Je hebt toch wel goed je handen gewassen he? Daar moet ik altijd aan denken bij duimzuigen, dat die duimen zo wit en geribbeld zijn, dat al het vuil onder de nagels is weggezogen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Avond!
Ik heb ook tot mn zestiende of zo geduimd. En net weer even geprobeerd nav dit topic. Smaakt nog best!
Ik mocht ook meedoen, zonder de enquete in te vullen en nadat ik gemeld had zwanger te zijn.. Ging toch wel mis ergens daar...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
Yes. Mijn Smirnoff Cocktails BuzzKit is onderweg.Ik ben benieuwd!
Smerig he? Hoewel ie dan het lekkerst was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef oeke het volgende:
[..]
Je hebt toch wel goed je handen gewassen he? Daar moet ik altijd aan denken bij duimzuigen, dat die duimen zo wit en geribbeld zijn, dat al het vuil onder de nagels is weggezogen.
BE, gefeliciteerd trouwens!
Oh en goedenavond!
Jups! En als ze heel zacht waren beet ik er eraf...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef simmu het volgende:
heej ssserpente: had jij ook van die eeltknobbels op je duimen?
oh jah! dat deed ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jups! En als ze heel zacht waren beet ik er eraf...
Mwah Ik zou het best nog kunnen denk ik, weet alleen niet of het dan nog lukt om recht te komen.. Alleen zou ik dat nagelbijten dan wel overslaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:22 schreef freecell het volgende:
Ik kan nog steeds makkelijk met mijn mond bij mijn teennagels, zo moeilijk is dat toch niet?
Maar afbijten doe ik dan weer niet
het is zeg maar minstens 2 op 1. dus 2 dagen bijkomen/ellende/huilen op 1 dagje oma. (dus dit zou een dag of 2 a 3 kosten) zo'n beetje bot gezegd. sangdrax maakte dat deze week voor het eerst mee en schrok eigenlijk wel een beetje. die dacht steeds dat ik overdreef, maar nu wassie eens thuis "the days after"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ow haakjes aan nagels echt verschrikkelijk inderdaad. Dan ga ik altijd maar vijlen en dan zo lang dat ze eigenlijk weer wat te kort zijn. Nagels bijten doe ik al hele lang niet meer. Wel nagelriempjes..
Simmu, lastige situatie zeg. Ik zou denk ik toch gewoon meegaan. Ik snap je man dus wel eigenlijk. Maar het is wel lastig te beoordelen... ik weet niet hoe ze zijn na het oppassen van je schoonmoeder. Maar als het een dagje vervelend zijn over is, is het misschien wel de moeite waard.
Wat lief is dat om te zien hè?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Books het volgende:
Freecell dat lukt ons ook nog met een 7 maanden zwangere buik. Wij zijn iets soepeler als de normale spierkrachtige mens zeg maar hahaha... Zo zat ik laatst bijna in spagaat iets uit de kast te vissen en mijn fam/kennissen/vriendinnen zijn er inmiddels aan gewend maar ik heb een nieuw schoonzusje en die keek lichtelijk wat vreemd op zeg maar. Mijn kleine zwagertje heeft een eerste dinnetje. Leuk meisje en dolgelukkig samen met hun 16 en 17e. Leuk om te zien. Hij was zes toen ik hem leerde kennen en nu heeft hij een vriendin.
my!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef freecell het volgende:
Even getest en ik kan er nog makkelijk bij als ik rechtop sta zelfs
Vandaar dat ik weet dat het met zeven maanden nog kon hahaha... Ik was bij de KG met zeven maanden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat lief is dat om te zien hè?
De dochters van mijn grote broer zijn ook al aan de man
Ik had de afspraak met de klinisch geneticus inderdaad toen ik 7,5 maanden zwanger was. Sta je daar te gymen...
'kunt u normaal als u niet zwanger bent, met de benen recht met twee handen plat de grond raken?'
*vouw*
Check
Goddank hebben wij ook een stok achter de schuifpui zodat je hem met geen mogelijkheid openkrijgt..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die stok zat er al tussen toen we het huis kochten (toen we de sleutel hadden wilden we de schuifpui opendoen en toen deed ie t niet. Dachten we dat het slot kapot wasgewoon een bezemsteel)
Ik zou nu idd niet fijn in mn huis hebben gezeten nee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |