:00 schreef Drebbelman het volgende:
'Roy staat echt niet stil'
Zijn tong sleept drie meter achter hem aan over het asfalt.
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je pas 32 keer gepost, is een keer genoeg vind je niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
De helft van Bels erbij pakken straksquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef marcodej het volgende:
Gisteren Ten Dam die De Weert helpt en nu Mollema bij Gilbert.
Wat is er gebeurd met onze VOC-mentaliteit? De Belgjes hebben ons in onze macht.
Krijg ik anders een banquote:
TTT telt niet echt hè.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:04 schreef DeMessias het volgende:
Van wanneer is het geleden dat een wereldkampioen twee etappes in dezelfde Tour won?
Wel alleen of?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:05 schreef Gitank2 het volgende:
Zingle gevallen, toch niet in het ravijn?
dat is de sport he...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:07 schreef Geo3kant het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n kut moment .. zit je ver voorop.. zie je ze al aankomen en weet je dat je de sjaak bent en het allemaal 'voor niets' is geweest.
Hij rijdt singlequote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:05 schreef Gitank2 het volgende:
Zingle gevallen, toch niet in het ravijn?
Vooralsnog komen ze er niet bij, Roy loopt zelfs weer wat uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:07 schreef Geo3kant het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n kut moment .. zit je ver voorop.. zie je ze al aankomen en weet je dat je de sjaak bent en het allemaal 'voor niets' is geweest.
Dan moet je je leverancier doodschieten.. Of dezelfde als die van Hushovd nemenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:07 schreef Geo3kant het volgende:
Thor niet dan? Die heeft veel gedurfder gereden man.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Roy moet effe doortrappenBazenetappe rijdt hij
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:07 schreef Drebbelman het volgende:
Ik, en dat ziet u, maak een diepe buiging voor Hoeshoeft, deze malle gekke man uit het land van de trollen.
Ik hoor het vanavond al voor mequote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:07 schreef Drebbelman het volgende:
Ik, en dat ziet u, maak een diepe buiging voor Hoeshoeft, deze malle gekke man uit het land van de trollen.
En dat mensen, is het verdict van vandaag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:08 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik hoor het vanavond al voor meHoeshoofd, die kent u niet. (Neen, we kennen Hushovd, ouw zak)
Mag je niet zeggen, dan wordt Ambro boos.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:10 schreef knep het volgende:
Zie nu pas dat Vanendert ook nog een aardige voorsprong op het peloton heeft.
Waar halen ze het vandaan zeg, morgen weer in de aanval?
Knetemann in '79?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:04 schreef DeMessias het volgende:
Van wanneer is het geleden dat een wereldkampioen twee etappes in dezelfde Tour won?
Tegen Hushovdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik begrijp die Moncoutie ook niet, nu win je 100% zeker niet. Rij mee en probeer te ontsnappen.
Ja, en Hushovd niet.quote:
Ik ook..had het nooit verwacht, maar ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is nog echt niet gedaan hoor als ik Hushovd nu zie
Voor het eerst ben ik voor een Fransman.
Ontsnappen kan toch best? Zo win je 100% zeker niet, anders win je 95% zeker niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Mag lijen dat Hushovd dat gaat dichtrijdt en over Roy heen dendert.
Geweldig hoe Herbert bewijst dat hij het niet kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:13 schreef Bastiefcg het volgende:
Herbert jonge : ''Hushovd haalt het niet het is beslist! Hushovd komt 0.45 seconde terug in de afgelopen 13 meter!!! Het kan nog!! Nee het is beslist ze verliezen 2 seconden op de laatste 112 meter. Ooh het kan toch nog het zal toch niet!!!!''
Hushovd valt niet te kloppen. Als die zo bij Roy is kan ie onder het vod nog demarreren en winnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ontsnappen kan toch best? Zo win je 100% zeker niet, anders win je 95% zeker niet.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:14 schreef Ambrosius het volgende:
Hoppa, wat een waardige wereldkampioen zeg.
en dan zat je om hulp van een concurrerend fransozenteam te vragen, karmaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:14 schreef Ericr het volgende:
Dan voel je je kut hoor, zie je opeens die Noor naast je.
Oke, dit doet ie dus nog eerderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Hushovd valt niet te kloppen. Als die zo bij Roy is kan ie onder het vod nog demarreren en winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |