Kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Sommige kinderen zijn gewoon koukleumen trouwens, bijvoorbeeld Niels van Twinkly.
Dat dus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef Leandra het volgende:
Keurige cijfers Juud
Hoezo minderen met de BV? Je voedt haar toch op verzoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van jou is ook niet zo zwaar dan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:15 schreef mefke79 het volgende:
juud! Dat is gewoon een kilo zwaarder dan mijn jochie! Jij hebt met recht slagroom (en ik wederom een lange dunne)
wow! ik dacht dat die van ons al lang was met z'n 55cm en 3685grquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
Bartje is ook nog geen 4,5 kilo, en is morgen al 7 weken... Maar die begon ook lichter waarschijnlijk...
Een collega van mij is afgelopen week bevallen van een kindje van 5300 gram en 56 cm... Die is nu al groter dan mijn ukkie..
Juud geeft borstvoeding, ik niet. Dat verklaart al deels. Mijn manneke's bouw is ook weer gewoon lang en dun, net als zijn broertje. Die heeft bijvoorbeeld nooit dat echte babyvet gehad, dat zal Tienus dan ook wel niet doen. Overigens, hij was in 5 weken tijd wel 3 cm gegroeidquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:57 schreef cleany het volgende:
wat een mooie cijfers Juud!
[..]
die van jou is ook niet zo zwaar dan.
Nou vermoedelijk een vies woord 'sprongetje' en daarbij misschien een buikvirusje... Anders zou ik het echt niet weten! Maar morgen naar CB dus zal daar ook wel even voorleggen hoe en wat, want het was niet de eerste keer dat ze ontroostbaar over de rooie ging.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:35 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat ze weer zichzelf is MP, enig idee waardoor ze van slag was een paar dagen terug? En lekker aan de pap!
ja...dat hoor ik vaker en hebben we gedaan, maar johannesbroodpitmeel werkte niet...zelfs averechts, want meneer had vervolgens helemaal geen ontlasting meer (zelfs wanneer we water toe voegde, dus gaan we morgen gewoon naar de kinderarts.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:02 schreef mefke79 het volgende:
En over klaaggedeelte van je post: reflux is niet normaal, een wat slechter werkend maagklepje wel. Als jullie echt vermoeden dat het reflux is, zou ik niet wachten op een kinderarts, maar zelf vast starten met het indikken van de voeding. Dat kan door er johannesbroodpitmeel bij te doen (bij zowel fles- als borstvoeding). Het zorgt ervoor dat de voeding wat beter in de maag blijft. Mocht dat niet afdoende zijn, kan je altijd nog aan de gang met medicijnen.
Was hier ook, door jbpm leek het wel alsof ze erin bleef hangen in plaats van dat het alleen omhoog kwamquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:47 schreef cleany het volgende:
[..]
ja...dat hoor ik vaker en hebben we gedaan, maar johannesbroodpitmeel werkte niet...zelfs averechts, want meneer had vervolgens helemaal geen ontlasting meer (zelfs wanneer we water toe voegde, dus gaan we morgen gewoon naar de kinderarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |