abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99507553
Game on ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 17:04:55 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_99507835
:o beide spenen heb ik nog! :o
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_99508570
Ik weet niet of ik een speen heb gehad vroegah :P .
En die van dochterlief heb ik niet meer (stuk of 10), maar de leukste was natuurlijk die ene waarop stond:
"Pappa is the best"
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:27:14 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_99508787
Ik had wel een speen. Ik deed altijd m'n bovenlip over de speen. Aldus mijn moeder. :o

Mijn nichtje heeft nog een speen gehad tot haar 10e ofzo. Anders kon ze niet slapen.... Wel alleen in bed en als niemand het zag!
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:29:49 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99508852
Met slapen vind ik het wel nog heel logisch, ik heb heul lang geduimd, alleen met slapen of als ik heel erg moe was. Maar overdag met een speen rondlopen vind ik niet uitzien
Be happy with the little things in life
pi_99511671
Ik heb nooit een speen gehad, wel heb ik geduimd tot mijn 13e :') (en nog onbewust 's nachts.. word soms wakker met mijn duim in mijn mond :')) was er zo'n beetje mee vergroeid...
pi_99511740
duimen en spenen deed ik niet, alleen aan flessen vanillvla
dat wil gelijk verklaren waarom ik op een klein zwijntje lijk op al mn babyfoto's
pi_99512883
Avond!

Ik heb ook tot mn zestiende of zo geduimd. En net weer even geprobeerd nav dit topic. Smaakt nog best! :Y)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:40:14 #9
114177 Diaan73
pi_99513119
Vanillevla: check! Ik heb een jaar lang niets anders gegeten dan vanillevla :@ Ik spuugde al het andere eten, tot grote frustratie van mijn moeder, uit.

Yes. Mijn Smirnoff Cocktails BuzzKit is onderweg‏. *O* Ik ben benieuwd!
Make love, not war ☮
pi_99513144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Avond!

Ik heb ook tot mn zestiende of zo geduimd. En net weer even geprobeerd nav dit topic. Smaakt nog best! :Y)
Je hebt toch wel goed je handen gewassen he? Daar moet ik altijd aan denken bij duimzuigen, dat die duimen zo wit en geribbeld zijn, dat al het vuil onder de nagels is weggezogen. :P

BE, gefeliciteerd trouwens! *O*

Oh en goedenavond!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99513362
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef Diaan73 het volgende:

Yes. Mijn Smirnoff Cocktails BuzzKit is onderweg‏. *O* Ik ben benieuwd!
Ik mocht ook meedoen, zonder de enquete in te vullen en nadat ik gemeld had zwanger te zijn.. Ging toch wel mis ergens daar...
pi_99513395
speen: nee
duimen: tot mijn 14de. toen kreeg ik een vriendje en hoefde het duimen niet meer :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99513446
Gatver, Simmu! :D
pi_99513478
ieuw Simmu!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99513483
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef oeke het volgende:

[..]

Je hebt toch wel goed je handen gewassen he? Daar moet ik altijd aan denken bij duimzuigen, dat die duimen zo wit en geribbeld zijn, dat al het vuil onder de nagels is weggezogen. :P

BE, gefeliciteerd trouwens! *O*

Oh en goedenavond!
Smerig he? Hoewel ie dan het lekkerst was.

Maar mn handen was ik grondig, meerdere keren per dag. Nadat ik op mn werk mn handen heb gewassen, doe ik zelfs met een papiertje de deur weer open...
pi_99513542
Simmu :D

En spenen bij wakkere kinderen vind ik eigenlijk al heel snel stom staan...
En beneden een jaar gaat dan nog wel, maar zodra ze met spenen in de supermarkt lopen... Mweh, nee. Ze zijn niet te verstaan ook.

En die jongste van mij heeft ook nog wel een speen. In bed en bij ziekte. En anders echt NIET.

En zeker niet meer als ze boven de 2 zijn.
pi_99513569
heej ssserpente: had jij ook van die eeltknobbels op je duimen?
pi_99513728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef simmu het volgende:
heej ssserpente: had jij ook van die eeltknobbels op je duimen?
Jups! En als ze heel zacht waren beet ik er eraf...
pi_99513782
oh, nog een adviesje gevraagd trouwens: mot met de man hier. want de enige die op kan passen als ik mee wil naar bordeaux, is zijn moeder. die heeft dat van de week al gedaan en dat beviel niet zo. laten we het erop houden dat hij nu ook eens de after-schoonma-oppas-stress bij de kinders zag ;(

het probleem is dat hij zoiets heeft van "nja, is kut, ben ik met je eens. maar er eens samen op uit is het waard". en ik denk daar anders over. ik probeer nu voor direct na die conferentie een handje hulp te regelen, maar ik weet nog niet of dat gaat lukken. en hij moet komende week boeken. iemand iedeeen?
pi_99513827
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Jups! En als ze heel zacht waren beet ik er eraf...
oh jah! dat deed ik ook :')
ik kluif nog steeds aan nagelrandjes ;( nagelbijten heb ik eindelijk afgeleerd *O*
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:08:18 #21
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99514137
Oh ja eelt op je duim, ik beet het er ook vanaf tot het ging bloeden. Volgens manlief duim ik nog steeds maar dan in mijn slaap :@
pi_99514214
Hmmm, ik beet wel mijn nagels af tot he bloedde.
En de riempjes inderdaad.
Inmiddels afgeleerd, al willen de riempjes nu wel eens spontaan knappen nog.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:13:01 #23
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99514344
Nagelbijten doe ik ook, ik krijg het voorelkaar om mijn gelnagels af te bijten. Gelukkig gaat het deze ronde goed en zitten ze mooi netjes zonder haakjes, haakjes aan mijn nagels vind ik vreselijk. Vroeger kon ik zelfs aan mijn teennagels bijten, maar zo lenig ben ik al jaren niet meer :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:17:15 #24
114177 Diaan73
pi_99514525
Ow haakjes aan nagels echt verschrikkelijk inderdaad. Dan ga ik altijd maar vijlen en dan zo lang dat ze eigenlijk weer wat te kort zijn. Nagels bijten doe ik al hele lang niet meer. Wel nagelriempjes.. :@

Simmu, lastige situatie zeg. Ik zou denk ik toch gewoon meegaan. Ik snap je man dus wel eigenlijk. Maar het is wel lastig te beoordelen... ik weet niet hoe ze zijn na het oppassen van je schoonmoeder. Maar als het een dagje vervelend zijn over is, is het misschien wel de moeite waard.
Make love, not war ☮
pi_99514713
Ik kan nog steeds makkelijk met mijn mond bij mijn teennagels, zo moeilijk is dat toch niet? :?

Maar afbijten doe ik dan weer niet :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:25:48 #26
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99514831
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:22 schreef freecell het volgende:
Ik kan nog steeds makkelijk met mijn mond bij mijn teennagels, zo moeilijk is dat toch niet? :?

Maar afbijten doe ik dan weer niet :P
Mwah Ik zou het best nog kunnen denk ik, weet alleen niet of het dan nog lukt om recht te komen.. Alleen zou ik dat nagelbijten dan wel overslaan :r
pi_99514867
Even getest en ik kan er nog makkelijk bij als ik rechtop sta zelfs :+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:27:38 #28
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99514907
:o Zo lenig ben ik echt niet, als ik dat doe dan val ik om :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:29:42 #29
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_99514987
Freecell dat lukt ons ook nog met een 7 maanden zwangere buik. Wij zijn iets soepeler als de normale spierkrachtige mens zeg maar hahaha... Zo zat ik laatst bijna in spagaat iets uit de kast te vissen en mijn fam/kennissen/vriendinnen zijn er inmiddels aan gewend maar ik heb een nieuw schoonzusje en die keek lichtelijk wat vreemd op zeg maar. Mijn kleine zwagertje heeft een eerste dinnetje. Leuk meisje en dolgelukkig samen met hun 16 en 17e. Leuk om te zien. Hij was zes toen ik hem leerde kennen en nu heeft hij een vriendin.

Geen speentjes hier overigens en zelf ook nooit gehad en ze hebben wel allebei een teigetjeknuffel waar ze mee vergroeid zijn als ze moe zijn maar geen duim of speen.

Simmu vervelend maar als het inderdaad een poosje uitproberen is en het binnen een paar dagen weer op te lossen is dan zou ik meegaan want volgens mij hebben jullie wel een beetje qualitytime verdiend.
pi_99515079
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ow haakjes aan nagels echt verschrikkelijk inderdaad. Dan ga ik altijd maar vijlen en dan zo lang dat ze eigenlijk weer wat te kort zijn. Nagels bijten doe ik al hele lang niet meer. Wel nagelriempjes.. :@

Simmu, lastige situatie zeg. Ik zou denk ik toch gewoon meegaan. Ik snap je man dus wel eigenlijk. Maar het is wel lastig te beoordelen... ik weet niet hoe ze zijn na het oppassen van je schoonmoeder. Maar als het een dagje vervelend zijn over is, is het misschien wel de moeite waard.
het is zeg maar minstens 2 op 1. dus 2 dagen bijkomen/ellende/huilen op 1 dagje oma. (dus dit zou een dag of 2 a 3 kosten) zo'n beetje bot gezegd. sangdrax maakte dat deze week voor het eerst mee en schrok eigenlijk wel een beetje. die dacht steeds dat ik overdreef, maar nu wassie eens thuis "the days after" :(

we zien elkaars punt, maar geen oplossing zeg maar. ik heb nu een beetje hoop op "nazorg". dus dat mijn moeder of mijn beste vriendin dan 2 of 3 daagjes erna een handje helpt. zodat we iedereen een beetje makkelijk terug in standje "nee. hier doen we niet aan 23/7 bezigheidstherapie" kunnen easen, zeg maar.

ik vind het echt heel lastig. ik heb ook al geprobeerd om erover te praten, maar dat wil niet.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:34:10 #31
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_99515192
SImmu is het niet nog een oplossing dat je schoonmoeder bijv. anderhalve dag en de andere dagen jou moeder doet? Ik noem maar een zijstraat hoor en dan degene die het dichts bij jullie manier staat de laatste daagjes om de overgang wat makkelijker te maken.

Overigens is het wel eens goed denk ik dat Sangdrax het nu ook eens gezien heeft.
pi_99515256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Books het volgende:
Freecell dat lukt ons ook nog met een 7 maanden zwangere buik. Wij zijn iets soepeler als de normale spierkrachtige mens zeg maar hahaha... Zo zat ik laatst bijna in spagaat iets uit de kast te vissen en mijn fam/kennissen/vriendinnen zijn er inmiddels aan gewend maar ik heb een nieuw schoonzusje en die keek lichtelijk wat vreemd op zeg maar. Mijn kleine zwagertje heeft een eerste dinnetje. Leuk meisje en dolgelukkig samen met hun 16 en 17e. Leuk om te zien. Hij was zes toen ik hem leerde kennen en nu heeft hij een vriendin.

Wat lief is dat om te zien hè? O+
De dochters van mijn grote broer zijn ook al aan de man :o

Ik had de afspraak met de klinisch geneticus inderdaad toen ik 7,5 maanden zwanger was. Sta je daar te gymen...
'kunt u normaal als u niet zwanger bent, met de benen recht met twee handen plat de grond raken?'
*vouw*

Check :+
pi_99515264
nja, het speelt wellicht ook een beetje mee dat ik van de week echt spijt had van het dagje sauna met oppas :{ de dag erna (en toen was ze er nog) was echt heel naar en het eindigde er mee dat ik enkel maar way meer gestresst ben.

wat trouwens zeker wel gezegd mag worden: sangdrax wordt steeds assertiever! er was een voorvalletje met schoonmam die aan me vroeg "mag selene dit?" en ik zei "nee" en zei zei: "oh, maar ik heb het al toegezegd, wat moet ik nu dan zeggen?" :X waarna ze dus een stevige kat van mij krijg: "had dan niks gevraagd joh!". toen ging ze klagen bij sangdrax en kreeg ze nog een keer "ja, doe dat dan gewoon niet! }:| " van sangdrax :P
pi_99515347
mijn mam is zowat de enige die ik echt vertrouw :@
maar die durft het niet met allebei tegelijk. ze heeft altijd enig kindjes gehad, er zit 16 jaar tissen mij en mijn broertje, ze weet gewoon niet hoe ze dat dan kan weet je, in praktische dingen
pi_99515418
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef freecell het volgende:
Even getest en ik kan er nog makkelijk bij als ik rechtop sta zelfs :+
my! :o

nope, kan ik niet :N
pi_99515440
ik kan het niet laten
kwartet *O*
pi_99515544
Pfff hier leuk begin van de dag gehad.
Ik beschuldigde R dat ie gisteravond de schuifpui niet op slot gedaan had. De hendel stond namelijk naar beneden. Wil ik de deur dichtdoen, gaat ie niet dicht. R geprobeerd met mijn en zijn sleutel. Hij zegt nog: lijkt wel of het een ander slot is. Dus hij doet de deur open, is het slot geforceerd.
Ben ik even blij met de stok tussen de deur, waardoor ze dus niet binnengekomen zijn.
Daar ben ik wel blij mee, toch een eng idee dat er anders vannacht iemand in mn huis had gestaan.
Blijkt dus dat er vannacht en de nacht ervoor dus 12 inbraken/inbraakpogingen gedaan zijn.
Ze hebben t er maar druk mee hier..
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:41:27 #38
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99515566
Moeilijk simmu. En je moeder laten oefenen van te voren of word dat te kort dag?? Ik kan me namelijk best voorstellen dat ze het eng vind en idd qua handigheid
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:43:09 #39
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99515653
Oh bah sonnetje, lijkt me idd eng idee.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:44:55 #40
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_99515742
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat lief is dat om te zien hè? O+
De dochters van mijn grote broer zijn ook al aan de man :o

Ik had de afspraak met de klinisch geneticus inderdaad toen ik 7,5 maanden zwanger was. Sta je daar te gymen...
'kunt u normaal als u niet zwanger bent, met de benen recht met twee handen plat de grond raken?'
*vouw*

Check :+
Vandaar dat ik weet dat het met zeven maanden nog kon hahaha... Ik was bij de KG met zeven maanden.

Simmu heb je niet een vriendin die het samen met je mam op de wakkere uren kan doen?

Son dat lijkt me echt een heel vervelend iets en wat goed dat jullie een extra stok ertussen hadden zitten. Zo me zo niet op het gemak voelen als ze echt binnen gestaan zouden hebben.
pi_99515933
Die stok zat er al tussen toen we het huis kochten (toen we de sleutel hadden wilden we de schuifpui opendoen en toen deed ie t niet. Dachten we dat het slot kapot was :D gewoon een bezemsteel)
Ik zou nu idd niet fijn in mn huis hebben gezeten nee!
pi_99516016
ik kan mn been nog in mn nek krijgen nu en ook de vloer raken met mn handen (ben in de 27e zw. week), maar ik speel ook vals.. :P
Ben net een elastiekje
pi_99516324
Well hellooooo my flexible friend :+
pi_99517726
we hebben gewoon een snifje moeite met familiedingetjes ;(

maar ik heb gebeld, en mijn mam kan 2 daagjes helpen, mijn beste vriendin dan misschien in het weekend als iedereen weg is en erna begint school, dus wellicht hopelijk misschien is het allemaal doenbaar en leuk te doen!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:29:36 #45
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99518295
Jonge, ik kon flik flak en 6x achter elkaar 3-dubbele salto's incl een aantal schroeven toen ik 35 weken zwanger was.
Dus...
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:37:28 #46
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_99518787
Ik niet. Daarvoor ook niet 8-).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:37:46 #47
14746 k_i_m
pi_99518800
Ik heb andere kwaliteiten *).
In my life
Why do I smile
pi_99518988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die stok zat er al tussen toen we het huis kochten (toen we de sleutel hadden wilden we de schuifpui opendoen en toen deed ie t niet. Dachten we dat het slot kapot was :D gewoon een bezemsteel)
Ik zou nu idd niet fijn in mn huis hebben gezeten nee!
Goddank hebben wij ook een stok achter de schuifpui zodat je hem met geen mogelijkheid openkrijgt..

Maar pfff het lijkt mij echt heel eng (en ik ben echt heel erg niet bang aangelegd, alhoewel.. nu met kind wel iets meer)... gelukkig is het ze verder niet gelukt..
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:42:52 #49
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99519075
Ik vind mn handen boven mn hoofd bij elkaar voegen al een hele opgave :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:43:08 #50
14746 k_i_m
pi_99519090
Toevallig nog mensen hier die Gardens of Time op Facebook spelen? Ik heb nog een buur nodig :').
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')