abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99659214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
Wat rot dat je door je fysiotherapeut niet goed geholpen lijkt te zijn, danic. Ik herken dat bedenken van een worst case scenario wel een beetje, maar zoals Troeta en Vanyel al zeggen is dat veel te voorbarig. Ik zou het bezoek aan de gynaecoloog zien als een informatief bezoek waarin jullie de mogelijkheden te horen krijgen. Je maak jezelf gek door nu al aan een draagmoeder te gaan denken. Laat maar gauw varen die gedachtes! :*

Dit is ook precies hoe ik het gesprek zie hoor.
Maar goed, was even een eerste reactie op het gesprek dat ik heb gehad met de huisarts en daarbij speelt natuurlijk wel de vraag wat dit voor consequenties zou kunnen hebben voor de wens voor meer kinderen.
pi_99659240
DML, dat blijkt ook niet helemaal waar te zijn. Eva krijgt de fles en poept gemiddeld eens in de 3 dagen. Was heel normaal volgens cb, kon ook nog wel eens per week zijn.
pi_99659283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:57 schreef danic het volgende:
DML, dat blijkt ook niet helemaal waar te zijn. Eva krijgt de fles en poept gemiddeld eens in de 3 dagen. Was heel normaal volgens cb, kon ook nog wel eens per week zijn.
Mijn cb zegt elke dag of anders om de dag. Zolang je baby dat vaste ritme van om de paar dagen vasthoudt en het er niet steenhard uit komt kan het idd geen kwaad lijkt me maar het is wel een richtlijn om in de gaten te houden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99659329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, klinkt wel plausibel! Al vraag ik me af of een handdoek nou zo handig is. :+
:Y
Jazeker is die handig, ze ligt zonder luier en nu stroomt de plas niet alle kanten op :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99659730
Heeft ze luieruitslag of zijn jullie nudisten? :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99660235
Bezig met zindelijk maken Vanyel :+ potje ernaast ;)

Danic wat een narigheid allemaal, het zit niet mee he! :* Shop het van je af zou ik zeggen, helpt goed :)

Lena die al zo lekker aan het eten is :Y)

Sarah lijkt weer helemaal in haar hum te zijn :) Ik ben nu bij mijn ouders en we eten hier nog en dan ga ik naar huis. Ben ik 2 dagen helemaal alleen met de meisjes omdat manlief in het buitenland zit. Maar zoals ze zich nu gedragen gaat dat helemaal goedkomen! Ik heb Sarah net een stuk rijstewafel gegeven en ze zat er heerlijk aan te likken maar heeft er niets van gegeten, ze vond het wel erg leuk :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:19:57 #182
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99662389
Ik vind een halve luier in 5 dagen weinig, maar heb tot nu toe ook nog niet het idee dat Kindicol enorm helpt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99662641
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef J-net het volgende:
Ik vind een halve luier in 5 dagen weinig, maar heb tot nu toe ook nog niet het idee dat Kindicol enorm helpt.
Ja maar voor een borst gevoede baby is dat dus wel normaal al dus de boekjes. Het kan toch best dat zijn poep patroon verandert? Vraag het anders eens na in het bv topic.

Banaan was nom nom

Papa gaf hem rijstwafel. Dat was ook interessant. Vooral hoe het zo tegen je gehemelte plakt :P

Speciaal voor Claudia. Een heel fijn broekje inderdaad :Y

[ Bericht 16% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 20-07-2011 09:39:56 ]
The way you rock'n'roll
pi_99662768
Ow Puck wat ben je leuk en wat zit je heerlijk te smullen!!! (wat is ie lang of lijkt dat maar zo?)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:10:32 #185
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99664465
Jeetje DML ik weet gewoon nog heel goed dat je net bevallen was en nu nomt puck al bananen weg :o <3 waar blijft de tijd
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99665222
Puck is ookal zo lekker aan het eten! Goed, hoor! Hoe is zijn fijne motoriek, DML?

Fijn dat het broekje bevalt! Ivan draagt vandaag ook zo'n soort broekje, lang maar luchtig. Dat is met dit soort weer ideaal. Echt koud is het hier niet.

Ik was trouwens vergeten wat een smerige drab er van afgelebberde rijstwafel komt. }:|
pi_99665799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef J-net het volgende:
Is niet weinig hoor, sommige bv kinderen poepen maar eens per week of eens per 2 weken
Bij Lotte kon je er toen redelijk de klok op gelijk zetten, eens in de week 2/3 luiers achter elkaar ;)

Danic :* wat rot allemaal, hopelijk kun je snel bij de gyn terecht

Puck O+

Ik heb vandaag een Jelle met wat koorts, hij voelt zich duidelijk ook niet helemaal lekker, hangerig en wat pieperig. Lotte had het zondag een dagje, hopelijk bij hem nu ook maar 1 dagje. Morgen gaan we verhuizen dus dan is het wel erg handig als hij gewoon naar de creche kan.
pi_99665960
Zijn fijne motoriek is niet geweldig maar dingen naar zijn mond brengen kan Puck als de beste 8-)
Hij heeft niet heel veel binnen gekregen maar gewoon lekker zitten sabbelen en daar ging het om.

Hij ligt trouwens in bed in alleen een slaapzak. Volgens mij is het stil. Hij slaapt dan vast veel korter maar we moeten toch af en toe oefenen. En de slaapzak van 70cm is gewoon te klein. Mijn baby!

Danic, wat een rot situatie. Sterkte :*

Sterkte voor Jelle en heel veel succes met verhuizen Mrien!

Arme Anne die omgekukeld was in bad :*

Vanyel, Dottir op de naakte toer :D En rollen is leuk, knap van haar.
The way you rock'n'roll
pi_99666361
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn fijne motoriek is niet geweldig maar dingen naar zijn mond brengen kan Puck als de beste 8-)
Hij heeft niet heel veel binnen gekregen maar gewoon lekker zitten sabbelen en daar ging het om.
Dat schaar ik onder fijne motoriek, hoor. :Y)

quote:
Hij ligt trouwens in bed in alleen een slaapzak. Volgens mij is het stil. Hij slaapt dan vast veel korter maar we moeten toch af en toe oefenen. En de slaapzak van 70cm is gewoon te klein. Mijn baby!
Oh, wat goed, zeg! En 70 cm zit hier volgens mij nog steeds wel oké. We gaan haar overmorgen laten wegen en opmeten; het zal mij benieuwen.
pi_99666534
egopost

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

/einde egopost.

Claudia nog een Ivan original ;)
The way you rock'n'roll
pi_99666683
Kijk hem dan liggen met die armpjes! *O* O+

En ik herkende het shirtje meteen! :D
pi_99666715
En dat popje over zijn hoofd. _O-
pi_99666902
Zo, Puck zal het niet koud krijgen :D
En dan nommen aan die banaan, geweldig. Anne lust nog steeds geen banaan.

Danic, vervelend nieuws zeg, maar ik zou het gesprek ook even afwachten voordat je (overhaaste) conclusies gaat trekken. Maar klote is het wel :{
Heb je nog lekker geshopt?

Jelle alweer niet helemaal lekker... hopelijk is het morgen over mrien!

MP, fijn dat Sarah weer in haar hum is.

Anne zat vandaag een paar keer op haar knieën! Maar kruipen, ho maar... ;)
pi_99666980
Ja zijn het teveel lagen vind je Fannetje? :@
The way you rock'n'roll
pi_99667062
Als Puck er goed bij slaapt lijkt het me niet hoor :)

Maar ik ben gewend aan een kind dat meestal alleen in romper zonder mouwen in een dun slaapzakje onder een dun lakentje slaapt (overdag dan, 's nachts heeft ze nog een pyjama met korte morte mouwen aan en soms een dekentje), dus dan ziet het er héél warm uit.
pi_99667476
Danic dat is zeker geen leuk nieuws om te horen. Even afwachten wat de gyn zegt.
Ow die puck eet lekker van een banaan

Ean ligt hier ook in een redelijk dik pakje+laken+dekentje in bed 's nachts
@DML ze heeft vrij vaak een broek+shirtje aan ik heb maar 3jurkjes en 1 rokje
pi_99669738
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft ze luieruitslag of zijn jullie nudisten? :+
:D
Ze vindt het zo lekker zonder luier, af en toe kom ik daaraan tegemoet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99673879
Ik snap het wel hoor danic, maar rustig blijven hoor. Lekker geshopt?

Leuke foto's weer!
Dat lakentje in bed heb ik na de kraamweek achter in m'n kast gegooid...wat een ondingen! Knap dat jullie dat volhouden.
pi_99673990
Gewoon even tussendoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99674260
Mex O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')