topickaperquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:30 schreef Drebbelman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kans voor etappekapers die tegen een berg op kunnen rijden.
Bekijk het plattegrondje even voordat je überhaupt gaat kijken, morgen is't weer interessant voor het klassement.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:33 schreef tong80 het volgende:
Vinden jullie het ook zo eng om naar de afdaling te kijken na al die voorgaande valpartijen ?
Als je die ravijnen ziet.
Het is ook nog eens de 13e etappe.
En het is ook nog eens vrijdag de 15de en de Fransen hebben gefeest als een malle.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:33 schreef tong80 het volgende:
Vinden jullie het ook zo eng om naar de afdaling te kijken na al die voorgaande valpartijen ?
1954quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
HOLY SHIT TUNNEL STAAT HELEMAAL NAT.. 1954 dutch tsunami was er niks bij.. aldus commentators
Totaal niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:33 schreef tong80 het volgende:
Komen ze met een kater uit bedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:34 schreef Nober het volgende:
[..]
En het is ook nog eens vrijdag de 15de en de Fransen hebben gefeest als een malle.
Zucht dat doe ik ook. Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Bekijk het plattegrondje even voordat je überhaupt gaat kijken, morgen is't weer interessant voor het klassement.
Volgens mij heb je de postings hier niet gevolgdquote:
quote:# 16:29 - 38,5 km
Pineau, Bak en Hagen passeren de top op 3.51. Tjallingii en Goesev zouden nog voor dat trio boven zijn gekomen
Stop dan maar met kijken als je dit saai vind.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zucht dat doe ik ook. Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |