abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99675650
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn fijne motoriek is niet geweldig maar dingen naar zijn mond brengen kan Puck als de beste 8-)
Hij heeft niet heel veel binnen gekregen maar gewoon lekker zitten sabbelen en daar ging het om.
Door die foto's heb ik vandaag ook maar eens een banaan aangeboden. Hilarisch, alsof ze voor het eerst in honderd jaar weer eens iets te eten kreeg. Ze viel er echt op aan en heeft ook daadwerkelijk nog stukken doorgeslikt ook :D Goed idee!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99675720
Ik voel me opeens heel ontaard. Die van ons slaapt in een romper met lange mouwen in zomer- of winterslaapzak zonder mouwen..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99675846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja zijn het teveel lagen vind je Fannetje? :@
Laken, deken, slaapzak, truitje, romper en misschien nog een broekje? Bij Lena gebruik ik alleen een langemouwenromper en slaapzak.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99675883
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef Troeta het volgende:
Gewoon even tussendoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mex! :D O+

Zie ik daar nog een Ivan Original?
pi_99675974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me opeens heel ontaard. Die van ons slaapt in een romper met lange mouwen in zomer- of winterslaapzak zonder mouwen..
Hier dus hetzelfde! Als je kind het koud heeft merk je dat wel. Meestal laat een baby zich dan wel horen, of je voelt het aan de armpjes. Ik weet dat je het beste in de nek kunt voelen, maar bij heel koude armen wil ik nog wel eens ingrijpen ookal voelt het nekje warm genoeg.

Het is gewoon heel lastig met dit weer. Het lijkt grijs en koud maar zo koud is het niet.

Wat tof trouwens dat dottir haar banaan gewoon at!
pi_99676046
Sofie slaapt ook een een zomerslaapzak zonder mouwen en een lakentje. Maar die is meer voor de show. Ik gok dat ze daar op ligt zodra ik de deur dicht doe. Ze heeft dan een rompertje met lange mouwen aan, en een dun broekje
*poef* nu is het weg
pi_99676333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Laken, deken, slaapzak, truitje, romper en misschien nog een broekje? Bij Lena gebruik ik alleen een langemouwenromper en slaapzak.
Geen broekje en korte mouwen romper.
Als hij in de pacco gaat alleen een romper. Nu was ik lui en ik vond lange mouwen noodzakelijk.
De deken is ook voornamelijk voor het gewicht. Het houdt zijn beentjes naar beneden :@ Met alleen een lakentje ligt hij voortdurend met zijn beentjes omhoog en hij heeft teveel onrust in zich om dan te gaan slapen.

Omdat wij er met drie personen slapen staan ook altijd alle twee de ramen open. Ik heb zelf in ieder geval niet het idee dat hij het te warm heeft. Laatst had ik er een dunner dekentje op gedaan en toen ging hij piepen.

Maar ik hou het in de gaten :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99676380
Sommige kinderen zijn gewoon koukleumen trouwens, bijvoorbeeld Niels van Twinkly.
pi_99676458
Mex O+

Tof dat Dottir zelfs echt stukken opgegeten heeft Vanyel ^O^ Ik zou zeggen foto's maar daar doe je niet aan :P
The way you rock'n'roll
pi_99676881
Mex O+

Dottir eet banaan *O*

DML niet zo onzeker hoor, jij kent jou kind het beste! Sarah slaapt in een romper met korte mouwen dan een pyama met lange mouwen en een pyama broek en dan in een slaapzak en onder een laken voor de onrust. En laatst had ik haar zonder mouwen alleen in rompertje en toen ging ze 's nachts piepen..!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99677093
Nou ja, als iedereen roept wat warm en opnoemt hoe die van hen erbij ligt dan krijg je soms het gevoel tekst en uitleg te moeten geven.
The way you rock'n'roll
pi_99677095
Mex, wat knap dat je al kunt staan! O+
En Dottir aan de banaan!
DML, Anne heeft het gewoon erg snel warm. Ze zweet ook best veel.
En 't was wat mij betreft in ieder geval niet nodig dat je tekst en uitleg ging geven hoor, vond het alleen zo'n mooi verschil met Anne :D
pi_99677467
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja, als iedereen roept wat warm en opnoemt hoe die van hen erbij ligt dan krijg je soms het gevoel tekst en uitleg te moeten geven.
:D herkenbaar hoor :P

Mijnes slaapt zonder slaapzak, dat vond ik eng vanwege buikslapen maar ik weet eigk niet waarom ik dat eng vond :')

Maar goed, ze slaapt met een romper lange mouwen, pyjamapakje lange mouwen, laken, dunne witte deken van Hema (dubbelgevouwen; ik gok ongeveer net zo dik als die koeka deken.)
Het dekentje lijkt ze zelf qua gewicht prettig te vinden en ik heb dat persoonlijk ook, ik kan echt niets met een laken daar raak ik mee in de knoop :P dus ik slaap altijd onder een dekbed, ook in de zomer. Niet voor de kou maar voor het gewicht.
:)
pi_99677944
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Snap ik op zich wel, maar Jaël sliep bij mij bij wijze van spreken in haar blootje en Sarah meot echt wel wat aan, ieder kind is anders!
Vanmiddag was mijn vader wandelen met Sarah en het zag er nogal koud uit dus ik had haar over haar boxpakje en dik vest aangedaan en in de lodger gevouwen, toen ze terug kwamen sliep ze dus lekker in de wagen laten liggen, word ze 2 uur later wakker helemaal drijfnat van het zweet, arme ziel. Inschattingsfoutje van haar mama :@
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:18:20 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99678821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Geen zorgen, Dottir is niet de enige ;)
Soneal slaapt ook gewoon in een rompertje (lange of korte mouwen afhankelijk van de outfit van de dag) in een slaapzak.

Het is volgens de babyfoon 23 graden op z'n kamer, dus het lijkt me niet nodig dat hij erbij ligt alsof het midwinter is.

Soneal slaapt sinds een week trouwens op z'n eigen kamer, ik vond het er ineens tijd voor toen ik de box naar beneden had gezet omdat hij af en toe knieën onder z'n kont wriemelde en op z'n armen ging steunen. En toen ik de box gedaan had besloot ik dat ik z'n bed ook moest doen, en toen ik daar maar eenmaal (erg) druk mee was geweest (lees: de enige keer dat ik vervloekt heb dat ik geen Ikea bedje had :')) vond ik het ook gelijk tijd om dat bed maar eens uit te proberen, z'n wiegje bij ons op de slaapkamer begon om diezelfde reden immers ook gevaarlijk te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99679214
Jelle slaapt altijd in een slaapzak, anders heeft hij binnen de kortste keren z'n benen uit het bed hangen. Daaronder romper met korte mouwen en een pyama/shirtje met korte of lange mouwen, afhankelijk van hoe koud het is. Nu ligt hij bv in korte mouwen. En dan nog een deken in een dekbedhoes, als ik hem niet strak in stop ligt hij binnen 2 tellen op z'n rug te spelen, en dan rolt hij niet zelf naar z'n buik om te gaan slapen. Grapjas :+

En banaaneters O+
pi_99679424
Ow hier gebeurde vanmiddag wat dat moet ik gewoon even vertellen.
Sarah die lag op een kleed op de grond, lekker spelen en draaien en draaien en draaien... Op een gegeven moment ligt ze op haar buik druk zich heel hoog op met haar armpjes en ik zie zo haar hele lijfje los komen van de grond alleen de teentjes raakte de grond nog... Vervolgens houden haar armpjes niet en stort ze neer zo op haar voorhoofd, heel sneu en heel hard krijsen, maar dat duurde maar even! Maar ik vond het zo knap en dacht alleen maar, neee mijn baby neee!!!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:43:14 #218
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99680104
Mijn kleine wurm heeft een in bed een romper aan, korte mouw, een pyjama (met of zonder voetjes) en een zomerslaapzak. Als ze bij ons in bed ligt, dan zonder slaapzak, met alleen een omslagdoek of iets duns over zich heen.

Als ik haar 's nachts verschoon dan heeft ze altijd een warm lijf en klamme voetjes. Haar handjes zijn ook altijd warm, die zijn overdag ook snel klam, ik heb echt een kind dat het heel snel warm heeft, maar zo zijn we zelf ook.
pi_99681177
Niet echt bijgelezen, maar wel een foto van een lachje... Al kan hij mooier lachen hoor..

[ Bericht 36% gewijzigd door laiveneertiekje op 20-07-2011 09:01:37 (foto weggehaald) ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:12:50 #220
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99681613
Wat een leuk kind heb jij, wat een hompie!! O+
pi_99681734
L'tiekje wat is ie leuk O+
pi_99681740
oh bartje wat lach je mooi
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:15:40 #223
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_99681766
Wat een schatje! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:20:30 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99682048
:o Wat een verschrikkelijk mooi mannetje L'tiekje, die lach is om te smelten!!! O+
pi_99682402
Bartje O+ O+
pi_99682669
Wát een kereltje!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:37:29 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99683068
Oeh, wat een prachtige foto O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_99683552
ooohw, wat is Bartje een mooierd!! Wat lacht hij lief zeg O+

[ Bericht 44% gewijzigd door kaatjejannie op 20-07-2011 09:42:23 ]
*poef* nu is het weg
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:46:42 #229
100412 mefke79
komt goed!
pi_99683587
Danic, allereerst: niet doem denken, echt niet!

En wat een rare opmerking van de huisarts over je fysio. Het lijkt mij dat een bekkenbodemfysio nog altijd meer verstand heeft van je bekkenbodem en omgeving dan een huisarts. Wacht rustig het gesprek met je gyn af, die hebben er echt voor gestudeerd om het zo maar eens uit te drukken. En wie weet is zo'n bandje echt niet nodig, je kan het inderdaad wel trainen. En joh, tis nog maar zo kort geleden allemaal, wie zegt dat er geen verbetering meer in kan komen. Kortom, je bent volgens mij behoorlijk onnodig schrik aangejaagd, wacht het effe af (en dat is heel moeilijk, kan me voorstellen hoor!).

Wij hebben gisteren voor het eerst geprobeerd om een gewone voeding te geven, ging prima eigenlijk. Poepen lijkt daardoor ook beter te gaan (dat was het doel) en dus besloten om de voedingen overdag 'gewoon' te doen en dan in de nachten wel met jbpm erbij, zodat ie geen last krijgt van spugen als ie meteen wordt neergelegd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99683852
Een echte Ivan ja, het is ons lievelingspyamaatje, ik vind het stofje zo fijn en het broekje zo grappig. Als ik er nog 1 vind haal ik er 1 in elke maat,haha

ohhh, Bartje, jij word een echte lachebek! En leuk pakje zeg!!

Sofie lekker tandjes poetsen en naar bed O+
pi_99683942
ohw ja, Mex helemaal vergeten. Wat is ie leuk!! Sofie had die pyama ook. Ik ben nu helemaal fan van pyama's.
*poef* nu is het weg
pi_99684058
Ik ook fan, als we niet weggaan laat ik hem ook lekker in zijn pyama rondscharrelen.
pi_99684515
Na deze pyjama was de dinosauruspyjama van de H&M onze favoriet (daar is Ivan net uitgegroeid). Momenteel hebben we niet meer zulke leuke pyjama's voor Ivan.
pi_99685658
Oh Bartje, wat ben je een lekker ding! O+ Wat een mooi kindje laiveneertiekje!

Even iets raars.....mijn ouders zijn hier vanmiddag en hebben vanavond opgepast zodat vriend en ik naar de bios konden. Kom ik terug, hebben we dus een waarschijnlijke mijlpaal gemist! Mevrouw lag ineens op haar buik! in de box.
Maar telt ie al als ze haar arm niet onder haar buik vandaan kan halen?
Potverdrie, ze gaat hard, ze is pas 10 weken en nu al op d'r buik!! Mijn kleine allesnualwiller! O+
pi_99686155
Danic tuurlijk telt ie, maar het kan ook een toevalstreffer zijn he! J draaide rond drie maanden ook en vervolgens duurde het tot ze zes maanden was voor ze het weer deed ;) Wel vet stoer van Eva, sterk is ze dan al hoor :)
pi_99686699
Zeg pretbederver :6 met je toevalstreffer! tssss
Nee hoor haha geintje, weet ik ook, maar vond het wel bizar dat ze het nu al deed.
Ik merk wel dat ze het probeert, maar ze ligt dan op haar zij en komt niet verder dan haar gezicht begraven in het kleed. Tot nu, maar ze moet het binnenkort nog even laten zien want wij hebben het gemist en dat kan natuurlijk niet. :P
pi_99686861
Ze gaat het vast nog heel vaak doen en dan moeten jullie er met de camera bovenop staan :)
Ik vind het wel heel knap hoor want tien weken is nog hartstikke klein!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 juli 2011 @ 00:18:42 #238
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99688584
Danic: dat had ik bij Geert ook .. ik ben er nu van overtuigd dat hij toen uit drift dat het niet lukte, het wel lukte.

Ik kwam even bijlezen, maar dat is niet echt helemaal gelukt. Wij gaan zondag kamperen! En vandaag zijn we bij de manueel therapeut geweest, en bij zowel Jan áls Geert waren er stijve, vastzittende delen te ontdekken. Omdat het bij Geert, door mijn eigen ingrijpen vanaf dag 1, niet ernstig is, er is vrijwel geen afwijking (!) aan zijn hoofdje te ontdekken ondanks de (sterke) voorkeurshouding, zal hij waarschijnlijk met nog één behandeling wel klaar zijn. Ik blijf oefenen met hem, heb een leuke oefening gekregen voor op een skippybal. heel grappig :Y Ook probeert hij te rollen en word driftig als 't niet lukt. Hij ligt dolgraag op z'n buik, en houdt dat ook gerust 20 mintuen lang vol ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99694688
DJMO je leeft nog, ik vroeg me gister opeens af of je er nog wel was...!!
Fijn dat het zo lekker gaat met Geert :)
pi_99694890
Bedankt voor de reacties, ik ben zelf natuurlijk ook helemaal weg van Bartje.. Ik was trouwens allang blij dat het m ij lukte om dit lachje vast te leggen, meestal gaat hij heel serieus naar het fototoestel staren.

DJMO, fijn dat de manueel therapeut geholpen heeft..

En danic, dat is wel een kleine mijlpaal. Bartje ligt nu soms ineens op zijn zij, maar volgens mij is dat ook meer toeval..
Ik heb hem vanmorgen na zijn voeding van 5 uur in zijn eigen ledikantje gelegd, en daar heeft hij geslapen tot half 9...
pi_99695604
Ik vind het jammer dat iedereen alleen maar focust op hoeveel lagen Puck aan heeft in bed. Dat er zelfs wordt gesproken van midwinter aankleding en de meesten voorbij gaan aan het feit dat ik die foto plaatste omdat Puck voor het eerst in vijf maanden niet ingebakerd in slaap was gevallen en meteen ook anderhalf uur sliep.

L'tiekje ik had Bartje gisteravond op mijn telefoon nog gezien. Mooi en lief menneke.
The way you rock'n'roll
pi_99695695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het jammer dat iedereen alleen maar focust op hoeveel lagen Puck aan heeft in bed. Dat er zelfs wordt gesproken van midwinter aankleding en de meesten voorbij gaan aan het feit dat ik die foto plaatste omdat Puck voor het eerst in vijf maanden niet ingebakerd in slaap was gevallen en meteen ook anderhalf uur sliep.

L'tiekje ik had Bartje gisteravond op mijn telefoon nog gezien. Mooi en lief menneke.
Sorry spuit elf, maar echt ontzettend fijn dat hij goed geslapen heeft. Ga je het nu elke dag proberen? Probeerde hij te rollen als ie ingebakerd lag? Ik hoop zo voor jullie dat hij nu ontdekt dat in een slaapzak slapen zoveel lekkerder slaapt :*
*poef* nu is het weg
pi_99695810
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:42 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Sorry spuit elf, maar echt ontzettend fijn dat hij goed geslapen heeft. Ga je het nu elke dag proberen? Probeerde hij te rollen als ie ingebakerd lag? Ik hoop zo voor jullie dat hij nu ontdekt dat in een slaapzak slapen zoveel lekkerder slaapt :*
Lief van je.

Ik ga het elke dag m.u.v. kdv dagen nu overdag proberen ja. Hij rolde nog niet ingebakerd maar het zat er aan te komen. Hij deed al wel sit ups en als de zomer echt eens doorzet is inbakeren gewoon te warm. Bovendien is het voor iedereen handiger als hij leert niet ingebakerd te slapen.
Behalve in de MC kan hij nooit ergens even in slaap vallen omdat hij dat niet geleerd heeft. Tenzij je hem dus helemaal inpakt.
Ik vind het belangrijk voor zijn ontwikkeling en om over zijn onrust heen te groeien om zo te leren slapen.
's Nachts gaan we pas doen als het langere tijd overdag elk slaapje goed gaat want niemand is gebaat bij onrustige nachten op dit moment.
The way you rock'n'roll
pi_99695880
Fijn zeg. En die deken biedt natuurlijk ook een vorm van stevigheid. Daarom doen wij Sofie nu onder een laken. Even stevig instoppen (Dat trekt ze gelijk los hoor, maar meer voor ons idee)
Wij zijn geheel tegen alle adviezen in cold turkey gestopt met inbakeren. We waren een week op vakantie en wilden het proberen. Maar ik geloof dat Sofie het toen al eigenlijk niet echt meer nodig had. Dat het meer gewoonte van ons was.
*poef* nu is het weg
pi_99696006
Ik wist helemaal niet dat jullie inbakerden KJ. Wat fijn dat het bij Sofie in één klap niet meer nodig was.

Die deken is inderdaad stevigheid om zijn beentjes rustig te houden. Hij blijft dat brokje onrust dat zelfs in bed overstrekt en ligt te hupsen. Ik moet hem ook echt iets in zijn handjes geven anders ligt hij te wapperen/fladderen in bed. (Ik probeer zijn armen ook onder deken in te stoppen maar die heeft hij binnen 30 sec. los).
Echt heel sneu en verdrietig om te zien vind ik dat. Zoveel onrust zit er in mijn ventje. Dat heeft hij dus niet als hij ingebakerd ligt maar voor de ontwikkeling moet hij het gewoon zonder leren. Maar makkelijk is het voor hem echt niet :N
The way you rock'n'roll
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:32:22 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99696914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik had het over de aankleding van mijn kind in z'n kamer van 23 a 24 graden, niet gelijk op als commentaar op de aankleding van jouw kind zien, ik reageerde op Vanyel die zich afvroeg of ze een ontaarde moeder was.

Ik heb van jou geen mededelingen gezien over de temperatuur op de kamer, dus het kan net zo goed zijn dat jullie er een airco hebben hangen waardoor het constant 17 graden is.

Het was geen commentaar op jou, en als jij dat wel zo leest dan maak je het vooral voor jezelf moeilijker dan het is.
Je kent je eigen kind en zijn behoeftes het beste lijkt me, en dat zo'n uitrusting voor mijn kind in zijn kamer niet geschikt zou zijn wil niet zeggen dat het voor jouw kind in zijn kamer ook niet geschikt zou zijn.
Of andersom: dat de outfit van mijn kind geschikt zou zijn voor jouw kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_99697003
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jullie inbakerden KJ. Wat fijn dat het bij Sofie in één klap niet meer nodig was.

Die deken is inderdaad stevigheid om zijn beentjes rustig te houden. Hij blijft dat brokje onrust dat zelfs in bed overstrekt en ligt te hupsen. Ik moet hem ook echt iets in zijn handjes geven anders ligt hij te wapperen/fladderen in bed. (Ik probeer zijn armen ook onder deken in te stoppen maar die heeft hij binnen 30 sec. los).
Echt heel sneu en verdrietig om te zien vind ik dat. Zoveel onrust zit er in mijn ventje. Dat heeft hij dus niet als hij ingebakerd ligt maar voor de ontwikkeling moet hij het gewoon zonder leren. Maar makkelijk is het voor hem echt niet :N
Wij hadden nog het "geluk" dat we in de winter uitbakerden. Sofie ging in een slaapzak met dikke lange mouwen. Aangezien die te lang waren, kon ze alsnog erg weinig mee.
*poef* nu is het weg
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:39:17 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_99697091
Ik heb bij Leyla ook niet afgebouwd... Toen haar groei achteruit ging was het eerste wat ik deed die bakerding weg... Ze slaapt wel in een slaapzakje, dat dan weer wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:00:43 #249
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99697684
Even vanaf mijn foon, mijn Lientje weegt 5265 gram en is 56 cm bij vijf en een halve week. Geboortegewicht 3835 en 51cm.
De wvk zei dat hij niets op of aan te merken had, een heel gezond meisje is het.

Ik mag wat minderen met bv en proberen haar op om de 4 uur te krijgen, zonder haar te laten huilen oid.

Ik ben een hele trotse mama.

[ Bericht 28% gewijzigd door Juud79 op 20-07-2011 16:40:47 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:04:26 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99697817
Keurige cijfers Juud ^O^

Hoezo minderen met de BV? Je voedt haar toch op verzoek?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')