Leyla is echt zo'n bewegelijk kind, die is echt al zo vaak kopje onder gegaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Fannetje het volgende:
Wow Lena, wat knap zeg, zelf uit een bekertje drinken. Anne drinkt helemaal nergens zelf uit... fles moet ik vasthouden, tuitbeker houdt ze niet hoog genoeg en bekertje snapt ze al helemaal niet.
Danic, lekker shoppen! Maar wat ga je kopen dan, als 62 nog te groot is?
Arme Vanyel en Dottir...
Anne zat net in bad en toen viel ze ineens voorover. Ik zat er natuurlijk bij en kon haar snel 'redden' maar het arme kind was enorm geschrokken. Had veel water binnen gekregen en hoestte dat met slijm en al er weer uit. Rooddoorlopen oogjes, sneu hoor.
Nu is ze op de grond aan het spelen met het snoer van de babyfoon, hmmm...
Nee leyla ook niet meer. Die gaat gewoon net zo hard door met waar ze mee bezig was en gaat vervolgens weer kopje onder... Die is straks net zo watervrij als dr zus..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris ook idd. Mja doet ie zelf hoor, denk k dan maar altijd
Maar hij komt nooit hoestend en proestend boven, scheelt ook wel
Ja ik heb nu een badmatje erin, zodat ze niet steeds wegglijd..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha ja Floris dus ook. Mja we hebben een klein badje alleen. Hij gaat altijd staan in bad
Slim kindquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:05 schreef danic het volgende:
hmmmm, het draaien van Eva had wel een reden. Ze had de halve fles uitgespuugd in bed (uiteraard net naast de hydrofiel) en waarschijnlijk lag dat niet lekker haha. Dus is ze omgedraaid. Wat er in resulteerde dat ze dus drijfnat was, want ze was lekker met haar kleertjes door de melk gegaan. Ik dacht eerst nog dat haar luier had gelekt.
he getsie danic, moet je al gelijk zo vroeg al zo'n belangrijke beslissing gaan nemen, sterktequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef danic het volgende:
Ik wilde kijken voor ruim vallend 56 of klein vallend 62, maar of dat lukt.
Ben net terug van de huisarts en eerlijk gezegd heb ik geen zin meer om te shoppen.
Ik loop al een tijdje bij de bekkenbodemfysio, onder ander door de plasproblemen die ik had rondom de bevalling. Zij heeft ook aangegeven dat mijn vaginawand wat verzakt is, maar dat dat gewoon over gaat met oefeningen.
Twijfelde een beetje en ben dus net bij de huisarts geweest. Blijkt dus dat als je vaginavoorwand verzakt, ook je blaas en baarmoeder mee verzakken. En dat dit op te lossen is door een bandje te plaatsen ter ondersteuning.
Allemaal leuk, maar wij willen graag ook een broertje of zusje voor Eva, maar het is onduidelijk of dat kan als er zo'n bandje wordt geplaatst.
Ben dus even heel erg verdrietig![]()
Als dat niet kan, dan moeten we misschien het proces versnellen en zorgen dat ik z.s.m. weer zwanger wordt zodat daarna dat bandje wordt geplaatst en ik tot die tijd ermee rond blijf lopen. Maar of dat verantwoord is......
Ik heb nu 01 augustus een afspraak bij een vrouwelijke gyn (op advies van mijn huisarts), maar zijn aan het proberen of we vrijdag kunnen. Ziekenhuis had nog een plekje, maar dan moet mijn vriend werken en ik wil graag dat hij mee gaat....
Maar is dat niet normaal bij borstgevoede baby's?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef J-net het volgende:
@Claudia; eerst poepte Kiran elke dag, sinds 3 weken terug 1x per 4 dagen. Vorige week opeens op de 5e dag een halve poepluier en sinds zaterdag die druppeltjes gaan doen. Zondag leverde dat een redelijke poepluier op, maar nog niet echt zoveel als je zou verwachten. Dus nog evnetjes met de druppeltjes doorgaan tot hij weer een goede luier heeft gedaan.n
Ja, alleen een kv baby moet elke dag poepen, het liefst. Een bv baby kan er rustig een week of meer tussen laten. Ik zou ook niet direct aan de slag gaan met middeltjes. Laat de darmen het zelf maar regelen. Tenzij je kind er echt buikpijn van heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar is dat niet normaal bij borstgevoede baby's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |