Als jullie waren uitgenodigd had je dat al gewetenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe laat worden we ook al weer verwacht?
Yeah! Leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond trouwens eindelijk de gezinsuitbreiding
Ik heb ook weer niets gehoord hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jullie waren uitgenodigd had je dat al geweten
Die doen af en toe alsof ze het heel zwaar hebben....dan staan ze op van de bank, rekken ze zich uit en ploffen weer neerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook weer niets gehoord he
![]()
Hoe is het met jouw katjes?
Klinkt als een heerlijk levenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die doen af en toe alsof ze het heel zwaar hebben....dan staan ze op van de bank, rekken ze zich uit en ploffen weer neer
quote:
Aangekomen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef Sarabi het volgende:
Het lijkt ook wel een beetje op mijn leven zo in de vakantie![]()
Maar vanaf morgen weer sporten want ik begin dicht te groeien
Zullen we morgen zien, maar vast welquote:
Ga nou eerst maar normaal etenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zullen we morgen zien, maar vast wel
2,5 week echt slecht gegeten en nauwelijks bewogen
Daarom nu juist zin om weer normaal te doen (en stiekem weer zin om te gaan afvallen, maar of dat zo slim is)
Normaal is ook zo saaiquote:
Den ben je een ontzettende bofkontquote:
Dat je ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. inruilt voor dat!
Onbegrijpelijk!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. inruilt voor dat!
Onbegrijpelijk!![]()
Dat had ik onlangs ook voor de eerste keer bij een bhquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:10 schreef LieLie het volgende:
Moet nog even een nieuwe bh scoren, van één van mijn goede exemplaren brak gisteravond ineens de beugel dwars doormidden? Ik draaide me half om op een stoel en ineens 'krak'![]()
Heb wel eens gehad dat hij door de stof heen prikt en eruit komt, maar doormidden breken
Ja, las het. Maar hier doet alles het nog, is via de kabel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
radio/tv-toren van Smilde is afgebrokenGeen radio in de auto hier, geen tv als je niet digitaal hebt
Met je tv'tje met antenne op een camping zitten in drenthe is nu afzien hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:13 schreef LieLie het volgende:
Ja, las het. Maar hier doet alles het nog, is via de kabel.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met je tv'tje met antenne op een camping zitten in drenthe is nu afzien hoor!
http://www.justeat.nlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef LieLie het volgende:
Ik heb gisteren en de avond ervoor zo lang in de keuken gestaan dat zelfs brood smeren me vandaag te veel werk is![]()
Moet nog iets verzinnen voor het avondeten.
Een klein stukje witte chocolade cheesecake ging er hier gisteren bij iedereen nog wel in!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet nog ff een dessert verzinnen voor morgenavondIk heb voorgerecht en hoofdgerecht al, maar nu dessert dus nog. Mag niet te zwaar zijn ook dus alle chocolade-achtige dingen vallen af
Hangopquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet nog ff een dessert verzinnen voor morgenavondIk heb voorgerecht en hoofdgerecht al, maar nu dessert dus nog. Mag niet te zwaar zijn ook dus alle chocolade-achtige dingen vallen af
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een klein stukje witte chocolade cheesecake ging er hier gisteren bij iedereen nog wel in!
Teveel werkquote:
La Lanterna uit Coevorden lijkt bij jullie te bezorgenquote:
Ik ben luiquote:
Huhquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke ijsboerin zitten daar, mijn vriend heeft het er nog steeds over
Ah. Bokhovenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die bij de wok in de buurt
Onee bij de sushi
Of misschien toch nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
En het toetje wordt een Citroen kwarktaart denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |