Ik denk dat dat gewoon een nieuwe manier wordt om 'onze' slowchat te droppen. Vind het geen slecht idee overigens, maar denk dat we daar niet consequent genoeg voor gaan zijn. Denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:24 schreef ursel het volgende:
Ik denk, kom even de nieuwe OP bewonderen, maar is nog steeds behoorlijk lang.
Kan er niet een voorsteltopic komen waar iedereen z'n ding in dumpt en dat de OP daar alleen naar linkt. (dus een lijstje met namen en de links naar de posts van die user)
Wie noemt dit een supergesoigneerd topic?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:31 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom is dit een supergesoigneerd topic??
Ik heb nog gewoon haar op mijn poten...
Een harige poot dus?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:31 schreef SuperWeber het volgende:
Daar gaat je stroomlijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:31 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom is dit een supergesoigneerd topic??
Kijk, weer een nieuwe om te pestenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar gaat je stroomlijn
* Metro2005 heeft ook harige poten
Wees nou eens lief tegen mequote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:47 schreef Gripper het volgende:
Hopelijk stimuleert een OP die een streling voor het oog is jullie om ook eens wat te gaan doen aan die onverzorgde lijven, rottige zwarte broekjes, zwarte sokken, gele vorken, harige poten en fietsen met piepende kettingen.
Gelukkig is dit dan ook het recreatieve wielren topicquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon een nieuwe manier wordt om 'onze' slowchat te droppen. Vind het geen slecht idee overigens, maar denk dat we daar niet consequent genoeg voor gaan zijn. Denk ik.
Wat ik ook denk is dat ik te weinig fiets. Als het dan regent twijfel ik of ik alsnog ga rijden, en dan doe ik het maar gewoon niet, met als gevolg dat ik echt ten voeten uit een mooi-weer-rijder ben. Eigenlijk is het wel iets waar ik van af wil, maar kan de motivatie niet vinden om dan tóch te gaan rijden.
Droog vanavond!? Niet in Dordt hoor...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:07 schreef CyclingGirl het volgende:
Sterkte met je knie moblo.
Ik heb gisteren een gesprek gehad met een potentiele trainer voor mij. Ik denk wel dat het was is dus ik ga het gewoon proberen. Vanavond ga ik 80km trainen want droog.... joeppieee. Zondag UCI wedstrijd rijden in de regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |