Je hebt toch wel goed je handen gewassen he? Daar moet ik altijd aan denken bij duimzuigen, dat die duimen zo wit en geribbeld zijn, dat al het vuil onder de nagels is weggezogen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Avond!
Ik heb ook tot mn zestiende of zo geduimd. En net weer even geprobeerd nav dit topic. Smaakt nog best!
Ik mocht ook meedoen, zonder de enquete in te vullen en nadat ik gemeld had zwanger te zijn.. Ging toch wel mis ergens daar...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
Yes. Mijn Smirnoff Cocktails BuzzKit is onderweg.Ik ben benieuwd!
Smerig he? Hoewel ie dan het lekkerst was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef oeke het volgende:
[..]
Je hebt toch wel goed je handen gewassen he? Daar moet ik altijd aan denken bij duimzuigen, dat die duimen zo wit en geribbeld zijn, dat al het vuil onder de nagels is weggezogen.
BE, gefeliciteerd trouwens!
Oh en goedenavond!
Jups! En als ze heel zacht waren beet ik er eraf...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef simmu het volgende:
heej ssserpente: had jij ook van die eeltknobbels op je duimen?
oh jah! dat deed ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jups! En als ze heel zacht waren beet ik er eraf...
Mwah Ik zou het best nog kunnen denk ik, weet alleen niet of het dan nog lukt om recht te komen.. Alleen zou ik dat nagelbijten dan wel overslaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:22 schreef freecell het volgende:
Ik kan nog steeds makkelijk met mijn mond bij mijn teennagels, zo moeilijk is dat toch niet?
Maar afbijten doe ik dan weer niet
het is zeg maar minstens 2 op 1. dus 2 dagen bijkomen/ellende/huilen op 1 dagje oma. (dus dit zou een dag of 2 a 3 kosten) zo'n beetje bot gezegd. sangdrax maakte dat deze week voor het eerst mee en schrok eigenlijk wel een beetje. die dacht steeds dat ik overdreef, maar nu wassie eens thuis "the days after"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ow haakjes aan nagels echt verschrikkelijk inderdaad. Dan ga ik altijd maar vijlen en dan zo lang dat ze eigenlijk weer wat te kort zijn. Nagels bijten doe ik al hele lang niet meer. Wel nagelriempjes..
Simmu, lastige situatie zeg. Ik zou denk ik toch gewoon meegaan. Ik snap je man dus wel eigenlijk. Maar het is wel lastig te beoordelen... ik weet niet hoe ze zijn na het oppassen van je schoonmoeder. Maar als het een dagje vervelend zijn over is, is het misschien wel de moeite waard.
Wat lief is dat om te zien hè?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Books het volgende:
Freecell dat lukt ons ook nog met een 7 maanden zwangere buik. Wij zijn iets soepeler als de normale spierkrachtige mens zeg maar hahaha... Zo zat ik laatst bijna in spagaat iets uit de kast te vissen en mijn fam/kennissen/vriendinnen zijn er inmiddels aan gewend maar ik heb een nieuw schoonzusje en die keek lichtelijk wat vreemd op zeg maar. Mijn kleine zwagertje heeft een eerste dinnetje. Leuk meisje en dolgelukkig samen met hun 16 en 17e. Leuk om te zien. Hij was zes toen ik hem leerde kennen en nu heeft hij een vriendin.
my!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef freecell het volgende:
Even getest en ik kan er nog makkelijk bij als ik rechtop sta zelfs
Vandaar dat ik weet dat het met zeven maanden nog kon hahaha... Ik was bij de KG met zeven maanden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat lief is dat om te zien hè?
De dochters van mijn grote broer zijn ook al aan de man
Ik had de afspraak met de klinisch geneticus inderdaad toen ik 7,5 maanden zwanger was. Sta je daar te gymen...
'kunt u normaal als u niet zwanger bent, met de benen recht met twee handen plat de grond raken?'
*vouw*
Check
Goddank hebben wij ook een stok achter de schuifpui zodat je hem met geen mogelijkheid openkrijgt..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die stok zat er al tussen toen we het huis kochten (toen we de sleutel hadden wilden we de schuifpui opendoen en toen deed ie t niet. Dachten we dat het slot kapot wasgewoon een bezemsteel)
Ik zou nu idd niet fijn in mn huis hebben gezeten nee!
Ik vind t idee van inbreken wel eng ja. Helemaal ook met Floris nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Orea het volgende:
[..]
Goddank hebben wij ook een stok achter de schuifpui zodat je hem met geen mogelijkheid openkrijgt..
Maar pfff het lijkt mij echt heel eng (en ik ben echt heel erg niet bang aangelegd, alhoewel.. nu met kind wel iets meer)... gelukkig is het ze verder niet gelukt..
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:56 schreef RockabeIIa het volgende:
<Knips: snie handig dat op ze internets te plaatse>
ja preciesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo'n stok schrikt wel af, zodra er iets meer moeite voor gedaan moet worden dan taaien dieven vaak af.
Ook gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
congrats! Ik ben vandaag 10 jaar samen met mijn lief
Dat zei mijn gevoel ook, maar het is inmiddels opgelost. de sleutels liggen bij iemand die het al vaker heeft gedaan. Het ging mij meer om de manier waarop het gesteld werd. Ik kreeg wel een fijne vakantie gewenst, dus uiteindelijk viel het nog mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan zeg je toch dat het niet gaat Chaca? Of denk ik nou te simpel?
Mogge Kim!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:02 schreef Asyniur het volgende:
Kut. Morgen moet ik waarschijnlijk mijn hond laten inslapen...
Mijn moeder zou vragen wat ze m misdaan had. Denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef Ssserpente het volgende:
Vraag ik aan Nils om bloemen je kopen voor mn moeder dr verjaardag, neemt ie chrysanten mee!
Die kerel van de bloemenkraam vroeg nog voor wie ze waren. "Ooh, voor je schoonmoeder? Dan kan het wel. Mantel bij je vriendin hoef je er niet mee aan te komen."
oui! Ik was het mooie weer achternaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Barb!! ik was je kwijt!
was je op Ferkansie? hedde niet even gebeld ofzo. Tssssk!
Jessie kent BarbieQ toch helemaal niet?!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:24 schreef BarbieQ het volgende:
Bonsoir! Hebben jullie mij niet gemist?
Ik zag wel dat Jessie weer terug is, bezwangerd en alHoe is het met m`n schoondochter, Jessie?
Wat een ongelooflijk goede stunt!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:50 schreef Stiemie het volgende:
Oh mensen kijk nou eens wat geweldig!
http://www.telegraaf.nl/s/10212175
Zeeman undercover bij de amsterdam fashion week
Waaraan, je broekriem?quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:50 schreef Stiemie het volgende:
whehe! wat gaaf!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:50 schreef Stiemie het volgende:
oh...ff neuzen daarquote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef lady-wrb het volgende:
lily gefeliciteerd met je toegangsbewijs voor het 40+ forum
Zal ik je komen bijstaan? ik ben dan wel niet 40, maar wél ongeveertig.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef lily het volgende:
Egels kunnen best flink lawaai maken 's nachts, toch?
[..]
oh...ff neuzen daar
en, een kopstoot?
graag! (ik kan meteen een nieuw topic openen geloof ikquote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik je komen bijstaan? ik ben dan wel niet 40, maar wél ongeveertig.
Dat heb ik ook wel eens gehoord ja..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef lily het volgende:
Egels kunnen best flink lawaai maken 's nachts, toch?
Ahzo, leuk joh!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef lily het volgende:
[..]
graag! (ik kan meteen een nieuw topic openen geloof ik![]()
)
Inca, we waren er van maandag tot vrijdag. Vrijdag hebben we de dag (mijn verjaardag) in Amsterdam doorgebracht.
Wat zielig van die eenden. Ik heb dat inderdaad ook wel eens gezien zo...bah
Hè bah! arme eend.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ahzo, leuk joh!
En ja, echt, het was zó zielig gewoon.. Tegen de tijd dat ik het zag reed ik zelf ook nog eens over hem heen, toen was er écht niks meer over van het arme beest.. *ril*
Ja maar deze heet Paulineke, die kan niemand kwaad doen..quote:Op zondag 17 juli 2011 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, maar West Highland Whites hebben ook gewoon honger hoor....
Had ik al gezegd dat ik een verknipt brein heb.
Maar eh, voor de rest gaat alles goed?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef amaranta het volgende:
Even heel iets anders hoor... Maar ik werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik was ontvoerd door buitenaardse wezens en dat hun schip in mijn bed was gecrashed ofzo... (het was heeeeeel klein)
Volgens mij droomde ik, en nu lig ik dus in bed zo van hmmmm en nu??
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:52 schreef livelink het volgende:
Welkom terug, Vicky. In welk zonovergoten land zat jij dan?
Zo, het hulpje van de loodgieter had de leiding gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
lily nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Had ik nog niet gedaan volgens mij![]()
Amaranta die droom van je!!![]()
Goedemorgen!
Nog een weekje lees: 3 dagen werken en dan 3 weken vakantie
Jullie zijn afhankelijk van wanneer de gastouder vakantie heeft? Dan vind ik kdv wel ideaal.. gaat hele jaar gewoon door. Wij zijn zelf altijd gebonden aan de bouwvakvakantie.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Heerlijk Diaan. Ik moet helaas nog 4,5 week. Aangezien de gastouder dan ook vakantie heeft, hebben wij ook laat vakantie dit jaar.
We kunnen wel zelf weten wanneer we vakantie nemen, maar in de weken dat de go vakantie heeft hebben we geen opvang. Dus nemen we dan zelf ook maar vakantie. Ik had misschien ook liever een kdv gehad, maar wij werken beide onregelmatig dus is een kdv hier geen optie. Gelukkig heeft Sofie het enorm naar haar zin bij de go.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie zijn afhankelijk van wanneer de gastouder vakantie heeft? Dan vind ik kdv wel ideaal.. gaat hele jaar gewoon door. Wij zijn zelf altijd gebonden aan de bouwvakvakantie.
Okay... ik snap het. Ons kdv heeft trouwens wel flexibele opvang.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
We kunnen wel zelf weten wanneer we vakantie nemen, maar in de weken dat de go vakantie heeft hebben we geen opvang. Dus nemen we dan zelf ook maar vakantie. Ik had misschien ook liever een kdv gehad, maar wij werken beide onregelmatig dus is een kdv hier geen optie. Gelukkig heeft Sofie het enorm naar haar zin bij de go.
Hier op zich ook wel, maar niet zo flexibel als wij graag willen. (de ene week 3 uur, en de andere 25).quote:Op maandag 18 juli 2011 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik snap het. Ons kdv heeft trouwens wel flexibele opvang.
Vicky, die uitzichten
dat is zeker niet makkelijk, 1 lang weekend maar... misschien nog iets in Zeeland?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:24 schreef livelink het volgende:
Ik heb de 1e twee weken van augustus vrij, maar we mogen Job alleen maar één lang weekend meenemen. Dus nu zit ik te zoeken naar de ideale bestemming voor een lang weekend weg.
Is nog niet zo makkelijk.
ow dat is idd lastig. Een Centerparcs park? Ik vind dat eigenlijk wel één van de leukste parken in NL.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:24 schreef livelink het volgende:
Ik heb de 1e twee weken van augustus vrij, maar we mogen Job alleen maar één lang weekend meenemen. Dus nu zit ik te zoeken naar de ideale bestemming voor een lang weekend weg.
Is nog niet zo makkelijk.
Jaaaaaaa! Ik ben voorquote:Op maandag 18 juli 2011 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Livelink, ik vond het Roompotpark Kijkduin ideaal. Je zit aan zee, vlakbij Duinrell en 't Omniversum en Scheveningen. (En vlakbij TF natuurlijk.)
kijk hier eensquote:Op maandag 18 juli 2011 10:19 schreef Saffier het volgende:
Moggel.
Iemand nog een kortingscode voor de H&M toevallig?
saffier, ik heb er wel eens achteraan gebeld en dan passsen ze de korting alsnog toe, heel netjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:45 schreef Saffier het volgende:
ArrggggggggggIk heb net voor de 1e keer online besteld bij de H&M, en had 2 kortingscodes gevonden om in te vullen... Is de bestelling voltooid zonder de code! Hoe krijg ik dat nog veranderd? Weet iemand dat?
Dankje Lily, daar had ik ze net gevonden idd
Precies, de kracht van dat park zit 'm in de ligging.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:10 schreef lily het volgende:
Kijkduin (Roompot) zijn we ook wel eens geweest ja. Niet het mooiste park maar uitstekende ligging.
quote:
De tranen staan in mijn ogen. Wat een prachtig verhaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wou even iets met jullie delen. De meesten die hier lezen weten vast wel van Sanne-Mei, die vorig jaar juni overleed. Haar ouders hebben maanden geleden een aanvraag gedaan om een tulp naar haar te vernoemen. Normaal gesproken is dat iets voor Vips, anders kost dat heel veel geld, meer dan duizend euro. Ze hebben toen een brief geschreven en daarin verteld dat zij hún Vip was. Ze kregen bericht terug, dat ze gratis een tulp mochten uitzoeken die dan haar naam zou krijgen. Een prachtig gebaar! En sinds gisteren is de tulp te koop.Ik heb gelijk wat bollen besteld. Als je wilt weten hoe de Sanne-Mei tulp eruit ziet, kun je hier klikken.
Een tulp met een randje,letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wou even iets met jullie delen. De meesten die hier lezen weten vast wel van Sanne-Mei, die vorig jaar juni overleed. Haar ouders hebben maanden geleden een aanvraag gedaan om een tulp naar haar te vernoemen. Normaal gesproken is dat iets voor Vips, anders kost dat heel veel geld, meer dan duizend euro. Ze hebben toen een brief geschreven en daarin verteld dat zij hún Vip was. Ze kregen bericht terug, dat ze gratis een tulp mochten uitzoeken die dan haar naam zou krijgen. Een prachtig gebaar! En sinds gisteren is de tulp te koop.Ik heb gelijk wat bollen besteld. Als je wilt weten hoe de Sanne-Mei tulp eruit ziet, kun je hier klikken.
Whehe dat zeggen we ook altijd voor de grapquote:Op maandag 18 juli 2011 16:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wel gek dat er mensen echt naar kijkduinpark gaan
(wij roepen dat altijd als grapjemja wonen er natuurlijk ook een half uur ofzo vandaan)
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:52 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Whehe dat zeggen we ook altijd voor de grap
Spuug wat een mooi gebaar! En wat een schitterende tulp
Nu niet verkouden gaan worden hequote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef lady-wrb het volgende:
luca moest vanmiddag naar zijn behandelaar in z'dam door dat rotweer.
ik bracht hem (hij zat bij mij achterop)
op de terugweg kregen we in de stromende regen een lekke band
we waren doorweekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm so glamourous I piss glitter!
Daar word je niet verkouden van. Ook niet van met zonder jas naar buiten, en ook niet van natte haren.... Ofzoietsquote:
Ja ik bedoel jongens zoals mijn man. En zoals het hulpje van de loodgieter. Hallo wat een lekkere vent... Als ik vrijgezel zou zijn mocht hij mijn lood wel gieten....quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
op een strikt platonische vertederde manier hè, in mijn geval.
In elk ander geval gaat mijn voorkeur zeer uit naar mannen. 40ers liefst.
Groten zijn ook leuk, neem maar van mij aan. ik heb laatst slap van het lachen in het rek bij Ziengs gehangen toen ik aan het winkelen was met mijn grote meelbal ik hou erg van jongens.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:31 schreef RockabeIIa het volgende:
hahaha!!!
Yep hij is goed op zijn smoelie gegaan.
Ik hou ook van kereltjes <3 Kleine mennekes, liefst onder 1,20m en <5
'paracetamolleke voor den Flip? mijn B2 krijgt ze wel altijd, anders is het inderdaad een lange nacht, dan is het met een half uurtje weer rustig slapen. en groeipijn is zo pijnlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb een flip met groeipijn... lange nacht voor den boegh
houdoekes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |