Dit is ook precies hoe ik het gesprek zie hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
Wat rot dat je door je fysiotherapeut niet goed geholpen lijkt te zijn, danic. Ik herken dat bedenken van een worst case scenario wel een beetje, maar zoals Troeta en Vanyel al zeggen is dat veel te voorbarig. Ik zou het bezoek aan de gynaecoloog zien als een informatief bezoek waarin jullie de mogelijkheden te horen krijgen. Je maak jezelf gek door nu al aan een draagmoeder te gaan denken. Laat maar gauw varen die gedachtes!
Mijn cb zegt elke dag of anders om de dag. Zolang je baby dat vaste ritme van om de paar dagen vasthoudt en het er niet steenhard uit komt kan het idd geen kwaad lijkt me maar het is wel een richtlijn om in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:57 schreef danic het volgende:
DML, dat blijkt ook niet helemaal waar te zijn. Eva krijgt de fles en poept gemiddeld eens in de 3 dagen. Was heel normaal volgens cb, kon ook nog wel eens per week zijn.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, klinkt wel plausibel! Al vraag ik me af of een handdoek nou zo handig is.![]()
Ja maar voor een borst gevoede baby is dat dus wel normaal al dus de boekjes. Het kan toch best dat zijn poep patroon verandert? Vraag het anders eens na in het bv topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef J-net het volgende:
Ik vind een halve luier in 5 dagen weinig, maar heb tot nu toe ook nog niet het idee dat Kindicol enorm helpt.
Is niet weinig hoor, sommige bv kinderen poepen maar eens per week of eens per 2 wekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef J-net het volgende:
Ik vind een halve luier in 5 dagen weinig, maar heb tot nu toe ook nog niet het idee dat Kindicol enorm helpt.
Dat schaar ik onder fijne motoriek, hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn fijne motoriek is niet geweldig maar dingen naar zijn mond brengen kan Puck als de beste![]()
Hij heeft niet heel veel binnen gekregen maar gewoon lekker zitten sabbelen en daar ging het om.
Oh, wat goed, zeg! En 70 cm zit hier volgens mij nog steeds wel oké. We gaan haar overmorgen laten wegen en opmeten; het zal mij benieuwen.quote:Hij ligt trouwens in bed in alleen een slaapzak. Volgens mij is het stil. Hij slaapt dan vast veel korter maar we moeten toch af en toe oefenen. En de slaapzak van 70cm is gewoon te klein. Mijn baby!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft ze luieruitslag of zijn jullie nudisten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |