abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99507553
Game on ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 17:04:55 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_99507835
:o beide spenen heb ik nog! :o
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_99508570
Ik weet niet of ik een speen heb gehad vroegah :P .
En die van dochterlief heb ik niet meer (stuk of 10), maar de leukste was natuurlijk die ene waarop stond:
"Pappa is the best"
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:27:14 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_99508787
Ik had wel een speen. Ik deed altijd m'n bovenlip over de speen. Aldus mijn moeder. :o

Mijn nichtje heeft nog een speen gehad tot haar 10e ofzo. Anders kon ze niet slapen.... Wel alleen in bed en als niemand het zag!
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:29:49 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99508852
Met slapen vind ik het wel nog heel logisch, ik heb heul lang geduimd, alleen met slapen of als ik heel erg moe was. Maar overdag met een speen rondlopen vind ik niet uitzien
Be happy with the little things in life
pi_99511671
Ik heb nooit een speen gehad, wel heb ik geduimd tot mijn 13e :') (en nog onbewust 's nachts.. word soms wakker met mijn duim in mijn mond :')) was er zo'n beetje mee vergroeid...
pi_99511740
duimen en spenen deed ik niet, alleen aan flessen vanillvla
dat wil gelijk verklaren waarom ik op een klein zwijntje lijk op al mn babyfoto's
pi_99512883
Avond!

Ik heb ook tot mn zestiende of zo geduimd. En net weer even geprobeerd nav dit topic. Smaakt nog best! :Y)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:40:14 #9
114177 Diaan73
pi_99513119
Vanillevla: check! Ik heb een jaar lang niets anders gegeten dan vanillevla :@ Ik spuugde al het andere eten, tot grote frustratie van mijn moeder, uit.

Yes. Mijn Smirnoff Cocktails BuzzKit is onderweg‏. *O* Ik ben benieuwd!
Make love, not war ☮
pi_99513144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Avond!

Ik heb ook tot mn zestiende of zo geduimd. En net weer even geprobeerd nav dit topic. Smaakt nog best! :Y)
Je hebt toch wel goed je handen gewassen he? Daar moet ik altijd aan denken bij duimzuigen, dat die duimen zo wit en geribbeld zijn, dat al het vuil onder de nagels is weggezogen. :P

BE, gefeliciteerd trouwens! *O*

Oh en goedenavond!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99513362
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef Diaan73 het volgende:

Yes. Mijn Smirnoff Cocktails BuzzKit is onderweg‏. *O* Ik ben benieuwd!
Ik mocht ook meedoen, zonder de enquete in te vullen en nadat ik gemeld had zwanger te zijn.. Ging toch wel mis ergens daar...
pi_99513395
speen: nee
duimen: tot mijn 14de. toen kreeg ik een vriendje en hoefde het duimen niet meer :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99513446
Gatver, Simmu! :D
pi_99513478
ieuw Simmu!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99513483
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef oeke het volgende:

[..]

Je hebt toch wel goed je handen gewassen he? Daar moet ik altijd aan denken bij duimzuigen, dat die duimen zo wit en geribbeld zijn, dat al het vuil onder de nagels is weggezogen. :P

BE, gefeliciteerd trouwens! *O*

Oh en goedenavond!
Smerig he? Hoewel ie dan het lekkerst was.

Maar mn handen was ik grondig, meerdere keren per dag. Nadat ik op mn werk mn handen heb gewassen, doe ik zelfs met een papiertje de deur weer open...
pi_99513542
Simmu :D

En spenen bij wakkere kinderen vind ik eigenlijk al heel snel stom staan...
En beneden een jaar gaat dan nog wel, maar zodra ze met spenen in de supermarkt lopen... Mweh, nee. Ze zijn niet te verstaan ook.

En die jongste van mij heeft ook nog wel een speen. In bed en bij ziekte. En anders echt NIET.

En zeker niet meer als ze boven de 2 zijn.
pi_99513569
heej ssserpente: had jij ook van die eeltknobbels op je duimen?
pi_99513728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef simmu het volgende:
heej ssserpente: had jij ook van die eeltknobbels op je duimen?
Jups! En als ze heel zacht waren beet ik er eraf...
pi_99513782
oh, nog een adviesje gevraagd trouwens: mot met de man hier. want de enige die op kan passen als ik mee wil naar bordeaux, is zijn moeder. die heeft dat van de week al gedaan en dat beviel niet zo. laten we het erop houden dat hij nu ook eens de after-schoonma-oppas-stress bij de kinders zag ;(

het probleem is dat hij zoiets heeft van "nja, is kut, ben ik met je eens. maar er eens samen op uit is het waard". en ik denk daar anders over. ik probeer nu voor direct na die conferentie een handje hulp te regelen, maar ik weet nog niet of dat gaat lukken. en hij moet komende week boeken. iemand iedeeen?
pi_99513827
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Jups! En als ze heel zacht waren beet ik er eraf...
oh jah! dat deed ik ook :')
ik kluif nog steeds aan nagelrandjes ;( nagelbijten heb ik eindelijk afgeleerd *O*
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:08:18 #21
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99514137
Oh ja eelt op je duim, ik beet het er ook vanaf tot het ging bloeden. Volgens manlief duim ik nog steeds maar dan in mijn slaap :@
pi_99514214
Hmmm, ik beet wel mijn nagels af tot he bloedde.
En de riempjes inderdaad.
Inmiddels afgeleerd, al willen de riempjes nu wel eens spontaan knappen nog.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:13:01 #23
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99514344
Nagelbijten doe ik ook, ik krijg het voorelkaar om mijn gelnagels af te bijten. Gelukkig gaat het deze ronde goed en zitten ze mooi netjes zonder haakjes, haakjes aan mijn nagels vind ik vreselijk. Vroeger kon ik zelfs aan mijn teennagels bijten, maar zo lenig ben ik al jaren niet meer :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:17:15 #24
114177 Diaan73
pi_99514525
Ow haakjes aan nagels echt verschrikkelijk inderdaad. Dan ga ik altijd maar vijlen en dan zo lang dat ze eigenlijk weer wat te kort zijn. Nagels bijten doe ik al hele lang niet meer. Wel nagelriempjes.. :@

Simmu, lastige situatie zeg. Ik zou denk ik toch gewoon meegaan. Ik snap je man dus wel eigenlijk. Maar het is wel lastig te beoordelen... ik weet niet hoe ze zijn na het oppassen van je schoonmoeder. Maar als het een dagje vervelend zijn over is, is het misschien wel de moeite waard.
Make love, not war ☮
pi_99514713
Ik kan nog steeds makkelijk met mijn mond bij mijn teennagels, zo moeilijk is dat toch niet? :?

Maar afbijten doe ik dan weer niet :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:25:48 #26
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99514831
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:22 schreef freecell het volgende:
Ik kan nog steeds makkelijk met mijn mond bij mijn teennagels, zo moeilijk is dat toch niet? :?

Maar afbijten doe ik dan weer niet :P
Mwah Ik zou het best nog kunnen denk ik, weet alleen niet of het dan nog lukt om recht te komen.. Alleen zou ik dat nagelbijten dan wel overslaan :r
pi_99514867
Even getest en ik kan er nog makkelijk bij als ik rechtop sta zelfs :+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:27:38 #28
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99514907
:o Zo lenig ben ik echt niet, als ik dat doe dan val ik om :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:29:42 #29
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_99514987
Freecell dat lukt ons ook nog met een 7 maanden zwangere buik. Wij zijn iets soepeler als de normale spierkrachtige mens zeg maar hahaha... Zo zat ik laatst bijna in spagaat iets uit de kast te vissen en mijn fam/kennissen/vriendinnen zijn er inmiddels aan gewend maar ik heb een nieuw schoonzusje en die keek lichtelijk wat vreemd op zeg maar. Mijn kleine zwagertje heeft een eerste dinnetje. Leuk meisje en dolgelukkig samen met hun 16 en 17e. Leuk om te zien. Hij was zes toen ik hem leerde kennen en nu heeft hij een vriendin.

Geen speentjes hier overigens en zelf ook nooit gehad en ze hebben wel allebei een teigetjeknuffel waar ze mee vergroeid zijn als ze moe zijn maar geen duim of speen.

Simmu vervelend maar als het inderdaad een poosje uitproberen is en het binnen een paar dagen weer op te lossen is dan zou ik meegaan want volgens mij hebben jullie wel een beetje qualitytime verdiend.
pi_99515079
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ow haakjes aan nagels echt verschrikkelijk inderdaad. Dan ga ik altijd maar vijlen en dan zo lang dat ze eigenlijk weer wat te kort zijn. Nagels bijten doe ik al hele lang niet meer. Wel nagelriempjes.. :@

Simmu, lastige situatie zeg. Ik zou denk ik toch gewoon meegaan. Ik snap je man dus wel eigenlijk. Maar het is wel lastig te beoordelen... ik weet niet hoe ze zijn na het oppassen van je schoonmoeder. Maar als het een dagje vervelend zijn over is, is het misschien wel de moeite waard.
het is zeg maar minstens 2 op 1. dus 2 dagen bijkomen/ellende/huilen op 1 dagje oma. (dus dit zou een dag of 2 a 3 kosten) zo'n beetje bot gezegd. sangdrax maakte dat deze week voor het eerst mee en schrok eigenlijk wel een beetje. die dacht steeds dat ik overdreef, maar nu wassie eens thuis "the days after" :(

we zien elkaars punt, maar geen oplossing zeg maar. ik heb nu een beetje hoop op "nazorg". dus dat mijn moeder of mijn beste vriendin dan 2 of 3 daagjes erna een handje helpt. zodat we iedereen een beetje makkelijk terug in standje "nee. hier doen we niet aan 23/7 bezigheidstherapie" kunnen easen, zeg maar.

ik vind het echt heel lastig. ik heb ook al geprobeerd om erover te praten, maar dat wil niet.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:34:10 #31
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_99515192
SImmu is het niet nog een oplossing dat je schoonmoeder bijv. anderhalve dag en de andere dagen jou moeder doet? Ik noem maar een zijstraat hoor en dan degene die het dichts bij jullie manier staat de laatste daagjes om de overgang wat makkelijker te maken.

Overigens is het wel eens goed denk ik dat Sangdrax het nu ook eens gezien heeft.
pi_99515256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Books het volgende:
Freecell dat lukt ons ook nog met een 7 maanden zwangere buik. Wij zijn iets soepeler als de normale spierkrachtige mens zeg maar hahaha... Zo zat ik laatst bijna in spagaat iets uit de kast te vissen en mijn fam/kennissen/vriendinnen zijn er inmiddels aan gewend maar ik heb een nieuw schoonzusje en die keek lichtelijk wat vreemd op zeg maar. Mijn kleine zwagertje heeft een eerste dinnetje. Leuk meisje en dolgelukkig samen met hun 16 en 17e. Leuk om te zien. Hij was zes toen ik hem leerde kennen en nu heeft hij een vriendin.

Wat lief is dat om te zien hè? O+
De dochters van mijn grote broer zijn ook al aan de man :o

Ik had de afspraak met de klinisch geneticus inderdaad toen ik 7,5 maanden zwanger was. Sta je daar te gymen...
'kunt u normaal als u niet zwanger bent, met de benen recht met twee handen plat de grond raken?'
*vouw*

Check :+
pi_99515264
nja, het speelt wellicht ook een beetje mee dat ik van de week echt spijt had van het dagje sauna met oppas :{ de dag erna (en toen was ze er nog) was echt heel naar en het eindigde er mee dat ik enkel maar way meer gestresst ben.

wat trouwens zeker wel gezegd mag worden: sangdrax wordt steeds assertiever! er was een voorvalletje met schoonmam die aan me vroeg "mag selene dit?" en ik zei "nee" en zei zei: "oh, maar ik heb het al toegezegd, wat moet ik nu dan zeggen?" :X waarna ze dus een stevige kat van mij krijg: "had dan niks gevraagd joh!". toen ging ze klagen bij sangdrax en kreeg ze nog een keer "ja, doe dat dan gewoon niet! }:| " van sangdrax :P
pi_99515347
mijn mam is zowat de enige die ik echt vertrouw :@
maar die durft het niet met allebei tegelijk. ze heeft altijd enig kindjes gehad, er zit 16 jaar tissen mij en mijn broertje, ze weet gewoon niet hoe ze dat dan kan weet je, in praktische dingen
pi_99515418
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef freecell het volgende:
Even getest en ik kan er nog makkelijk bij als ik rechtop sta zelfs :+
my! :o

nope, kan ik niet :N
pi_99515440
ik kan het niet laten
kwartet *O*
pi_99515544
Pfff hier leuk begin van de dag gehad.
Ik beschuldigde R dat ie gisteravond de schuifpui niet op slot gedaan had. De hendel stond namelijk naar beneden. Wil ik de deur dichtdoen, gaat ie niet dicht. R geprobeerd met mijn en zijn sleutel. Hij zegt nog: lijkt wel of het een ander slot is. Dus hij doet de deur open, is het slot geforceerd.
Ben ik even blij met de stok tussen de deur, waardoor ze dus niet binnengekomen zijn.
Daar ben ik wel blij mee, toch een eng idee dat er anders vannacht iemand in mn huis had gestaan.
Blijkt dus dat er vannacht en de nacht ervoor dus 12 inbraken/inbraakpogingen gedaan zijn.
Ze hebben t er maar druk mee hier..
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:41:27 #38
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99515566
Moeilijk simmu. En je moeder laten oefenen van te voren of word dat te kort dag?? Ik kan me namelijk best voorstellen dat ze het eng vind en idd qua handigheid
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:43:09 #39
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99515653
Oh bah sonnetje, lijkt me idd eng idee.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:44:55 #40
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_99515742
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat lief is dat om te zien hè? O+
De dochters van mijn grote broer zijn ook al aan de man :o

Ik had de afspraak met de klinisch geneticus inderdaad toen ik 7,5 maanden zwanger was. Sta je daar te gymen...
'kunt u normaal als u niet zwanger bent, met de benen recht met twee handen plat de grond raken?'
*vouw*

Check :+
Vandaar dat ik weet dat het met zeven maanden nog kon hahaha... Ik was bij de KG met zeven maanden.

Simmu heb je niet een vriendin die het samen met je mam op de wakkere uren kan doen?

Son dat lijkt me echt een heel vervelend iets en wat goed dat jullie een extra stok ertussen hadden zitten. Zo me zo niet op het gemak voelen als ze echt binnen gestaan zouden hebben.
pi_99515933
Die stok zat er al tussen toen we het huis kochten (toen we de sleutel hadden wilden we de schuifpui opendoen en toen deed ie t niet. Dachten we dat het slot kapot was :D gewoon een bezemsteel)
Ik zou nu idd niet fijn in mn huis hebben gezeten nee!
pi_99516016
ik kan mn been nog in mn nek krijgen nu en ook de vloer raken met mn handen (ben in de 27e zw. week), maar ik speel ook vals.. :P
Ben net een elastiekje
pi_99516324
Well hellooooo my flexible friend :+
pi_99517726
we hebben gewoon een snifje moeite met familiedingetjes ;(

maar ik heb gebeld, en mijn mam kan 2 daagjes helpen, mijn beste vriendin dan misschien in het weekend als iedereen weg is en erna begint school, dus wellicht hopelijk misschien is het allemaal doenbaar en leuk te doen!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:29:36 #45
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99518295
Jonge, ik kon flik flak en 6x achter elkaar 3-dubbele salto's incl een aantal schroeven toen ik 35 weken zwanger was.
Dus...
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:37:28 #46
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_99518787
Ik niet. Daarvoor ook niet 8-).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:37:46 #47
14746 k_i_m
pi_99518800
Ik heb andere kwaliteiten *).
In my life
Why do I smile
pi_99518988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die stok zat er al tussen toen we het huis kochten (toen we de sleutel hadden wilden we de schuifpui opendoen en toen deed ie t niet. Dachten we dat het slot kapot was :D gewoon een bezemsteel)
Ik zou nu idd niet fijn in mn huis hebben gezeten nee!
Goddank hebben wij ook een stok achter de schuifpui zodat je hem met geen mogelijkheid openkrijgt..

Maar pfff het lijkt mij echt heel eng (en ik ben echt heel erg niet bang aangelegd, alhoewel.. nu met kind wel iets meer)... gelukkig is het ze verder niet gelukt..
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:42:52 #49
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99519075
Ik vind mn handen boven mn hoofd bij elkaar voegen al een hele opgave :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:43:08 #50
14746 k_i_m
pi_99519090
Toevallig nog mensen hier die Gardens of Time op Facebook spelen? Ik heb nog een buur nodig :').
In my life
Why do I smile
pi_99519700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Orea het volgende:

[..]

Goddank hebben wij ook een stok achter de schuifpui zodat je hem met geen mogelijkheid openkrijgt..

Maar pfff het lijkt mij echt heel eng (en ik ben echt heel erg niet bang aangelegd, alhoewel.. nu met kind wel iets meer)... gelukkig is het ze verder niet gelukt..
Ik vind t idee van inbreken wel eng ja. Helemaal ook met Floris nu.
Mn spullen interesseert me niet eens, meer het idee dat er iemand in je huis is geweest.

De politie zei ook dat het handig was zo'n stok!
R heeft ook een vriend van ons gesmst erover. Die heeft dat niet en vond het onzin. Hij had zoiets ja zo'n stok kunnen ze er ook uit wippen :')
pi_99519762
Oh son dat is schrikken en wat een geluk van die stok.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:56:26 #53
190853 RockabeIIa
pi_99519888
<Knips: snie handig dat op ze internets te plaatse>
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:57:18 #54
190853 RockabeIIa
pi_99519931
Gelukkig is mijn huis extra goed beveiligd en heb ik een hond!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:57:31 #55
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99519946
Zo'n stok schrikt wel af, zodra er iets meer moeite voor gedaan moet worden dan taaien dieven vaak af.
pi_99520061
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:56 schreef RockabeIIa het volgende:
<Knips: snie handig dat op ze internets te plaatse>
nu ben ik nieuwsgierig :D
pi_99520105
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo'n stok schrikt wel af, zodra er iets meer moeite voor gedaan moet worden dan taaien dieven vaak af.
ja precies
helemaal als ze een hele wijk in een nacht willen doen :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:01:39 #58
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_99520185

13 jaar getrouwd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_99520249
Gefeliciteerd grijs!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:03:50 #60
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99520322
Idd, en alles wat lawaai zou kunnen maken helpt ook.. ik vind het daarom altijd eng als manlief niet thuis slaapt (gebeurt dat gelukkig niet vaak meer) maar ben echt zo bang dat ze dan inbreken. Het idee alleen is zo eng. In ons oude huis vroeger is dat al eens gebeurd, ik was toen 7. Durfde daarna s'nachts niet meer naar de wc, toen heeft mijn moeder boven een potje neer gezet
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:04:44 #61
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99520385
Grijs ^) Gefeliciteerd
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:11:54 #62
190853 RockabeIIa
pi_99520760
Van harte Grijs!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:17:01 #63
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_99521000
Bedankt!
Bosje rozen gekregen (bosje van 15 waarvan er toevallig 2 'onthoofd' waren) :).
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:32:31 #64
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99521783
van harte Grijs!

Wat een rotidee sonnetje :o getverdemme.

ik heb de tuin gedaan. niet dat het nodig was :@ nou ben ik moei en heb ik zere vingers tied veur een wijntje
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_99521953
Heb je wel eer van je werk buuf!
En goede reden voor een wijntje :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:51:24 #66
14746 k_i_m
pi_99522653
Ha buuf! Dank voor de panda's O+.
In my life
Why do I smile
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:55:10 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99522819
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef Grijs het volgende:
[ afbeelding ]
13 jaar getrouwd!
congrats! Ik ben vandaag 10 jaar samen met mijn lief
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:57:55 #68
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_99522965
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

congrats! Ik ben vandaag 10 jaar samen met mijn lief
Ook gefeliciteerd!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:14:24 #69
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99523806
Gefeliciteerd Grijs.... speaking of weddings....

My Big Fat Gypsy Wedding .... OMFG, nu op RTL 4 hilarisch gewoon. _O-

Amaranta ook gefeli natuurlijk!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:16:58 #70
114177 Diaan73
pi_99523925
Grijs en Amaranta van ahrte gefeliciteerd!

Son, wat eng zeg...

Simmu, dat is een fijne oplossing. Wel jammer dat je moeder het moeilijk vindt om op twee kinderen tegelijk op te passen.

Beetje late reactie... we moesten de auto naar de garage brengen deed vanavond ineens raar en hadden de babyfoon bij de buren. Bij het ophalen van de babyfoon even blijven hangen en net weer thuis. :D
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:32:24 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99524691
Oh, volgens mij waren er in mijn jonge jaren nog geen spenen uitgevonden. Maar ben volgens mijn moeder met mijn duim in mijn mond geboren (auw) en ik ben er pas ver in de puberteit mee gestopt. en nu kan ik het niet meer. :'( zo jammer.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:35:02 #72
114177 Diaan73
pi_99524842
Ja hoor buuv, als er in mijn jonge jaren een speen was, was dat ook in jouw jonge jaren. :Y
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:49:03 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99525552
oh vooruit. nou ja, dan heb ik dat nooit nodig gehad, vanwege duim. Mijn zussen hadden ook geen speen?? misschien was mijn moeder puriteins. dat kan. :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:52:11 #74
114177 Diaan73
pi_99525715
:D Dat zou idd wel kunnen.
Make love, not war ☮
  zaterdag 16 juli 2011 @ 07:55:12 #75
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99532838
gefeliciteerd grijs & meneergrijs! :*

[edit]oh wacht, amaranta & mr. natuurlijk ook![/edit]

sonnetje wat akelig... maar lang leve de stok achter de deur *O* (hier ook aanwezig 8-) )

ik heb wel geduimd maar niet zo lang als sommigen van jullie. tot een jaar of 6 à 7.

[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 16-07-2011 12:52:15 ]
in de haak.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 08:31:35 #76
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99532962
Gefeliciteerd Grijs en meneer en ook Amaranta en meneer *O*

Ik heb niet geduimd en ook geen speen gehad.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:03:44 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99533122
Ik moet er niet aan denken dat Fabi nog tot laat duimt.
Mijn broer duimde op z'n 17de nog, maar volgens mij had hij het zelf niet eens door...

Gisteren kijkers gehad, ze vonden het allemaaal erg mooi en lief en leuk. Maar, alsof het een vloek is, was de meneer weer ruim 2 meter ofzo. Hij heeft er geen opmerking over gemaakt, maar wij hebben bijv in de badkamer een verlaagd plafond, en hij was onder de douche gaan staan, en hij zat met z'n hoofd tegen het plafond. Makelaar dacht dat ze daar misshien op af zouden knappen, ondanks dat hij er niks over heeft gezegd. Maarja, dat plafond kan er natuurlijk ook uit.

Maargoed, zometeen weer een kijker, deze meneer heeft hemel en aarde bewogen om vandaag langs te mogen komen, makelaar werkt eigenlijk niet op zaterdag. Dus misschien heeft hij hele erge interesse.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:10:18 #78
144006 chacama
Ondernemend!
pi_99533177
En dan duimen we dat die man ook wat kleiner is dan 2 meter..... succes!

Sonnetje wat een eng verhaal.... *ril*

En Grijs en Amarante ook gefeliciteerd!

Vroeger geduimd tot mijn achtste of zo.

En ik moet wat oplossen waarvan ik eigenlijk geen zin heb om het op te lossen. We hebben sleutelbeheer van ee huisje hier. En de regel is: sleutel halen tussen 3-5 op de zaak op zaterdag. Nu staat er een bericht op de voicemail dat die mensen de sleutel morgen pas willen komen halen. Maar ik ben naar F. en de meiden op de camping. Dus nu moet ik gaan regelen dat de sleutel ergens anders gehaald kan worden, omdat deze gasten niet op zaterdag afreizen. Vind ik een beetje jammer. En ik ga het ook wel doen, maar ik baal er wel een beetje van. (/einde galspuibericht)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 11:49:30 #79
14746 k_i_m
pi_99535633
Mogge.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:25:33 #80
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99536643
Dan zeg je toch dat het niet gaat Chaca? Of denk ik nou te simpel?

Mogge Kim!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:34:11 #81
14746 k_i_m
pi_99536946
Buuf.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:34:55 #82
144006 chacama
Ondernemend!
pi_99536973
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan zeg je toch dat het niet gaat Chaca? Of denk ik nou te simpel?

Mogge Kim!
Dat zei mijn gevoel ook, maar het is inmiddels opgelost. de sleutels liggen bij iemand die het al vaker heeft gedaan. Het ging mij meer om de manier waarop het gesteld werd. Ik kreeg wel een fijne vakantie gewenst, dus uiteindelijk viel het nog mee.

Mogge Kim.... herstel middag!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:34:59 #83
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_99536974
Heeft iemand ervaring met koeriersbedrijf GLS?
Op 14 juli is mijn pakketje 'ergens' afgeleverd en zou er een "niet thuis bericht" zijn achtergelaten..
Ik heb niets gezien .. En die gasten werken dus niet in het weekend.. En ik heb het vrijdag nodig .. :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:50:17 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99537398
dan heb je nog vrijwel een hele week, dat komt vast wel goed!
in de haak.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:55:43 #85
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_99537560
Idd gewoon bellen maandag, Rijstebuiltje. En probeer het voor het weekend van je af te zetten. Je kunt er nu toch niks aan doen. (Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het)

Ik ben gisteravond met Katja naar Penny's Shadow geweest. Een grote zaal en slechts 7(!) bezoekers. De rest van de wereld ging naar Harry Potter (zei zij jaloers ;) ).
Vandaag is J. met Job naar Kung Fu Panda 2. Ik ben blij dat hij is gegaan. Twee keer bioscoop in één weekend is mij eigenlijk iets te veel.

En volgens mij heeft J. de betere deal.

[ Bericht 6% gewijzigd door livelink op 16-07-2011 13:00:55 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:18:45 #86
144006 chacama
Ondernemend!
pi_99538300
Wat vond katja van de film? Fleur heeft het voorstukje gezien toen we naar Heksje Lily gingen.....
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:22:27 #87
37150 livelink
pi_99538409
Katja vond de film leuk, maar maakte het verhaal voor zichzelf wel wat spannender. Zo had ze bedacht dat het paard Shadow de reincarnatie was van het gestorven paard van de hoofdrolspeelster. "Het zou toch kunnen, mama!"

Ik zelf vond het voornamelijk een lange zit.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:27:43 #88
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99538564
Haarry Potter is vanaf 16 jr?
Ik denk dat hij best eng is.
pi_99540897
hallo :W

net terug van een weekje Volendam en gisteren mijn 40ste verjaardag gevierd op het Rembrandtplein in het zonnetje O+

Harry Potter deel 2 ga ik morgen heen met mijn oudste (hij is groot fan)

en nu proberen wat terug te lezen...
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:05:14 #90
144006 chacama
Ondernemend!
pi_99541565
:W Lily WB en nog gefeliciteerd!
pi_99541802
dankje, chaca :)

zit jij nu op de camping of lees ik dat verkeerd?
pi_99542658

[ Bericht 100% gewijzigd door Poezebeest op 16-07-2011 16:57:39 (Onbedoeld gequoot, lang leve meelezen op gsm :-s) ]
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:47:24 #93
144006 chacama
Ondernemend!
pi_99543115
Bijna op de camping. Nog 1 en 15 minuten de zaak open en dan ga ik snel alles in de auto stoppen en vertrek ik naar F. en de meiden. Maud zei vanochtend aan de telefoon: mama ik mis je erg. Ben blij dat het pas vanochtend was dat ze dat merkte.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 16:04:56 #94
14746 k_i_m
pi_99543911
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2011 @ 16:16:44 #95
43556 miss_dynastie
pi_99544413
Heerlijk chaca! Een fijne vakantie gewenst :*
pi_99548469
Vraag ik aan Nils om bloemen je kopen voor mn moeder dr verjaardag, neemt ie chrysanten mee!

Die kerel van de bloemenkraam vroeg nog voor wie ze waren. "Ooh, voor je schoonmoeder? Dan kan het wel. Mantel bij je vriendin hoef je er niet mee aan te komen."

:')

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 16-07-2011 17:43:48 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2011 @ 17:57:12 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_99549231
wat heeft die mantel dr nou mee te maken :?
pi_99550161
Ik me maar afvragen over welke mantel je het hebt.

Ik bedoelde 'maar'...
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:02:14 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99556237
Kut. Morgen moet ik waarschijnlijk mijn hond laten inslapen...
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:06:06 #100
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99556374
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:02 schreef Asyniur het volgende:
Kut. Morgen moet ik waarschijnlijk mijn hond laten inslapen...
:'(
Wat is er aan de hand?
Ylana
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:12:08 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99556567
Ze is al heel lang bekend met zakken door de achterhand. De pezen en zo zijn slap en daardoor gaat minstens 1 achterpoot af en toe deels uit de kom. Ze begon steeds meer te slepen met een poot, maar zojuist kon ze niet meer opstaan. Na 10 minuten kwam ze wel door de kamer naar mij toegelopen maar niet van harte...

Nu kan ik het wel weer gaan aanzien en de eigen dierenarts vragen om haar nog eens 'recht' te zetten dmv manuele therapie maar dat is alleen maar weer uitstel. Het laatste wat ik wil is dat ze straks in het hondenpension niet meer opstaat en dat ze me dan moeten bellen wat te doen.
Dan maar beter niet meer uitstellen...

Overigens geeft ze geen pijn aan
pi_99557522
Wat sneu, Asy.

Hoe oud is ze? En weet je zeker dat ze geen pijn heeft? Een gewricht dat uit de kom schiet is sowieso vrij pijnlijk, dacht ik.

Sterkte!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:43:50 #103
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99557884
Aggos. Da's zielig idd. En 'het' moment kiezen voor je dier is zo'n rotbeslissing!
Sterkte :*
Ylana
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:44:24 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99557908
Ze is 13 jaar.
Een gewricht dat uit de kom schiet, hoeft niet altijd pijnlijk te zijn. Ligt eraan hoe erg de boel 'uitgelubberd' is.
Ze geeft sowieso slecht pijn aan maar als ik in de 'zwemvliezen' van haar achterpoten knijp dan reageert ze niet of nauwelijks...
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:03:30 #105
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99558742
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef Ssserpente het volgende:
Vraag ik aan Nils om bloemen je kopen voor mn moeder dr verjaardag, neemt ie chrysanten mee!

Die kerel van de bloemenkraam vroeg nog voor wie ze waren. "Ooh, voor je schoonmoeder? Dan kan het wel. Mantel bij je vriendin hoef je er niet mee aan te komen."

:')
Mijn moeder zou vragen wat ze m misdaan had. Denk ik. :D

Wat vervelend Asy. Je hondje. Maar idd, uitstellen is misschien ook niet meer ideaal. Sterkte met het nemen van de beslissing. en wat er daarna volgt.
pi_99559368
asy sterkte
Zo'n beslissing maken is altijd moeilijk. Wat voor ras is het?
pi_99559678
Bonsoir! Hebben jullie mij niet gemist? :(
Ik zag wel dat Jessie weer terug is, bezwangerd en al O+ Hoe is het met m`n schoondochter, Jessie? O+
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:29:15 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99562655
Barb!! ik was je kwijt!

was je op Ferkansie? hedde niet even gebeld ofzo. Tssssk!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:39:48 #109
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_99563199
Rinus op tv! :o
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:41:12 #110
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99563263
ja ik zag m ook! ik hoop toch dat ie in een instelling woont eigenlijk. :@
pi_99564259
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Barb!! ik was je kwijt!

was je op Ferkansie? hedde niet even gebeld ofzo. Tssssk!
oui! Ik was het mooie weer achterna O+
Toch wel ff tegenvallen zo`n natte thuiskomst :')

Rinus..ik denk dat hi zwakbegaafd is. En zijn liefje ook ;(
  zondag 17 juli 2011 @ 00:09:34 #112
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_99564607
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:24 schreef BarbieQ het volgende:
Bonsoir! Hebben jullie mij niet gemist? :(
Ik zag wel dat Jessie weer terug is, bezwangerd en al O+ Hoe is het met m`n schoondochter, Jessie? O+
Jessie kent BarbieQ toch helemaal niet?!
Welkom terug! Leuke vakantie gehad?
pi_99564800
Jessie weet heus wel wie ik ben! Wij hebben een band, namelijk O+
Vakantie was fijn! Echt zoals een vakantie hoort te zijn met zon, zwembad, veel ijs en leuke uitstapjes O+
  zondag 17 juli 2011 @ 00:35:44 #114
190853 RockabeIIa
pi_99565526
Ik mis ook iets compleet geloof ik. Bbq? que? qui?
pi_99570959
Ik weet ook niet (zeker) wie BarbieQ is..

Asy, wat erg ;( sterkte ermee
pi_99571272
sterkte asy ;(
nare keus zo
  zondag 17 juli 2011 @ 10:10:48 #117
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99571604
Asy sterkte, lijkt me een moeilijke keuze
  zondag 17 juli 2011 @ 11:43:39 #118
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99573086
Asyniur, wat rot! Zeker omdat ze geen pijn lijkt te hebben, dat maakt de keuze moeilijker...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 17 juli 2011 @ 11:54:23 #119
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99573340
Asy, wat een moeilijke keuze. Arme Nina..
We denken aan jullie.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 17 juli 2011 @ 11:55:21 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99573365
Tis gebeurd. Weg. Na 13 jaar.
Gek hoor...

Ben je net uitgejankt, kom je thuis, 'roept' zoonlief op de hond. Moet je toch weer even hard slikken...
  zondag 17 juli 2011 @ 11:58:38 #121
94046 PM-girl
pi_99573446
O, dat maakt het makkelijker! :{ Sterkte!
*
pi_99573474
sterkte asy ;(
:*
  zondag 17 juli 2011 @ 12:06:19 #123
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99573630
Asy :* Veel sterkte vandaag en de komende tijd
pi_99573675
asy, uitgejankt ben je vast niet na 13 jaar zo snel toch.

Sterkte !
  zondag 17 juli 2011 @ 12:08:09 #125
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99573676
Ach Asy ;( gecondoleerd.
Ik moet ook elke keer slikken als Tobias ineens, vanuit het niets lijkt het dan zegt; 'Mama, ik mís Jerry zo!' (de kat)
:*
Ylana
  zondag 17 juli 2011 @ 12:16:50 #126
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99573918
Asy gecondoleerd, en sterkte met het gemis van jullie lieve viervoeter :*
En och wat zielig, dat je zoon dan net om de hond vraagt :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99573955
Och Asy, wat verdrietig. 13 jaar!
Gecondoleert :*
  zondag 17 juli 2011 @ 12:22:01 #128
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99574069
:* een moeilijke keuze maar met liefde gemaakt.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 17 juli 2011 @ 12:26:44 #129
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99574211
Blijft altijd lastig, wanneer je het ook doet.
't Is gewoon k*t!!

Sterkte meis!! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 17 juli 2011 @ 12:42:50 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99574643
Dank voor alle lieve reacties. :*
  zondag 17 juli 2011 @ 13:28:20 #131
100412 mefke79
komt goed!
pi_99575962
Asy, rot! Sterkte!
:'( gisteren nog, komen we beneden roept Driekus 'Janus eten geven'. En dan maar weer vertellen dat onze nijn er niet meer is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 17 juli 2011 @ 13:35:23 #132
114177 Diaan73
pi_99576235
Asy :* sterkte!
Make love, not war ☮
  zondag 17 juli 2011 @ 13:56:09 #133
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_99576942
Sterkte asy!

Ik kan nog volschieten als ik aan mijn katers denk, die ik resp. In nov 2009 en feb 2010 in heb moeten laten slapen. :'(
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zondag 17 juli 2011 @ 14:50:03 #134
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99578677
Oh mensen kijk nou eens wat geweldig!

http://www.telegraaf.nl/s/10212175

Zeeman undercover bij de amsterdam fashion week :D
  zondag 17 juli 2011 @ 15:10:08 #135
94046 PM-girl
pi_99579296
Zeg, weet iemand hier waarvoor het beugeltje dient dat aan de reisdop van de Bibi fopspenen zit?? Ik vraag het me al dagen af :')
*
pi_99579365
Volgens mij is dat om het mooi in het doosje te houden, dat ie niet zo heen en weer schuift. Ik haalde hem er steeds gelijk vanaf.
*poef* nu is het weg
pi_99579446
Kun je ze daarmee niet leuk ophangen oid?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 17 juli 2011 @ 15:16:36 #138
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_99579492
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:50 schreef Stiemie het volgende:

Wat een ongelooflijk goede stunt! :D
  zondag 17 juli 2011 @ 15:17:20 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_99579516
Asyniur, heel veel sterkte. :*
  zondag 17 juli 2011 @ 15:36:20 #140
94046 PM-girl
pi_99580017
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Kun je ze daarmee niet leuk ophangen oid?
Waaraan, je broekriem? ;)
Het beugeltje is nl niet helemaal open, zelfs ophangen lukt dus niet!

Voor in het doosje, zou kunnen ja, al is dat een dure oplossing! :D
*
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2011 @ 16:29:56 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_99581818
quote:

:D
pi_99583800
geweldig, die zeeman stunt ^O^
pi_99583825
quote:

whehe! wat gaaf!
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2011 @ 18:00:24 #144
37843 lady-wrb
kortaf
pi_99584618
asyniur, wat verdrietig ;( sterkte met het verlies van je hond.

lily gefeliciteerd met je toegangsbewijs voor het 40+ forum *O*

welkom terug vanuit vakantieland bbq, had je niet wat zon in je koffers mee terug kunnen nemen?

verdorie zeg, met al die regen loopt mijn zwembad gewoon bijna over :o

o en ik heb vandaag een kopstoop gehad op mijn werk, dat is me nou nog nooit overkomen.
nou ja, voor alles is een eerste keer :')
  zondag 17 juli 2011 @ 18:02:41 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99584683
Ik heb laatst nog kleren voor mezelf gekocht bij de zeeman.

Asy, sterkte :*
  zondag 17 juli 2011 @ 19:05:28 #146
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_99586477
Het is misschien een beetje onduidelijk, maar kijk nou O+

We hebben een bankje in de tuin staan en daar heb ik een hoes overheen gelegd tegen de regen..
Nu hebben ze zich in die hoes genesteld .. :)
  zondag 17 juli 2011 @ 19:09:30 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99586584
oooh, wat lief! O+
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2011 @ 20:29:48 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_99588947
Oh! Wat leuk! Verboden om de hoes van het bankje te halen dus O+

Ook al heb ik laatst per ongeluk een muizenfamilie verjaagd uit de bank toen ik er met mn dikke kont op plofte!
  zondag 17 juli 2011 @ 20:34:46 #149
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_99589225
Rijstelief is bijna jarig en ik hoop stiekem dat het de hele dag regent :P
Want ik zou het zielig vinden, als het wordt verjaagd!

De bobbel die je rechtsboven ziet, daar zitten ze trouwens..
Je ziet het ook de hele tijd op en neer hobbelen .. O+
pi_99593570
Egels kunnen best flink lawaai maken 's nachts, toch?

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef lady-wrb het volgende:
lily gefeliciteerd met je toegangsbewijs voor het 40+ forum *O*
oh...ff neuzen daar

en, een kopstoot?
pi_99593603
Vanmiddag bij Harry Potter laatste deel geweest. Was leuk!
  zondag 17 juli 2011 @ 21:57:55 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99593806
Oh, Lily, gefeliciteerd! *O* En :o Ik was gisteren ook in Volendam.. Had ik je nou gewoon in het echie kunnen zien? En oehoe, die ga ik woensdag zien!

Asy :* :* Wat enorm verdrietig meis..

En die egeltjes O+

Oow, en zo zielig, ik moet er nog de hele tijd aan denken.. Ik reed gisteren op de snelweg terug van volendam, nam een afslag en terwijl ik op de uitvoegstrook reed stond er op de vluchtstrook een eendje naar de weg te kijken.. Dus ik begon al te roepen "Nee! Niet oversteken!!"maar ze stond er echt roerloos.. En toen ik dichterbij kwam zag ik het hoor, ze stond daar naar haar platgereden mannetje te kijken! Oh boehoe, ik zat helemaal te huilen in de auto gewoon, het was zo zielig! :'(
3!
  zondag 17 juli 2011 @ 22:00:06 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99593954
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef lily het volgende:

[..]

oh...ff neuzen daar

en, een kopstoot?
Zal ik je komen bijstaan? ik ben dan wel niet 40, maar wél ongeveertig. :P
pi_99594047
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Zal ik je komen bijstaan? ik ben dan wel niet 40, maar wél ongeveertig. :P
graag! (ik kan meteen een nieuw topic openen geloof ik ;( ;( )

Inca, we waren er van maandag tot vrijdag. Vrijdag hebben we de dag (mijn verjaardag) in Amsterdam doorgebracht.

Wat zielig van die eenden. Ik heb dat inderdaad ook wel eens gezien zo...bah
  zondag 17 juli 2011 @ 22:02:35 #155
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_99594129
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef lily het volgende:
Dat heb ik ook wel eens gehoord ja.. :)
We slapen nu tijdelijk aan de voorkant, en dit is aan de achterkant..

Incantrix :'(
  zondag 17 juli 2011 @ 22:07:34 #156
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99594438
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef lily het volgende:

[..]

graag! (ik kan meteen een nieuw topic openen geloof ik ;( ;( )

Inca, we waren er van maandag tot vrijdag. Vrijdag hebben we de dag (mijn verjaardag) in Amsterdam doorgebracht.

Wat zielig van die eenden. Ik heb dat inderdaad ook wel eens gezien zo...bah
Ahzo, leuk joh! *O*

En ja, echt, het was zó zielig gewoon.. Tegen de tijd dat ik het zag reed ik zelf ook nog eens over hem heen, toen was er écht niks meer over van het arme beest.. *ril*
3!
pi_99594462
Ach icantrix.. dat is sneu. Ik zou dat ook zo kunnen roepen denk ik.

Hier bij de flat staan 4 politieauto's en een paar busjes. CSI in nederland. Wat ik op internet kan vinden is er een vrouw in de flat om het leven gebracht. Heel bizar. Ik weet wie ze was, stond wel eens bij dr in de lift. Het schijnt dat de buren gebeld hebben om stankoverlast. Jakkes..
*poef* nu is het weg
  zondag 17 juli 2011 @ 22:17:47 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99594987
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ahzo, leuk joh! *O*

En ja, echt, het was zó zielig gewoon.. Tegen de tijd dat ik het zag reed ik zelf ook nog eens over hem heen, toen was er écht niks meer over van het arme beest.. *ril*
Hè bah! arme eend. :'( gelukkig kon ie niet doder dan dood. Dat scheelt dan weer....
  zondag 17 juli 2011 @ 22:41:36 #159
37150 livelink
pi_99596224
Als tegenwicht tegen het arme eendje-verhaal. Ik stond vorige week bij de bushalte en toen stak een moedereend met 10 (!) kuikentjes de weg over. Alle auto's stopten keurig op tijd en veilig bij de bushalte aangekomen sprong moedereend mooi op de stoep. Alleen was die stoeprand veel te hoog voor de kuikens. Ze probeerden het wel, maar kwamen met geen mogelijkheid op de stoep. Een hoop paniek bij moeder en kuikens. Dus hebben we met alle wachtenden bij de bushalte de kuikentjes een kontje gegeven. Stom he, maar ik was er gewoon emotioneel van. Dat iedereen zo eendrachtig samen was aan het werken om moeder en kuikens veilig aan de overkant te krijgen.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:47:15 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99596541
O+ mooi verhaal, livelink!

en incantrix, da's inderdaad wel erg triestig... ;(

leuke verrassing, rijstebuiltje! ^O^
in de haak.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:47:49 #161
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99596574
oh kaatjejannie, ik lees nu pas jouw bericht. wat vreselijk!
in de haak.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:55:20 #162
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99597074
ik moest ook even terugkijken, maar Jeetje KJ :o wat éng! Wat naar! bah... :{
pi_99597391
Het is echt heel bizar. Het lijkt wel csi. Mannen in witte pakken, haar hondje wat meegenomen werd door de dierenambulance en er staat nu een auto van een forensisch arts.
Zei ik net vanmiddag tegen mijn ouders dat het zo rustig was de laatste tijd. (er gebeurt hier in de wijk nogal vaak wat)
*poef* nu is het weg
  zondag 17 juli 2011 @ 23:03:41 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99597561
Bijzonder dat iemand dagen (denk ik dan, vanwege de stank ) dood in een flat ligt, en niemand uit de flat het weet, en dat tegelijkertijd door even te zoeken op internet direct weet wat er gaande is...
Maargoed, dat maakt het niet minder erg, zeker als het een misdrijf betreft. Lijkt me best creepy.
  zondag 17 juli 2011 @ 23:05:08 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99597663
Ik druk me wat ongeluk uit, maar hoe groot kan het contrast zijn; het is gewoon pure verbazing.. Gen veroordeling ofzo
  zondag 17 juli 2011 @ 23:08:08 #166
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99597841
we leven in een gekke wereld, amaranta..
in de haak.
pi_99597960
Soms zie je mensen even niet, maar aangezien het best een grote flat is (200 woningen) kan dat best wel eens gebeuren. N en ik hadden het er net over. Ik geloof dat ik haar een week wat terug nog zag. Maar ik weet niet eens wie er hier allemaal wonen. Het gaat zo snel. Elke maand is er wel iemand aan het verhuizen. Wie er naast me wonen weet ik dan weer wel.
(ik woon op de 4e, en zij op de 10e)
*poef* nu is het weg
  zondag 17 juli 2011 @ 23:14:05 #168
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99598221
ik vind 't niet gek dat je zoiets niet meteen opmerkt hoor kaatjejannie, zo bedoelde ik het ook niet. maar ik snapte wel wat amaranta bedoelde met dat contrast, dat alles wel onmiddellijk op internet staat tegenwoordig.
in de haak.
pi_99598319
die tegenstelling is idd wel raar ja. en toch zou ik het denk ik niet waarderen als ik eens 2 daagjes lekker thuis wil kneuteren en iemand staat dan aan de deur om te vragen of alles wel goed gaat.
  zondag 17 juli 2011 @ 23:16:16 #170
190853 RockabeIIa
pi_99598362
Asyniur :*

Ik vind het niet echt heel erg gek. Sommige mensen op sommige plekken boeit het allemaal geen reet meer, de huizen zijn veel beter geisoleerd, je hoeft je deur niet meer uit om boodschappen te doen als je dat niet wilt... Die combi maakt dat zulke dingen kunnen gebeuren en mensen niet gemist worden, zelfs weken of maanden komt nu en dan voor.
  zondag 17 juli 2011 @ 23:20:07 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99598618
ik zou me niet aangesproken voelen KJ. Soms is het gewoon niet mogelijk om iedereen in de gaten te houden. ik denk dat ik mijn overbuurman ook pas laat zou missen, ik zie die man nooit. en maak heus wel eens een praatje, en woon in een klein dorpje.

en gister was er vast niks te vinden over wat er gebeurd is. Dat is ook pas gekomen nadat ze gevonden is.

ik heb dan gelijk lugubere gedachten ook hè, over de hond enzo. :X
pi_99598887
honden doen dat niet buuv, katten daarentegen :X :Y)
  zondag 17 juli 2011 @ 23:26:21 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99599041
ik hoor anders best van die verhalen dat de hond zich in leven hield met zijn baasje zeg maar. als het ff een paar weekjes duurt.

ja sorry. Verknipt brein. ;(
pi_99599185
t is maar een klein hondje hoor...

[ Bericht 81% gewijzigd door kaatjejannie op 18-07-2011 08:45:01 ]
*poef* nu is het weg
  zondag 17 juli 2011 @ 23:30:20 #175
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99599305
ja, maar West Highland Whites hebben ook gewoon honger hoor....

Had ik al gezegd dat ik een verknipt brein heb. :')
  zondag 17 juli 2011 @ 23:32:09 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99599421
Zoals ik al zei was het niet veroordelend. Maar ja, ik spreek mijn buurman ook nooit, dus die zou ook maandenlang dood in zn huis kunnen liggen. Mag ik hopen dat zn vrouw het wel merkt...
Overigens ben ik dan wel zo'n ramptoerist die meteen buiten staat (samen met mn andere buuf) en het dus niet via intenet hoef te vernemen ( en het dan zelf op internet plaatst)

Overigens volg ik nu de buurtbrigadier op twitter, die man twittert werkelijk alles, dus zo ben je ook snel op de hoogte
pi_99599532
quote:
6s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, maar West Highland Whites hebben ook gewoon honger hoor....

Had ik al gezegd dat ik een verknipt brein heb. :')
Ja maar deze heet Paulineke, die kan niemand kwaad doen..
*poef* nu is het weg
  zondag 17 juli 2011 @ 23:34:43 #178
190853 RockabeIIa
pi_99599582
Mijn hond zou zich eerst los laten gaan op alles wat ruft.. helaasch :'( Dat doet ze nou eenmaal...

duurt ook niet lang meer trouwens, die twitterende wijkagenten (schat ik zo...)
  zondag 17 juli 2011 @ 23:36:09 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99599679
ah, dat scheelt ja. Wat heeft jullie flat een grappige naam :D

James Overlast noem ik die man altijd. ;)
  zondag 17 juli 2011 @ 23:36:20 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99599692
Even heel iets anders hoor... Maar ik werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik was ontvoerd door buitenaardse wezens en dat hun schip in mijn bed was gecrashed ofzo... (het was heeeeeel klein)
Volgens mij droomde ik, en nu lig ik dus in bed zo van hmmmm en nu??
  zondag 17 juli 2011 @ 23:37:32 #181
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99599776
minder drinken/blowen?
  zondag 17 juli 2011 @ 23:38:35 #182
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99599845
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
minder drinken/blowen?
meer juist
  zondag 17 juli 2011 @ 23:41:13 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99600027
oh.
  zondag 17 juli 2011 @ 23:43:44 #184
190853 RockabeIIa
pi_99600200
ik zou er een filmscript van maken als ik jou was. Het klinkt spannend!
  zondag 17 juli 2011 @ 23:45:26 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99600298
Goed plan, laat ik dat eens aan de binnenkant van mn ogen gaan bekijken.. :P
  zondag 17 juli 2011 @ 23:46:40 #186
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99600378
en vergeet niet een flinke borrel te nemen ook. ^O^
  zondag 17 juli 2011 @ 23:52:22 #187
640 snoopy
peanuts
pi_99600706
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef amaranta het volgende:
Even heel iets anders hoor... Maar ik werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik was ontvoerd door buitenaardse wezens en dat hun schip in mijn bed was gecrashed ofzo... (het was heeeeeel klein)
Volgens mij droomde ik, en nu lig ik dus in bed zo van hmmmm en nu??
Maar eh, voor de rest gaat alles goed?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 18 juli 2011 @ 00:37:51 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99603012
ik heb heel vaak dat ik zodra ik m'n kussen raak weer m'n droom van de vorige nacht terug in vlieg / me er weer heel levendig flarden van herinner, terwijl ik overdag dan geen moment aan die dromen gedacht heb. heel grappig, zo'n contextgebonden geheugen. ;)
komt dat iemand van hier bekend voor? G doet altijd alsof ik van een andere planeet kom als ik daarover vertel, terwijl ik altijd dacht dat dat heel normaal was.

ik merk nu ik erover schrijf dat ik érg moe ben. :O welterusten dus! 8-)

oh en lily, gefeliciteerd nog!

[ Bericht 5% gewijzigd door trui op 18-07-2011 00:43:13 ]
in de haak.
  maandag 18 juli 2011 @ 02:02:26 #189
94046 PM-girl
pi_99605924
Haha Amaranta, ik moet denken aan het boek 'Ik kom je opeten' van Tony Ross. Daarin komt een gruwelijk monster naar de aarde, om een kind op te eten, maar dan blijkt het monster superklein.
*
pi_99606869
Hoi, wij zijn weer thuis... Wat is het hier koud!! :'(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2011 @ 07:13:52 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_99608333
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 07:13 schreef lady-wrb het volgende:
egels smekken enorm als ze eten :Y)
Logisch als je slakken eet :9
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2011 @ 07:20:27 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_99608369
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 07:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Logisch als je slakken eet :9
ik was m kattenvoer uit blik aan het voeren. dat smekte ook best :Y
  maandag 18 juli 2011 @ 08:24:13 #194
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_99608776
Vanavond naar take that in de Arena!
Onverwachts een kaartje gekregen,hhahaha,heb nu al voorpret!

welkom terug van vakante, vicky! Lekker gehad?

En dat verhaal over de buurvrouw,das schrikken,lijkt me.
Ik ken hier ook niet alle buren,de meeste met kinderen wel.
Mijn buurvrouw is 3 weken geleden aan kanker overleden ( jonge moeder ). Van het weekend vroeg een oudere buurvrouw naar haar en zij had nog geen idee van haar dood enzo. Wonen 200 meter bij elkaar vandaan..
  maandag 18 juli 2011 @ 08:49:41 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99609101
Zo, ik ben de nacht veilig dorgekomen :D
  maandag 18 juli 2011 @ 08:52:42 #196
37150 livelink
pi_99609141
Ja, dat weet je niet zeker natuurlijk, Amaranta. Die aliens zijn heel goed in het verbergen van hun sporen. Wacht maar eens af wat er onder hypnose allemaal naar boven zal komen.

Trui, ik herken het niet. Vroeger probeerde ik wel eens leuke dromen vast te houden om dan de volgende nacht weer verder te gaan, maar het is me nooit echt gelukt.

Welkom terug, Vicky. In welk zonovergoten land zat jij dan?
pi_99609163
Dat is wel schrikken, als er opeens zoveel man in witte pakken bij de buurvrouw voor de deur staan.
Hier 3 weduwes in de straat, in een straat met de 5 huizen. Over 2 maak ik me geen zorgen, die krijgen genoeg visite. Maar mijn directe buurvrouw krijgt weinig bezoek (wel wekelijks thuiszorg, en nu een klusbedrijf), en komt ook weinig eruit. Die zou best een paar dagen kunnen liggen voordat we het merken. Gelukkig gaat het nog steeds goed..
pi_99609183
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 08:52 schreef livelink het volgende:

Welkom terug, Vicky. In welk zonovergoten land zat jij dan?
O+ Gran Canaria O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_99609316
Mien oma lag een dag of 6 dood voor ze werd gevonden. En ze had 4 katten.
Wel logisch dat mensen kokhalzend naar buiten kwamen :X

Goeiemorgen trouwens :P
Weebee Vicky :*
pi_99609326
ieuw, Barbie

Gran Canaria, Vicky...lekkerr
  maandag 18 juli 2011 @ 09:12:41 #201
114177 Diaan73
pi_99609453
lily nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Had ik nog niet gedaan volgens mij :@

Amaranta die droom van je!! _O-

Goedemorgen!

Nog een weekje lees: 3 dagen werken en dan 3 weken vakantie *O*
Make love, not war ☮
pi_99609495
dank dank

lekker heh, ik heb er dan alweer twee weken opzitten ;(
  maandag 18 juli 2011 @ 09:15:08 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99609499
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
lily nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Had ik nog niet gedaan volgens mij :@

Amaranta die droom van je!! _O-

Goedemorgen!

Nog een weekje lees: 3 dagen werken en dan 3 weken vakantie *O*
Zo, het hulpje van de loodgieter had de leiding gemaakt.
Komt de loodgieter net tjekken, is alles fout!!!!
Dus....
pi_99609505
Heerlijk Diaan. Ik moet helaas nog 4,5 week. Aangezien de gastouder dan ook vakantie heeft, hebben wij ook laat vakantie dit jaar.
*poef* nu is het weg
  maandag 18 juli 2011 @ 09:24:41 #205
37150 livelink
pi_99609695
Ik heb de 1e twee weken van augustus vrij, maar we mogen Job alleen maar één lang weekend meenemen. Dus nu zit ik te zoeken naar de ideale bestemming voor een lang weekend weg.

Is nog niet zo makkelijk.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:25:59 #206
114177 Diaan73
pi_99609727
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Heerlijk Diaan. Ik moet helaas nog 4,5 week. Aangezien de gastouder dan ook vakantie heeft, hebben wij ook laat vakantie dit jaar.
Jullie zijn afhankelijk van wanneer de gastouder vakantie heeft? Dan vind ik kdv wel ideaal.. gaat hele jaar gewoon door. Wij zijn zelf altijd gebonden aan de bouwvakvakantie.
Make love, not war ☮
pi_99609778
even 2 fototjes van het paradijs

uitzicht van ons balkon

uitzicht bij het zwembad op Playa del Ingles en Maspalomas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_99609789
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jullie zijn afhankelijk van wanneer de gastouder vakantie heeft? Dan vind ik kdv wel ideaal.. gaat hele jaar gewoon door. Wij zijn zelf altijd gebonden aan de bouwvakvakantie.
We kunnen wel zelf weten wanneer we vakantie nemen, maar in de weken dat de go vakantie heeft hebben we geen opvang. Dus nemen we dan zelf ook maar vakantie. Ik had misschien ook liever een kdv gehad, maar wij werken beide onregelmatig dus is een kdv hier geen optie. Gelukkig heeft Sofie het enorm naar haar zin bij de go.
*poef* nu is het weg
  maandag 18 juli 2011 @ 09:36:18 #209
114177 Diaan73
pi_99609942
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

We kunnen wel zelf weten wanneer we vakantie nemen, maar in de weken dat de go vakantie heeft hebben we geen opvang. Dus nemen we dan zelf ook maar vakantie. Ik had misschien ook liever een kdv gehad, maar wij werken beide onregelmatig dus is een kdv hier geen optie. Gelukkig heeft Sofie het enorm naar haar zin bij de go.
Okay... ik snap het. Ons kdv heeft trouwens wel flexibele opvang.

Vicky, die uitzichten O+
Make love, not war ☮
pi_99609965
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay... ik snap het. Ons kdv heeft trouwens wel flexibele opvang.

Vicky, die uitzichten O+
Hier op zich ook wel, maar niet zo flexibel als wij graag willen. (de ene week 3 uur, en de andere 25).

Wat een gaaf uitzicht Vicky. *jaloers is*
*poef* nu is het weg
pi_99609993
Ik wil ook naar Gran Canaria O+

quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:24 schreef livelink het volgende:
Ik heb de 1e twee weken van augustus vrij, maar we mogen Job alleen maar één lang weekend meenemen. Dus nu zit ik te zoeken naar de ideale bestemming voor een lang weekend weg.

dat is zeker niet makkelijk, 1 lang weekend maar... misschien nog iets in Zeeland?
  maandag 18 juli 2011 @ 09:42:20 #212
114177 Diaan73
pi_99610068
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:24 schreef livelink het volgende:

ow dat is idd lastig. Een Centerparcs park? Ik vind dat eigenlijk wel één van de leukste parken in NL.

@KJ, okay dat is wel een bijzondere constructie! :D
Make love, not war ☮
  maandag 18 juli 2011 @ 09:55:13 #213
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_99610312
Livelink, ik vond het Roompotpark Kijkduin ideaal. Je zit aan zee, vlakbij Duinrell en 't Omniversum en Scheveningen. (En vlakbij TF natuurlijk. O+ )
  maandag 18 juli 2011 @ 10:07:06 #214
37150 livelink
pi_99610557
Goede ideeen hier. Het zal inderdaad een park worden. Aan zee met uitwijkmogelijkheden lijkt inderdaad wel een goede gok.
  maandag 18 juli 2011 @ 10:07:36 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99610563
Oeh, daar moeten wij ook maar eens heen. Misschien een leuke om last minute naartoe te gaan in de herfstvakantie.

Jeej voor de museumjaarkaart. :P
  maandag 18 juli 2011 @ 10:08:25 #216
37150 livelink
pi_99610591
Museumjaarkaart hebben wij ook.
pi_99610608
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Livelink, ik vond het Roompotpark Kijkduin ideaal. Je zit aan zee, vlakbij Duinrell en 't Omniversum en Scheveningen. (En vlakbij TF natuurlijk. O+ )
Jaaaaaaa! Ik ben voor *O*
pi_99610617
Ik wil ook vlakbij TF zijn, uiteraard :P
pi_99610658
Kijkduin (Roompot) zijn we ook wel eens geweest ja. Niet het mooiste park maar uitstekende ligging.
  maandag 18 juli 2011 @ 10:19:33 #220
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99610853
Moggel.

Iemand nog een kortingscode voor de H&M toevallig?
Ylana
  maandag 18 juli 2011 @ 10:30:40 #221
37150 livelink
pi_99611167
Vlakbij TF is natuurlijk ook een enorme pré ja. Ik begrijp wel waarom je daar zo enthousiast van werd, hoor BarbieQ :D
pi_99611510
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:19 schreef Saffier het volgende:
Moggel.

Iemand nog een kortingscode voor de H&M toevallig?
kijk hier eens
  maandag 18 juli 2011 @ 10:45:34 #223
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99611554
Arrgggggggggg }:| Ik heb net voor de 1e keer online besteld bij de H&M, en had 2 kortingscodes gevonden om in te vullen... Is de bestelling voltooid zonder de code! Hoe krijg ik dat nog veranderd? Weet iemand dat?

Dankje Lily, daar had ik ze net gevonden idd :Y
Ylana
  maandag 18 juli 2011 @ 10:52:15 #224
37150 livelink
pi_99611757
Bellen met H&M, Saffier?
pi_99611788
bestelling annuleren en opnieuw doen (heeft wel een risico dat de items ineens uitverkocht zijn)
  maandag 18 juli 2011 @ 11:03:00 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99612062
Ja goed, van de bestelling van gisteravond (10 items) was gewoon NIETS meer over, dus ik heb net een nieuwe bestelling gedaan en tijdensdeze bestelling waren er ook alweer dingen uitverkocht. Dat vind ik niet zo'n probleem meer.
En iets toevoegen aan mijn bestelling? Helpt dat?
Ylana
pi_99612184
Dat zou ook nog kunnen. Gewoon proberen.
H&M en kortingcodes kunnen wel eens grillig zijn ;)
  maandag 18 juli 2011 @ 11:19:22 #228
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99612526
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:45 schreef Saffier het volgende:
Arrgggggggggg }:| Ik heb net voor de 1e keer online besteld bij de H&M, en had 2 kortingscodes gevonden om in te vullen... Is de bestelling voltooid zonder de code! Hoe krijg ik dat nog veranderd? Weet iemand dat?

Dankje Lily, daar had ik ze net gevonden idd :Y
saffier, ik heb er wel eens achteraan gebeld en dan passsen ze de korting alsnog toe, heel netjes.
in de haak.
  maandag 18 juli 2011 @ 11:21:14 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99612587
Ik krijg ook niets toegevoegd aan mijn huidige bestelling, kan wel dingen verwijderen..... Echt ik ben hier zó vreselijk onhandig in he :@
Ik ga wel bellen idd trui...
Tikkie duur dat bellen, ik heb een mailtje gestuurd :)
Ylana
  maandag 18 juli 2011 @ 12:14:27 #230
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_99614225
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:10 schreef lily het volgende:
Kijkduin (Roompot) zijn we ook wel eens geweest ja. Niet het mooiste park maar uitstekende ligging.
Precies, de kracht van dat park zit 'm in de ligging. :Y
  maandag 18 juli 2011 @ 12:14:39 #231
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_99614230
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:09 schreef BarbieQ het volgende:
_O-
pi_99620187
Weet iemand toevallig hoe lang je koekjesdeeg kunt bewaren? Kim wil voor de juffen als afscheid koekjes bakken. Dan zou het morgen thuis moeten en woensdagmiddag bij mijn zusje.
pi_99621077
Gewoon in de koelkast kun je dat prima een dag bewaren, en koekjes zelf bakken en in een lucht dichte trommel is natuurlijk veel handiger ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_99623180
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:09 schreef BarbieQ het volgende:
_O-

Wel gek dat er mensen echt naar kijkduinpark gaan :P
(wij roepen dat altijd als grapje :') mja wonen er natuurlijk ook een half uur ofzo vandaan)
  maandag 18 juli 2011 @ 16:49:00 #235
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99624818
kent iemand van hier nog een leuke site om last minute er toch nog even tussenuit te gaan ;) en niet al te prijzig :P
zou om eind juli begin aug zijn.
pi_99625233
www.vakantieveilingen.nl

Twee weken geleden weekend weg voor 37 euro exl toeslagen van het park zelf dan.
  maandag 18 juli 2011 @ 17:29:33 #237
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_99626471
Ik wou even iets met jullie delen. De meesten die hier lezen weten vast wel van Sanne-Mei, die vorig jaar juni overleed. Haar ouders hebben maanden geleden een aanvraag gedaan om een tulp naar haar te vernoemen. Normaal gesproken is dat iets voor Vips, anders kost dat heel veel geld, meer dan duizend euro. Ze hebben toen een brief geschreven en daarin verteld dat zij hún Vip was. Ze kregen bericht terug, dat ze gratis een tulp mochten uitzoeken die dan haar naam zou krijgen. Een prachtig gebaar! En sinds gisteren is de tulp te koop. O+ Ik heb gelijk wat bollen besteld. Als je wilt weten hoe de Sanne-Mei tulp eruit ziet, kun je hier klikken.
pi_99626607
wat ontzettend speciaal, spuuglokje

heel mooi!
  maandag 18 juli 2011 @ 17:59:54 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99627552
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wou even iets met jullie delen. De meesten die hier lezen weten vast wel van Sanne-Mei, die vorig jaar juni overleed. Haar ouders hebben maanden geleden een aanvraag gedaan om een tulp naar haar te vernoemen. Normaal gesproken is dat iets voor Vips, anders kost dat heel veel geld, meer dan duizend euro. Ze hebben toen een brief geschreven en daarin verteld dat zij hún Vip was. Ze kregen bericht terug, dat ze gratis een tulp mochten uitzoeken die dan haar naam zou krijgen. Een prachtig gebaar! En sinds gisteren is de tulp te koop. O+ Ik heb gelijk wat bollen besteld. Als je wilt weten hoe de Sanne-Mei tulp eruit ziet, kun je hier klikken.
De tranen staan in mijn ogen. Wat een prachtig verhaal.
  maandag 18 juli 2011 @ 18:02:43 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99627665
Wat ontzettend mooi Spuug!
De tulp zelf vind ik heel mooi, fijntjes O+
Ylana
  maandag 18 juli 2011 @ 18:28:06 #241
37150 livelink
pi_99628570
Ik vind Sanne-Mei ook nog eens een hele mooie naam voor een tulp. En de naam misstaat de desbetreffende tulp niet. Wat een lief, mooi en ontroerend gebaar O+
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2011 @ 18:34:45 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_99628817
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Een tulp met een randje,letterlijk en figuurlijk O+ mooi!
pi_99629114
Wat een ontzettend mooi gebaar zeg. Sanne Mei klinkt best heel goed voor een tulp
pi_99629480
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:06 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

_O-

Wel gek dat er mensen echt naar kijkduinpark gaan :P
(wij roepen dat altijd als grapje :') mja wonen er natuurlijk ook een half uur ofzo vandaan)
Whehe dat zeggen we ook altijd voor de grap :D

Spuug wat een mooi gebaar! En wat een schitterende tulp O+
  maandag 18 juli 2011 @ 19:16:04 #245
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_99630429
Wat een mooi verhaal, spuuglokje.
Soms is de wereld zo verrot nog niet. O+
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 18 juli 2011 @ 19:17:11 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_99630492
Spuug wat prachtig! Een mooie naam voor een tulp, en dat randje is wel erg symbolisch. Heel, heel fijn!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_99630886
wat mooi spuug O+
  maandag 18 juli 2011 @ 19:33:41 #248
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99631424
Heel mooi en bijzonder Spuug O+
  maandag 18 juli 2011 @ 19:44:29 #249
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_99631977
Wat een lieve reacties van jullie. O+
  Jubileum moderator maandag 18 juli 2011 @ 20:00:47 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_99632781
Spuug wat prachtig, en wat een prachtige tulp!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2011 @ 20:06:47 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_99633042
wat een mooie tulp O+
is die alleen daar te koop of is dat iets landelijks?
  maandag 18 juli 2011 @ 20:06:49 #252
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99633043
Spuuglokje O+ Wat een mooi verhaal..
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2011 @ 20:08:14 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_99633102
luca moest vanmiddag naar zijn behandelaar in z'dam door dat rotweer.
ik bracht hem (hij zat bij mij achterop)
op de terugweg kregen we in de stromende regen een lekke band
we waren doorweekt -O-
pi_99633472
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:52 schreef BarbieQ het volgende:

[..]

Whehe dat zeggen we ook altijd voor de grap :D

Spuug wat een mooi gebaar! En wat een schitterende tulp O+
zijn we niet orgineel ;(
;)

Mooi Spuug! Heel bijzonder O+
  maandag 18 juli 2011 @ 20:47:55 #255
94046 PM-girl
pi_99635145
Spuuglokje, heel mooi! En wat gaaf dat er zo belangeloos aan meegewerkt is!
*
  maandag 18 juli 2011 @ 20:51:33 #256
114177 Diaan73
pi_99635366
Spuuglokje wat mooi zeg O+
Make love, not war ☮
  maandag 18 juli 2011 @ 20:53:19 #257
94046 PM-girl
pi_99635462
Ik was vanmiddag voor de eerste afspraak op het CB. Er was een invalarts, dus ik was wat op mijn hoede, maar het was hilarisch! :D
Een hele ervaren arts (Google vertelde later dat ze een énorme staat van dienst heeft :o ), ze was heel kritisch maar op een humoristische wijze.
"Je bent zeker ook weer een moeder die op verzoek voedt?" Het staat er zo heel flauw gezegd, maar het was op een manier die goed aankwam, ze benoemde haar eigen houding ook als streng, we besloten al snel dat we elkaar toch niet overtuigd kregen. En ze schreef daarna heel lief in het boekje, buiten de gewone invuloefeningen om, dat het een puntgaaf mannetje is! O+
Met een eerste kind word je denk ik wat onzeker van haar manier van doen, maar nu vond ik het wel een verademing na alle protocol-gesprekjes daar.
*
  maandag 18 juli 2011 @ 21:01:14 #258
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99635911
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef lady-wrb het volgende:
luca moest vanmiddag naar zijn behandelaar in z'dam door dat rotweer.
ik bracht hem (hij zat bij mij achterop)
op de terugweg kregen we in de stromende regen een lekke band
we waren doorweekt -O-
Nu niet verkouden gaan worden he
  maandag 18 juli 2011 @ 21:01:57 #259
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99635962
Oh Spuug wat een geweldig gebaar, en wat een prachttulp ook nog!
pi_99636009
Ik vind kabouter Klus zo ontzettend VIES he.
dat moest ik even kwijt
pi_99636224
Fijn PM, zo iemand heb je soms net even nodig :*
  maandag 18 juli 2011 @ 21:47:01 #262
37150 livelink
pi_99638482
Kabouter Klus en de rest van die kabouters heb ik verdrongen. Die tijd is geweest en komt nooit meer terug. Ik mag toch hopen dat ze tegen de tijd dat ik oma word, verdwenen zijn?

En ook de Teletubbies, Bumba en Samson en Gert zijn verleden tijd voor mij *O*

Alleen K3 en Dora en Diego blijven hardnekkig overeind bij ons thuis.
  maandag 18 juli 2011 @ 21:51:39 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99638752
die kabouters zijn toch zo erg nog niet?
  maandag 18 juli 2011 @ 21:52:33 #264
37150 livelink
pi_99638812
Ach, indertijd vond ik ze niet zo erg, maar als je er eenmaal uit bent dan is het niet meer om aan te kijken.
  maandag 18 juli 2011 @ 21:57:33 #265
190853 RockabeIIa
pi_99639137
haha dora is stom, en haar neefje ook. Ik was vandaag dus bij de V&D. En meneer de kleuter was mee en kon weer niet zijn tengels thuis houden dus er viel een blondding kapot op de grond. 'Alsjeblieft niks vertellen!', zei ie, mooi wel dus... Dus wij aan de kassa met dat kapotte ding en hij moest het eerlijk vertellen, krijgt ie verdorie een bal van Diego! :') Eerlijk zijn loont maar gatver... dat was ook weer niet nodig!
pi_99639336
-O-
  maandag 18 juli 2011 @ 22:06:35 #267
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_99639751
_O-
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 18 juli 2011 @ 22:15:27 #268
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99640325
jaja. Eerlijk duurt het langst. Dat blijkt. Gelukkig kan ie in de tuin voetballen *O*
  maandag 18 juli 2011 @ 22:47:55 #269
190853 RockabeIIa
pi_99642326
Gelukkig heb ik dat ding stiekem ergens neergelegd waar ie em de eerste tijd niet vindt.
  maandag 18 juli 2011 @ 22:48:21 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99642352
hahahaha
  maandag 18 juli 2011 @ 22:58:21 #271
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99642907
oh! zo raakt Diego nooit lek/over het hek/door de hond stukgebeten.
  maandag 18 juli 2011 @ 23:06:13 #272
94046 PM-girl
pi_99643391
Oi, Rocka! :D Daar sta je dan pedagogisch te wezen!
*
  maandag 18 juli 2011 @ 23:06:28 #273
190853 RockabeIIa
pi_99643403
Jazeker wel buuf, daarvoor hebben we Flip uiteraard, voor als ie zijn muilkorfje af heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 juli 2011 @ 23:23:05 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99644229
oi! wat een deugniet. was ie pas gevallen? echte jongensjongens jij hè. O+

ik hou erg van jongens. O+
  maandag 18 juli 2011 @ 23:23:49 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99644258
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:01 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Nu niet verkouden gaan worden he
Daar word je niet verkouden van. Ook niet van met zonder jas naar buiten, en ook niet van natte haren.... Ofzoiets
  maandag 18 juli 2011 @ 23:25:13 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99644326
Ik ga morgen dus naar Plopsaland dus
  maandag 18 juli 2011 @ 23:25:40 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99644353
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:

ik hou erg van jongens. O+
Ik ook
  maandag 18 juli 2011 @ 23:28:58 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99644496
op een strikt platonische vertederde manier hè, in mijn geval.

In elk ander geval gaat mijn voorkeur zeer uit naar mannen. 40ers liefst.
  maandag 18 juli 2011 @ 23:31:45 #279
190853 RockabeIIa
pi_99644629
hahaha!!!

Yep hij is goed op zijn smoelie gegaan.
Ik hou ook van kereltjes <3 Kleine mennekes, liefst onder 1,20m en <5
  maandag 18 juli 2011 @ 23:32:00 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99644648
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
op een strikt platonische vertederde manier hè, in mijn geval.

In elk ander geval gaat mijn voorkeur zeer uit naar mannen. 40ers liefst.
Ja ik bedoel jongens zoals mijn man. En zoals het hulpje van de loodgieter. Hallo wat een lekkere vent... Als ik vrijgezel zou zijn mocht hij mijn lood wel gieten....
  maandag 18 juli 2011 @ 23:36:24 #281
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99644855
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:31 schreef RockabeIIa het volgende:
hahaha!!!

Yep hij is goed op zijn smoelie gegaan.
Ik hou ook van kereltjes <3 Kleine mennekes, liefst onder 1,20m en <5
Groten zijn ook leuk, neem maar van mij aan. ik heb laatst slap van het lachen in het rek bij Ziengs gehangen toen ik aan het winkelen was met mijn grote meelbal ik hou erg van jongens. O+
pi_99645092
Groten zijn leuk ja! Mijn oudste ook, die heeft zo`n enorme flauwe humor! Kan half stikken van het lachen om iets heel droogs. Geniaal :D O+
  maandag 18 juli 2011 @ 23:45:47 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99645258
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ga morgen dus naar Plopsaland dus
indoor? Of de panne?
  maandag 18 juli 2011 @ 23:48:09 #284
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99645380
er was in onze schoenwinkel een uitermate vrouwelijke gay. Echt een schatje maar ja, hóóg Jack gehalte.

Zoonlief: oh, deze schoenen zijn echt beeeeldig voor je. hmmm, niet te lang in deze winkel blijven, ik raak onder invloed.

Zo onverwacht geobserveerd, en met humor geplaatst. ik was echt verbaasd en moest zó lachen. het was respectvol maar toch raak.
  maandag 18 juli 2011 @ 23:55:36 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99645712
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

indoor? Of de panne?
Hasselt, indoor dus
  maandag 18 juli 2011 @ 23:59:54 #286
190853 RockabeIIa
pi_99645990
ik heb een flip met groeipijn... lange nacht voor den boegh
houdoekes!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:00:12 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99646007
Veel plezier in elk geval.
Wij zijn in de panne geweest in september weer. En in coo.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:00:39 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99646033
S6 rocka
pi_99646068
Mag ik ff zeggen....WOW!!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_99646181
Ben je erbij Vicky? :o
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:04:17 #291
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99646200
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb een flip met groeipijn... lange nacht voor den boegh
houdoekes!
'paracetamolleke voor den Flip? mijn B2 krijgt ze wel altijd, anders is het inderdaad een lange nacht, dan is het met een half uurtje weer rustig slapen. en groeipijn is zo pijnlijk.

Sterkte
pi_99646233
Jaaaaa en het was zooo gaaf!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:04:54 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99646241
Oh! supertof Vicks.Ik was al jaloers hoor!
pi_99646260
Coollllll!!! ^O^
pi_99647519
hier komt dora er echt niet in, ze heeft t zelfs nog nooit gezien en ze weet niet wie dora is (altijd leuk met de boterhamworstdora van de slagermeneer, en hij maar kirren over zn doraworstje..elin ziet alleen eten.

ik heb blijkbaar een nijntjepet gekregen bij de V&D zat in mn tas en kan me niet herinneren dat ik m heb gejat
  † In Memoriam † dinsdag 19 juli 2011 @ 00:54:42 #296
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_99648100
Rocka, die Diego bal was gewoon een wraakactie! :D
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 19 juli 2011 @ 07:40:37 #297
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_99652340
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Vicky het volgende:
Mag ik ff zeggen....WOW!!

[ afbeelding ]
Ik was er ook!
Ik stond op het veld en het was geweldig!
Gave foto!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 07:49:35 #298
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99652389
Vicky wat een gave foto!!
pi_99652393
Spuuglokje wat mooi zeg. En die tulp is ook echt heel mooi!
*poef* nu is het weg
  dinsdag 19 juli 2011 @ 13:04:59 #300
94046 PM-girl
pi_99659461
Tsjonge, ben ik voorbereid op een hele dag hondenweer, schijnt de zon gewoon. Dat kán toch niet, tsss! :{
*
pi_99663317
Spuuglokje wat een bijzonder verhaal. O+
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')