Nee, sorry.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:10 schreef Harajuku. het volgende:
Senesta, weet je hoe lang die bungees over verzenden doen?
Ik heb er zelfs teveel over gelezen denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoef niets te zeggen, ik wil alleen zeggen dat KVV weinig gedoe is, zeker als je er na een paar weken routine in hebt. BARF zou ik ook niet aan beginnen
Heb je je al eens ingelezen over brok en KVV? Gewoon echt informatie gezocht en gelezen en niet wat je hier en daar opvangt van Hara en coAls je dat doet kan je een betere keus maken me dunkt.
Dat heb ik de katten hier wel eens gegeven idd, man oh man wat ging Dodge stinken van dat spulquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:13 schreef tombolafan het volgende:
Het went idd snel, en ontdooien in een bakje water is ook wel te doen
En je hebt ook Renske oid toch? Dat kan je achter de hand houden misschien
Wij vergeten het ook nog wel eens hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
TT
[..]
Ik heb er zelfs teveel over gelezen denk ikZeker de afgelopen week.
Vandaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
En ik ben een vrij ongeorganiseerd type (hadden jullie vast niet gedacht he?) dat het geheid gaat vergeten om KVV te ontdooien enzo. Of denk je dat het echt snel went?
En wat ik na al dat lezen nog graag wil weten: als je je hond op bv Carnibest zet (wat me eigenlijk het beste klinkt) en je vergeet een dagje je ontdooien, schiet dat hele darmstelsel dan in de paniek als ik een dagje brokken geef voor nood? Raken ze dan niet teveel gewend zeg maar?
Katten gaan sowieso moeilijker over dan honden hoor. De meeste honden vallen gelijk aan, de meeste katten moeten eerst moeilijk doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb een keer van die bevroren vleesrondjes (ook van zo'n KVV merk) gekocht voor Boor, maar hij moest het nietMisschien toch eens Carnibest voor katten proberen dan.
Even mengen in het begin, heb ik hier ook gedaan. En soms is het even zoeken wat ze lekker vinden. Ik heb wel gemerkt dat mijn katten niet van afwisseling houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb een keer van die bevroren vleesrondjes (ook van zo'n KVV merk) gekocht voor Boor, maar hij moest het nietMisschien toch eens Carnibest voor katten proberen dan.
Pups 40-60 gram per dag (dus ik hield maar even 50 aan voor het gemiddeldequote:
Een jaar toch?quote:
Ja stom he, de simpelste dingen weet ik ook niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Een jaar toch?God, Greys, dit is bij mij ook allemaal wat stoffig
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh hooooooooera, het lijkt erop dat mijn laptop weer leeft. De storm had hem vermoord gisteren
Ik denk hetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
Maar Beetlebaby is te mager toch? Die kan je misschien in het begin wel ietsjes meer geven
O jee, wat zal dat een vreemd gezicht zijn. Heb je al gebeld?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Help! M'n kater is Quasimodo geworden
Maar goed, hij heeft dus een dikke wang en wat dikke kin aan één kant. Tevens kan zijn oog ook niet meer helemaal op. Straks maar even de DA bellen maar lijkt me toch iets wat niet echt goed is
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysje
Wat een liefde deze ochtend!
Is je Zooplus-pakket er al?
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Wat is die oranje ring? Een bijtring voor de tandjes?
Hahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's pas de tweede keer![]()
En Muis, gisteravond:
[ afbeelding ]
Diaz is 4 maanden en is al aan het wisselen. Hebben ze nog gezegd of ze nog moet wisselen of niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
JaWant die gaat ie wisselen zo rond de 5-8 maanden (en is nu 5 maanden).
Whehehe.
Fotooooooooooooooo!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:27 schreef Muis006 het volgende:
Boh mijn hele bovenlip is dik opeens.
Het lijkt wel botox gone bad
http://www.sos-strays.nl/nederlands/caramela.htmlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:25 schreef Muis006 het volgende:
Greeesjeee mijn mamma is nieuwsgierig naar Beetle
Wat voor ras is het? En foto's?
Nah, 't gaat toch wel steeds beter? Een apart geval zal 't altijd wel blijvenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb bij Sjon de hoop dat ie nog ergens overheen groeit helemaal laten varen hoor
I'm with ^^quote:
Wat voor ras? We hebben geen idee en de stichting zelf ook nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:25 schreef Muis006 het volgende:
Greeesjeee mijn mamma is nieuwsgierig naar Beetle
Wat voor ras is het? En foto's?
Wat is het toch een schatjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor ras? We hebben geen idee en de stichting zelf ook niet
Het liep op straat.
Gewoon weer dezelfde foto's? Mag het, oh-oh? Ah?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
Zou het een allergische reactie zijn Muis?
Baaf:
Sorry, ik was alweer met het hondje bezig
Ik heb geen idee waarop dan, ik ben wel an het ontbijten maar niets anders dan normaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
Zou het een allergische reactie zijn Muis?
Baaf:
Sorry, ik was alweer met het hondje bezig
Dat is sexyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zo een keelpijn dat ik alleen nog maar kan fluisteren haast![]()
![]()
Lekker handig weer
Scruffy!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't is ook wel het meest scruffy hartenbrekende ratje dat je kon vinden
Oh jekkes. Zomaar ineens?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Lekker handig weer
Maar niet handig als telefoneren een belangrijk deel van je werk isquote:
Ja want dronken zijn van de hoestsiroop telefoneert erg professioneelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar niet handig als telefoneren een belangrijk deel van je werk isFlinke fles hoestsiroop meenemen en af en toe een slokje
Fuck nee, sexy is na 2 pakjes roken op een dag lekker geil hees.quote:
Trrrrrrrrrrrrachitol?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jekkes. Zomaar ineens?
Hebbie het lila-met-zalm-doosje al gehaald? Hoe heet dat ook alweer?
Hoewel, da's alleen bij beginnende keelpijn geloof ik he?
IJswater drinken helpt. Heb je een diepvries(vakje) daar? Bekertje water erin tot er een vliesje opkomt, dan met kleine slokjes opdrinken. Verdooft lekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Lekker handig weer
Ja bij mij ookquote:
Aaawwwquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor ras? We hebben geen idee en de stichting zelf ook niet
Het liep op straat.
Gewoon weer dezelfde foto's? Mag het, oh-oh? Ah?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Muis!
Ook scruffy en scharminkelig en hartenbrekerig heur
In de VS zijn ze helemaal fan van vroeg steriliseren. Bij katten al met 12 weken. Dat vind ik zelf wel erg vroeg, dan zijn ze nog zo klein.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:57 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
Ik had nog even nagevraagd of ze nou wel of niet gesteriliseerd is al. Het leek mij wat vroeg en S dacht dat ze gezegd had dat het nog niet zo was, maar op de site stond al dat ze wel gesteriliseerd is. En dat is ze dus idd al, is in Spanje al gebeurd.
Ik vind het wel érg vroeg, maar ik lees overal op internet dat veel Ned. dierenartsen het met 6 maanden 'ideaal' vinden, dus dan zal 5 maanden ook wel kunnen. En ze zullen in het asiel het risico op zwangere hondjes ook niet willen nemen, dat snap ik ook wel weer.
Zou kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh das wel fijn dat ze al geholpen is, ondanks dat het nog wat vroeg is mss.
Heb je zelf die ellende niet nog es!
En bovendien, die leeftijd, dat zal een gokje zijn toch?
Mss is ze wel al net wat ouder ook.
Heb je geen whatsapp dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:05 schreef Oognip het volgende:
Greys, hoe laat verwachten jullie thuis te zijn met Beetle? Ik moet werken tot 21 uur en wil graag live de thuiskomst van Beetle volgen
Inderdaad, ik snap ook dat ze het daar wat eerder doen dan hierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben er zelf niet voor om zulke ingrepen te doen voor een hond volgroeid is, maar onder deze omstandigheden dan weer wel, ze had zomaar gedekt kunnen worden alweer ergens
Jawel, maar ik heb Greys nietquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
S landt rond 19.30 uur op Schiphol. Dan de auto halen, rond 20.15 uur in Heemstede. Voor 21.00 uur zijn we daar niet weg denk ik en dan nog 40 minuten rijden ongeveer
Dus om 21.40 raakt fok overbelast.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
S landt rond 19.30 uur op Schiphol. Dan de auto halen, rond 20.15 uur in Heemstede. Voor 21.00 uur zijn we daar niet weg denk ik en dan nog 40 minuten rijden ongeveer
Omdat ik dan die auto op de terugweg weer moet ophalenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:12 schreef Barbaaf het volgende:
Trouwens Greys, je wilde in Zoetermeer opstappen, je zou kunnen parkeren op het binnenterrein van de afslag van de A12, bij de Rontgenlaan, dan ben je via de Mandelabrug zo in het station. Maar waarom stap je niet op in Delft of Schiedam, dan hoef je niet over te stappen?
Ja hoe dan, want dan sta ik dus op Schiphol, zonder autoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja dan haal je die hond maar fijn alleen op hoor
Je hebt nog uren de tijd om dat te regelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:13 schreef Greys het volgende:
Omdat ik dan die auto op de terugweg weer moet ophalenEn S dan een te groot stuk alleen met Beetle moet rijden en we hebben nog geen vervoersdinges of tuigje voor aan de gordel.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoe dan, want dan sta ik dus op Schiphol, zonder auto
Het is maar een uurtje vliegen en heel soms hoort ie pas vlak van te voren - als ze al in het vliegtuig zitten - dat er vertraging isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat je bij vertrek nog wel ff checkt of dat vliegtuig op schema gaat vertrekken?
Komt goed schatje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is maar een uurtje vliegen en heel soms hoort ie pas vlak van te voren - als ze al in het vliegtuig zitten - dat er vertraging isEn dan ben ik al onderweg
Maar het komt goed
Ik voel me momenteel ontzettend wereldvreemd, want ik ben ineens echt heel nerveus voor het treingedoe en het parkeren enzo
Zou wel willen, maar ik denk niet dat ie dat leuk vindt, denk dat hij mee wil ophalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dan verras S en haal dr alvast op , kan ie meteen naar huiskomen straks, en dan is Beetle al bijna helemaal gewend ook
denk je aan je ov-chipkaartquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is maar een uurtje vliegen en heel soms hoort ie pas vlak van te voren - als ze al in het vliegtuig zitten - dat er vertraging isEn dan ben ik al onderweg
Maar het komt goed
Ik voel me momenteel ontzettend wereldvreemd, want ik ben ineens echt heel nerveus voor het treingedoe en het parkeren enzo
Ik hoorde dat ik die nog niet nodig heb en dat je nog steeds treinkaartjes kunt pinnen op het stationquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
denk je aan je ov-chipkaart![]()
heel veel plezier vanaaf
Ik heb even je mogelijkheden nagelopen, als ervaren OVertquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:12 schreef Barbaaf het volgende:
Op vrijdag 15 juli 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het komt goed
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja niks , jij mag pas zwaaien als ik dat filmpje gezien heb
+1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik stem ervoor dat Greys lekker zelf beslist hoe ze het doet.
^^quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:34 schreef Cat22 het volgende:
Als ze het maar doetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:34 schreef Cat22 het volgende:
En laat me raden, achterop de motor zie je ook niet zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
Baaf, lief
Maar ik ga kotsen in een bus![]()
Dus ik moet wel eerst met de auto naar het treinstation.
Ik ga even zoeken waar die parkeerplaats is waar je het over had
Nou iddquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ja want dat doet ze echt niet natuurlijk, jezus, de sneuheid weer ook
Kan ik me best voorstellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Greys het volgende:
Ik stem voor dat S even reageert op mijn Whatsappje of ik haar zelf kan gaan ophalen
Want ik kan me ook voorstellen dat hij het heel erg leuk vindt om mee te gaan ophalen, hij had zich daar nogal op verheugd.
Nee helaas.. vanochtend bij de dierenarts geweest, maar het was nog niet zn tijd.quote:
Over sneuheid gesproken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee helaas.. vanochtend bij de dierenarts geweest, maar het was nog niet zn tijd.
Ga ik maar weer verder met hem dood kijken.Misschien volgende week meer geluk
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:37 schreef Barbaaf het volgende:
(Ik had mijn vorige post al geschreven voor er gestemd werd)
Echt wat ben jij een triestfiguurquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee helaas.. vanochtend bij de dierenarts geweest, maar het was nog niet zn tijd.
Ga ik maar weer verder met hem dood kijken.Misschien volgende week meer geluk
Lijkt me niet echt leuk om met zoiets te spotten toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Toch fijn dat jullie alles zo serieus nemen..jezus zeg
Het is gewoon niet mijn gevoel voor humor, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Toch fijn dat jullie alles zo serieus nemen..jezus zeg
Krijg ik zo ook een ban, mag mn hond niet doodwensen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Pas maar op dat ze niet op veldonderzoek komt met dr gevoel voor humor en al
Oh-oh, ik houd ons gedoetje buiten de SC en reageer niet op je steken onder water.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Pas maar op dat ze niet op veldonderzoek komt met dr gevoel voor humor en al
Jij moet gewoon hyperen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
Het zou al een stuk schelen als iedereen gewoon van elkaar accepteerde dat iedereen gewoon een ander gevoel voor humor heeft en niet meteen met kotssmilies ging gooien e.d.
Maar zullen we er lekker over ophouden?
Of moet ik straks tussen het gekat en geruzie door gaan zitten hyperen?![]()
Nee hoor! Integendeel!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Mij zit je helemaal niet in de weg, ik kan me ook niet voorstellen dat je die indruk krijgt
Nee joh! Het is logisch dat je hypert over een nieuwe huisgenoot! Hartstikke leuk om mee te lezen en mee te leven. Alleen rust op jou de zware druk ons regelmatig te voorzien van updates.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Integendeel!
Ik ben alleen soms zo'n miep dat ik bang ben dat mensen zich er in stilte aan ergeren dat het de hele dag (of week) al over Beetle gaat maar niets durven zeggen omdat ze mijn plezier niet willen bederven.
Dus mócht dat zo zijn bij iemand, PM me gerust, no hard feelings!
Knap dat je die foto hebt kunnen maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig weer
Ander onderwerp, ik ging koffie zetten en kijk eens wie me gezelschap kwam houden? Fitisje in de muntEr waren er twee maar ze zijn zo razendvlug dat ik al blij ben met één redelijk scherpe foto
[ afbeelding ]
En Hara standby on whatsapp. Komt goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:52 schreef Greys het volgende:
Okeeeeeeee![]()
Cat, ik zorg dat mijn telefoon opgeladen is en het fototoestel ook
Rewimo, die foto is echt super gelukt! Kan zo in een tijdschrift!
't Gaat tenminste ergens overquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Integendeel!
Ik ben alleen soms zo'n miep dat ik bang ben dat mensen zich er in stilte aan ergeren dat het de hele dag (of week) al over Beetle gaat maar niets durven zeggen omdat ze mijn plezier niet willen bederven.
Oh ik mis in mijn gehyper soms echt wel eens watquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Gaat tenminste ergens overEn het is niet zo dat je lekker doorwalst als iemand met iets serieus komt (denk ik, correct me if I'm wrong ), D_A laat zélf niks meer horen
Dit was de enige toonbare van de hele serie. Die beestjes zitten maar niet stilquote:
Hou je smoelwerk met je gezeik en hyper gewoon door.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Integendeel!
Bekijk 't maar met die gaaien, als ik de pinda's ophang zijn ze nergens te zien en 's ochtends rond een uur of 5 klinkt 't alsof de wereld vergaat. Tegen de tijd dat ik m'n bed ben uitgerold en ga kijken is alles geplunderdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik hyper in stilte mee, mn stem is echt zo goed als weg nu
![]()
Toffe foto Rewimo.
Ik wacht nog steeds op die hoerige vlaamse gaaien van Barbaaf
Ja die is heel leukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, dat nieuwe neukertje van Prince is wel leuk he![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:59 schreef oh-oh het volgende:
QWEA , HOU ZELF JE MUIL EN GEEF ME DAT FILMPJE!
Maar met die clip van net snap ik wel wat zij op NSJ zoekt, vriendje mocht blijkbaar mee maar zij kan een aardige act dragen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ze speelt ook erg slecht gitaar maar ik snap wel dat dat Prince niet zo boeit
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Baaf gij vlijer, ik ben 15 jaar ouder dan dat chickie
Huuuquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:27 schreef baniekje het volgende:
Een van mijn poezen heeft net een mus gevangen, en ook maar meteen helemaal opgegeten.![]()
Het enige dat er nog ligt zijn een paar veertjes.
Ow ja, luns.quote:
Ik had afbakbroodjes met filet american en eiersaladequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, luns.
*gaat mini loempiaatjes in de pan gooien*
Ik moet de begroting van het koor nog in orde maken ivm subsidie-aanvraag.
En heb geen kont zin.
Ja mam.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had afbakbroodjes met filet american en eiersaladeen peper erop.
Zin maken
Je hebt PMquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Integendeel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Het was vast Heineken, dan proefde hij het verschil toch niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:59 schreef oh-oh het volgende:
QWEA , HOU ZELF JE MUIL EN GEEF ME DAT FILMPJE!
Nee hoor, dank je wel; alles is op het oog weer droogquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Beetle komt vandaag hoe laat greys?
![]()
Elies moeten we komen pompen?
Ow gatver. Ik ben nogal gevoelig voor gewrichtenshit. Misselijkmakend inderdaadquote:Ik had vanmorgen ook een strakke actie ik deed de wasmachinedeur dicht en zag zo mijn duim helemaal omklappen. Ik werd een beetje misselijk en zweterig maar hij het doet nog
Hertog Janquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het was vast Heineken, dan proefde hij het verschil toch niet.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je hebt PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Elies, je mag hier slapen hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Euh, ff nadenken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Kom maar hoor, plek zatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Hoi, alles meurt hier naar stront en rotte eieren. Bij wie kom ik logeren dit weekend?
Ow, ik voel een geweldige win-win opkomen: ik ga op Bink passen en blijf daar gelijk odeur-vrij overnachten
De deuren staan open en op verschillende plaatsen in het dorp hoor je de generatoren die staan te stoempen om ondergelopen kelders leeg te pompen
Haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owkee, strontlucht in de grindvloer dus. Wie heeft er een briljante tip?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
HaWeet je dat ik daar zó'n zin in zou hebben. Op een stoeltje in de tuin, uitkijken over de aanwas en de rest van de wereld ff de pa-leuris laten krijgen
Nou, wat let je? Je bent van harte welkom. We willen bbq-en vanavond dus je kunt zo aanschuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owkee, strontlucht in de grindvloer dus. Wie heeft er een briljante tip?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
[..]
HaWeet je dat ik daar zó'n zin in zou hebben. Op een stoeltje in de tuin, uitkijken over de aanwas en de rest van de wereld ff de pa-leuris laten krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owkee, strontlucht in de grindvloer dus. Wie heeft er een briljante tip?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Nou, wat let je? Je bent van harte welkom. We willen bbq-en vanavond dus je kunt zo aanschuiven
Kom maar bij ons hoor. Gezelliequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Hoi, alles meurt hier naar stront en rotte eieren. Bij wie kom ik logeren dit weekend?
Ow, ik voel een geweldige win-win opkomen: ik ga op Bink passen en blijf daar gelijk odeur-vrij overnachten
De deuren staan open en op verschillende plaatsen in het dorp hoor je de generatoren die staan te stoempen om ondergelopen kelders leeg te pompen
dat is idd balen, wonen ze ver weg?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:53 schreef Oognip het volgende:
Met Bo het hondje van mijn vader gaat het niet goed. Zolang ze hem hebben (maand of 3/4) is ie al aan het sukkelen met zijn gebit, zijn pootjes en nu is ie al sinds maandag aan de diarree, waterdun. Ze hebben geen eens meer geld om op m'n verjaardag te komen
Hoe laat land je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
ik zit godbeterd in het vliegtuig als beetle komtgreys please whatsapp me???
Vraag aan de piloot of je via de verkeerstoren contact kunt houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.capturine-pets(...)64&Itemid=103&lang=nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owkee, strontlucht in de grindvloer dus. Wie heeft er een briljante tip?
En![]()
![]()
voor de rest.
Old moderators never die, they just smell that way!
Nou ze wonen 3 uur reizen van mij af dus als ze dan komen, willen ze in een hotel een nachtje overnachten. Ze vinden het geen doen om voor een dagje te komen en dat snap ik en zou ik ook niet doen. Het is dus niet alleen de reis maar ook nog het hotel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
Oognip, wat sneu zeg, van dat hondje![]()
En dat ze niet op je verjaardag kunnen komen. Kan je ze geen treinkaartje geven anders ofzo?
Bo is een jaar of 8. Mijn vader en zijn vrouw werken bij het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling. Bij het uit huis plaatsen van een jongetje is Bo ook uit huis geplaatst en ze waren op slag verliefdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:22 schreef indaha het volgende:
[..]
dat is idd balen, wonen ze ver weg?
Is het een ouder hondje?
Dat zou nog best eens kunnen werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:26 schreef Pagan het volgende:
http://www.capturine-pets(...)64&Itemid=103&lang=n
En![]()
![]()
voor de rest.
Wat lief van ze om dat hondje te nemen danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ze wonen 3 uur reizen van mij af dus als ze dan komen, willen ze in een hotel een nachtje overnachten. Ze vinden het geen doen om voor een dagje te komen en dat snap ik en zou ik ook niet doen. Het is dus niet alleen de reis maar ook nog het hotel.
Ik zal dus daar naar toe moeten als de kittens weg zijn over een paar maanden.
[..]
Bo is een jaar of 8. Mijn vader en zijn vrouw werken bij het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling. Bij het uit huis plaatsen van een jongetje is Bo ook uit huis geplaatst en ze waren op slag verliefd
Half 10 pasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat land je?
Ik whatsapp je
In het centrale Hondentopic roept er al iemand dat als het hier niet gaat dat Beetle dan maar daarheen moet
Oh-oh, bedankt voor je lieve post![]()
Beetle gaat het speelgoedje en de botjes vast heel tof vinden! Heb meteen de post van Hara er bij gezet op de foto, ook een bot en een groene bal (onverwoestbaar) en lamsblokjes.
Beetle is er nog niet eens en nu al verziekt
[ afbeelding ]
Je telefoon mag tóch niet aan in het vliegtuigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
Brossen in de bento's proppenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:42 schreef tombolafan het volgende:
En dan moeten er nog 3 bento's en 15 brossen mee
Ja wel, op de heenweg wel!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je telefoon mag tóch niet aan in het vliegtuig
er passen max 2 brossen in een bentoquote:
Whehehehe, ze zou het nog doen ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraag aan de piloot of je via de verkeerstoren contact kunt houden
Fijnhakken dan kunnen er meer inquote:
Ben benieuwd of het werkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh die met Codeine daar wil ik ook wel weer es een strippie van, maar dan moet er eerst weer iets stuk gaan
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja jezus fuck, Hara dr bot was natuurlijk weer groter![]()
Welke tante?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:47 schreef Qwea het volgende:
Jongens, doe ff de handen in de lucht... en de groeten aan je tante
Go girrrrrrlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik werd per ongeluk erg laat wakker, en moet zo gelijk door naar de sportschoolFuck me
Vanavond AL!quote:
Wanneer ga je dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Go girrrrrrl![]()
Ik zou ook nog naar de sportschool vandaag, maar ik word zo'n chaoot van op vakantie gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |