Nee, sorry.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:10 schreef Harajuku. het volgende:
Senesta, weet je hoe lang die bungees over verzenden doen?
Ik heb er zelfs teveel over gelezen denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoef niets te zeggen, ik wil alleen zeggen dat KVV weinig gedoe is, zeker als je er na een paar weken routine in hebt. BARF zou ik ook niet aan beginnen
Heb je je al eens ingelezen over brok en KVV? Gewoon echt informatie gezocht en gelezen en niet wat je hier en daar opvangt van Hara en coAls je dat doet kan je een betere keus maken me dunkt.
Dat heb ik de katten hier wel eens gegeven idd, man oh man wat ging Dodge stinken van dat spulquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:13 schreef tombolafan het volgende:
Het went idd snel, en ontdooien in een bakje water is ook wel te doen
En je hebt ook Renske oid toch? Dat kan je achter de hand houden misschien
Wij vergeten het ook nog wel eens hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
TT
[..]
Ik heb er zelfs teveel over gelezen denk ikZeker de afgelopen week.
Vandaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
En ik ben een vrij ongeorganiseerd type (hadden jullie vast niet gedacht he?) dat het geheid gaat vergeten om KVV te ontdooien enzo. Of denk je dat het echt snel went?
En wat ik na al dat lezen nog graag wil weten: als je je hond op bv Carnibest zet (wat me eigenlijk het beste klinkt) en je vergeet een dagje je ontdooien, schiet dat hele darmstelsel dan in de paniek als ik een dagje brokken geef voor nood? Raken ze dan niet teveel gewend zeg maar?
Katten gaan sowieso moeilijker over dan honden hoor. De meeste honden vallen gelijk aan, de meeste katten moeten eerst moeilijk doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb een keer van die bevroren vleesrondjes (ook van zo'n KVV merk) gekocht voor Boor, maar hij moest het nietMisschien toch eens Carnibest voor katten proberen dan.
Even mengen in het begin, heb ik hier ook gedaan. En soms is het even zoeken wat ze lekker vinden. Ik heb wel gemerkt dat mijn katten niet van afwisseling houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb een keer van die bevroren vleesrondjes (ook van zo'n KVV merk) gekocht voor Boor, maar hij moest het nietMisschien toch eens Carnibest voor katten proberen dan.
Pups 40-60 gram per dag (dus ik hield maar even 50 aan voor het gemiddeldequote:
Een jaar toch?quote:
Ja stom he, de simpelste dingen weet ik ook niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Een jaar toch?God, Greys, dit is bij mij ook allemaal wat stoffig
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh hooooooooera, het lijkt erop dat mijn laptop weer leeft. De storm had hem vermoord gisteren
Ik denk hetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
Maar Beetlebaby is te mager toch? Die kan je misschien in het begin wel ietsjes meer geven
O jee, wat zal dat een vreemd gezicht zijn. Heb je al gebeld?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Help! M'n kater is Quasimodo geworden
Maar goed, hij heeft dus een dikke wang en wat dikke kin aan één kant. Tevens kan zijn oog ook niet meer helemaal op. Straks maar even de DA bellen maar lijkt me toch iets wat niet echt goed is
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysje
Wat een liefde deze ochtend!
Is je Zooplus-pakket er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |