abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99507639
Omdat ik ga verhuizen en daar deze kast niet in past ivm schijne muren, verkoop ik deze geliefde kast. De kast heeft de naam Elga en komt van de Ikea. De kast is perfect onderhouden.

De kast heeft 3 schuifdeuren, waarvan één een grote spiegel is. Deze spiegelschuifdeur kan over de hele lengte schuiven, in tegenstelling tot de andere twee deuren die in dezelfde riggel zitten. Zo kun je dus de spiegel schuiven naar waar jij 'm wilt hebben.
De kast is ook verdeeld in drie delen. Ik heb 1 deel gebruikt als boekenkast, 1 deel gebruikt als kledingkast en het laatste deel als rommelkast. Zo groot is de kast dus! Bij de kast zitten 8 planken, 3 hangstaven en 2 lades. Allen zijn na eigen wensen in te delen.

Ik heb de bon, alle boekjes en extra schroefjes bewaard. De kast is gekocht op 25 september 2009 en ik heb er toen ¤366 voor moeten betalen. De kast is te bezichtigen in het centrum van Delft en hij zit dus nog in elkaar. Mijn vraagprijs is ¤230.

[ Bericht 3% gewijzigd door SFRje op 15-07-2011 20:03:24 ]
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:14:25 #2
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_99508270
Mogelijk interesse, heb je foto's? :)
Domo Arigato!
pi_99508769
Van de buitenkant zit de kast er precies hetzelfde uit als hierboven. Van de binnenkant heb ik helaas (nog) geen foto's..
pi_99513596
Tags gezet en je plaatje werkt niet
Juin uit Eigen Tuin!
pi_99513996
Aah vandaar de vraag, sorry. Thanks voor de tags.
pi_99563468
Zou je kunnen brengen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99574974
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
Zou je kunnen brengen?
Ehm, dat wordt lastig.. Heb wel ergens een bestelbus die ik kan lenen, maar volgens mij mag deze niet meer rijden.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')