Door die foto's heb ik vandaag ook maar eens een banaan aangeboden. Hilarisch, alsof ze voor het eerst in honderd jaar weer eens iets te eten kreeg. Ze viel er echt op aan en heeft ook daadwerkelijk nog stukken doorgeslikt ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn fijne motoriek is niet geweldig maar dingen naar zijn mond brengen kan Puck als de beste![]()
Hij heeft niet heel veel binnen gekregen maar gewoon lekker zitten sabbelen en daar ging het om.
Laken, deken, slaapzak, truitje, romper en misschien nog een broekje? Bij Lena gebruik ik alleen een langemouwenromper en slaapzak.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja zijn het teveel lagen vind je Fannetje?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef Troeta het volgende:
Gewoon even tussendoor!Mex!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie ik daar nog een Ivan Original?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Hier dus hetzelfde! Als je kind het koud heeft merk je dat wel. Meestal laat een baby zich dan wel horen, of je voelt het aan de armpjes. Ik weet dat je het beste in de nek kunt voelen, maar bij heel koude armen wil ik nog wel eens ingrijpen ookal voelt het nekje warm genoeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me opeens heel ontaard. Die van ons slaapt in een romper met lange mouwen in zomer- of winterslaapzak zonder mouwen..
Geen broekje en korte mouwen romper.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laken, deken, slaapzak, truitje, romper en misschien nog een broekje? Bij Lena gebruik ik alleen een langemouwenromper en slaapzak.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja, als iedereen roept wat warm en opnoemt hoe die van hen erbij ligt dan krijg je soms het gevoel tekst en uitleg te moeten geven.
Snap ik op zich wel, maar Jaël sliep bij mij bij wijze van spreken in haar blootje en Sarah meot echt wel wat aan, ieder kind is anders!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja, als iedereen roept wat warm en opnoemt hoe die van hen erbij ligt dan krijg je soms het gevoel tekst en uitleg te moeten geven.
Geen zorgen, Dottir is niet de enigequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me opeens heel ontaard. Die van ons slaapt in een romper met lange mouwen in zomer- of winterslaapzak zonder mouwen..
Sorry spuit elf, maar echt ontzettend fijn dat hij goed geslapen heeft. Ga je het nu elke dag proberen? Probeerde hij te rollen als ie ingebakerd lag? Ik hoop zo voor jullie dat hij nu ontdekt dat in een slaapzak slapen zoveel lekkerder slaaptquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het jammer dat iedereen alleen maar focust op hoeveel lagen Puck aan heeft in bed. Dat er zelfs wordt gesproken van midwinter aankleding en de meesten voorbij gaan aan het feit dat ik die foto plaatste omdat Puck voor het eerst in vijf maanden niet ingebakerd in slaap was gevallen en meteen ook anderhalf uur sliep.
L'tiekje ik had Bartje gisteravond op mijn telefoon nog gezien. Mooi en lief menneke.
Lief van je.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:42 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Sorry spuit elf, maar echt ontzettend fijn dat hij goed geslapen heeft. Ga je het nu elke dag proberen? Probeerde hij te rollen als ie ingebakerd lag? Ik hoop zo voor jullie dat hij nu ontdekt dat in een slaapzak slapen zoveel lekkerder slaapt
Ik had het over de aankleding van mijn kind in z'n kamer van 23 a 24 graden, niet gelijk op als commentaar op de aankleding van jouw kind zien, ik reageerde op Vanyel die zich afvroeg of ze een ontaarde moeder was.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het jammer dat iedereen alleen maar focust op hoeveel lagen Puck aan heeft in bed. Dat er zelfs wordt gesproken van midwinter aankleding en de meesten voorbij gaan aan het feit dat ik die foto plaatste omdat Puck voor het eerst in vijf maanden niet ingebakerd in slaap was gevallen en meteen ook anderhalf uur sliep.
L'tiekje ik had Bartje gisteravond op mijn telefoon nog gezien. Mooi en lief menneke.
Wij hadden nog het "geluk" dat we in de winter uitbakerden. Sofie ging in een slaapzak met dikke lange mouwen. Aangezien die te lang waren, kon ze alsnog erg weinig mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jullie inbakerden KJ. Wat fijn dat het bij Sofie in één klap niet meer nodig was.
Die deken is inderdaad stevigheid om zijn beentjes rustig te houden. Hij blijft dat brokje onrust dat zelfs in bed overstrekt en ligt te hupsen. Ik moet hem ook echt iets in zijn handjes geven anders ligt hij te wapperen/fladderen in bed. (Ik probeer zijn armen ook onder deken in te stoppen maar die heeft hij binnen 30 sec. los).
Echt heel sneu en verdrietig om te zien vind ik dat. Zoveel onrust zit er in mijn ventje. Dat heeft hij dus niet als hij ingebakerd ligt maar voor de ontwikkeling moet hij het gewoon zonder leren. Maar makkelijk is het voor hem echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |